סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעשה בפנטזיה בפקק

מאת cai     3 במרץ 2005
את המכתב הבא קיבלתי לפני כמה ימים.

"היי,

בוקר טוב, מקווה שישנת טוב, ועובר עלייך בוקר יפה לפחות כמו השמש שזורחת בחוץ. אני לא ממש יודע איך התחילה כל הפנטזיה הזו, אבל אם זה מה שיתחיל לקרות לי בפקקים, אני מוכן לנסוע בהם שעות... :-).

כמו שכבר התחלתי לספר לך, המקום – מן חדר ג'קוזי גדול, אולם גדול מואר באורות נמוכים, ואז אחרי כמה שניות, כשהחדר ריק, את נכנסת עם חלוק עלייך ורצועה ביד, רצועה שמובילה לקולר שלי. אנחנו מתקדמים אל עבר הג'קוזי, את מובילה ואני נמשך אחרייך מהקולר, עד שאת נעצרת, מסתובבת אליי ומשחררת את השרשרת מהקולר.

את מעבירה לי אצבע על הפנים, שורטת קלות עם הציפורן ואני עוצם עיניים מתמכר לתחושה, למגע. את יודעת שאני מכור אלייך לגמרי, את מודעת להשפעה שלך עליי ואת נהנית ממנה. אני כורע ברך מולך ומבקש את רשותך להוריד ממך את החלוק. 'אני מרשה לך' את עונה, ואני מתרומם, ובעדינות מוריד מעלייך את החלוק, ובפנים הכל בוער, יודע מה יש או יותר נכון מה אין מתחתיו והלב כמעט יוצא מהמקום.

הרצון שלי לגעת בך, להרגיש אותך, לנשום אותך, גובר על כל תחושה אחרת שעוברת בי, אבל אני לא מעז, לא לפני שאקבל רשות ממך, לא לפני שתרשי לי... לאט ובזהירות אני משיל מעלייך את החלוק ונגלה לעיניי המחזה המדהים שלך בלבוש מינימאלי. בגד ים שחור, קטן וסקסי שרק אלוהים יודע איך אני לא גומר מיד.

את רואה את ההשפעה שלך עליי, מחייכת חיוך ערמומי, ולוחשת לי באוזן,
'תהיה טוב, ואולי אני ארשה לך. בינתיים אני מבקשת שתתאפק, אתה תתאפק?'
'כל שתרצי, גברתי,' אני עונה, משפיל מבטי. ואת מושיטה לי יד ואני עוזר לך להיכנס לג'קוזי. את נשכבת בג'קוזי ועוצמת עיניים, אני עדיין עומד בחוץ, לא מסוגל להוריד ממך את העיניים,רוצה לספוג כמה שיותר ממך, כל סנטימטר בגופך, כל טיפה ממך, לא רוצה להפסיד.

אני מוגז לך כוס יין ואת שוכבת עם חיוך ומבקשת ממני לכרוע לצידך. קצת מבולבל אני כורע ומבין מיד מה את מבקשת, את מושיטה לי רגל אלוהית ואני מתחיל לעסות אותה, ללמוד אותה, כל מילימטר בה. רוצה לדעת, ללמוד מה עושה לך טוב, ואני רואה את המבט בעינייך ויודע שאת מרוצה. אני ממשיך במרץ, לא מוותר על אף סנטימטר, מתענג ומתפלל בליבי שגם את, מנשק את בהונותייך, מתמכר לתחושת החום שמציפה אותי ואני מתחיל לעלות מעלה.

'גברתי, כדי שאוכל להשלים את מלאכתי, האם אוכל להיכנס לצידך?'
'תתפשט קודם' את אומרת, ואני מתפשט מייד.
'תסתובב," את מבקשת ובוחנת את הסחורה במבט מרוצה, בייחוד שאת רואה את ההשפעה שלך עליי, ואני, במבט מבויש נוכח הזקפה שאני לא מצליח להשתלט עליה, עונה, 'מקווה שאת מרוצה, גברתי'.
'אני מרשה לך להיכנס,' את אומרת.

אני נכנס בזהירות, מתיישב על שפת הג'קוזי וממשיך בעבודה, מעסה מנשק ועולה לאט לאט במעלה הרגל. את עוצמת עיניים ומתמכרת לתחושה כשאני ממשיך, עד שאני מגיע ל'ארץ המובטחת': לבגד ים הקטן שעומד
ביני לבינך. לא יודע מה לעשות עכשיו, קצת מבולבל אבל לא מפסיק לעסות לרגע, מסתכל בעינייך ויודע שגם את נהנית. ואז פתאום בלי התראה מוקדמת, את פוקחת עיניים ומושיטה לי יד.

אני עוזר לך להתרומם, ואת מתיישבת על שפת הג'קוזי, לוגמת קלות מהיין ונשענת אחורה. אני ממשיך לעסות את כפות רגלייך , מנשק בין ירכייך, מתמכר לתחושה, לטעם, לריח, מרגיש את הריגוש שמתחיל לעלות גם בך,
ואת מתחילה לשחק בי, מעבירה את רגלך בין רגליי, מרגישה את הזקפה המאיימת להתפרק כל רגע, רואה את המאמץ שאני משקיע כדי להתאפק, מרגישה ומרוצה, ואז מסיטה קלות את הבגד ים ומסמנת לי להתקרב למקדש המפואר שלך, למקום שרק העזתי לחלום עליו עד היום.

אני לא מחכה שתבקשי פעמיים ומתחיל לענג אותך, לא נח לרגע, מרגיש אותך נרטבת ונאנחת יותר ויותר, וזה רק מדרבן אותי יותר. יונק ממך ללא הפסקה, מנשק בעדינות ומעסה אותך במקום הרגיש ביותר,
ואת מקרבת אותי יותר ויותר,
רגלייך על כתפי, מחבקות ,
ידך בשערותיי,
מרגיש את ציפורנייך היטב,
ולשוני חוקרת, בודקת, מענגת, מסתובבת בכל פינה,
אני חייב לעשות לה טוב,
חייב שתהיה מרוצה ממני,
זה כל מה שעובר לי בראש,
חייב,
עוד,
ועוד,
ועוד,

עד שאת גומרת, ואני מרגיש את זה טוב, אבל עדיין ממשיכה לחבק אותי ברגלייך, מתענגת עוד קצת, עד שפותחת עיניים ונשענת לאחור ולוחשת,
'אני מרוצה ממך...'
שלוש מילים שהיו כמו מנגינה לאוזניי,
שמתווספות לסערה שבה אני נמצא,
הטעם שלך עדיין על שפתיי,
ועם עוד לחיצה קטנה של הרגל האלוהית שלך בין רגליי,
את מרגישה שגם אני מתפרק,
מתעוות לשנייה,
ובקושי מצליח לסנן,
'תודה גברתי, תודה'".

מקמרפי​(אחר){ush ואושה}
אני מתאווה לסגוד ולרצות כך
עוד לא נבנה המקדש שלא ניתצתי
1 במרץ 2005, 17:06
סוגד לכפות רגליך
פקק שמשתחרר מהר מידי...
אם אכן מדובר במכתב של מעריץ וסוגד, אזי ניכר שהפנטזיה התרחשה בפקק אבל כזה שהשתחרר מהר מידי...הכל מתקדם אצלו מהר מידי, ואם הכותבת כתבה בעצמה את הפנטזיה בגוף שלישי, אזי, היא השמיטה פרטים משמעותיים אודות תאור המראה הנשקף לסוגד, תאורים חסרים והכתיבה חסרת עוצמה... יחד עם זאת הפנטזיה עצמה מקסימה והייתי משתוקק להגשים אותה לבעלת הפרופיל, בעוצמות חזקות ובקצב איטי ...
1 במרץ 2005, 22:09
ורה
..
אהבתי
16 ביוני 2005, 15:41
מרטין101
***
שטחי לטעמי.
28 בדצמ׳ 2009, 19:55
שפוט ומעריץ
אני מאוד בעד :-)
גם לי הייתה פנטזיה כזו בול!
25 במאי 2014, 18:19
BDSM avi​(נשלט)
מדהים!
4 במאי 2021, 22:15