סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ההרמון (סיפור בהמשכים) - חלק רביעי

מאת nerissa​(אחרת)     8 בדצמבר 2004
ג'רארד כיוון את קצה הזין המסוכך אל פתחה האחורי של המלכה. קורי עקב כמהופנט אחר מעשיו, וכשראה שג'רארד מהסס לרגע, הרים מבטו אליו. ג'רארד כרע שם, קצה הזין מכוון אל ישבנה של המלכה, אך מבטו היה קבוע עמוק בעיניו של קורי. מבלי להסיט מבטו מקורי החל מחדיר באיטיות את איברו אל ישבנה. קורי חש כי עכוזו מתכווץ בתגובה לחדירה האיטית. מבטו הפעור התרוצץ בין עיניו של ג'רארד לבין איברו החודר.

האיבר המבהיק חדר עמוק יותר ויותר, נבלע כולו בתוכה, סוחט אנקות תאווה מהולות בכאב מהאישה. כשהוא לא מסיר עיניו מהאיש הצעיר, החל מניע אגנו בזהירות בתוכה, מרגיש איך שרירי פי הטבעת מתרופפים עם כל חדירה. ידו גלשה מטה, אצבעותיו לוכדות את הדגדגן התפוח ולוחצות אותו. מבלי משים החל קורי לעסות את אברו הגדל. הוא החל לשפשפו בקצב החדירה של ג'רארד, מבטו נעוץ בזין הגדול החודר וחוזר בישבנה של המלכה. נשימתו של ג'רארד קצרה כשהסוף התקרב, וקורי גם הוא עמד על הסף.

ברגע הבא שלף עצמו ג'רארד במהירות מבין עכוזיה, דוחק עצמו באבחה אחת אל תוך נרתיקה. גופו רעד באקסטזה מבטו המעורפל והחושק נעוץ בעיני קורי. קורי לא עמד בזה יותר. כמעט באלימות דחף את ג'רארד מדרכו, כשאיברו הנוטף של ג'רארד מותיר מעט משרידיו על ירכו של קורי. קורי כיוון עצמו עמוק אל פתח רחמה של המלכה כמעט בשניה האחרונה, ואז התפרץ אף הוא בזעקה. הוא צנח על חזה המלא בתשישות.

***

האדים המבושמים מילאו את חדר המרחץ הגדול, וקורי שיקע כתפיו במים החמים, שריריו העייפים מתרפים לאיטם. הוא שכב שם במימי הבריכה החמים, רק ראשו מבצבץ מעל המים. מי הבריכה היו מכוסים עלי כותרת של מגוון ורדים, נקודות צבעוניות וריחניות מנקדות משטח תכול.

לאחר שלושה ימי הרבעה, קורי היה מותש לגמרי, שרירי גופו (המוכרים יותר והמוכרים פחות) מכווצים בכאב. מאורעות שלושת הימים האחרונים הפכו לעיסת תאווה מטושטשת במוחו. בין הרבעת המלכה לגישושיי החיזור של ג'רארד התערבל הכל. הוא שיגל בכוח את המלכה, כמעט בכעס, רוצה עד כאב לחוש את הגבר הכהה שלא הוריד עיניו ממנו. בזמן שהמלכה התנמנמה, הרשו לעצמם שני הגברים לגעת. ג'רארד היה סבלני, ליטף, בחן, טעם, שניהם בולמים עצמם מלהתענג עד הסוף, חוששים שהנה תפקח המלכה עיניה או אחת מאמזונות הארמון תפרוץ אל אולם השינה.

קורי נאנח, דמותו של ג'רארד מרצדת מתחת לעפעפיו הסגורים. בתנועה חדה שיקע ראשו במים, מנסה לברוח מהדמות המטרידה את נפשו. שעה ארוכה הציפו המים את ראשו עד שהרגיש שריאותיו עומדות להתפוצץ בתוכו. שלף ראשו מהמים, מנגב את טיפות המים מעל פניו בתנועה עייפה.

"הכל בסדר שם? אתה יושב כאן כבר כמעט שעה וחצי," נשמע קולו העליז של ראנדום האדמוני.
"כן. אני כולי תפוס. ועייף."
ראנדום צחק והתיישב על שפת הבריכה על יד קורי.
"אני יודע, זו היתה הפעם הראשונה שלך. אני מבטיח שיהיה הרבה יותר קל בפעמים הבאות. ועכשיו," אמר בטון מצווה, "תוציא את הישבן החמוד שלך משם ובוא לקיטון העיסויים. שם ישחררו כבר את כל השרירים האלה."

הוא הושיט מגבת גדולה לקורי, והאיש הצעיר התרומם בקושי רב מהמים, מתעטף במגבת ופוסע בעקבותיו של האדמוני האנרגטי. בצידו המערבי של חדר המרחץ נפתחה דלת מגולפת אל חדרון מרופד ומרגיע, מוסיקה אקזוטית חרישית מילאה את האוויר הריחני. מיטת עיסויים גבוהה עמדה במרכז החדרון, לצידה שולחן קטן עמוס תכשירים. ראנדום חייך אל קורי.

"תתפשט ושכב על הבטן. בעוד כמה דקות יגיעו אליך. אם אתה מרגיש שאתה נרדם - זה בסדר. זה לא יפריע לעיסוי. אני מבטיח לך חוויה שלא תשכח."
"מי מגיע?"
ראנדום חייך חיוך מסתורי.
"זו הפתעה."

הדקות חלפו וקורי חש את עיניו נעצמות. הוא שכב על בטנו, ראשו נשען על כפות ידיו, גופו הגדול פרוש לכל אורכה של מיטת העיסויים. ניחוח הקטורת באוויר, המוסיקה החרישית והעייפות – הכריעו לבסוף את הגבר התשוש. הוא עצם עיניו אל תוך שינה ברוכה.

זרזיף קריר ושמנוני זלג על כתפו הימנית וקורי פקח עיניו. הוא לא ידע כמה זמן ישן. שתי כפות ידיים גדולות וחמימות החלו לעסות את השמן אל תוך עורו. הוא לא טרח להרים ראשו. עיניו נעצמו שוב, כולו מתמקד במגע החזק והמשחרר שעיסה את שרירי צווארו וכתפיו.

עוד זרזיף של שמן טייל אורך עמוד השדרה ומיד לאחריו הגיעו כפות הידיים המרגיעות. ביסודיות חלפו הידיים משריר לשריר על גבו הרחב של קורי, לא משאירות אף מילימטר אחד של עור בלתי משומן. המגע היה חזק אך לא קשה. האצבעות לחצו בעדינות על השרירים, עד שהרגישו אותם נרפים תחת הלחץ.

לאט לאט המשיכו כפות הידיים המשומנות במסען, גולשות מטה אל גבו התחתון, הלאה אל שני פלחי עכוזו. מבלי להסס דחקה כף יד משומנת אחת בירכו, מפשקת רגליו, וממשיכה בעיסוי היסודי על ירכו הימנית. קורי נאנק בהנאה, נכנע לחלוטין לחמימות השמנונית המשחררת.

כפות הידיים עיסו את שרירי השוק, ממשיכות מטה עד לכף רגלו. שביל נוסף של שמן נשפך אל רגלו השמאלית, מצמרר את האיש המנומנם. הידיים חיממו ועיסו את שריריו לכל אורך רגלו השמאלית, מטפסות בהתמדה מעלה, חזרה אל עכוזיו. טפיחה קלה על ישבנו סימנה לו להתהפך על גבו. מייד כשהסתובב הוטלה מגבת קטנה על עיניו, חוסמת את ראייתו. כשניסה להסיט אותה, נבלם ע"י יד עקשנית.

למרות שהיה סקרן מעט, קורי ויתר. כרגע, יותר מכל, התמקד בשחרור שריריו הכואבים. הוא נכנע לאפלה שכפתה עליו המגבת הקטנה ועצם עיניו. השמן הותז שוב, הפעם על חזהו. הידיים החזקות המשיכו במלאכתן. שרירי הבטן כאבו לקורי במיוחד. הידיים הפכו רכות יותר. מגען עדין יותר כשהגיעו אל הבטן. קורי הוקסם מהידע הרב שאצרו אותן ידיים. הן ידעו בדיוק איך לגעת ובאיזו עוצמה.

כשהגיעו הידיים לירכיו, משום מה לא איבדו מרכותן. המגע העדין נטש את הלחץ המעסה והפך יותר ויותר לליטוף. למרות תשישותו, קורי הרגיש שהמגע הזה גורר תגובות בלתי רצוניות מאיברו. כפות הידיים המשיכות ללטף את אזור האגן, הבטן, הירכיים שנפשקו בתגובה. הן נמנעו מלגעת באברו התופח. נשימתו השלווה נבלעה אל תוך התנשמויות שהלכו ותכפו. לאחר מספר דקות של ליטוף מרפרף איברו היה מתוח עד לקצה גבול יכולתו. קורי החל להתפתל תחת המגע המלטף שלא הניח לו לרגע.

ואז, כשהאצבעות עדיין מטרפות את חושיו במגען העדין, הרגיש קורי שפתיים רכות וחמות ננעלות על קצה הזין. המגע עצר את נשימתו והוא התמקד בו. רכותו של פה וחמימותו היו חדשים לקורי, והוא זכר את שפתיה האדומות והבשרניות של ליידי פלורה. הוא לא זכה לטיפולה של המכינה הראשונה למלכה ביום הבחירה. עכשיו הבין את עוצמת התחושות שחוו חבריו. הפה לכד את האיבר הרגיש והמתוח, יונק אותו בעדינות פנימה, לשון חמימה מטיילת על ראשו. כפות הידיים טיילו על ירכיו, מצמררות אותו, והמשיכו אל בין רגליו לוכדות בעיסוי מענג את אשכיו. הפה לא נטש לרגע, יניקתו מעמיקה.

קורי החל להרגיש את לחץ שרירי הפה סביב אברו, ואת ליטופה של הלשון. הוא לא האמין כשחש את אברו ממלא את הפה התאוותן עד סופו, תחושה עילאית הרעידה אותו כשהרגיש לחץ מהדק ומרפה על עטרת איברו בעוד כל האיבר עדיין נסחט בקצב על ידי שרירי הפה. אגנו החל במחול משל עצמו, מתאים עצמו ליניקותיו של הפה ולעיסוי האשכים. ברכיו התכופפו והוא דחק איברו יותר ויותר אל הפה החמים. הוא הרגיש את אצבעותיה של יד אחת נוטשות את אשכיו וגולשות מטה אל עכוזו.

"כן, שם! בבקשה!" לחש בקול קטוע, והאצבעות המשיכו במסען. תחושות סוערות עברו לאורך גבו כשחש אצבע שמנונית מלטפת את פתח עכוזו. האצבע המשיכה לשמן את החור הרגיש וקורי מצא עצמו מושך ברכיו מעלה, פוער פלחי ישבנו לאצבע החטטנית. האורגזמה היתה קרובה ונשימותיו הקטועות מילאו את חלל החדרון. חש כאב קל עת חדרה האצבע אל ישבנו, בעדינות שנגדה את הלהט בו שאב הפה את איברו. האורגזמה לא אחרה להגיע.

כשהחל להתפרץ אל תוך הגרון הלוחץ את קצה איברו, חדרה האצבע הארוכה פנימה, עמוק, לוחצת בנקודה מסתורית. זעקת אקסטזה קרעה את אוויר החדר. הוא ירה את זרעו היקר אל תוך הפה, כל גופו רועד תחת עוצמת התחושות.

מבעד לערפלים בהם צף, שמע קורי פסיעות מתרחקות. בשארית כוחותיו הרים ידו, מסיט את המגבת הקטנה שעדיין כיסתה את עיניו. ממצמץ בעיניו חיפש את הדמות המענגת. הוא הספיק לראות את גבה הרחב של אמזונה כהת שיער שיצאה מבעד לדלת המגולפת.

שלגי
נריסה
הטפטוף האיטי הזה של הסיפור לא מוסיף בריאות... מהר יותר את יתר הפרקים :-)
8 בדצמ׳ 2004, 17:48
nerissa​(אחרת)
יקירתי
כל הפרקים אצל כלובי :))) הוא זה שמטפטף לכם, לא אני :))
8 בדצמ׳ 2004, 18:09
Darkness of Human​(שולט)
עודדדד........
הממ זו בעייה מצד אחד קדימה מהר לקטע הבא ... מצד שני יש רק עוד 2 ... זו בעייה נריסה יש מצב שאת מוסיפה עוד 6 פרקים ל 6 שקיימים ? או 60 ? נווווווו מחכה כבר להמשך :)
8 בדצמ׳ 2004, 18:12
המלכה לירז​(שולטת){כ}
מי שאחראי לטיפטוף זו אני,
אבל ככה יש לנו סיפור יומי בהמשכים :) והזדמנות לקרוא מדי יום גם יצירות נוספות. מחר ומחרתיים יעלו החלקים האחרונים.
8 בדצמ׳ 2004, 18:20
nerissa​(אחרת)
הא! לירז מטפטפת! :))))
לא נורא.. מוסיף עניין.. יש לי עוד איזה טלנובלה או שתיים שכאלה.. ;-)
8 בדצמ׳ 2004, 18:22
עבודת מאסטר{lori}
אמרתי לך פעם
ואומר לך שוב - נריסה, את מדהימה! לירז, למי משלמים כדי לקבל את ההמשך כאן ועכשיו?
8 בדצמ׳ 2004, 20:27
tehom1
divine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 בדצמ׳ 2004, 12:13
קייל​(לא בעסק)
נריסהלה
א. אחלה סיפור - כתוב מצוין וקולח כמו כל שאר הסיפורים שלך. ב. שימשיך לטפטף ככה בזמנים קצובים. ג. התשלומים עבור פרקים עתידיים אליי :)
9 בדצמ׳ 2004, 23:47