אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פיסטינג

מאת Templer​(שולט)     12 בנובמבר 2004
הסלולרי מצלצל. מוציא אותו מכיס המכנסיים ורואה על הצג את שמה. המכשיר ממשיך לצלצל עד שמפסיק. ואחרי מספר שניות מגיע הצלצול המתריע על הודעה שנכנסה. מה היא רוצה עכשיו? התעקשה כל כך עד שהכל עלה על שרטון. ועכשיו היא כאן בסלולרי.

מסיים לערוך סדר בדברים ואחרי המתנה קלה למחשבה פותח את ההודעה שבמשיבון. זו היא שם. שומע את קול נשימתה על פומית הטלפון ולבסוף את קולה. קולה שכל כך התגעגע אליו.

"המממ... בסדר, אני מסכימה. כמו שרצית ככה יהיה. בבקשה תתקשר אלי. מחכה לשמוע ממך, ביי," וניתקה. נשאר לשבת על הכיסא מביט במכשיר הקטן שבידו. כל ישותה ניצוקה לתוך חתיכת הפלסטיק הקטנה הזאת וזה כל כך הרבה. מכניס את המכשיר לכיס הקטן שבתיקו, סוגר את רוכסן התיק נוטל אותו בידו ויוצא לביתו.

בבית לאחר שהתקלח ואכל משהו, התישב על כורסת העור הרכה תוך שהוא נותן לגופו לשקוע בה ולנפשו לשקוע בצלילים הרכים שבקעו מהמערכת. לקח נשימה עמוקה ולחץ על כפתור ה- Redial. צלצול ועוד צלצול ואז שמע את קולה מהעבר האחר.

ללא שהיות פתח:
"בטוחה במה שאמרת? זה יהיה כמו שרציתי אבל קצת שונה".
"אוקיי, בסדר, אני מסכימה," ענתה.
"מחר בבוקר את כאן אצלי בתשע בדיוק."
"בסדר, אני אגיע."

בוקר הגיע, ובשעה היעודה נשמע צלצול הפעמון בדלת. היא ניצבה שם מביטה בו בעודו פותח בפניה את הדלת. לאחר שנכנסה והדלת נסגרה שמעה אותו שואל:

"זה מה שאת רוצה?"
"כן," ענתה קצרות.
"שתדעי שחלו קצת שינויים מאז הפעם האחרונה שדיברנו."
"אני מבינה."

חלפו מספר שניות ולפתע חשה את ידו נוחתת על לחיה האחת. "את עכשיו עושה בדיוק מה שאומר לך. ברור?" ובלי להמתין לתשובתה נידחפה לעבר הקיר, רגליה מפושקות וגופה עובר חיפוש ובדיקה. "תתפשטי לגמרי" הורה לה. צייתה והתפשטה לגמרי, עומדת כשפניה אל הקיר והיא עירומה. ידיו החלו לפלוש לתוכה, בודקות אותה.

לפתע חשה מכת כף יד חזקה על פלח עכוזה האחד ושוב על האחר. וחוזר חלילה. שוב ושוב. החלה לחוש תחושת כאב מהולה בעונג ורצון לעוד. ואז הרגישה את גופו נצמד אל גבה וידו לופתת את שערה מושכת אותו לאחור. ראשה התכופף לאחור בעוד ידו לפתה את שדיה לשה אותם וצובטת את פיטמותיה. הרגישה את ידו גולשת אל בין רגליה, חודרת אל בין שפתיה צובטת את הדגדגן בכח הולך וגובר.

היא הרגישה מחורמנת מהסיטואציה אבל לא ידעה למה התכוון שמשהו השתנה.ואז חשה את ידו תופסת בשערה ומובילה אותה לאורך מסדרון לעבר חדר האמבטיה.

"עמדי מעל האסלה כירעי מעליה," שמעה אותו לפתע מורה לה. למרות שלא כל כך הבינה מה קורה כאן, צייתה וכרעה מעל האסלה. ידיה נשענו על קידמת האסלה, בעוד רגליה הכפופות פתוחות לרווחה. ראתה אותו מתכופף לצידה לעבר צינור קטן המחובר לברז בקיר. הוא פירק את שפורפרת הצינור והגיש לה אותו.

"את צריכה להתנקות טוב טוב לפני שאטמא את עצמי בתוכך," שמעה אותו. פתח מעט את הברז וזרם מים קרירים החל לנבוע מתוך הצינור. "נו, אחכה עוד? תכניסי אותו לתוך התחת שלך."

לא לזה ציפתה. זה לא אמור להיות זה. אבל אט אט קירבה את פתח הצינור לפי הטבעת שלה, מחדירה אותו לתוכה. החלה לחוש את הזרם הקריר בקירבה, אט אט ממלא אותה. ואז כשלא יכלה יותר הוציאה את הצינור, רואה זרם של נוזל עכור נפלט מקירבה.

"שוב, תחזרי על זה," פקד עליה. ושוב חזרה על התהליך, חשה את המים ממלאים אותה עד כאב, ושוב יוצאים מקירבה. "עוד פעם, נו." ניסתה לבקש להפסיק אבל הוא התעקש. "אמרת שאת מסכימה לכל, גם למה שהשתנה. לא ציפית לזה הא? חשבת שהתחת שלך מוגן?" ראתה אותו מגחך לעברה. "נו יאללה, עוד פעם."

החדירה בשלישית את הצינור, אלא שהפעם מנע ממנה להוציא אותו כמו בפעמים הקודמות. לבסוף כשהכאב הפך בלתי נסבל נתן לה להוציא אותו."תתנקי ותתכונני". היא הורידה את מי הניאגרה ולאחר מכן התנקתה באמבטיה. לאחר שהתנגבה נעמדה מולו ממתינה. "תסתובבי ותתכופפי קדימה" שמעה את דבריו.

היא הסתובבה והתכופפה ממתינה לספאנק המיוחל. במקום זאת רגליה פושקו בעוד ראשה מונח על האסלה, והחלה לחוש את אצבעו עטויה במרקם משחתי פולשת אל תוך פי הטבעת שלה. חודרת לתוכה קדימה ואחורה, בתנועות מעגליות, נכנסת ויוצאת.

אט אט אצבעות נוספות מצאו את דרכן אל פי הטבעת שלה. ואז חשה את ידו כשכל חמשת האצבעות במעין ראש חץ נלחצת לתוכה אט אט. הרגישה כאב הולך וגובר כשהיד חדרה לאיטה לתוכה, חודרת עד שכף היד כולה עד שורשה היתה בפנים. הכאב היה חזק וצורב, אך עם זאת רצתה שימשך עוד.

ידו השניה נחה על עורפה, מצמידה את ראשה אל האסלה בעוד ידו האחרת חודרת לתוכה. ואז החלה להרגיש את היד זעה בתוכה כלפי חוץ אט אט. לבסוף כל כף היד יצאה מתוכה והיא נותרה על האסלה בתחושה של ריקנות. אך לא להרבה זמן. עד מהרה הרגישה את שערה נלפת בידו שמצמידה את ראשה בחוזקה לאסלה ואז הרגישה את הזין שלו חודר לתוכה ללא שהיות בועל אותה בחוזקה.

תנועותיו היו קצובות כשמסת גופו מטלטלת את גופה, מחדירה את הזין עמוק יותר לתוך חור התחת שלה. תנועותיו הפכו קצובות יותר ומהירות ואז הגיע לפורקן, ידו לופתת את שיער ראשה והודפת את ראשה בחוזקה לתוך האסלה, בעודו משגר לתוכה את מטענו.

Okami​(לא בעסק)
נחמד מאוד
18 בינו׳ 2020, 0:57