ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ההרמון (סיפור בהמשכים) - חלק שלישי

מאת nerissa​(אחרת)     6 בדצמבר 2004
אולם השינה של המלכה היה מדהים ביופיו. פיתוחי זהב זהרו על שיש כסוף, וילונות קטיפה כבדים בהקו בגוון יין עמוק. מיטת האפריון היתה עצומת מידות. מספיקה לאכלוס כמה וכמה אנשים.

האמזונות הובילו אותו פנימה לכיוון שורת גברים שעמדה בסמוך לאחד החלונות הגדולים שהשקיפו אל הגן. הוא הועמד בשורה אחת עם שאר הגברים, כעשרים במספר. היו ביניהם בהירי עור ושיער כמו קורי, אדומי שיער, כהי עור עם עיניים לוהטות... מגוון שלם. כולם עמדו בשקט מוחלט, עיניהם נעוצות בנקודה נעלמה מולם, חזיהם החשופים בוהקים מעל מכנסי המשי הצבעוניות.

שלב הגירוי עמד להתחיל. תרועת חצוצרה נתנה את האות והגברים מיהרו לפשוט את מכנסיהם, נותרים עירומים כביום היוולדם. משרת קשיש אסף בגדיהם במהירות, מעיף מבט מהיר אל דלתות העולם שנפתחו שוב. ליידי פלורה, המכינה הראשונה למלכה עמדה בפתח.

קורי שלח מבט מזווית עינו בוחן את הדמות הנמוכה שעמדה שם. שיער אדום מתולתל, לוהט כאש, עיטר פנים לבנות דמויות לב. שפתיים מלאות עד להדהים התלחלחו תחת מגע זריז של לשון ורדרדה. עיני חתול ירוקות בחנו את שורת הגברים, חיוך קטן מותח את זוויות השפתיים.

היא פסעה פנימה באיטיות, משילה מעליה צעיף שקוף עם כל צעד שעשתה. כשעמדה מולם היתה עירומה לחלוטין. שדיה הכבדים רטטו עם צעדה, פטמותיהן הכהות מזדקרות קדימה. מותניים צרות חיברו בין החזה לבין אגן עגול, במרכזו בהקו תלתלי ערווה אדומים. רגליים ארוכות ולבנות השלימו את המראה. נשימתו של קורי נעצרה. הוא לא ראה מימיו אישה כזו. היא לא נראתה כמו אמהותיו או כמו האמזונות. המראה היה מהמם. ומגרה.

הליידי נשארה ורק צעיף תכלכל בידה. היא קרבה אל שורת הגברים שבהו בה, ובנפנוף עדין העבירה את צעיפה על חזיהם החשופים, כתפיהם, פניהם. כשקרבה אל קורי הלם ריחה בנחיריו. זה היה ריח שונה, כבד, מסתורי. קורי החל לראות את תגובת הגברים למגע המרפרף ולריח שעטף אותם. חלק מהאיברים החלו להזדקר, נשימות מעמיקות החלו להישמע לצידו.

ליידי פלורה המשיכה לרפרף לפני שורת הגברים, בוחנת את תגובתם. כשהגיעה לראש השורה, בקצה המרוחק ממנו, קרב ועמד מאחוריה המשרת הקשיש שאסף בגדיהם דקות קודם לכן. בידיו החזיק כרית קטיפה רכה למראה.

הליידי בחנה את הגבר הראשון בשורה. הוא עמד מולה אברו מתוח ככתפיו, מבטו נעוץ בחזה המלא. היא חייכה והמשיכה אל הגבר הבא. זה היה קלווין, אחד הותיקים מבין הגברים בהרמון. חיוך משועשע היה פרוש על פני, אברו נשאר מדולל בין ירכיו. הוא ידע למה לצפות, וליידי פלורה ידעה מה תפקידה. וידעה אותו היטב.

בנקישת אצבעות הזמינה אליה את המשרת הזקן. הוא התכופף, מניח את הכר לרגלי קלווין. ליידי פלורה, מבלי להתיק עיניה ממבטו המשועשע של הגבר הענק. אצבעותיה הארוכות החלו ללטף את ירכיו ועכוזיו של קלווין. תנועה חלושה נראתה באברו כשמגעה לא הרפה. אז פערה הליידי האדמונית את שפתיה, עוטפת את האיבר הרופס ויונקת אותו אל פיה. אנקותיו של קלווין נבלעו באנקותיהם של שאר הגברים. כמעט מבלי משים החל להיווצר מעגל סביב הזוג. בעוד הליידי מגבירה קצבה, החלו שאר הגברים ללטף את איברם.

ראשו של קלווין נטה לאחור בעוד השפתיים האדומות והחושניות יונקות את אברו. כשנשימתו מואצת, נמתח אברו בפיה הבשרני של המכינה הראשונה למלכה. ואז, באחת, נטשה הליידי את האיבר התפוח. קורי הספיק לשמוע: "ככה יותר טוב" נפלט מפיה, בטרם הסתובבה ובחנה את שאר האיברים שהקיפו אותה.

וכך עברה הליידי, איבר אחר איבר, מותחת את כולם עד קצה גבול היכולת. קורי הרגיש כי הוא עומד על סף התפרצות בעודו מביט באיברים הגדולים המפלסים דרך בין השפתיים האדומות. כשעמדו כולם מתוחים עד כאב סביבה, חייכה הליידי וקמה מכריעתה. קריאת החצוצרה זרזה את הגברים הנאנקים לעמוד בשורה שוב, איבריהם מתוחים קדימה, כאילו מחפשים עדיין את מגע השפתיים הרכות.

הדלתות נפתחו שוב ופמליה קטנה נכנסה אל החדר. קורי בקושי התיק מבטו מהאדמונית השופעת שהחלה להתרחק. הוא בחן את הפמליה בסקרנות. הפמליה היתה מורכבת מאמזונות, שני גברים מבוגרים - הרופא המלכותי והיועץ הראשי, מספר בנות לוויה צחות עור ושתי נערות שמאוחר יותר התבררו כבנות המלכה.

והמלכה.

קורי נעץ מבטו בדמות שפסעה מבין אנשי הפמליה שנעצרו על עומדם. היא פסעה בפסיעות קלילות לכיוון שורת הגברים. המיניות ששפעה מליידי פלורה היתה כאין וכאפס לעומת האנרגיות שאפפו את הדמות המלכותית.

היא היתה המלכה-האם והיא היתה עירומה. חמש עשרה שנים של לידות בלתי פוסקות הפכו אותה לנשית, סקסית ומגנטית. גם בטנה העגולה והרפויה מעט לא פגמה במראה המושלם. מחלפות שערה הזהוב גלשו אל מעבר לכתפיה, חושפות לעיניו שדיים גדולים ומלאים, שדיים שהיו מלאים חלב-אם עוד מן הלידה הראשונה שלה. החלב לא פסק עד שסיימה שלטונה. פטמותיה היו גדולות וזקורות, כל אחת ממוקמת במרכזו של עיגול רחב מאוד בגוון חום כהה. קורי הרגיש צורך בלתי נשלט להצמיד שפתיו אל הפטמות המזמינות האלה ולינוק את תוכן השדיים. הוא לעלע, ממשיך בסריקת גוף האישה שפסעה לאיטה אליהם.

אגנה היה רחב ועגול, הגבעה המשולשת בין ירכיה היתה בשרנית מאוד, מגולחת לחלוטין, בתחתיתה חריץ עמוק שנעלם אל תוך מסתורין. גרונו ושפתיו של קורי יבשו לפתע והוא ליקק את שפתיו. הוא הרגיש את הטיפה הסוררת חומקת מהחריץ בקצה הזין שלו. עדיין לא! הוא הרגיש שלא יוכל לעמוד במתח הזה יותר. באנחה עצם עיניו, מתמקד בנקודות האורגזמה בגופו. לאט לאט החל להשתלט על הויברציות ששידר כל עצב בגופו, משנן במוחו את ההוראות שספג מנעוריו.

***

כשהרגיש שהשליטה בגופו חזרה אליו, פקח קורי עיניו. הבחירה היתה בעיצומה. המלכה עברה מגבר אל גבר, בוחנת את הגוף ביסודיות, מדי פעם שולחת יד וממששת זין, אשכים, קשיותו של עכוז ורכותן של שפתיים. היא נעצרה לפני קלווין המחייך, בוחנת אותו. הוא נמתח אל מול הבדיקה, מבליט אברו הגדול לפנים.

המלכה שלחה יד, אוספת בכפה את אשכיו. היא שקלה אותם בידה, לוחצת מעט. ואז עזבה אותם, ובידה נפנפה בתנועת ביטול, מסבה פניה אל הגבר הבא. פניו של קלווין קפאו בעוד שתי אמזונות מושכות אותו אל מחוץ לאולם. הוא נפסל.

קורי בלע רוקו בעוד המלכה מתקרבת אליו. עד כה בחרה שניים מבין הגברים, משלחת את השאר מעל פניה בהינף יד. כשהגיע אליו מבטה היה נעוץ באברו האדמדם הזקור. הוא היה בנוי לתפארת, תלתליו הזהובים מכסים אשכים כבדים ומלאים. מבטה החל לטפס לאורך גופו, אל חזהו, ואז פגשו עיניה את עיניו.

מבט תכול ארוך וסקרני ננעץ במבטו הנבוך והוא מצא עצמו מוריד עיניו מטה. צחוקה המתנגן הפתיע אותו. היא לא אמרה מילה, רק הניחה ידה על כתפו. הסימן ניתן. הוא נבחר.

כשפינו האמזונות את הפסולים בחזרה אל מקומם, קדו אנשי הפמליה, נסוגים מחדר השינה ומותירים את ארבעת הגברים עם מלכתם. שלושת הגברים האחרים היו מנוסים בהרבעה. הם קרבו אל המלכה והרימו אותה על ידיהם, נושאים אותה אל המיטה הגדולה. קורי עקב אחריהם בצעד מהוסס, אינו יודע מה יהיה השלב הבא. המלכה הושכבה על המיטה, ידיה פרושות לצדדים, רגליה מפושקות מעט. היא שכבה שם, חיוך זעיר על פניה, עיניה עצומות. שניים מהגברים תפסו עמדות לצד ידיה, כל אחד מתחיל במסע ליקוקים, נשיקות ויניקות של כל אצבע מאצבעות כף ידה. הגבר השלישי תפס מקומו על יד כף רגלה הימנית.

המלכה נאנחה תחת טיפולם היסודי של ארבעת הגברים, מתמקדת בלשונות הלחות והחמימות שהקיפו אותה מכל עבר. מבטו של קורי ננעל על הפטמות הכהות. הוא ראה טיפות לבנות זעירות מציצות מהפטמות, מזמינות. כמכושף קרב אל גופה המלא של המלכה, מטפס לצידה על המיטה, מבטו לא נוטש לרגע את פטמותיה. כאב מוזר פשט בבלוטות הרוק שלו, משדר אותות נשכחים. המלכה פקחה עיניה במפתיע, עיניה התכולות המעורפלות בוחנות את הגבר הצעיר והמוקסם. היא חייכה אליו, שולחת יד אל עורפו ומקרבת אותו אל שדיה.

שפתיו של קורי פגשו במרקם החלק והרך של בשר שדה, מגששות בעדינות בהולה אחר הפטמה הנוטפת. הוא אסף אותה אל פיו, חמימה וקשה, לשונו אוספת את טיפת החלב. באיטיות החל לשאוב את הפטמה. פרץ החלב המתקתק והחם שמילא את פיו הפתיע אותו. מבלי להתיק שפתיו משדה המשיך לינוק בשקיקה את הנוזל החמים, בעוד ידה של המלכה מלטפת שיערו. היניקה בשדה האחד גרמה לגירוי בשדה השני, וטיפות חלב-אם החלו לנטוף מטה אל בטנה העגולה. זרזיף החלב משך אליו את שאר הגברים כדבורים אל דבש, לשונותיהם נאבקות בינהן בין ליקוק ליניקה.

קורי גלש לאורך בטנה בעקבות שביל לבן, לשונו נעצרת על גבעה רכה בין ירכיה. הוא התמקם בינהן, לשונו מגששת פנימה, מאתרת את הגבשושית הורודה, מרכז העונג עליו סיפר לו מדריכו במרכז ההשבחה. המלכה נרעדה תחת מגע לשונו והוא העז יותר, מפשק באצבעותיו את השפתיים הבשרניות שכיסו את דרכו, שפתיו יונקות בעדינות אל פיו את הגבעה הורדרדה. היא תפחה בפיו, סוחטת אנקות חייתיות מהמלכה שהתפתלת תחת יניקתו. ריחה הימם אותו. זה היה ריח לא מוכר, אקזוטי, משכר. הוא גישש הלאה, לשונו חודרת פנימה, טועמת את העסיס שנבע מתוכה.

אז הרגיש יד המלטפת את עכוזו. מזווית עינו ראה את אחד הגברים יושב לצידו, מבטו הכהה הלוהט עוקב אחר מעשיו. היד הגדולה המלטפת העלתה את גירויו של קורי לשיאים חדשים. הוא זכר במעומעם את הגבר. אחד הותיקים שבחבורה ושמו ג'רארד. מדי פעם נתקל במבטיו הבוחנים של ג'רארד, מבטים שהביכו אותו בלהט הבלתי מוסתר שבהם, אבל מעולם לא דיבר עם האיש.

לשונו של קורי העמיקה לתוכה ככל שהעמיק מגעו של ג'רארד. קורי הרגיש את אצבעותיו של ג'רארד מלטפות את החריץ בין ישבניו, וכאילו כנגד רצונו התרומם אגנו ופנה אל ג'רארד. אצבעותיו המלטפות של ג'רארד חלפו קלושות על פני אשכיו של קורי וחזרו מעלה אל הפתח בישבנו.

התפתלויותיה של המלכה גברו והגברים ידעו כי מוכנה להרבעה. קורי היה על סף פיצוץ וידע שלא יוכל לבלום עצמו יותר באם ליטופיו של ג'רארד ימשיכו. הוא שלח אליו לאחור מבט מתחנן, והגבר הותיק הבין את בקשתו האילמת של קורי. הוא נטש את ליטופיו וגישש אחר הנקודה הקריטית. לחיצתו החזקה של ג'רארד סחטה קריאת כאב מגרונו של קורי. קורי הרגיש את קמילתו של אברו כתגובה ללחיצה החזקה והודה לג'רארד באלם.

הגברים למדו את הלחיצה הבולמת כחלק מלימודי השליטה שלהם. הם השתמשו בה רק במקרים קיצוניים כשעמדו לבזבז זרע יקר שלא אל תוך רחמה של המלכה. הכאב שליווה את הלחיצה הזו לא הפכה לחביבת הגברים וג'רארד ידע זאת. הוא שלח ליטוף מתנצל אל גבו של קורי, דוחק אותו ממקומו בין ירכיה של המלכה. אחד הגברים השניים ניתק שפתיו מפטמתה של המלכה ומיקם עצמו בין רגליה. קורי ראה את הבעת הבהילות שהיתה על פניו. הגבר הרים את קרסוליה של המלכה על כתפיו, פוער אגנה אל מול אברו. כמעט בחוסר סבלנות החל לדחוק עצמו פנימה לתוכה.

המלכה זעקה בעונג בעוד אברו של הגבר חודר עד שכולו שקע בתוכה. מספר דחיקותיו בין ירכיה היה קצר בטרם שטף זרעו את רחמה. במהירות הבזק שלף עצמו מתוכה מתגלגל לצידה ומאפשר לגבר השני בחבורה לדחוק עצמו לתוכה.

הגבר השני שלט בעצמו יותר והמלכה נרעדה תחת עוצמת אורגזמה אחת ושניה, בטרם רוקן הגבר את הנוזל היקר פנימה. קורי היה שוב מגורה מהמראה שלפניו. אברו היה זקור והוא ערג לשחרור המשכר שחוו חבריו. ג'רארד סימן לו כי יתפוס מקומו בין רגלי המלכה.

קורי עמד על ברכיו בין ירכיה, מבטו בוחן את השפתיים התפוחות והרטובות בין רגליה. הדגדגן איבד את גונו הורוד לטובת גוון אדום עמוק והוא בלט מבין השפתיים הבשרניות שלא הצליחו יותר לכלוא אותו בינהן. פתח הנרתיק היה רחב ונוטף, מתכווץ ומרפה חליפות בשרידי אורגזמה. קורי כיוון את ראש הזין אל הפתח הרטוב והחל חודר פנימה אל תוך להט מהמם.

תחושת הרטיבות והחום, ונעילת השרירים סביב אברו קרעה זעקת עונג מגרונו. ככל שחדר פנימה וטבע בתוכה כן התעצמו תחושותיו. ריח תאווה משכר עטף אותו ואגנו החל להלום פנימה, כמבקש לטבוע כולו בתוכה. הוא התפוצץ בתוכה בזעקה, גופו רועד תחת עוצמת האקסטזה, חש את התכווצויותיה התואמות של מלכתו. בנשימה קצרה התגלגל מעליה, צופה בג'רארד תופס את מקומו.

חיוך שובב היה פרוש על שפתיו של ג'רארד וקורי עקב אחר האיש. הוא תכנן משהו. ג'רארד הרים את רגליה של המלכה, דוחק אותן קדימה עד ששתי ברכיה נצמדו לכתפיה. התנוחה הזו הרימה את אגנה מעלה ופערה את כולה אל מול האיש. הוא קיבע את רגליה בידו האחת, ידו השניה אוחזת באברו ומחככת את עטרתו האדומה מול פתחה הנוטף עסיס מעורב בזרע. היא שלחה אליו מבט שואל והוא אמר: "יש עוד זמן, מלכתי. אני רוצה להשתעשע מעט. היורשה לי?" היא הנהנה בחיוך, משעינה ראשה שוב לאחור, מצפה לבאות.

Darkness of Human​(שולט)
ווואאאוווו
יפה , מדהים , מגרה וכו' בקיצור אין מילים
6 בדצמ׳ 2004, 22:00
ש ק ו פ ה
מדהימה
אין לי מילים לתאר את כתיבתך, ולא נותר לי אלא, להודות לך, על הריתוק והציפיה להמשך. את כותבת נהדר וגורמת לי לחוות את הכתוב, ממתינה להמשך השקופה.
7 בדצמ׳ 2004, 12:18