סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 9 שנים. 6 ביולי 2014 בשעה 20:53

אז הנה יום לדוגמא

קבעתי עם עבד סוגד ומעריץ שיסיע אותי לירושלים לסידורים שהיו לי שם. מה שטוב אצלי זה שאכן יש סיבה טובה לסגוד ולהעריץ אותי. אסף אותי ונסענו. בדרך נישק את ידי ותאיר באזני כמה שאני מדהימה, כאשר הרגיש מאושר להיות במחציתי. חיכה לי עד שסיימתי את ענייני, פינק אותי בסעודה המתאימה למלכה כמוני. לאחר שנפרדנו, סימס לי: ''חוץ מזה שאת מאד יפה יש לך אור על פניך וכשאת מחייכת העולם מתמלא בשמחה דעי לך שאת מדהימה, אני מרגיש שזכיתי בפיס''

ישנתי את שנת היופי שלי בצהריים, טיפלתי בבית ובילדים, בערב קבעתי עם רופא שיניים מהאתר, בא לי להחליף את כל סתימות האמלגם בלבן ולהתחיל ניקוי רעלים. הרופא הציע שהוא יבצע ניקוי רעלים במיידי, מה שנקרא ביזר קל, אז נסעתי אליו. הבעייה ששעה לפני שהגעתי קרה לבן משפחה שלו משהו רופואי לא הכי נעים. אמנם נפגשנו אבל היה לו קשה להכנס לראש קינקי, חבל, אך הכרנו. נפגש בהזדמנות אחרת.

טוב, הייתי צריכה להגיע לתל אביב לקחת משהו. סימסתי לפוט פטיש הראשון והרציני ביותר שלי שכתבתי עליו כבר בבלוג, שיאסוף אותו לנסיעה מרופא השיניים לתל אביב ומשם לבית ברחובות, בדרך עצרנו לסשן כפות רגלים החביב עלי ביותר ודיברנו עוד עליו עלי על החיים בכלל, הוא אמר לי שהוא חושב שאת כפות רגלי היפות הוא נישק יותר מישהו נישק כל דבר אחר בחייו והוא רק רוצה עוד ועוד.

הגעתי לביתי, היה כבר מאוחר אך היה לי קשה להרדם. בדיוק קבלתי הודעה חביבה ממישהו שגר לא רחוק אז הענקתי לו את הזכות לערוך לי מסאג' שירדים אותי.

בשורה התחתונה, אני חייבת לציין שרובכם גרועים מאד בתחושה שלכם בידיים. עליכם להשתפר ולתת מעצמכם כאשר אתם נוגעים במלכה שאתם מעריצים. לא יתכן שלא תשקיעו את המאמצים הנדרשים כדי להתחבר ולהשתחרר.

הנה תמונה של יצירה שלי:


benniyul - הייתי מת לחלוב את המלכה ולהיות האסלה האמיתית שלה
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י