סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תבוא עם גבולות

מאת אילנה 78​(מתחלפת)     1 באפריל 2005
אני לא שם בשבילך, אני שם רק בשבילי, אתה במקרה פה.

בחיי שאני לא כזאת, אבל זה זרם והחלטתי שאני אעשה את זה בכל מקרה. הכרנו באתר הכרויות רגיל, הוא סיפר לי שהוא לא מחפש קשר רגיל, אלא מישהי שתשפיל אותו ותיתן לו להעריץ את כפות רגליה. הוא מת על זה, בעיקר אם הן אחרי יום שלם במגפיים.

את הפגישה הראשונה קבענו בבית מלון. שאל אם מותר לדבר תוך כדי, עניתי לו שבגלל שזו הפעם הראשונה שאנו נפגשים, יוכל לדבר לאחר קבלת אישור. הסשן הראשון היה ממש מחרמן, עשיתי איתו את כל הדברים שסיכמנו, עם הפתעות קטנות ומקוריות שמאוד שימחו אותו. כמה שהוא הגדיר את עצמו כעבד וכמוכן לכל, הוא ידע בדיוק מה הוא רצה שיהיה ודאג לקבוע לי גבולות, מה הוא לא מוכן ומה חיוני שיהיה. בהתאם לכך בניתי "תוכנית" שתתאים לשנינו. באיזשהו שלב ביקש שאוריד לו את כיסוי העיניים, הוא התחנן לראות את מבטי הקשוח תוך כדי ביצוע הפקודות שנתתי לו.

נורא נהניתי לשמוע אותו משפיל את עצמו, "אני הזונה שלך מלכתי, אני שייך לך ואעשה את כל מה שתדרשי ממני", כאילו שהייתה לו אפשרות להתנגד. הזונה כל כך נהנה שהתחנן לפגישה נוספת, ואני אמרתי לו שזה יהיה ברגע שיתאים לי ושאני אחליט.

לאחר שלושה חודשים של התכתבויות, ערב אחד שהייתי ממש חרמנית, אמרתי לו להגיע אלי הביתה. "הפעם תצטרך להתפשר על הגבולות שלך ולסמוך עלי, הרי אתה יודע שלא אאכזב אותך נכון?" הוא הסכים.

"תתפשט! תישאר רק עם תחתונים, תשים לעצמך קונדום, אני רוצה לבדוק אם משהו יוצא משם." הוא מיהר להתפשט ולשים על עצמו קונדום. על מנת לתת לו הרגשה טובה, הוריתי לו ללקק את המגפיים שלי. "לקק, זונה. אני לא מרגישה את הלשון שלך". הוא ליקק חצי שעה לפחות. זה היה כדי להכניס אותו לאווירה בלבד, עוד חצי שעה ליקק את הרגלים תוך כדי עיסוי.

"אתה נהנה ללקק, זונה?"
"כן, מלכתי."
"עכשיו אני רוצה להשתעשע איתך עוד קצת, אז תעלה מהר למיטה."
הוא אומר "זה לא בתוכנית".
"תקשיב זונה עלובה, או שאתה עולה למיטה ומקשיב לי בלי שאלות או שאתה עף הרגע מהבית שלי."
"אני מצטער."
"תשכב על הגב ותמתח את הידיים לצדדים וגם את הרגלים."
לפני שהספיק להגיב קשרתי לו את כל יד לכל צד של המיטה.
"אני לא בטוח ש...". שמתי לו את המגף בתוך הפה ואמרתי לו לנקות את העקב (הוא מת על זה), ובלי שישים לב קשרתי לו גם את הרגלים.
"תרים את התחת שלך, אני רוצה לראות."
"אני לא רוצה…" הסטירה הראשונה הגיעה אל פניו.

"תקשיב זונה מטומטמת, אני לא שואלת אותך שום דבר. מהרגע הזה אתה תעשה כל מה שאני אגיד לך, אינך יכול כבר להתנגד. אם אני רוצה לראות את התחת שלך, אתה תרים אותו כמו כלבה ממושמעת, אם לא אני אגרום לך להרים אותו, ולא כדאי לך לעצבן אותי כי היום במיוחד אין לי סבלנות."
"אבל זה לא מה שסיכמנו."
באותה שנייה הלבשתי לו גאג על פיו ונתתי לו שתי סטירות.

"כנראה שאתה לא ממש מבין. אהיה יותר ברורה הפעם. כרגע לא מעניין אותי מה אתה רוצה, למה אתה מצפה או מה סיכמנו. כרגע בא לי להתעלל במישהו בדרך שלי, ואם לא תשתף פעולה תקבל עונשים שונים, שהם לא הכי נעימים." (גם לא לי.)אבל אי אפשר להכריח מישהו לשתף פעולה. הוא מנסה למחות מעבר לגאג, מייד אני מתחילה פשוט להציף בו די חזק. 1, 2 ,3 … 9, 10.

"עכשיו זה ברור? תענה לי עם הראש." הוא מזיז אותו למעלה למטה בחיוב.
"טוב, תקשיב, ההתנגדות שלך וההצלפות ממש חירמנו אותי, אני אתן לך עוד הזדמנות, אשחרר לך את הפה כדי שתנקה אותי. אם הלשון שלך תפסיק לעבוד אפילו לשנייה אתה תתחרט. אם תהיה יבבה כלשהי ברגע שאשחרר לך את הפה, אתה תתחרט. תזכור שאני לא ממהרת ומבחינתי תישאר כאן כל הזמן שיידרש לי."
הוא התחיל ללקק. זה היה גדול. איזה כיף, הגוף רועד לי רק מלהיזכר. אחרי חמש עשרה דקות הייתי כל כך קרובה לגמור, אבל לא רציתי ככה.

בדקתי מה מצב הזין שלו - המניאק נהנה מכל רגע. החלטתי להמשיך להשתעשע איתו, להתעלל בו, ושמתי לו דילדו בפה. "עכשיו אני רוצה לראות איך אתה מלקק." איזה מראה מדהים. ברגע שאמרתי לו שימשיך ללקק כי ככה יכאב לו פחות התחיל להילחץ. "ששש, אני לא רוצה לשמוע ציוץ. תמשיך." אני הייתי ממש חרמנית ובאיזשהו שלב התחלתי לרכב עליו. וואו, כמה מהר שאני גומרת כשאני למעלה ובמיוחד כשהוא קשור עם הדילדו בפה. אחרי מעט זמן פשוט שנפלתי עליו.

לקח לי כמה רגעים להתאושש ואז החלטתי שגם לו מגיע לגמור, אבל בדרך שלי, דרך שהוא לא רגיל אליה, והתחלתי לזיין אותו. איזה פרצופים הוא עשה בהתחלה, חשבתי לרגע שבאמת הוא סובל, עד שפתאום כבר לא יכולתי להבדיל אם כיף לו או סובל, והוא התחיל לזוז קדימה ואחורה על מנת להכניס את הדילדו עוד יותר עמוק לתוכו. הוא גם גמר, נתתי לו לגמור בלי שיבקש רשות, הרי זה כן היה ב"תוכנית".

היפוליטה​(אחרת)
וואו
אהבתי, נהנתי, התרגשתי, יקירתי הכתיבה שלך מהממת, תמשיכי לכתוב, מחכה כבר לסיפורים הבאים. }{ היפ הופ
1 באפר׳ 2005, 16:26
Alonzo​(שולט)
עניין הגבולות
הביא אותי לקרוא את הכתוב, נהניתי , בעיקר מהשובבות של הכותבת. ואין לה גבולות !! :)
1 באפר׳ 2005, 16:59
כניעות אמיתית​(נשלט)
WOW
ממש נהדר אשמח להיות הזונה שלך בעצמי
1 באפר׳ 2005, 17:12
Queen Babe
אמאל'ההההה
מדליק לחלוטין!!! כל הכבוד.
1 באפר׳ 2005, 20:03
מנטרה​(שולט)
אויי מסכן ...
מסכן מי שיפול לך לידיים.... כמה שהוא הולך להנות.... :) עם פנטזיות כאלה אני רוצה עוד ועוד ועוד !!!
2 באפר׳ 2005, 2:41
knAAn
אילנה
ריספקט!
2 באפר׳ 2005, 8:31
Olive
נהנתי מאוד
יופי של רעיון ויופי של כתיבה. מקווה שנראה עוד סיפורים פרי עטך. ויברציות חיוביות.
2 באפר׳ 2005, 15:06
אילנה 78​(מתחלפת)
תוגה על התגובות
חברה זה רק סיפור האם זו פנטזיה האם זה פרי הניסיון זה לא ניתן לדיון זה רק סיפור לא לקחת את זה ללב
2 באפר׳ 2005, 16:38
מרום​(שולט)
לקחת ללב
בואי נאמר ככה, לקחתי את זה למקום אחר, והא נמצא דוקא קצת מתחת ללב...
2 באפר׳ 2005, 22:28
bugger
מואד נהנתי לקרוא
אני בדרך כלל מתעצל לקרוא בעברית אבל היה כיף לקרוא -- אולי נתרגם אותו לאנגלית? איזה כיף שני הצדים הגיעו לשלב הגמר (שגמרו). מרבל
3 באפר׳ 2005, 8:30
עבודת מאסטר{lori}
מעולה
אמנם אני שמרן וקוטר ברגע שמדברים על הסרת גבולות אבל עכשיו אין לי מילים, פשוט מעולה
3 באפר׳ 2005, 20:44
nephele​(אחרת)
תקראו לי מטורפת
אבל יש לי בעיה עם נושא הגבולות. נכון שהסוף היה טוב, אבל במציאות, זה יכול להגמר רע. אילנה, כל הכבוד על הכתיבה, הייתי מוסיפה פרטים, במיוחד בקטעים האירוטיים, אבל זאת אני, חרמנית ללא תקנה *מסמיקה* נפילי.
4 באפר׳ 2005, 18:03
עמק יא רוק​(אחר){הנסיכה ברנ}
איזה סיפור מחרמן
ממש בא לי ללקק את מגפייך
4 באפר׳ 2005, 20:13
BIG-DOM​(שולט)
היי
ממש נהנתי לקרוא ממש מחרמן את גדולה
5 באפר׳ 2005, 8:57