ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עיניים קשורות לרווחה

מאת Queencie​(שולטת)     23 במרץ 2005
בחוץ בוקר של יום אביבי. שמש קרה מאירה באור מטעה, מרמז על כך שהימים החמים והלחים של הקיץ כבר בפתח. שקט מסביב, כראוי לסביבה כפרית. למעט ציוץ הציפורים ואיוושת עלי העצים ברוח הקלילה, רק עקביי מהדהדים על אבני השביל העולה אל ביתך.

פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר שהואפל באמצעות וילונות בד כבדים מעשה ידיך המוכשרות. מצאתי אותך בדיוק כמו שציפיתי. כורע על ארבע, לאור נרות שריחם החזק הכה באפי, כשלצווארך קולר שחור בעל ניטים מחודדים ולחלצייך תחתוני חוטיני נשיים אדומים העשויים תחרה. ישבנך החלק פונה אל הדלת, החוטיני מבצבץ מחריצו ואשכייך מחוצים בין ירכייך.

"כסה את עינייך, כלב," אמרתי והטלתי לעברך את צעיף המשי הסגלגל שהסרתי מצווארי. בציות מושלם, בלי להפנות את מבטך לעברי, הנחת את הצעיף הרך על עינייך וקשרת מאחורי ראשך.

בראשך החלו מתרוצצות מחשבות לגבי מה שעתיד להתרחש בשעה הקרובה, ואני הבחנתי שגופך התקשח משהו מהמתח שהצטבר בתוכו כשקרבתי אלייך, גוררת כסא. בתנועה מהירה משכתי את ידייך ואזקתי אותן מאחוריי גבך ואז התיישבתי למולך על הכסא.

לפתע הרגשת את מגפי על ראשך הודף אותך כלפי מטה. איבדת שיווי משקל ונחבטת במגפי השני שעל הרצפה.

"נקה את מגפיי המלכותיים בלשונך כלב, כך שיבריקו וינצצו," אמרתי, ואתה, במסירות של כלבלב ממושמע, מלקק במרץ את מגפיי ועולה לירכיי בליקוקים רטובים, מודה לי על שהרשיתי לך ללקק את מגפיי, תוך שאני תוחבת את כף רגלי למפשעתך, מועכת את אשכייך המתפוצצים.

"קניתי לך מתנה," אמרתי בקול רך, והרגשת את העצם העשוי סיליקון קשיח מטייל על גבך ובין כתפייך, יורד אט אט לכיוון מותנייך, והלאה על החוט האדום שבחריץ ישבנך. לחצתי מעט, והרגשתי את גבך מתקשח במתח.

"חכה זונה שלי, יש זמן, אני עוד לא רטובה מספיק בשביל לזיין אותך," אמרתי. ולפני שהבנת מה עומד להתרחש, הרחת את ריח מקדשי, זה שכל כך התגעגעת אליו, מדמיין איך אתה שוקע במסירות לשתיית נוזלי התאווה שלי.
"לקק, כלב," ציוויתי, מושכת בחוזקה בראשך אל בין רגליי, אוחזת באוזנייך כבידיות. "כן מלכתי, תודה מלכתי," מלמלת, שיכור מהריח ושקעת במלאכת הליקוק בהתמסרות מלאה.

צווארך וכתפייך כאבו מהמאמץ לשמור על שיווי משקלך בשעה שידייך אזוקות מאחורי גבך, אך אתה בכלל לא היית מודע לכך, כל כך מסור היית לעבודת הקודש של עינוגי בלשונך.

כשפיך התמלא בנוזליי, הרגשת את רגלי החשופה ממעכת את אשכייך, צובטת אותן בין בהונות רגליי. הכאב היה עמום אך משתק ובכל זאת זכרת להודות לי עליו.

באחת קמתי מהכסא, ראשך צנח על מושבו שהיה ספוג בריחות התענוג שלי, ואתה נשמת אותם בנשימות עמוקות, כאילו רוצה לכלוא את הריח המתוק בתוכך.

לקחתי את הסטראפ און החדש שקניתי לך כמתנה על מסירותך, ומתחתי את רצועותיו על מתניי ואגני, חשה כמו גידלתי זין אימתני. קרבתי אל אחורייך החשופים, הסתתי את תחתוני החוטיני שלך, מורחת את החריץ שלך ואת הזין המיועד לך ב- KY.

"הנה המתנה שלי אליך כלב שלי", אמרתי ברכות תוך שאני חודרת לישבנך בחדות. אנקת כאב נפלטה מגרונך.
"מה זה היה כלב ? קיבלת רשות דיבור?" נזפתי בך.
"לא מלכתי, סליחה מלכתי," מלמלת.
"נראה לי שפיך פנוי מדי לאנחות ולתלונות, זונה," אמרתי ושלפתי את הזין מישבנך. "תמצוץ לי זונה שלי, תמצוץ את הזין שלי, תמצוץ את הזין שזיין אותך ועוד יטחן אותך."

ואתה במסירות הפנית את ראשך אליי, מוצץ ומלקק את הדילדו שעליי, מקרב את אפך כמה שניתן למפשעתי מריח את הריח האלוהי שלי, כאילו מנסה ללקק אותו – אך לא יכול להגיע. כמהה ומתמסר לריח מקדשי.

"תסתובב, כלב," אני מצווה. אתה מציית ושוב אני חודרת אליך באבחה. הפעם אתה נושך את שפתך בדומיה וחש איך אני מפלחת את ישבנך בתנועות קצביות של כנס וצא שהולכות וגוברות. אתה חש שאתה עומד להתפוצץ. אך רגע לפני שזה קורה אני עוצרת ואומרת לך: "אל תגמור כלב מיוחם". ולחיזוק דבריי אני מוחצת את אשכייך באצבעותיי.

אני מבחינה שטיפות שקופות מטפטפות מקצה הזין שלך "אתה מטנף את הסביבה, זונה," אני נוזפת בך ומצליפה על גבך החשוף בחגורה שהיתה מונחת על הכסא לידי. "סליחה מלכתי, תודה שאת מחנכת אותי מלכתי," אתה ממלמל עם כל הצלפה. ראשך מושפל בכניעה, עינייך עצומות.

כך אתה כורע כך עוד דקה או שתיים עד שלפתע אתה נרעד למגעה הקריר של הניילונית העוטפת את אשכייך ומהדקת את הזין שלך עליהם בחוזקה. עוצמת הלחץ על איברך גוררת תגובת אנחה חרישית המסתננת מבין שפתייך, כשהזין שלך נמשך לאחור, והניילונית נמתחת ונכרכת על קולרך.

"סוסון שלי, מוטב שלא תזוז הרבה בשעת הרכיבה שלי, זה יכאב," אני אומרת לך, ושוב אתה חש את הזין שלי חודר אלייך, הפעם ללא כאב או התנגדות, אך תנועת אגני הנמחץ אל ישבנך מותחת את הניילון הכרוך על הזין שלך ומותחת אותו עוד יותר לאחור. כאב שורף עובר לאורך גבך. אתה נושך את שפתך יודע שעל כל ציוץ תבוא הצלפה, אך אינך עומד בכאב, ונאנח.

החגורה הנוחתת על גבך משחררת מגרונך אנחה נוספת, עת הניילון נמתח עוד יותר. הבנת את הרעיון. תגובת גבך להצלפה גורמת לך לכאב עז יותר הנגרם מהתמתחות הניילון לאורך גבך. "מוטב שאנשוך את שפתי חזק יותר ואהיה שקט לחלוטין," אתה אומר ללא קול.

את השקט שמשתרר מפריעות רק אנחות ההנאה שלי ואתה משתוקק לראות את פניי, אך כיסוי עינייך מונע ממך את העונג הזה. בהקלת מה אתה מבחין שכשאתה מרוכז בהנאה שלי כשאני חודרת אלייך בתנועות קצביות אתה לא חש יותר את כאב הביצים ופי הטבעת. בעינייך הקשורות אתה קשוב רק לנשימותיי הכבדות וגניחות ההנאה שלי, וחיוך של סיפוק עולה על פנייך. "תודה מלכתי, שאת מאפשרת לי לענג אותך ולהתמסר אלייך. אני שלך מלכתי", אתה ממלמל.

לפתע אני עוצרת את תנועות אגני ומשתתקת.

החיוך נמחק מפנייך כשבבת אחת אתה מרגיש את שריר פי הטבעת מהודקים על הסטראפ און האימתני שבתוכך, את הביצים הדואבות והנפוחות המשתוקקות להתרוקן, את הזין שלך שמתוח לאחורייך כמו זנב כלב, את כל שרירי גבך וזרועותייך המתוחים ורועדים מן המאמץ ואת ברכייך המשופשפות.

ככה עוברות מספר דקות של שתיקה וחוסר תנועה בעוד אתה משופד על הזין שלי. מחשבות מתחילות להתרוצץ בראשך לגבי מה שצפוי לך כעת. איבדת את הריכוז ולכן משתחררת מגרונך אנחת כאב כשאני שולפת את הסטראפ און. גבך מתקשח ביודעך את מה שצפוי, אך לא מונע את הכאב החד השורף מלעבור לאורך גבך כשאני מצליפה על ישבנך בידי החשופה. "שששש... זונה שלי," אני לוחשת על אזנך, "אהבת שזיינתי אותך, ותקבל עוד והרבה".

אני נפעמת ממראה חור הישבן שלך הפעור מולי, רוצה לכבוש אותו שוב ושוב. על השולחן לידי בקבוק שמפניה מצוננת בכד הקרח. אני מנערת את הבקבוק היטב, נאבקת מעט עם הפקק הבתולי, וברגע שזה משתחרר אני תוקעת את פי הבקבוק בחור הפעור שלמולי. השמפניה פורצת אל תוך גופך, מטפטפת על ישבנך, על האשכים שלך, על ירכייך.

"גמרתי בתוכך, כלב", אני אומרת בסיפוק.
"כן, מלכתי, תודה לך מלכתי, שאת משקה אותי בשמפניה המלכותית שלך," אתה ממלמל.
"יש לך טעות, כלב רחוב שלי," אני מבהירה, "עוד לא נתתי לך לשתות מהשמפניה המלכותית".
"שכב על גבך כלב אסלה," אני מגלגלת אותך בבעיטה בצלעותייך, "ופתח את פיך, הנה אתה מקבל את השמפניה שלי".

"לחיים!"

tom1247​(מתחלף)
אחלה סיפור
שנון ונעים ..
23 במרץ 2005, 19:59
חתולת הלילה
קלאסי :)
סיפור קלאסי של שליטה נשית, על פי כל כללי הטקס. יופי!
24 במרץ 2005, 5:27
Venus in Furs{תהום}
אנשים עושים חיים
נהניתי מהפסטורליה...למה רק שעה?...כיף להסתגר ביום אביבי נעים, שני אנשים שחושקים זה בזה, ולעשות "מעשים רעים"... דנה נזכרת בערגה שגם היא פעם היתה עושה דברים כאלה )+: .... קווינסי, יפה כתבת, כמו תמיד }{
24 במרץ 2005, 7:03
*מאלפת הכלבים*​(שולטת)
ללא ספק סשן כלבבי...
כתיבה נפלאה קווינס יקירתי מגרה בייחוד מגרה... "הייתי,ראיתיי, כבשתי.." ומעבר לכך כל מילה מיותרת.. אוהבת }{
24 במרץ 2005, 8:03
spartakus​(נשלט)
סיפור מחרמן בטירוף
קראתי בשקיקה וכל גופי השתתף בחוייה..כתיבה חדה ומנוסחת - קולעת בדיוק למקומות הרצויים אהבתי מאד
24 במרץ 2005, 11:02
Queencie​(שולטת)
תודה
תודה תודה על התגובות, מאלפת יקירתי ( }{ ), ונוס המדהים (איזה פסטורליה ואיזה נעליים...) טום, ליבה, ספרטקוס. מקווה שחימם את הלב ועוד כמה אברים כמו שזה עשה לי ...
24 במרץ 2005, 12:08
The Chief​(אחר)
מדהים!!!!
קווינסי היקרה הסיפור מדהים כאילו נכתב... תני לנו עוד ממך יש כאן הכל והרבה פשוט יפיפה!!!!!
25 במרץ 2005, 9:17
כלבלב אנושי
תגובה לסיפור
סיפור כה יפה, מרגש, נוגע ללב ולוד מקומות...כל הכבוד לסגנון, להתפתחות...הלוואי ויהיו עוד כאלו :) חשתי כאילו אני שם....הלוואי
26 במרץ 2005, 6:08
Mלכה Lב Aדום
קווינס..
עשית לי לחייך.... "הרוע" בוקע החוצה לעיתים למראה חוסר האונים...והיצירתיות גולשת כמו מרק שחומם מעט יתר על המידה אני שמחה שנהנת... נהנתם.
26 במרץ 2005, 6:51
orion's belt
תודה מלכתי שאת משתפת
את כולם בחוויות הוירטואליות שלנו. זה גורים לי להרגיש גאווה רבה.
27 במרץ 2005, 19:51
SIVAN​(אחרת)
יפה לך ....
מרימה איתך כוסית לחיים :) השמפניה של הטבע.. אהבתי יקירתי.
10 ביוני 2005, 1:37
עבד מין סשנים
גבירה אדירה
סיפור מדהים ומחרמן נעמד לי כל האורך עד סוף הסיפור ממש הרגשתי את הגמירה שלך בתוכי
2 באוג׳ 2006, 12:00