שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמה הבדלים בין מלכה "טובה" למלכה "רעה"

מאת דני בוי     8 בדצמבר 2004
רבים מהעבדים, ובין היתר אני מודה שגם אני, מפנטזים על המלכה הרעה, הביצ'ית והאכזרית, כי זה מה שמייחד אותה מאישה רגילה, לבבית וטובה. מי שבאמת בקטע כסאב/עבד, לא באמת יעשה לו את זה לדעתי, שאישה שקוראת לעצמה "מלכה", תלטף אותו ותקרא לו "ממי", ו"קושקוש" (אישית אין לי בעיה עם כינויי החיבה האלו במצבים יותר רגועים ונעימים). מן הסתם הצורך הוא בהשפלה, אגרסיביות, דומיננטיות, קשיחות מסויימת וכן גם יצר סדיסטי. אבל הבעיה היא חוסר ההפרדה בין דמיון ופנטזיות לבין מציאות, ולא רק של עבדים אלא גם של מלכות מסויימות.

לעיתים קורה שמלכה שנכנסת לדמות הרעה והאכזרית בסשנים, נכנסת אליה קצת יותר מדי והופכת כזו אט אט גם ביום יום. ההתנהגות הזו עלולה לחלחל לתוכה ולהשליך כלפי חוץ, לאו דווקא כלפי העבד עצמו אלא בכלל כלפי הסביבה. מעין לחיות בסרט שכזה, שכל העולם קטן לידה. גם לעבד זה עלול לקרות, והרבה מכך תלוי באינטרקציה שבין העבד למלכה. רק אנשים מספיק חזקים ואינטלגנטים יוכלו לעשות הפרדה בין פנטזיה למציאות.

מלכה רעה - כזו שגם באישיותה רעה 24/7. מלכה טובה - אישה טובה בנשמתה, שיכולה להיות רעה או "לשחק" את הרעה בסשנים, או יכולה להפוך לרעה בכלל 24/7 כלפי העבד שלה, כשגם לו יש חלק בזה. כלפי שאר העולם יכולה להיות נחמדה ולבבית ולא מתוך צביעות.

מלכה רעה - לרוב תשאף ותרצה להתאכזר כלפי העבד בכל זמן ורגע נתון, להקשות עליו מרצונו או שלא מרצונו, לנצלו, לעשות לו רע, להורידו נמוך יותר, להיות אדישה כלפיו וצרכיו לחלוטין, לבטל את חשיבותו, חשיבתו העצמית ורצונותיו לחלוטין, לגרום לו לחיות רק למענה ללא אחיזה ועמוד שדרה, לאבד את צלמו האנושי ולהפוכו לסמרטוט וכלב אנושי מהלך. היא מסוגלת לאבד מאנושיותה ולגרום גם לעבד לאבד את אנושיותו כאדם וכגבר, ולחשוב כיצור אנושי שנועד רק למלא פקודות.

מלכה טובה - לרוב תרצה לרומם ולעודד את העבד שלה גם לאחר מסכת השפלות וכאב, להרימו לעיתים לגובה עיניה כדי להשתמש בו וביכולתו כידיד וכחבר, ומעבר לכל, ביכולתו השכלית והאנושית האכפתית, האוהבת, הנותנת והמפנקת כאדם וכגבר, מעבר לעבד שבו. היא תטע בו בטחון יותר ויותר, תלמד אותו לאהוב את עצמו כפי שהוא, תדע לגרום לו לאהוב את מה שהוא עושה ואיפה שהוא נמצא ולא לשנוא את עצמו ואת מה שהוא עושה, תעזור לו לצעוד קדימה, תדאג לו, תכבד את גבולותיו, תהיה אנושית וגם חמה ומלטפת כשצריך, תדע לאזן את גופו ונפשו ברגעים הנכונים לאחר שתכיר אותו בצורה מספקת. והיא תדע גם לפתח קשר זוגי עם עבד, במידה ויתאים לה מכל הבחינות, הן כאדם והן כגבר לפני הכל.

אחת מהבעיות שנתקלים בהן עבדים שונים היא, אותם רגעים שבהן המלכה מפגינה חולשה, אנושיות, רוך, חום ואהבה (בדיוק מה שהם יכולים למצוא אצל בחורה ונילית), וזה דופק להם את הפנטזיה. הם דורשים את השליטה והסדיזם האלה כמה שרק אפשר, אפילו שיהיו 24/7. לרוב אותם עבדים גם יפרידו בין קשר שליטה נטו לבין קשר זוגי רגיל עם מלכה, גם אם הוא כולל שליטה פה ושם בעיקר בסשנים, כלומר במובן הבידיאסאמי. קשר שליטה אמיתי בעיניהם, הוא קשר שליטה 24/7, וקשר שמבוסס על שליטה מינית אינו נתפס כקשר שליטה אמיתי.

מלכות ועבדים הרואים בבדס"מ דרך חיים, או יותר נכון, הרואים שליטה כדרך חיים, ותופסים את הבדס"מ כאמצעי לחיזוק והחצנת השליטה בלבד, נוטים לגחך על קשר רגיל, בגובה העיניים, כשרק בחדר המיטות ישנם שליטה ומשחקי שליטה. נוצרת כאן בעייתיות. מלכות טובות עלולות להפוך לרעות כדי להגיע לסטנדרט הזה שעבדים מגדירים אותו בצורה לא רשמית; וגם הפוך, עבדים עלולים להפוך מגברים סאבים השולטים בכניעתם, לסמרטוטים ועבדים טוטאליים.

לדעתי, כפי שציינתי קודם, מלכה טובה, שמספיק חכמה ומבינת עניין, ויודעת לקרוא את העבד שלה, תדע בדיוק מתי ואיך להתייחס אליו. אם הוא יצפה ממנה לרוע, סדיזם ושליטה תמידית, היא תדע יפה להגיד לו שלום, ולעולם לא להיות מושפעת מעבדים שמכניסים לראשה כי בדס"מ זה רק סדיזם, אכזריות ורוע, וגם לא חסר שיגידו אלימות, כי ישנם כאלו שמחפשים מלכות אלימות.

יהיו כאלו שיאמרו, כי המלכות הרעות אינן מלכות אמיתיות וכי אינן קשורות לעולם הבדס"מ, כי הן אינן מגיעות מהמקום הנכון. לעומת זאת יהיו כאלו שיאמרו שהן כן שייכות לעולם הזה, מדגישות את הפן החזק והסדיסטי שבו, כי זהו מהות הסדיזם לפי ראיית עולמם. מנקודת מבט זו, המלכות הטובות נחשבות וניליות, השליטה בסקס/סשנים והשליטה הקלה מחוץ לחיי המין אינם שליטה אמיתית. במלים אחרות, הבדס"מ מבחינתם הוא כלי בלבד, אמצעי.

הגבול בין מלכה רעה לטובה יכול להיות דק מאוד, ותלוי גם בגבול שבין שליטה כדרך חיים ושליטה כפנטזיה מינית שכל מלכה ומלכה יוצרת וקובעת על פי תפיסתה וראיית עולמה וכמובן, צרכיה השונים.

זיקית
דניאל ידידי
מאמר מעולה ביותר. כל הכבוד ! על החתום, מלכה טובה. :))
8 בדצמ׳ 2004, 17:12
שרלילה אמנותית שולטת​(שולטת)
מלכה טובה או רעה.
מאמר יפה, על פי השקפתך דניאל. יש קטע של המלכה הטובה שהייתי יכולה להתחבר אליו והסברתי לך לאיזה, וזה בגלל הצד האימהי משהו שעולה מתוכו. אם כי הייתי בקלות יכולה גם להתחבר לצד האפרורי של המלכה הרעה. על פי השקפתי ואך ורק השקפת עולמי, אני יכולה לומר ששתי הצדדים קובעים מתי כול צד יכול לצאת ובאיזה שלב. אם בסשן, אם בחיי היום יום ואם ביחסים של 24/7. למטבע כמו באישיות וכמו בכלל בחיים יש שני צדדים. אהבתי.
8 בדצמ׳ 2004, 19:12
דודי התותח​(נשלט){נשלט}
דניאל אחלה מאמר
הצלחת להגיד את מה שכולנו חושבים בשקט בשקט .... דניאל יצאת אלוף
9 בדצמ׳ 2004, 11:12
Passion Fruit​(שולטת){[pfp]}
מבחינתך: שליטה=רוע,
ושליטה מתלווה בהכרח לאקט סאדיסטי. אם זוג מנהל מערכת שליטה אז בהכרח הדומית מרושעת סביב השעון או שהשליטה מוגבלת לזמן ומקום. למה לדעתך, שליטה מחייבת סאדיזם? למה דומית לא יכולה להגיד מה היא רוצה וסאב שיבצע והכל בנעימים? לדעתי, לדומית שצריכה לצעוק על הסאב שלה על מנת שיבצע את דרישותיה, יש בעיה. בקיצור-שליטה, גם מאד מקיפה ומחייבת יכולה לעשות בנעימים. לא רואה את הקשר המחייב מבחינתך בין דרישה לציות לבוטות וגסות. דרך ארץ לא מהווה סתירה לקפדנות וסטנדרטים גבוהים.
9 בדצמ׳ 2004, 14:14
אדון לעצמו בשתלטנית​(נשלט)
אחלה של כתבה
אבל מה לא הבנתי שום דבר. הכי פחות הבנתי איך דום מבין ברצונותיו של סאב ושל מלכה ........ שאלה היפוטטית זה קיים גם אצל דומים דום רע ודום טוב ? אנשים יותר מורכבים מתוית של טוב ורע , אם רע עושה לי טוב "מלכה רעה" תהייה בעצם "מלכה טובה" עבורי ולהפך . התבלבלתם ? יופי כי גם אנוכי מבולבל עד מאוד . out of topic הגדרות זה משני העיקר זה לעשות מה שעושה טוב גם אם זה רע :)
9 בדצמ׳ 2004, 17:56
אדון לעצמו בשתלטנית​(נשלט)
טלח
בקריאה שניה הבנתי שדניאל הוא סאב ואיתו הסליחה
9 בדצמ׳ 2004, 17:58
מכורה לפינוקים
כתבה מעולה
כתבה טובה מאוד אני באופן אישי נחשפתי לעולם הזה רק אתמול ומהכתבה שלך גילתי איזו מלכה אני מתאימה להיות עזרת לי להבין הרבה דברים בעולם הזה. תודה:-)
9 בדצמ׳ 2004, 20:03
כחול​(שולט){ג}
יפה ונכון !!!
פשוט נכון ואמיתי !!! כל מילה - זהב, וכל מילה נוספת - מיותרת.
9 בדצמ׳ 2004, 20:42
דני בוי
בטעות
הייתי מציע שתקראי שוב את המאמר כי לא נראה לי ממש הבנת את נקודת מבטי וראייתי. אין שום ציון או רמיזה כי שליטה=רוע, חלילה לי מלאמר זאת וזה יהיה טיפשי גם לומר זאת. שליטה ממש אינה מתלווה בהכרח לאקט סדיסטי, רשעות, בוטות וגסות ובהחלט יכולה להעשות בדרכי נועם ולכן יש את ההפרדה בין שליטה טובה לשליטה רעה, כמו כן בכל מלכה יש צד רע וצד טוב והשאלה מהו הצד הדומיננטי יותר. השליטה כאן מתייחסת כמובן לעולם הבדס"מ כי הבדס"מ מחצין ומקצין את השליטה ולא לחיי שליטה של זוגות וניליים. אם את רוצה להבין טוב יותר את כוונתי, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי, לא חושב שפה זה המקום להתדיין על כך. תודה על התגובות ושמח שתרמתי משהו :)
10 בדצמ׳ 2004, 12:32
tehom1
daniel v passion fruit
interesting, very, in particular the debate between daniel and passion fruit, looking forward to hearing the end of this debate...:)
11 בדצמ׳ 2004, 0:12
ניקול בעקבגבוה​(שולטת)
רכה ואכזרית
כמו כל דבר בחיים צריך את המינון הנכון ואת היכולת לשלב בין השניים . כמו כן, תלוי הדבר בטיב הקשר בין השניים ויש לקחת בחשבון כי עם כל אחד ואחד האינטראקציות שונות.
11 בדצמ׳ 2004, 0:15
שוטרת*
קושקוש ממי :)
קראתי. ויש לי כמה דברים לומר על זה, וזה הולך להיות ארוך ,ראו הוזהרתם. א. קודם כל ולפני הכל - מאוד מעריכה את ההשקעה ובהחלט קיימת הבחנה בין דומית א' לב'. מה שמוביל אותי לב'... ב. מבחינתי אין כזה מושג "מלכה רעה" "מלכה טובה" "אמיתית" וכל המושגים האלו. לדעתי יש עניין של התאמה. יש מלכה סאדיסטית שכל מה שהיא רוצה זה סשן פה ושם , ברמה הפיסית בלבד, אז מה יעשה עבד שדרושה לו המנטליות ? יחרוץ גורלה בכך שהיא "רעה" ולא אמיתית"?אבל נניח והיא נמצאת עם אחד שכל מה שבא לו באותו רגע זה רק סשן וזהו- הם מתאימים. לא צריכה להיות כאן שום רמה מנטלית כזו או אחרת. או אם ניקח דוגמא אחרת שעלתה כאן לא מזמן - מלכה שמחפשת נהג בלבד. יש כאלו שרואים בה "מלכה רעה" או "לא אמיתית" אבל אותו עבד שכל רצונו הוא להיות נהג - יראה בה כדבר הכי אמיתי שיש. לגבי החלק הראשון , ההקדמה שלך- מלכה בהחלט יכולה להיות ביצ'ית לעיתים, ואולי לא לקרוא לעבד קושקוש אבל בהחלט יש מקום למלה החמה , זה רצוי ואף הכרחי. אני אישית דיי נוטה בין קשיחות לרכות - תלוי בסיטואציה ובמה שהעבד זקוק לו באותו רגע. בקיצור- עניין של התאמה. לכל סיר יש מכסה.
11 בדצמ׳ 2004, 1:49
Shalhevet
חומר למחשבה
:))))))))
11 בדצמ׳ 2004, 1:59
Faara​(שולטת)
אתה גם
אתה גם כותב טוב וגם מעורר מחשבות בלב אישה. אני אישית מעדיפה להיות על הגדר....
30 בדצמ׳ 2004, 14:57
נקיטה​(לא בעסק)
אממממממממ
ביקשת תגובה עניין של טעם לפעמיים היא חייבת להית ביצ'ית כמו שאמרת ולפעמים רכה כמו חמאה עניין של מינון,ומה מתאים בכל רגע נתון. ואתה מעניין לאיזו אתה נמשך יותר? פסח עבר,ואני עדיין שואלת קושיות.
23 באפר׳ 2007, 4:25