שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפעם הראשונה שלי (סיפור בהמשכים) - חלק ראשון

מאת עבד מסיבות​(נשלט)     11 באפריל 2005
"בנות, תכירו, זה העבד שלי. הוא עושה כל מה שאני מצווה עליו, והערב החלטתי שהוא יהיה העבד הזונה שלנו." רק כמה דקות קודם לכן ממש נפגשנו, וכבר הרגשתי איך הלב שלי פועם. ההשפעה של שליטה נשית מופגנת ללא שום סייגים או פשרות נתנה את אותותיה. הדם הציף את פני והסמקתי מבושה והתרגשות.

ההמולה שבחדר המלא שככה בבת אחת. רק המערכת המשיכה לנגן נעימה של סנטנה. הרגשתי איך ננעצות בי יותר מתריסר זוגות עיניים, בולשות בקפידה, בוחנות את מבנה גופי, את תווי פני, בסקרנות משועשעת מהולה בתאוותנות לא מאופקת.

המלכה גלית המשיכה: "בהתחלה לא היה לי רעיון מה להביא למסיבה. רציתי משהו מדליק אבל לא נדוש. ואז אתמול נכנסתי לצ'ט. סתם להעביר את הזמן." נשמעו רק מעט לחשושים וצחקוקים מבושמים. "הכלב הזה כל כך התחנן, שהחלטתי לתת לאפס הזה סיכוי."

הרגשתי את האיבר שלי מתארך ומתעבה בתחתוני. עשה רושם שכל הנשים בחדר הבחינו בכך באותו זמן. המלכה גלית חייכה והמשיכה: "התברר שהבחור חולם להיות עבד נשלט ומושפל, אז היום נגשים לו את החלום".

השרשרת עם הקולר של הכלב שהמלכה גלית כרכה לפני כן על צווארי חנקה אותי מעט. הרגשתי איך אני מסמיק כולי מריגוש ומחנק בעוד שהמלכה גלית אחזה בסמכותיות בשרשרת. "תיראו איך עומד לו, לכלב," ציחקקה אחת המלכות על הספה שנראתה כמסמר המסיבה, כבת 35 מלאה ונשית, שופעת ומקרינה בשלות ומיניות. ההערה שלה לא שיפרה את המצב, והזיקפה המטורפת שלי רק גדלה והתקשתה עוד בעקבותיה. "נחמד, אבל מה זאת אומרת עבד?" שאלה מלכה שמנמונת סקסית אחרת בצד השני. "כן, מה העבד יודע לעשות?" דרשה לדעת מלכה רזה ומתולתלת שאיפרה סיגריה לתוך כוס ריקה שעל השולחן.

"תענה למלכות שלך, חתיכת אפס מושתן," פקדה עלי המלכה גלית בטון קריר וחד כמו של קצינה. כנראה שלקח לי יותר מדי זמן, או שלמלכה גלית נמאס לחכות לתשובה העלובה שלי, והיא תיחקרה בקול מזלזל, "אתה אוהב ללקק כוס, כלב?"
"כן" השבתי מיד. "כלומר, כן המלכה גלית." מבעד להתרגשות שאפפה אותי הבחנתי איך המלכות שבחדר בוחנות אותי, נהנות מהדו-שיח.

"מה אמרת?" שאלה המלכה גלית כמעט בצעקה.
"כן המלכה גלית!" אמרתי בקול רם, מקווה שלא להרגיז אותה.
המלכה גלית תפסה את השיער שלי בכוח והיטתה את ראשי לאחור באלימות. "אני לא חברה שלך כלב, מובן?"
"כן המלכה! מובן המלכה גלית!" עניתי מהר ככל יכולתי.

המלכה גלית המשיכה, "מה עוד סיפרת לי שאתה אוהב ללקק, חתיכת אפס מלוכלך?"
ידעתי מצויין למה המלכה גלית מתכוונת כי זו הפנטזיה שלי מאז ומעולם.
"תחת, המלכה גלית" עניתי בהכנעה.
"אתה אוהב ללקק את החור של התחת, נכון אפס? תגיד למלכות שלך."
"כן המלכה! אה... המלכות!" עניתי בהתרגשות עצומה מלווה בזיקפה באותו גודל.

המלכה גלית סקרה בשביעות רצון את החבורה המחויכת של המלכות שמילאה את הסלון. "אתה תעשה עוד הרבה דברים, זבל, אם יגיע לך," אמרה המלכה גלית ודחפה אותי קדימה. "תרד על ארבע כלב, אני חושבת שדרכתי על חרא".

ירדתי לזחילה על ארבע ושירבבתי את הלשון התאוותנית שלי. המלכה גלית התיישבה על כיסא ריק ושיכלה את רגליה. ידעתי שחדר מלא נשים מגורות צופה בי מושפל ונשלט, וכל המעמד הזה גירה אותי מאוד. "תנקה טוב עבד, אם אני אתעצבן אתה תסבול," ציוותה המלכה גלית בצורה חד משמעית.

התחלתי ללקק בעדינות את הסוליה של סנדל העקב של המלכה. "תמצוץ את העקב כמו זין," שמעתי את קולה פוקד בטבעיות. השליטה שבקולה היתה טבעית וחזקה. המלכה גלית תחבה את העקב לפי, חודרת לרכושה.

השפל בגברים​(נשלט){נשלט}
נו מתי כבר ההמשך
11 באוג׳ 2015, 16:02