צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדריך פמיניסטי לשעבוד גברי אוראלי

מאת אלון-סאב​(נשלט)     11 בפברואר 2005
מאת: ידידה יקרה של יוסי.
תורגם מאנגלית והובא ע"י אלון-סאב (aלון{}sub).

1. הקדמה:

כשמדברים על סקס אוראלי רוב הגברים חושבים אוטומטית על מציצות ורק אחר כך, אולי, הם חושבים על ירידות או ליקוק כוס. עמדה גברית זו כל כך שכיחה לצערי עד שאפילו כשהם רואים תמונה במגזין, סרט או דיון בקהילה/פורום כלשהו בנושא בחורה עירומה על ברכיה מוצצת לגבר אף גבה לא מורמת, לעומת זאת אם יראו גבר עירום על ברכיו מלקק בחורה מיד יתרגשו וירגישו שכבוד הגבר נרמס, במיוחד אם הבחורה לבושה לחלוטין, אולי מלבד לתחתוניה. משום מה, ההבדל הקטן הזה של הלבוש לא מפריע לאף אחד אם לדוגמא הבחור מקבל מציצה דרך חנות מכנסיו הפתוחה עם הזין בחוץ וכשהוא לבוש לגמרי בעוד הבחורה עירומה לחלוטין על ברכיה לפניו.

למה?!
ובכן, הזמנים השתנו ונשים היום הרבה יותר בטוחות בעצמן, אך לדעתי רחוק מלהיות מספיק בטוח והן לא סובלות את הגישה הזו יותר. למעשה, רוב ה"נשים המודרניות" לא מהססות לדרוש גירוי אוראלי מהגבר וגם אומרות לו בדיוק איך הן רוצות את זה. סוף סוף!

במובן זה אני בהחלט חושבת על עצמי כ"אישה מודרנית", אבל היותי גם רעייה דומיננטית, לא מקצועית כמובן, עם בעלי הכנוע אני ברת מזל מספיק בכדי לקבל הרבה יותר מהליקוק הקצרצר והמזדמן אשר תמורתו הם גם מצפים למציצה או אפילו שאפתח את רגליי לחדירה. אני רוצה ואני מקבלת שירות אוראלי מגבר שניתן לי מרצון, שירות בלתי נשכח, מדהים, ארוך, מלא תשוקה וסיפוק - ושום דבר פחות מכך יספיק לי!

2. ראיית עולמי על השירות האוראלי:

מאוד נעים לראות שבכל זאת ישנם כמה גברים פה ושם המוכנים לתפקד אוראלית למען גבירותיהם, אך למרות החיזוק החיובי הרב שקיבלתי בנושא דרך ברשת, אני עדיין מאמינה שאנחנו רחוקים מאוד משיוון בין גברים לנשים שלא לדבר על חברה בה גבר היורד לבחורה יהיה דבר שכיח יותר ממציצה. שיווין הוגן יתקיים לדעתי רק כאשר אישה תגיע להיות נשיאת ארה"ב, ותתעלל מינית בגבר שעובד כמזכיר אצלה בכך שתכריח אותו לענג אותה אוראלית והיא בכל זאת לא תאבד את משרתה! חשבתם על זה פעם מהכיוון הזה? מחשבה זו לבדה מוכיחה כמה אנחנו רחוקים מחברה שוויונית ומאוזנת באמת.

אני חושבת שמזמן הגיע הזמן שבו ניתן יהיה למצוא הרבה יותר קבוצות וקהילות ברשת העוסקות בנושאים כמו ליקוקי כוס תחת ובכללי - בכניעה גברית אוראלית, והרי אפשר למצוא אין ספור מועדונים ואתרים העוסקים במציצת זין, פני של נשים מכוסות זרע או פיות נשיות מלאות בנוזל הזה. נראה שאין גבול לניצול מקסימאלי של שעבוד אוראלי כזה אז למה לא גם בכיוון השני?!

ומה בקשר אלינו הנשים הנהנות משירות אוראלי... - ואני מתכוונת שירות כיאה וכיאות מלא תשוקה ומסירות? אני לדוגמא הייתי מאוד שמחה לראות צורה זו של שיעבוד אוראלי מנוצל ומוצג באתרים השונים ברשת עם אותו העוצמה ולהט, עם אותם התצוגות הגסות והכחולות והמציאות שזורקים לך לתוך הפנים בדיוק כמו באתרים המציגים לראווה סצנות מציצה למיניהן. נראה שכמעט בלתי אפשרי למצוא, לדוגמא, תמונת פנים של גבר מכוסה בנוזלי כוס או פה גברי פתוח בכניעה מלא בהפרשות נשיות/במיצים נקביים או אפילו לשון גברית חטובה כש-ריר נקבי זולג ממנה. באמת למה לא?

הייתי מתה לראות תמונות פנים אדומות, לוהטות ומיוזעות של גברים אחרי ששפשפו, טחנו וגירדו על פניהם כוס רטוב או מייד אחרי רכיבת פרצוף! הטכניקה שמשתמשים לתפיסת רגע פליטת הזרע על פניה של אישה או אל תוך פיה הפעור והמוכן זוקק ועודן בלי סוף אז למה זה בלתי אפשרי למצוא תמונות וסרטונים של נשים שגומרות ומפמפמות את נוזליהן על פני הפרטנרים שלהן או אל תוך פיותיהם הפעורים בסבלנות לשפריץ הנשי?

זה בטח לא בגלל שנשים לא יכולות לפלוט או לייצר כמות טובה של נוזלי אהבה. יש לקוות שדעה קדומה זו הושמדה מזמן, למרות שאני יכול לשער שישנם לא מעט גברים שלא יודעים שגם נשים משפריצות כשהן גומרות, בטח בגלל שהם מעולם לא היו "שם למטה" עם לשון ופה! רק מכיוון שזה לא זרע גברי זה לא אומר שזה לא פחות מרהיב עין ומדליק. למעשה, רוב הנשים יכולות לשפוך הרבה יותר ממה שגברים יכולים, אז מה הבעיה בכלל?

אם ניקח לדוגמא את האתרים היפאנים אפשר למצוא שהם חוגגים הלכה למעשה את השפיכה הגברית וספציפית את הכרחת האישה לאכול את זה ובכמויות גדולות
(bukkake)! ואם זה לא מספיק, אז משפילים אותן עוד יותר ע"י הכרחתן ללקק מצלחת או מכפית או לשתות מכוס ששרשרת גברים מלאו אותה עד לקצה בזרע שלהם ! אין לי שום בעיה עם כל זה והרי ברור שזו השיטה הפופולארית ביותר לחיזוק האגו הגברי המסכן של היפנים.

הכול אחלה, אבל מה עם לחגוג על גברים ששותים את הזרע שלהם עצמם לאחר שהבחורות חלבו אותם בידיהן? ומה עם תמונות של נשים גומרות לתוך כוס - לאחר סשן טוב של ליקוק כוס ואוננות - ואז מכריחות את הגבר לשתות את זה... וללקק את זה עד שיבריק !? ומה עם הרבה יותר תמונות של לשונות זכריים שמנקים כוס מלא זרע (Creampies!) או פות נוזל, חלקלק ורטוב? ומה עם תמונות של גברים שמלקקים שרשרת שלמה של נשים, זו אחר זו או תמונות של גבר עם קבוצה שלמה של נשים שיושבות ומשתמשות בפניו לתענוגן הפרטי מלוות בתמונות של פניו האדומות, המזיעות והלוהטות מכוסות בריר שלהן?

כפי שאתם יכולים לראות רעיון ליקוק הכוס (Cunnilingus) יכול להתרחב הרבה מעבר לליקוק קטן. ברור שנקודת הראות שלי היא טבעי הדומיננטי, אבל באותה מידה גם היותי "אישה מודרנית" שרוצה ליהנות מאותם התענוגות, והשעשועים והחופש שגברים נהנים מהם בהחלט מוסיף הרבה יותר תוקף לעניין.

אני מחשיבה ליקוק כוס וליקוק ישבן הרבה מעבר לאקט מיני! בשבילי מדובר באקט של סגידה, אהבה, הערצה ו ... הענקת כבוד! מעבר לכך, אני חושבת שליקוק כוס וישבן הן דרכים נהדרות לגבר להוכיח לאישה עד כמה הוא מוכן לספק אותה באופן הכי פחות אגואיסטי שרק אפשר ועד כמה הוא מוכן לשרת ולענג אותה ולבלוע את גאוותו המאצ'ואית למען תענוגה ושעשועה, בהתעלם לחלוטין מרווחיו האישיים.

כמובן שישנה מנה דגושה של השפלה גברית ולפעמים גם סבל בכל העניין, בהתאם לדרך בה השירות האוראלי מבוצע או נדרש, אך כך בדיוק צריך השירות להתבצע היות וזה החלק העיקרי בכל הכיף! כשאני סוקרת את האתרים והקבוצות שעוסקים במציצות, אקט מציצת הזין הוא לא בהכרח אקט דומיננטי, אבל הוא כן בהכרח אקט ספציפי של הכנעת והשפלת האישה באותה עת. בשורה התחתונה מדובר על עוצמה גברית ושליטה גברית.

אין שום ספק שמדובר כאן במשחק כוח! הבעיה היחידה היא שהפן הנשי בקושי מקבל התייחסות בהשוואה לפן הגברי. זו הסיבה שבגללה אני רוצה לעודד נשים לדרוש יותר מהגברים שלהן, ממאהביהן, מארוסן, מבעליהן וכו' מצד שני, אני רוצה לשכנע כמה שיותר גברים שהם לא צריכים להיות כאלה נמושות כשהם משרתים אוראלית בתשוקה ובמסירות את האישה. גבר שעושה זאת בצורה משכנעת, מלאת להט ותמיד מביע את תמיכתו החיובית לעניין לעולם לא יראה 'נמושה'.

מובן שטכניקות הליקוק, המציצה, הבליעה והנשימה (במיוחד כאשר יושבת במלוא משקלה על פניו) חשובים, אך חשוב לא פחות הוא האופן בו האקט עצמו "נחגג". מדובר בהרבה מעבר להזלת ריר" כמו כלב! לאחר שנהניתי משירותיו האוראליים של בעלי שתמיד ניתנו ללא תנאי או הגבלה במשך שנים, פיתחתי ציפיות גבוהות מאוד מכל גבר שמענג אותי אוראלית - ולא משנה באיזו צורה!

זה גם מקור רשימת ה"כללים" שכתבתי על הצורה הנאותה בה חייב ג'נטלמן לסגוד אוראלית לליידי וצורף לסוף מאמר זה בתקווה שכמה גברים יקלטו את הרעיון וכמה נשים יקבלו השראה ועידוד לדרישתן ואכיפתן של שירות אוראלי בלתי נשכח!

במקור יצרתי את המדריך בכדי להחזיק את בעלי קצר ולקבוע לו סטנדרטים, כדי שידע בדיוק מה אני מצפה ממנו כשהוא משרת אותי אוראלית. כמובן שגם כתבתי זאת כדי לגרום לו להשפלה מתוקה ומתמדת כשאני דורשת ממנו לשוב ולקרוא את אותם כליים. והשפלתו המוחלטת תמיד מובטחת כשאני מאפשרת גם לאחת מידידותיי לקרוא את החוקים. כיום יש לי ילדים ואני חייבת לנהוג במשנה זהירות, אך לפניכן החוקים מוסגרו ונתלו מעל לצד שלו במיטה!

שלא תבינו לא נכון. אני לא איזו מלכה לבושת עור מכף רגל ועד ראש ומתהדרת בשוט. אני לא אוהבת שרשראות, עור, מרתפים וכדומה בכלל. בשבילי אין קשר, או קשר קטן ביותר בין שליטה נשית לכל זה. לרוע המזל זו הקלישאה שמוצגת בסצנת ה-SM והיא גם הפנטזיה הגברית הרווחת.

שליטה נשית לדעתי לא גורעת במאום מהגישה, המראה והטבע הנשי. אישה מודרנית ומטופחת שיודעת להשתמש ביופייה הטבעי חזקה בהרבה ממה שהיא צריכה להיות בכדי לשלוט ולהתחכם בכל גבר. אני נהנית להיות אישה ומשתמשת בכל הטריקים בספר בכדי לגרום למוח הגבר (במיוחד לשלי) לצנוח אל בין רגליו. זה קל בד"כ, במיוחד כשלגבר כבר יש נטייה כנועה באישיותו. בכל מקרה, יופי נשי המוצג בכבוד ובסטייל כליידי תמיד מצליח לגרום להתלהבות ותמיד מוציא להם את העיניים.

מעטים הם הגברים שפגשתי שלא מגיבים למראה רגליים יפות, ירכיים מעוצבות, נעלים גבוהות, טייטס או גרביונים, מחשוף יפה, שפתיים וציפורניים אדומות וכו' וכו' כשכולם מוצגים בצורה סקסית מלאת גאווה כמו ליידי, רחוק מלהיות זנותית! זה תמיד עובד ... כל זמן שהגבר לא %100 הומו!

3. אבל איך מתחילים?

ליקוק כוס (Cunnilingus) הוא המפתח לכל גבר שרוצה לגרום לאישה שלו לדעת על טבעו הכנוע ולהדליק את הצד הדומיננטי הטבעי בה ובהחלט אפשר להוסיף הוכחה עד כמה טוב עבדה הגישה הדיפלומטית המתוקה והאוהבת. אבל זכרו בחורים: לכשהדלקתם בה את אש השליטה, אין דרך חזרה!

עצתי לכל גבר שמנסה למצוא בחורה דומיננטית לקשר זוגי, בסביבה הוואנילית וגם בקטע: תתחיל לאט ותתחיל בלהראות לה שההנאה והסיפוק שלה באים הרבה לפני מההנאה והסיפוק שלך וחשוב מכך - הם הרבה יותר חשובים מהגאווה הזכרית/מאצ'ואיסטית שלך. במילים אחרות, תכניס לעצמך היטב לראש שהצורה הבסיסית ביותר העומדת לרשותך להבעת האהבה והרספקט הכנים שיש לך כלפיה תמיד תגיע בלוויית מנה דגושה של השפלה ושחובה עליך להוכיח לה שוב , ושוב , ושוב את כנות כוונותיך.

זכור! אל תיפול לרגליה ותתחיל ללחך נעליה בזמן שאתה ממלמל עד כמה אתה "מת" להיות העבד שלה וכמה שאתה מוכן ואוהב להיענש ושאר הבבל"ת. רוב הבנות פשוט יבעטו בך ויגידו לך 'לך חפש'. זה צריך כבר להיות ברור שאתה לא יכול לעשות דבר שכזה בפגישה ראשונה או בניסיון הראשון שלך לידע אותה על טבעך הכנוע.

הטריק הוא לתת לה את הרעיון הכללי של כמה נפלא ונהדר יכול גבר כנוע להיות כבן זוג ובאמת ליהנות מכל הזכויות הנלוות לשליטה וכוח נשי, מבלי ממש לבקש ממנה להיות דומיננטית או להתוודות בפניה על כל הפנטזיות ה'סוטות' שלך (פנטזיות שלכולכם בוודאי יש). אז במקום הבטחות פרועות באוויר, התוודויות או שאר מעשים סוטים, במיוחד כשאתם בקושי מכירים אחד את השנייה, בחר בדרך מתוקה ומשכנעת להראות לה שאתה האחד והיחיד בשבילה.

הנה רעיון - במקום לנסות להפשיט אותה כמה שיותר מהר, למה שלא תדאג פעם אחת לשם שינוי שקודם כל תהיה אתה עירום, אבל בבקשה לזכור: דבר ראשון להוריד נעלים וגרביים! לעולם אל תשאיר עליך את הגרביים ודבר ראשון תדאג להעלים אותם. אין יותר גרוע מגבר עירום גרוב גרביים, סמוך עליי!

רמז - קודם תתפשט מבלי להפשיט אותה ותישאר כך בזמן שאתם מתנשקים מלטפים וכו'. תן לה ליהנות מהחירות החדשה שהוצע לה כמה שרק אפשר. תזרום ותתנהג בטבעיות, עם חיוך כאילו אתה חשפן, אבל אל תגזים, במיוחד אם אתה לא בדיוק נראה כמו נער חלומות אקזוטי.

הנקודה החשובה הבאה: למרות שהגוף שלך מוצג לראווה ומוצע בפניה שתשתעשע בו להנאתה, אל תעשה אותו הדבר בגופה, כלומר, אף פעם אל תשלח ידיים ותיגע לה בחזה, בישבן או בין הרגליים אלא אם כן היא מדריכה אותך ואומרת לך לעשות כך, אבל דיי בטוח שבאותו רגע היא תהיה עסוקה מאוד בלשחק בחופשיות עם הנכסים האישיים שלך... וברור שאתה תיתן לה.

נקודה שלישית: כשהיא שולחת ידיה אל בין רגליך (ודי בטוח שכך בדיוק היא תנהג בסיטואציה מזמינה ומפתה שכזו) הפתח בפניה מרצון ותשאיר את הירכיים שלך מפושקות לרווחה בזמן שהיא משחקת בך. אל תפתח רק קצת, אלא הכי רחב שאתה יכול כשאתה מציע בפניה את זכרותך כיאה וכיאות (במיוחד כשאתה מציע לה את אשכיך) בכדי שתוכל לשחק בהם ושתראה בברור שאתה מציע זאת. ולמה שלא תוסיף ותלחש באוזנה במתיקות: "שחקי אותי, תיהני לך".

לעולם אל תעשה שום דבר אפילו לא ברמז שאתה אולי מעוניין שהיא תרד לך, ההפך, תשאיר את הזין שלך הרחק מפניה כמה שאתה רק יכול.

בהתחלה ברוב המקרים, אין לאישה צעירה מספיק ניסיון בליטוף אינטימי של הגבר, במיוחד כשמדובר בביצים שלו. ולמרות זאת אם ליטופיה האינטימיים של אשכיך יגרמו לך כאב פתאומי, אל תעשה מזה כזה סיפור ואפילו אל תסגור את רגליך, תישאר מפוסק ופתוח ואולי תן לה נשיקה עדינה על הלחי ותלחש בחיוך באוזנה, לדוגמא, "אני מצטער, הם זקוקים לרבה אימונים" וכך תחזק את בטחונה שתוכל להמשיך במעשיה בשלווה ובנחת ללא רגשות אשם כלשהם, כאילו היא עשתה משהו לא בסדר (בגלל שבת'כלס היא לא עשתה שום דבר רע !).

תן לה לשחק בך לא רק כמה שהיא רוצה אלא יותר חשוב - איך שהיא רוצה. לעולם אל תגיד לה לעשות כך או אחרת פשוט תן לה ליהנות ממך בצורה שהיא הכי נהנית ואוהבת. מה שאתה אוהב או לא אוהב בכלל לא פתוח לדיונים! ובמקרה ואתה לא אוהב את מה שהיא עושה, ומרגיש פגוע, או מושפל או כואב לך לדוגמא, חרוק שיניים פסק רגליים רחב עוד יותר ותסבול בשקט לתענוגה ולשעשועה!

במקרה ויעמוד לך בזמן שהיא משחקת בך (דבר שדי בטוח שיקרה, נכון?) תן לה ליהנות מהמראה ותרגיש חופשי לתת לה לגחך לעצמה בתענוג כשהיא מביטה בתוצאות המוצלחות של "מעשה ידיה" - זקפתך המשתוללת. (אישה תמיד תהיה משועשעת כשהיא מצליחה לגרום לאיברו של הגבר לעמוד דום נוקשה, זהו המפתח לשליטה נשית אז תן לה להוקיר את כוח נשיותה).

עודד אותה להשתעשע בך עוד (אפילו אם אתה מוצא את זה משפיל) למשל על ידי כך שתהיה שובב לרגע ותכנס לפוזה או תנוחה לפניה כשאתה מציג בגאווה את זקפתך ותגרום לה לצחקק או אפילו לצחוק בקול ובכך תעודד אותה לשלוח יד ולתפוס לך את הזין הפועם או את ביציך הרותחות. אם היא אכן תעשה כך, זכור מייד לפסק רגליים ברגע שהיא שולחת יד לעבר הזין או הביצים שלך ולעולם אל תפריע לה עם הידיים שלך!

תוכל לשאול אותה, לדוגמא: "האם תעדיפי את הצעצוע שלך מגולח?" במקרה שהיא תראה לא בטוחה, תרגיע אותה שאתה רק רוצה לעשות לה טוב ולהראות לה עד כמה אתה אוהב אותה. הטריק הזה בדרך כלל גורם לאישה לתהות האם באמת הגבר הזה מוכן לגלח את שיערות ערוותו רק בכדי להוכיח לה את אהבתו? אם היא מסכימה תבטיח לה מייד שכך תעשה ובפעם הבאה שתעמוד עירום לפניה תדאג שאתה מגולח למשעי, הכול כולל הזין, הביצים ושאר שיערות הערווה אפילו באזור חריץ התחת שלך ! זו הוכחה קטנה מתוקה ומרשימה לאהבתך וגם פתיח טוב למגוון שעשועים ואני בטוחה שהיא תהיה מאוד משועשעת לשחק בגבריותך המגולחת חסרת ה"מאצ'ו". אבל זכרו בחורים, ברגע שהתחלתם עם זה תצטרכו לא רק לגלח את פניכם יום יום אלא לגלח גם את גאוותכם הזכרית!

כל הרעיון כאן הוא כמובן להסיר את ה"סכנה" מלפניה ולתת לה את ההרגשה שהיא בשליטה מוחלטת ושאתה בכיף מוכן לכל דבר שהיא תרצה לעשות איתך. זה ברור ומובן מראש שהיגיינה אישית מושלמת היא הכרח חובה ותנאי מוקדם אם אתה מעוניין באיזשהו צל של סיכוי להצליח איתה, אז בחורים תדאגו שאתם תמיד נקיים ותמיד תריחו טוב.

בדרך כלל בחורה תרצה להתנשק, להתרפק ולהתחבק איתך בזמן שהיא משחקת בזין ובביצים שלך במיוחד בהתחלה, אלא אם כן היא צברה מספיק ניסיון וביטחון עצמי. אני לדוגמא מאוד אוהבת לשחק במתיקות ובגסות בנכסים האינטימיים של הגבר שלי, להביט בו, בפניו, בהבעותיו וכמובן להתענג בהשפלתו, במיוחד כשאני מעמידה לו ומועכת לו את הביצים בכוח, אבל זה כבר שלב מאוד מתקדם.

במקרה והיא רוצה נשיקות תן לה לנשק אותך, אל תדחוף את הלשון שלך ישר לתוך פיה. תן לה להיות האקטיבית ולחדור את פיך בלשונה. תן לה לשחק בך כמה שמשחשק לה, לנשוך את שפתיך או את פטמותיך והיא תשאב יותר ויותר בטחון עם כל דקה שעוברת. בהתאם לסיטואציה תוכל אפילו לקום ולהביא משקה (שמפניה זה תמיד טוב!) ולהגיש לה... בעירום כמובן.

אם אתה מרגיש שנוח לה עם הסיטואציה שבה היא לבושה לגמרי ואתה עירום, אולי אפילו עם זקפה והיא מרגישה שמחה, רגועה ומגורה תוכל לתת לה עוד סימן קטן לטבע הכנוע שלך. כל פעם שהיא נוגעת ו/או מנשקת אותך שים את ידיך בענווה מאחורי גבך או לפחות במקום שלא יפריעו, בדרך כלל סימן ברור לחלוטין לכל אישה בעלת חוש טוב לגילוי טבע גברי כנוע.

תמיד, תמיד תזכור שבשום פנים ואופן אין מצב שבו היא תרגיש איזשהו אילוץ או חיוב כלשהו לעשות בך משהו אוראלי. משמעות הדבר היא שאסור שיקרה מצב שבו הזין שלך מתקרב אל פניה או שתתנהג בצורה כלשהי שתגרום לה להרגיש שאולי כדאי לה למצוץ לך. תפנים את זה - אין מצב שאתה עומד והיא תהיה על הברכיים, אף פעם לא! ובחורים אם מצב כזה אי פעם יגיע זכרו שאתם אשמים, לא היא!

אם הערצה ושירות של אישה באמת בליבכם תמיד תנהגו כלפיה כמלכה וכליידי. כלומר, לעולם לא תאפשרו שום בזיון או מצב שלא הולם לגבירה שלכם להיות בו וזה בטח כולל אותה על ברכיה לפניכם! למעשה, עליכם להבטיח שהגבירה שלכם לעולם לא צריכה לכרוע ברך בשביל שום דבר, בגלל שזה התפקיד שלכם ! אך ישנם עוד סיטואציות בעיתיות שאולי יגרמו לה להרגיש שהיא חייבת הייתה לעשות זאת למענכם, לדוגמא בכל פעם שהיא יושבת ואתם עומדים לפניה עירומים, מצב טבעי שיקרה לעיתים קרובות, ובכל מצב שבו אתם מציגים את עצמכם לפניה, שמרו על מרחק בטחון כך שהיא תוכל לשלוח יד בקלות ולתפוס את הזין והביצים שלכם ולשחק בהם, אבל מרחק שאיננו הזמנה לשום דבר אחר!

בנוסף לכך, כל פעם שאתם מרגישים שהיא עלולה להרגיש איזשהו לחץ לענג אתכם בפיה, לדוגמא אחרי שהיא גירתה אתכם והעמידה לכם את הזין משהו חבל"ז, פשוט תודו לה במתיקות כרעו ברך לפניה, ותכינו עצמכם לרדת לה, במקום ההפך! לא משנה המצב, תמיד תדאגו שהיא יושבת בנוחות, למשל על קצה הספה, המיטה או הכיסא (ואם לא , הדריכו אותה בעדינות לפוזיציה נוחה והיא תעקוב אחרי ידכם), וכשהיא שם, אל תלכו ישר על זה, אלא כנסו לזה בעדינות, ברוגע. גלשו על ברכיכם לפניה, נשקו באהבה את לחייה ולטפו את זרועותיה עד מותניה. אם היא לובשת מכנסיים, פתחו את הכפתור בעדינות ועזרו לה לצאת מהם, תמיד בחיוך ותמיד תדאגו שהיא תהנה ממראה גופכם העירום והחשוף.

בכל פעם שהיא שולחת יד אל בין רגליכם, אתם מפסיקים הכול ומייד נותנים לה לשחק בכם, אם צריך שוב פשקו את רגלכם רחב ותאותתו לה שאתם שמחים ומוכנים לתת לה לשחק בגאוותכם הזכרית מתי ואיך שבא לה, ושוב תשאירו את הידיים מחוץ לדרך, הכי טוב מאחורי הגב או לחוצים על ישבנכם או משהו בדומה.

ברגע שהיא סיימה לשעשע עצמה עם הזין הנוקשה והביצים שלך, תן לה נשיקה מתוקה על הלחי ותלחש "זה בשבילך, שתוכלי לשחק בהם מתי שבא לך!" חייך ואל תגיד את זה בטון של עבד. או אז תמשיך במעשיך ומקם את עצמך לפניה על ברכיך. בדוק שאתה כורע ברך כמו שצריך עם ברכיים פשוקות רחב וידיים מאחורי הגב (כך ג'נטלמן כורע ברך לפני גבירה!), אבל בשביל הפעם הראשונה הזו תוכל להשתמש בידיך, בעדינות, בשביל להכין אותה לשירות האוראלי שלך.

אם היא לובשת חצאית אל תרים אותה סתם עם הידיים. תוכל להתחיל להציג את אהבתך ודאגתך ע"י נישוק ברכיה ואז לעלות לאט לאט אל ירכיה בשפתיך, דוחף את חצאיתה באפך/פניך. לעולם אל תשתמש בידיך בכוחניות, אלא רק כשצריך ותמיד בעדינות ובמתיקות.

בדרך כלל בשלב זה הבחורה תרצה לעזור לך ותוריד את הגרביונים ו/או התחתונים שלה בעצמה אוטומטית. אם לא, אל תמשוך אותם מעליה אלא נשק בעדינות את מפשעתה המכוסה 10-20 או 30 פעמים, באהבה ותשוקה. נשק את פנים ירכיה למעלה ולמטה, לקק אותם במתיקות (אבל בלי רוק!) עד שהיא תהיה כל כך חמה שתרצה בעצמה לפשוט את תחתוניה.

מנקודה זו ואילך אם אתה זקוק להדרכה תוכל למצוא הרבה מדריכים מעולים ברחבי הרשת על עינוג אוראלי לאישה עם כמה שינויים בהתאם לצורה בה אני חושבת שהדברים צריכים להיעשות!

קודם כל יש לשים לב שכשמדברים על עינוג האישה אוראלית מדברים על סקס אוראלי, כלומר מותר להשתמש אך ורק בלשון, שפתיים, בפה ואולי קצת באף (בעדינות) ובפנים, אבל לעולם אל תשתמש בידיך, אף פעם לא ! אלא אם כן האישה מבקשת זאת ממך מפורשות או מדריכה אותך לעשות כן.

כשאתה מענג אישה אוראלית או בכל שירות אוראלי אחר מקומם של ידיך הוא מאחורי גבך או אוחזות בירכיים או בישבן שלך, אבל שמור על איזון כשאתה מתכופף קדימה במיוחד אם אתה צריך למשל להתכופף ממש נמוך לנשק או ללקק את רגליה... עוד על כך מאוחר יותר. גישה צנועה זו היא הוכחה בסיסית לכבוד שאתה רוחש להיותה אישה וסימן ברור שאתה שם רק בשביל השירות והעונג הטהור שלה, מבלי לאיים עליה בזכרותך ובלי שום צפייה לחסדים מיניים כלשהם ממנה.

כשאתה צריך לתמוך ברגליה, קרסוליה או עקביה, אף פעם אל תלפות אותם בכוח, אלא תמוך בהם באהבה בכפות ידיך הפתוחות, כאילו אתה אוחז במגש או בחפץ יקר, ולמעשה זה אכן כך ! מעל לכל אף פעם אל תמשש לה את החזה, או הישבן, אף פעם אל תפתח את ישבניה או את הכוס שלה ואפילו אל תכניס את האצבע שלך לכוס או לטוסיק שלה אלא אם כן היא ביקשה ממך לעשות משהו כזה. אם היא אכן מבקשת, בשם אלוהים חבר'ה, תמצצו קודם את האצבעות שלכם היטב ותרטיבו אותן לפני שאתם אפילו מעזים לגעת לה בדגדגן או בכוס. אם צריך תחזרו על הפעולה אפילו כשלא ממש צריך מכיוון שזה תמיד מראה מלבב לכל אישה לראות גבר מוצץ את מיצי הכוס שלה מאצבעותיו!

בדרך כלל יתכן ואישה תבקש ממך ללטף אותה בעדינות, אף פעם אל תתחיל למשש בכוח! זו הפרעה גברית טהורה, אבל אפילו כשאתה מתבקש ממש לגפף אותה, עשה זאת בעדינות ובאהבה ואף פעם אל תרגיש חופשי לעשות מה בא לך. תגיד לה עד כמה היא יפה וכמה אתה גאה על שהיא מרשה לך להיות הגבר שלה. הבטח לה במתיקות שאתה מוכן לעשות הכול כדי שתהיה מאושרת ושאתה מוכן אפילו להתחנן בפניה לעזרה והדרכה בלמידת כל הדברים שהיא הכי אוהבת, כך שתוכל תמיד להשתפר בעינוגה בכל פעם שאתם יחד.

כשאתה מוכן לביצוע הזז את ידיך אל מאחורי גבך כמו שצריך, גחן קדימה ותתחיל לשרת את הכוס שלה בלשונך, בתשוקה, בהלהבות, במסירות, בשקדנות בחפץ לב וללא כל עכבות. לרוב בחורה שולחת את ידיה אוטומטית אל עבר ראשך כדי להחזיק אותך במקומך, לכוון אותך או כשהיא מתחממת כדי להצמיד את פרצופך כנגד הכוס שלה כדי לשפשף את דגדגנה הנפוח על פניך, אפך ולשונך. לפעמים היא תעשה זאת בעדינות אבל יש גם בחורות שיאחזו בראשך בכוח ואפילו ימשכו את שערותיך באכזריות במיוחד כשהן גומרות. חלק מהבחורות אוהבות שמלקקים אותן בעדינות אבל ברציפות למשך פרקי זמן ארוכים ואחרות אוהבות לשחוק בכוח את הכוס שלהן על פרצופך ובבסיס פשוט מאוננות לך על הפנים.

מה שאני רוצה לומר זה שישנם המון דרכים ללקק כוס אישה, אתה תעשה זאת בדרך שהאישה שאתה משרת הכי אוהבת ולא משנה מה היא דורשת - תעשה ותעשה מייד, בלהיטות, מרצון וללא היסוס, לא משנה שאתה מרגיש לא נוח או מושפל, או אם ברכיך כואבות או שירדת כבר יותר משעה, באין ספור תנוחות וכו'.

יתכן ואישה אחרת (שיהיה לך המזל לשרת אוראלית) תאהב את זה לגמרי שונה, רק עליך מוטלת החובה להתאים את עצמך במהירות האפשרית להנאותיה ולתת לה את העונג המקסימאלי בדיוק בדרך שהיא רוצה. תלמד מהניסיון, תשתפר ותמיד תשאף לשרתה ולענגה אפילו טוב יותר. אף פעם אל תפקפק במשאלותיה או העדפותיה, מכיוון שאין פסול במה שאישה יכולה לדרוש ממך. מה שמענג - אותה - תמיד נכון!

תחשיב כל הרגשת כאב או השפלה כאפשרות לבטא את הכבוד והאהבה האמיתיים שאתה חש כלפיה ולעולם, לעולם אל תגביל או תאסור את עינוגה רק בגלל שהאגו הגברי שלך מרגיש פגוע או מושפל או כי לא נוח לך וכואב. זכור שזו הדרך הטובה ביותר שיש לך להוכיח לה כמה אתה גבר. תהיה גאה ושמח בכך, מכיוון שזו גם הדרך הטובה ביותר להבטיח שהיא לא תראה אותך כרכרוכי.

תמיד תבטיח שההרגשה שהיא מקבלת מהתשוקה הרבה שבה אתה מלקק אותה תהיה הרגשה משוחררת מכל עול וששום דבר בה לא ירתיע אותך, במיוחד לא ריחה הנשי, מיציה, ליחתה, זיעתה או כל הפרשת כוס אחרת, אפילו לא השתן שלה! בה במידה אין זמן במשך החודש שבו אתה לא יכול לשרת אותה אוראלית ואתה צריך להרגיש כבוד לענג אותה אוראלית גם בימים הכי נשיים שלה בחודש.

ההחלטה אם היא צריכה לגלח או לא לגלח את מפשעתה ממש לא תלויה בך. חלק מהנשים מגלחות, חלק לא וחלק מגלחות חלקית בלבד. תחיה עם זה ושרת כוס שעיר באותה מידה בה אתה משרת כוס חלק. כוס שעיר מהווה אתגר ייחודי לחובתך הזכרית לניקוי לשוני של הנרתיק הנשי, מכיוון שחובה עליך להיות בטוח שלעולם לא יישארו שום שרידים ממיציה, ריריה, שיתנה וכו' ושכולם לוקקו ונמצצו (בעדינות) משיערות ערוותה. כמו כן, יהיה זה בלתי נמנע למצוא שחלק משיערות ערוותה ינשרו אל פיך. לעולם בשום פנים ואופן אל תעשה מזה עניין גדול, כמו לירוק או את השיער מפיך או להשתעל ובכך לעצור דרמטית את הנאתה ולגרום לה להרגיש לא נוח ! תהיה דיסקרטי ותלמד לבלוע אותם מבלי להפריע לשירות האוראלי או להנאתה.

אישית אני לא מחבבת במיוחד כוס שעיר וחושבת שכוס מגולח או חצי מגולח הרבה יותר יפה, סקסי ומושך. אני תמיד דואגת שהכוס שלי יהיה חצי מגולח ומשאירה רק פס דקיק בסגנון "מוהיקני" - למזלו של בעלי שכמובן מעדיף זאת כך, אבל אני תמיד אצפה ממנו לשרת בלשונו כוס שעיר באותה תשוקה ומסירות.

האתגר השלישי בו חייב לעמוד כל לקקן בזמן שירות כוס שעיר הוא חיכוך הכוס על פרצופו, בהתאם כמובן לכמה האישה נהנית לחכך את עצמה עליו.

כשאני באמת רוצה לעשות לבעלי חיים קשים, אני נותנת לשערות הערווה שלי לצמוח כמה ימים עד שהמפשעה נהיית קוצנית, ואז אני רוכבת בעוצמה על פרצופו ממש משפשפת בכוח את הכוס שלי על פניו לפרק זמן טוב עד שפיו מתמלא בהפרשותיי. פניו לאחר הרכיבה הפרועה פשוט משובבות נפש איך שהן מכוסות לגמרי בריר, בוהקות באדום ומשופשפות לחלוטין. סימני שירות אוראלי כזה נשארים על פניו לכמה ימים טובים אחר כך ואם אני מרגישה ממש מרושעת, אין השפלה טובה יותר מלהשתמש בו כך ממש לפני שאני מוציאה אותו למסעדה למשל או לפני שאני יוצאת לטיול רגלי אתו. זה כייף שלא נגמר להביט בו מחליף צבעים מרוב בושה במיוחד כשאני מוסיפה הערות מתוקות על השירות האוראלי שלו... תוך שאני מבטיחה שכל אישה שיכולה לראות את פניו האדומות והכואבות יודעות בדיוק מדוע הן כך! פשוט ים של גיחוכים, צחקוקים, חצאי חיוכים ושעשוע נשי. כמובן שכולם על חשבונו של גאוותו הזכרית של בעלי. ברגעים כאלה הוא ממש נאבק בכדי להישיר מבט אליי ואל שאר הנשים סביבנו כשהוא מציע להן את המראה המשעשע של גבר גדול ונאה מובך ומושפל על ידיי שליטה נשית טבעית. הנאה פשוטה, מתוקה וצרופה.

נקודה חשובה נוספת שעליכם הגברים ללמוד לקבלה הוא שלא כל כוס דומה לאחר. יש קטנים, יש גדולים, יש צרים ויש שלא, יש ושפתותיהן הפנימיות בולטות החוצה ויש ושפתות הכוס החיצוניות עבות יותר מאחרות וכו' וכו'. באותה מידה הריח האינטימי ביותר של כל אישה משתנה מאישה לאישה. יתכן אפילו שאותה בחורה תריח ותטעם שונה בזמנים שונים של היום או של החודש (כפי שבעלי לימד אותי). זכור שאין לכך שום קשר להיגיינה אישית לוקה אלא פשוט חלק מהטבע הנשי. אני לא מוכנה לקבל אי שמירה על היגיינה מאף אחד, אישה או גבר ולא משנה מתי ! אין לכך שום תירוץ!

לעומת זאת זה לא בכלל תלוי בך איך היא מריחה או מה טעמה. זה חלק מנשיותה ואתה מצופה לסגוד לו. אני מצפה מהגבר שלי לזהות אותי אפילו כשעיניו מכוסות רק ע"י הטעם, הריח וההרגשה של פי הטבעת שלי על לשונו, שלא לדבר על הכוס שלי ! וזו דוגמא נהדרת למסירות אמיתית שעליך לנסות ולהגיע.

4. הפעם הראשונה שלי

הפעם הראשונה בה החבר שלי (עכשיו בעלי) פינק אותי כך, הייתי בענן השביעי מהמציצות, הליקוקים והבליעה שלו שהיו כל כך ממושכים ומלאי תשוקה ופשוט התפוצצתי באורגזמה אלימה. הייתי אז לא יותר מבת 20 וללא שום ניסיון ובלי שום נטייה דומיננטית. ממש מילאתי את פיו במיציי, אף שמעולם לא ידעתי שיכולתי לייצר כמות כזו של נוזלים והפרשות, ופשוט איבדתי שליטה והרגשתי שאני לא יכולה לעשות דבר מלבד לרכוב על גלי האורגזמה. הגלים היו כה חזקים עד שאיבדתי שליטה על שלפוחית השתן שלי וכמות דיי רצינית התרוקנה על פרצופו, ולאחר ההסתגלות המיידית שלו היישר אל תוך פיו.

ציפיתי שהוא יקפוץ, ירק וישתעל ויגיד לי ללכת לכל הרוחות, אבל הוא לא זז מילימטר. ההפך. הוא הצמיד את פיו היטב אל חור השתן שלי ודאג ששום טיפה לא תרטיב את הספה (לאחר ההתזה הראשונית על פניו). הוא נאבק אבל הוא בלע כל טיפה ואז הוא המשיך ללקק כאילו כלום לא קרה ! וכך ניקה בלשונו את כל ההפרשות השונות שהציפו את הנרתיק, הירכיים ואת חריץ הישבן שלי, אפילו ששערותיו היו ספוגות שתן ופניו היו מכוסות ליחת כוס.

הוא עשה את הכול כאילו זה הדבר הטבעי ביותר שאפשר לעשות לחברה בפעם הראשונה שאתם עושים סקס ביחד! הוא פשוט העלים כל רגש רגעי של אשמה שהרגשתי בדרכו המסורה ומלאת התשוקה של שירות הכוס שלי. הוא באמת נתן לי את ההרגשה שזה בסדר גמור בשביל בחורה לגמור על פרצופו של החבר שלה ואפילו להשתין בחופשיות לתוך פיו.

אלוהים כמה שזה הרשים אותי, אבל הדבר הכי מעולה עוד לא הגיע. חוץ מזה שהוא ליקק אותי במתיקות ובאהבה עד שניקה אותי היטב, לעומק וביסודיות, וכשאני עדיין זרחתי מהאורגזמה האדירה, הוא לפתע הודה לי על שהענקתי לו את הזכות לשרת אותי בלשונו ואמר כמה שהוא אהב את הטעם שלי והוסיף שהוא מקווה שהוא היה מספיק טוב כדי שאאפשר לו לרדת לי שוב.

הייתי בשוק! מספיק טוב?! מעולם לא היה לי בחור שעשה שום דבר דומה או מתקרב לזה ולא יכולתי לחכות ששוב אעבור את החוויה המדהימה הזו!

בסופו של דבר מה שבאמת עשה לי את זה היה שהוא מעולם לא ציפה לשום דבר בתמורה, אפילו לא שאעשה לו ביד, שלא לדבר על מציצה. הוא גם לא ניסה להפשיט אותי ולזיין אותי, למרות שעמד לו בטירוף והוא בטח היה מת לזיין אותי או לפחות שאעשה לו ביד שיגמור.

לא. לאחר שהוא נישק את הכוס הלוהט שלי 20 או 30 פעם הוא קם והביא לי משקה, כוס שמפניה. וכשהוא הגיש לי את הכוס ולחש: "אני אוהב ומעריץ אותך" ממש הרגשתי עלפון חושים! אני עדיין זוכרת כאילו זה היה אתמול את ריח נוזלי הנשיים על פרצופו מכוסה הרפש ואז את טעם הגמירה הנשית שלי בפיו, כשנישקתי אותו מלאת אהבה. אני במיוחד זוכרת איך משכתי את לשוני מתוך פיו ובצחוק עושה פרצוף כאילו אני נגעלת ואומרת: "טעם נפלא? - איכס - לך שטוף את הפה שלך!" והוא רק ענה ברוגע: "כמובן שאלך לשטוף אם את באמת רוצה שאשטוף, אבל איזה באעסה כי אני מת על הטעם המקסים שלך ומעדיף שהוא יישאר על הלשון שלי כמה זמן שרק אפשר!" ושוב משאיר אותי עם מחמאה גדולה ובשוק.

המפגש הנפלא הזה חזר על עצמו מספר פעמים בימים לאחר מכן. הוא הציע עונג נשי טהור ללא שמץ אנוכיות ובלי שום ציפיות או מלכודים ותמיד הציע את גופו העירום לעיניי מלאות התאווה ולידיי המשחקות, מבלי לתפוס בי או להציק לי בשום דרך, אפילו מבלי להוריד פריט לבוש אחד ממני. רק פעם אחת הוא הוריד את תחתוניי לפני שהוא ירד לי ואחרי שביקשתי ממנו בגלל שהייתי כל כך לוהטת ופשוט לא יכולתי לחכות יותר!

במשך הימים הבאים תהיתי האם הוא סוף כל סוף יציג לפניי איזשהו "תנאי" לשירותיו או שאגלה איזשהו "מלכוד". זה פשוט היה יותר מידיי טוב בשביל להיות אמיתי - אבל שום דבר. שיחקתי בו, הקנטתי אותו וממש נהניתי מלהרגיש את הזין המשתולל שלו בידי, מצפה שהוא יתחנן שאני אעשה לו ביד, אבל הוא מעולם לא התחנן, אפילו כשהביצים שלו היו קרובות להתפרצות. פי רק מאוחר יותר למדתי שהוא כנראה סבל ממקרה גרוע מאוד של "ביצים כחולות" במשך אותם ימים, כשאני גרמתי לו לזקפה לפרקי זמן ממושכים ואין ספור פעמים ללא שום הקלה, אבל הוא לא התלונן אפילו פעם אחת.

היה זה כל כך מרגש לשחק בגאוותו הזכרית בחופשיות שכזו, מבלי להיות מוכרחת לעשות עם זה שום דבר לאחר מכן ומבלי להיות חייבת לו דבר, פשוט הנאה נטולת אשמה, הנאה נשית טהורה ! הוא תמיד נאנח, נהם וסבל את ידיי הטיזריות בין רגליו, שתמיד היו מפוסקות בענווה מתי שרק רציתי לשחק בזכרותו וממש נהניתי מהחירות החדשה הזו שגיליתי.

בפעם הרביעית שלנו ביחד, אחרי שהוא שירת אותי אוראלית במגוון רחב של תנוחות וגרם לי לצרוח מתענוג, הוא אפילו ביקש ממני להעניק לו את הסיכוי לומר "תודה שאת כזו אישה מדהימה וכלל על זה שאת מרשה לי להיות הגבר שלך" (מילים שלו!). הנהנתי באישור ותהיתי איזו הפתעה מחכה לי עכשיו.

יכול להיות שגם הוא לקח סיכון מכיוון שהייתי על ארבע על המיטה בזמן שהוא היה על ברכיו מאחורי, מלקק, מוצץ ומזיין את הכוס שלי בלשונו מאחור (הרגשה פשוט מדהימה !) ואז הוקרתי בפעם הראשונה את ההרגשה המלכותית של ליקוק ונישוק חור הטבעת שלי והתמוגגתי כשהוא נישק אותי נשיקה צרפתית עמוקה ומלאת תשוקה. הייתי קרובה לדמעות מרוב אושר, כשאני מרגישה נאהבת ומוערצת כל כך על ידי גבר בדרך כזו חסרת אנוכיות.

שוב, לא היה זה רק ליקוק פי הטבעת כאקט מיני שעשה לי את זה, אלא התשוקה והכבוד בהם הוא עשה כל דבר הם הם! שבאמת מה שעשו לי את זה. הוא לא נישק בקצרה את ישבני או העביר במהירות את לשונו בה, לא, אני מדברת על סגידה אנאלית כמו שצריך! ובדומה לביצועיו האוראליים על הכוס שלי, הוא מעולם לא השתמש בידיו בשום מצב, לא פיסק את ישבניי ולא שום דבר, הוא פשוט השתמש באפו ובפניו לפסק אותם ולהשיג גישה נוחה אל פי הטבעת שלי.

לאחר שמקם את פרצופו, הוא קודם נישק 20-30 פעם את חור התחת החשוף שלי ואז השתמש בלשונו השטוחה וליקק את החור שוב ושוב, מנקה לי את פי הטבעת בפתיחות מלאה. הוא ממש שפשף את לשונו השטוחה עליו, בלחץ בכדי להיות בטוח שכל פיסת לכלוך תוסר. לאחר זמן מה הוא פער את פיו מעל לפי הטבעת שלי וחתם אותה בשפתיו. יכולתי להרגיש בלשונו המחודדת מנסה להרגיע ולפתוח את השריר האנאלי הנעול, עובדת בעדינות אך בעיקשות, עד שהרקטום שלי נפתח ואפשר ללשונו לחדור עמוק יותר ויותר, לאט לאט עד שדחף את כל אורך לשונו אל תוך התחת שלי. נראה היה שלא היה אכפת לו מהטעם או מאי אילו הפתעות שעלולות לקרות כי הוא פשוט מצץ את חור הישבן שלי בנחישות ודפק אותו בלשונו. הרגשתי כאילו הוא רוצה לנקות אותי מבפנים החוצה זו הייתה הרגשה שמימית!

יכולתי להישאר בפוזיציה הזו המון זמן ואני בטוחה שהוא היה מוצץ לי את התחת במשך כמה זמן שהיה מתחשק לי, אבל אותו יום רציתי לדעת יותר על "ההנאה שלו" ומשכתי אותו אליי על המיטה אחרי שנהניתי מהדרך בה הוא הודה לי. התחלתי לנשק אותו (למרות הריח והטעם החזק של פי הטבעת שלי בפיו!) ושיחקתי לו בזין. במהרה המשחק הפך לאוננות גלויה ודיי גסה של הזין שלו ביד שלי בזמן שאני נצמדת אליו בכוח ומנשקת אותו בתשוקה. כמובן שהוא התחמם תוך רגע, אחרי שבוע שלם בו הוא התגרה בכל פעם שהוא ירד לי ללא שום סיפוק לעצמו.

הוא התחיל להיאנק ולגנוח יותר ויותר עד שהיה ברור שהוא עומד לאבד שליטה. הוא התחנן בפניי שאעצור, אבל הפעם לא רציתי ואמרתי לו שאני רוצה שהוא יגמור. בעקרונית אני ממש חלבתי אותו. הוא השתולל מעט וגנח אבל תמיד השאיר את ידיו על גבו (!) ואת רגליו פסוקות כדי שאוכל להביא לו ביד כמו שצריך. הוא השפריץ את המטען שלו על הבטן שלי, על החולצה, החצאית והרגלים ואז הוא שוב הפתיע אותי לחלוטין! בקושי מתאושש מהאורגזמה שלו הוא מייד נעמד על ברכיו, התכופף והחל ללקק את הזרע שלו מהבטן שלי, הוא מצץ את החולצה והחצאית שלי עד שנוקו ובלי שום היסוס גם ליקק כל טיפת רפש מעל רגליי.

הבטתי בו כלא מאמינה והייתי חייבת לצחקק כי דגדג אותי כשהוא מצץ את הזרע שלו מחור הטבור שלי. הוא אפילו הרים בעדינות את ידי וליקק כל טיפת זרע ואף מצץ אצבע אצבע. הוא הודה לי על כשנישק בעדינות את כף ידי שאוננה לו ושיבח אותי על שאני הבחורה הנפלאה ביותר בעולם. איזו בחורה לא אוהבת לשמוע דבר כזה !? רק מאוחר יותר הבנתי שבכך שהוא ליקק את שפכו הוא למעשה גם הודה לי על שנתתי לו רשות לגמור.

אתם יכולים לדמיין שמאז אי אפשר היה להפסיק. רולנד ואני ביחד מעל ל-20 שנה ועדיין לא מספיק לי משעבודו האוראלי, שכמובן רק התפתח במהירות לאחר המפגשים הראשונים.

אין צורך לומר שהיום אין צורה של שעבוד אוראלי שלא ניסינו. כל סנטימטר בגופי נהנה משירות לשונו, אם למטרות ניקיון או גירוי מיני. כמובן שהאזורים המרכזיים הם הכוס והטוסיק שלי, רגליי וידיי (כן ידיי, כי אני באמת נהנית שמקדמים את פניי בנשיקה על גב היד, במיוחד כשעושים זאת ביראת כבוד על ידיי השתחוות עמוקה וחגיגת חשיפתו הצנועה ע"י הצמדת שפתיו אל גב ידי והשארות כך במשך 3-4 שניות לפני שהוא מרים את ראשו חזרה).

פיו תמיד להוט ונלהב לשמש כיעד של כל נוזל נשי שרק אפשר לדמיין. אני לא מתלהבת במיוחד משירות שירותים מלא מכיוון שזה פשוט מלוכלך מידיי ולא כזה מדליק, לעומת זאת לשונו לבטח משומשת כתחליף לנייר טואלט לעיתים קרובות מאוד. כמו כן אני אף פעם לא מהססת להשתמש בפיו הפתוח ולרוקן שלפוחיתי לתוכו באופן טבעי מתי שרק מתחשק לי ואני מצפה שהוא יבלע מהר וביעילות כך ששום דבר לא יישפך. אחת מחובותיו הבסיסיים כג'נטלמן היא לנקות אותי בכל פעם אחרי סקס או אחרי שאני מאוננת, ואף כולל ניקוי כללי יותר בכל פעם שהכוס, ישבן, רגליים או כל חלק אחר בגופי זקוקים לניקוי מכל סיבה שהיא, בכל זמן שהוא.

אני הכי אוהבת לשבת על פרצופו (Queening) כשאני רוצה לעשות איתו סקס, לא רק בגלל שזו הרגשה נהדרת לשבת על פניו המוצגים ברצון וליהנות מלשונו, אלא זה נותן לי באותה עת את האפשרות לשחק בזיו ובביצים שלו. ברור שאני אוהבת לגרות ולענות לו אותם בלי סוף וללא רחמים , וזה כיף אדיר אפילו אחרי 20 שנה!

אני כמובן גם נהנית משירותי הרגל והנעל שהוא מעניק כשהוא כורע ברך לפניי, בעירום כמובן, עם ראשו בין ירכיי. ואני לא יכולה בכלל לחיות בלי הדרך הפשוטה והנהדרת בה הוא מברך אותי לשלום עם נשיקה מעריצה על גב כף היד. טבעי, פשוט ונפלא.

כשאני רוצה זיון טוב אני חוגרת דילדו על פיו או פרצופו ומזיינת לו את הפנים. ההרגשה מדהימה, במיוחד כשאני דואגת שהוא ילקק וינקה אותי ואת הדילדואים לאחר מכן, באהבה ומרצון ויודה לי על ידיי נשיקה צרפתית עמוקה מלאת תשוקה בפי הטבעת שלי. הטקס הזה נשאר כמו שהוא עד היום מאז אותה פעם ראשונה לפני 20 שנה! חישבתם פעם כמה מאות פעמים הוא מצץ לי את התחת , ועדיין זה לא מספיק לי!?

אז בחורים, עצתי לכם אם אתם רוצים שהליידי שלכם תהיה מאושרת: תפסיקו לחשוב על עצמכם, תתפשטו, תרדו על הברכיים ותתחילו להפעיל את הלשון, ואל תצפו לשום דבר בחזרה, אפילו אם הצלחתם להביא אותה לאין ספור אורגזמות והלסת והלשון שלכם כואבת, ובלעתם את כל נוזליה וליקקתם וניקיתם אותה למשעי, והביצים שלכם עומדות להתפקע. אל תציקו או תדרבנו אותה עם הזין החרמן שלכם, אלא תודו לה במקום בנשיקה צרפתית אנאלית ואז תגישו לה משקה.

אם הקשר שלכם כבר הגיע לשלב מתקדם, כדאי לכם (לאחר ששטפתם היטב את הפה) לכרוע ברך לפניה, ידיים מאחורי הגב להתכופף נמוך ולנשק את רגליה ולשרתן בלשונכם במתיקות, כשהיא לוגמת מהמשקה שלה ונרגעת לה בנוחות אחרי האורגזמה או אורגזמות, כך שהיא תוכל ליהנות ממראה זכר עירום, שמשפיל את עצמו לפניה בשמחה כדי להביע את אהבתו והערצתו לה.

כיום אני לא מוכנה להסתפק בשום דבר פחות ובעלי ממש חייב לתת את כול כולו כדי להרשים אותי, בכל פעם ופעם ולפעמים אפילו זה לא מספיק ! אני מתעקשת שהוא יביע את רצונו לספק, לשרת ולהעריץ אותי בפתיחות, ברצון ובהתלהבות. ואני גם מתעקשת שהפרטים יבוצעו כמו שצריך, למשל שהוא מייד ואוטומטית יתפשט ללא היסוס או שאלה, וכשאני אומרת להתפשט אני מתכוון לחלוטין. משום מה חלק מהגברים חושבים שלהישאר במכנסיים או אפילו בגרביים נקרא להתפשט, פשוט מצחיק. אין מצב חבר'ה. עירום משמעו עירום - זין וביצים בחוץ!

אני אף מצפה מהגבר שלי שיוריד את שעונו כשאני פוקדת עליו להתערטל או רוצה ממנו איזשהו שירות אוראלי, במקרה כזה הוא מתפשט אוטומטית מבלי שאבקש, אלא אם כן אמרתי לו מפורשות לא להתפשט. אך זה קורה רק לעיתים רחוקות, רק במצב שיש סכנה שאולי זה עלול לפגוע או להעליב אחרים. אחרת אני מבקשת ממנו לעיתים קרובות להתפשט, אפילו רק בשביל הכיף שבדבר, מכיוון שאני מעריצה נלהבת של (CFNM (clothed female naked male - http://www.cfnm.net), ונהנית לראותו עירום לידי ולדעת שאני יכולה לשחק בו מתי וכמה שמתחשק לי.

אחרי שהוא מתפשט אני תמיד מצפה ממנו לכרוע ברך לפני בכל מצב בו הוא נדרש לסגוד לי. בנוסף אני רוצה לראות אותו על ברכיו לפניי בכבוד, עם ברכיים פסוקות רחב וידיים משוכות ביציבות על גבו, כשהוא זקוף עם פניו אליי סובל את ההשפלה של מבטי המחויך וכך נותן לי אפשרות ליהנות ממצבו המביך. אני גם נהנית ללגום ממשקה בזמן שהוא רק כורע ברך לפני בצורה הזו. לפעמים אני מגרה אותו ברגליי ולפעמים פשוט נהנית שהוא כך על ברכיו אם רק כדי להביע כבוד וכדי לשעשע את אשתו.

נוכחותה של אישה נוספת או אפילו קבוצה של נשים לא משנה דבר ולא משנה אם הוא מכיר אותה/אותן או לא. לדעתי יהיה זה ממש מעליב אם הוא יהסס להתפשט ולכרוע ברך, רק בגלל שהוא ייחשף לעיניה של אישה אחרת שתוכל לצפות בדרך בה הוא סוגד לליידי שלו וכמובן לצפות בהשפלתו היסודית והמוחלטת.

אילו בדיוק המקרים בהם הוא באמת מראה לי את רצונו לרצות אותי ומוכיח את אהבתו והערצתו אליי. זה לא קל לבעלי להיות חשוף ועירום כך לפני אישה אחרת, במקרה או בכוונה, כשגופו העירום מאותת בברור לכל אישה על טיבעו הכנוע. הסיבה היא לא הסימנים והחבורות שמותיר אחריו שוט (ולפעמים כך קורה בדיוק !) אלא העובדה שמפשעתו וחריץ ישבנו תמיד מגולחים למשעי. אבל זה כמובן לא מספיק, מה שבאמת מסגיר אותו היא העובדה שהזין שלו עבר פירסינג ואל ביציו הוצמד עגיל כבר לפני שנים (13 למעשה). על הפירסינג בזין שלו ממש מתחת לפטרייה, מחובר תוסף שטבוע בו הסמל הנשי ) ועל העגיל שהועבר דרך שק אשכיו מחוברת תגית שנושאת את ההקדשה "Toyboy" מאחור ו - " רכושה של ******* " בחזית. בכדי להשלים את כניעתו הויזואלית דאגתי שישבנו הימני יקועקע בתמונה שלי שמראה את החצי התחתון של גופי יושב ליד בר, עם רגליי זרועותיי וידיי בזמן שאני אוחזת בשוט.

כך אין שום דרך בה הוא יכול להסתיר איכשהו את טיבעו הכנוע בכל פעם בה הוא מוצא את עצמו חשוף ועירום לעיניי אישה אחרת. חוץ מזה שאני בכלל לא רוצה שהוא יסתתר - ההפך. בכל פעם שאני בוחרת לחשוף אותו אני רוצה להעניק לכל אישה שצופה לא רק את השעשוע שבגבר עירום, אלא גם גבר עירום מושפל וצנוע וכך מייד לגרום לה (או להן) הרגשת עליונות וכך מבטיחה את הנאתן. תמיד המון חיוכים, גיחוכים, צחקוקים וצחוקים אבל לא בשביל בעלי! אין צורך לומר שבכל פעם שעדיין נשארים סימני הלקאות, השפלתו מועצמת דרמתית. אך אפילו ללא אני מבטיחה שהשפלתו חזקה מספיק כדי לגרום לליבו לפעום חזק ולגרון ניחר.

אני מספרת זאת מכיוון שקולו רועד ונתקע בגרונו לעיתים קרובות מאוד בכל פעם שהוא חייב לענות על כל שאלה מביכה שאישה שנהנתה מהשפלתו הגלויה שואלת. אני תמיד מצפה ממנו לענות בכנות ובפתיחות על כל שאלה שהוא נשאל ע"י אחת מהנשים הצופות ולא משנה כמה היא מביכה בשבילו.

מכיוון שהוא מחויב לפנות לכל אישה במלוא הכבוד הוא תמיד גורם לשעשוע רב. חופש הבחירה היחיד שיש לו הוא בין "גברתי, הגבירה ומאדאם" ולכן הפעם הראשונה בה הוא עונה "כן הגבירה" תמיד מביא חיוכים ובדרך כלל מעורר את הסקרנות אצל הנשים, שרק מוביל לעוד שאלות מביכות והערות משפילות. פשוט שעשוע נשי והנאה וצרופה.

לכל הבחורים שחולמים תמיד זכרו שבעלי ואני ביחד מעל ל-20 שנה ואנחנו בטח לא שיחקנו משחקים שכאלה ישר מההתחלה. לוקח לא מעט זמן לשני הצדדים להתרגל למערכת זוגית של שליטה/וכניעה בהתפתחות. D/s לוקח המון, המון אהבה, אמון וכבוד הדדי. לא משנה איזה סוג של

כחול​(שולט){ג}
מאמר מדליק ומאלףףףף !!!
נהנתי לקרוא
11 בפבר׳ 2005, 23:14
אלון-סאב​(נשלט)
@ כחול
בכייף. :-) - ותודה
12 בפבר׳ 2005, 7:44
בירדי
זה נורא עצוב
להפוך את זה לעסקה. אמנם הכל סובב היום סביב כסף, אני עדיין משתדל לא לעשות מסחר מהאהבה. "ברת מזל מספיק בכדי לקבל הרבה יותר מהליקוק הקצרצר והמזדמן אשר תמורתו הם גם מצפים למציצה או אפילו שאפתח את רגליי לחדירה". חדירה זה מטבע? מה הערך שלה, ליקוק ארוך, של כמה זמן? וכמה עולה מציצה? יש מחירון? זאת דוגמה מצויינת לפמיניזם המוטעה. במקום להפוך את העולם לנשי יותר, הנשים מנסות להיכלל בתוך המוסר הגברי. הכלכלי, הכספי, החומרני. אתה רוצה חדירה? תשלם במציצה. הפמינזם האמיתי הוא להחדיר לראש הגברי שככה הדברים לא צריכים לעבוד, ולא להגיד "גם אנחנו מספיק חזקות כדי להיות מושחתות". לא, זו אינה הפגנה של כוח, אלא הפגנה של יכולת להיות מטומטם.
17 בפבר׳ 2005, 18:24