צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עקרונות הגבירה

מאת אלון-סאב​(נשלט)     9 בינואר 2005
מאת ~cassie, תורגם לעברית ע"י aלון{}sub.

מעל לכל, הגבירה מוקירה את עבדה בידיעה שמתנת כניעותו לה היא המתנה היפה מכולן. הגבירה תובענית ומנצלת עד הסוף את הכוח שניתן לה, אך יודעת היא גם לחלוק את כל ההנאות המגיעות ממתנה יקרה זו.

הגבירה שולטת קודם ומעל לכל על עצמה לפני שהיא שולטת באחרים. כגבירה קשוחה ותובענית היא יכולה לגרום לו לבכות דמעות אמיתיות, וכמאהבת מושלמת תנשק היא את דמעותיו עד שייבשו, ללא פגם וללא רבב בחזותה הקשוחה.

בזמן צרה הגבירה תניח את תפקידה בצד בכדי להוות חברה אמיתית ושותפת- חיים תומכת, לעולם לא שוכחת שזהו קשר של אהבה בין שני בני אדם אמיתיים ואכפתיים. היא מכירה היטב בהבדלים בין פנטזיה למציאות, ולעולם לא תבקש מעבדה לזנוח קריירה, תחביבים, קשרים עם הורים, אחים או חברים רק בכדי לספק את תענוגותיה.

כדי לזכות ברוחו, מחשבתו, נפשו, רצונו, כבודו, גופו ואהבתו האין סופית לה, הגבירה יודעת שדבר ראשון יש לזכות באמונו. היא תמיד תראה לו חמימות, טוב-לב והומור. חייבת היא להראות לו תמיד שהדרכתה והוראותיה נבונות וראויות לתשומת ליבו המלאה, שזוהי אישה שהוא יכול ללמוד ממנה ולעולם לסמוך על שליטתה הנבונה והאבסולוטית.

כשמגיע הזמן ללמד לעבדה את שיעוריו בצייתנות, היא תקיפה וקשוחה כסמלת מחלקה. היא לא תסכים לאף פגם בביצועי תלמידה, אפילו לא טיפה פחות ממושלמות, אך לעולם לא תעניש ללא סיבה טובה. וכשתחליט להשליט בו משמעת, ידה לעולם תהיה יודעת וזהירה.

תמיד עליה להיות פתוחה לתקשורת ודיון, לעולם מוכנה לשמוע על כל צרכיו ורצונותיו. היא סבלנית, מקדישה זמן כדי ללמוד את כל מוגבלויותיו, ויודעת שככל שביטחונו בה גדל, כך יגדל ויתעצם החיבור ביניהם. היא אף פעם לא תצטרך לדרוש התנהגות פולחנית כלפיה, כיוון שהוא לעולם יענה לה מתוך תשוקתו הכנה והטבעית לספק ולרצות רק אותה. צייתנות אמיתית מגיעה רק מתוך הרצון לספק - לעולם לא מהפחד מעונש. היטב היא מבינה את הטבע השברירי של הרוח והגוף, ולעולם לא תפר אמון שניתן בה.

הגבירה תמיד תהיה בעלת בטחון עצמי רב מספיק בכדי לדעת גם לצחוק על עצמה ועל החיים האבסורדים בכלל. עם ראש פתוח ומבין ללמוד דברים חדשים. לעולם חזקה מספיק בכדי לגדול ולהתפתח. כליה הם רוחה, נפשה, מחשבתה, גופה ואהבתה. יודעת היא ששניהם ביחד וכל אחד מהם לחוד מרוויחים הכי הרבה בכל פעם שהם מצליחים לספק את האחר.

ושניהם יודעים וזוכרים, שרק קשר אמיתי של אהבה שזורה באמון הדדי ואמיתי יכול לשגשג ולפרוח לעולמי עד.

Dark Artist​(שולט)
פרסום מעניין
אני סבור שזה גם יכול לעבוד טוב כלפי דומים
12 בינו׳ 2005, 20:37
אלון-סאב​(נשלט)
דגשים
קודם כל דגש: לא "קאסי" כתבה את המאמר הזה, כותב מאמר המקור אינו ידוע לי ואינו מצוין בשום מקום ברשת. "קאסי" רק כתבה הערה בסוף מאמר המקור באנגלית ל - "עקרונות העבד" שאכן הוספתי. דגש שני: שני המאמרים הללו, גם עקרונות הגבירה וגם עקרונות העבד מופיעים במקור, ברוב המקרים, כעקרונות האדון והשפחה, (Master / slave) אך מכיוון שאישית התאים לי יותר לקרוא על מלכה/עבד כך גם תרגמתי ... ונכון מאוד יהיה לומר שכל העקרונות הללו ללא יוצאים מהכלל תקיפים נהדר גם על אדון/שפחה ולפיכך גם לסוויטצ'ים.
14 בינו׳ 2005, 10:20