בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אלינה המתוקה

מאת sasson​(שולט)     18 בנובמבר 2004
את אלינה המתוקה הכרתי בחברה בה אני עובד, ואת הלילה שנשארנו בו עד מאוחר היא לבטח לא תשכח. אלינה היא אם חד הורית רוסיה בת שלושים, מלאה עם חזה גדול. יום אחד נשארנו שנינו במשרד כדי לסיים עבודות, היא בחדרה ואני בחדרי. בשעה עשר בלילה, כשהמשרד התרוקן לגמרי, הלכנו לנשנש משהו במטבח. אלינה פרסה לנו לחם ופתאום שמעתי צעקה: "אייייה!" היא לא שמה לב וחתכה את עצמה. לא משהו רציני, חתך קל באצבע, אבל זה שרף לה מאוד. בתחילה היא שטפה את המקום במים אבל החתך המשיך לדמם ולשרוף לה. היא כיסתה אותו במפית נייר אבל כל הזמן עיוותה את פרצופה מכאב והביטה על החתך. אלינה שאלה אותי אם יש לנו פה משהו נגד החתך והכאבים, איזה יוד או מאלחש כלשהו.

"בואי, אני אתן לך נשיקה על הפצע וזה יעבור", הצעתי בגיחוך, "זה התרופה שאמא שלי הייתה נותנת לי". אלינה ברצינות תהומית הגישה לי את ידה. חייכתי ונישקתי קלות את הפצע. בבת אחת ריח דמה החם העביר גל של חשמל בגופי. נשקתי שוב את הפצע ועם קצה הלשון טעמתי את דמה. היה לזה טעם מתוק ומגרה כמו קוקה קולה אחרי גראס. אלינה לא משכה את ידה. המשכתי בליקוק עדין של האצבע שלה. אלינה חייכה והתקרבה אלי. הכנסתי את כל אצבעה לפי ומצצתי קלות את דמה. אלינה החלה לצחקק קלות ושדיה השתפשפו ונגעו בגופי. ראיתי את פטמותיה מזדקרות מתחת לחולצתה. מהאצבע עברתי לליקוקים של ידה לכיוון צוארה.

בשלב זה אלינה עצמה עיניה וחשפה את צוארה הלבנבן ללשוני. אחזתי באלינה ונצמדתי אליה מאחור. לפתתי ביד אחת את שדיה והחלתי לעסותם בקשיחות ובעוצמה שהלכה וגברה. אלינה הגיבה בגניחות שהלכו ונעשו רמות יותר. אט אט מצצתי את צוארה חזק יותר וחזק יותר עד שהחלתי לנשוך אותו קלות. אלינה נרתעה בהתחלה אבל מייד התעשתה והתמסרה לי. הרגשתי את ליבי פועם בעוצמה ונגסתי קלות בצוארה עד שניגר זרזיף קל של דם. בנתיים אלינה פתחה את רוכסן מכנסיה והחלה לעסות את דגדגנה. מצצתי את דמה תוך כדי שהיא מאוננת והרגשתי פתאום שאני מתחזק ומרגיש איך גופי מתמלא באנרגיה חמה ומתוקה. אלינה החלה בנתיים לשפשף במרץ את דגדגנה והחלה לגנוח בקול רם עוד ועוד.

סובבתי את אלינה והרמתי את חולצתה למעלה כך שהחזה הגדול שלה התפרץ החוצה. שני קליקים בחזיה מאחורי גבה והחזה שלה היה קיפצץ בעליזות בצורה חופשית. לשתי את שדיה כחומר ביד היוצר. הושבתי אותה על השולחן והחלתי לינוק משדיה תוך כדי החדרת אצבעי לאיבר מינה החם והרטוב. אלינה רעדה מתשוקה. פצעתי קלות את פיטמתה וינקתי משדיה דם טרי בשעה שאצבעי ליטפה את נרתיקה מבפנים. אלינה גמרה בצעקות שבח והלל לאלוהים.

חיבקתי את אלינה ונישקתי קלות על פיטמתה הפצועה וליקקתי קלילות את הפצע שהפסיק לדמם. הענקתי טיפול דומה גם לצוארה הפצוע ולאצבע הפצועה שלה. הדימום והכאב הפסיקו לאלינה שהייתה רטובה כולה מזיעה ותחתוניה היו רטובים ממיץ תאוותה. אחזתי בראשה והחדרתי את לשוני לפיה. הלשונות שלנו נגעו אחת בשניה. שאבתי את כל האויר מפיה בנשיקה ארוכה ורק כשהיא החלה להחנק שיחחרתי את פיה בפתאומיות. היא נשמה נשימה ארוכה כשחיין שביצע בריכה שלמה בלי לנשום.

היא הסתכלה אלי בעינים מעריצות, הרכינה ראשה והניחה אותו על חזי. חיבקתי אותה ברוך ונשקתי קלות על ראשה. נשארנו כך מספר דקות. לאחר שנרגענו והדופק שלנו ונשימותנו חזרו לקיצבם הסדיר, אלינה לבשה את חזייתה וסידרה את חולצתה. חיבקתי אותה מאחור ונשקתי קלות לראשה ויצאתי מהמטבח. אין לי מושג למה עשיתי את כל זה, אבל אני יודע שזה היה מחשמל, מתוק, מטריף ומענג בצורה מדהימה.

נ.ב.
שכחתי לספר לכם שאימי נולדה בטרנסילבניה שברומניה.

vennus​(נשלטת)
חחחחח אכן פרט חשוב
סיפור הזוי לחלוטין
21 בנוב׳ 2004, 14:42
sasson​(שולט)
הזיה
הזיה זאת: חלופה מעניינת למציאות משעממת כל הזכויות שמורות לששון :)
21 בנוב׳ 2004, 15:47