בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תשמעו סיפור

מאת bigtom     19 ביוני 2005
היא דפקה בדלת. השעה היתה שתיים עשרה בצהריים של יום שלישי. בד"כ אני עובד בשעה כזאת אבל בדיוק הייתי בשבוע חופש. בדיוק יצאתי מן המקלחת עטוף מהמותניים ומטה במגבת לא ארוכה במיוחד ומטפטף מים. לא ציפיתי לאף אחד. הצצתי דרך חור ההצצה בדלת וראיתי אותה: שיער בהיר, פנים מושלמות, גוף יפה. באמת מתנה נחמדה, במיוחד כשאתה לא מצפה לאף אחד. הרגשתי תזוזה קלה באיזור הזין שלי ופתחתי לה את הדלת. היא נראתה מופתעת.

"ש...לום, זה הבית של אלעד?"
ראיתי איך היא בוחנת אותי טוב תוך כדי. העיניים שלה עברו מלמעלה למטה, ומאה ותשעים סנטימטרים זו לא מעט דרך. אימא, אבא, תודה על הגנים.
"כן, תיכנסי, אלעד אמר לי שהוא מתעכב באיזו פגישה. עוד שעה בערך הוא יהיה פה".
בד"כ כשאתה קובע עם מישהו פגישה והוא מאחר בשעה זה מעצבן אותך.
"טוב. אפשר להישאר פה בינתיים?" היא שאלה.
לא נראה לי שזה עיצבן אותה.
"בטח," אמרתי. הזין שלי עשה עוד קפיצה קטנה כלפי מעלה.
"להביא לך משהו לשתות?" שאלתי.
"מים יהיה מעולה" היא אמרה, ואני מיהרתי למטבח כדי לא להביך את עצמי יותר מדי עם הזקפה המתהווה.

כשמזגתי את המים ניסיתי להבין את הסיטואציה. היה לי קצת קשה לעשות סדר במחשבות כי הגוף המדהים שלה, הפיטמות שבלטו דרך החולצה הלבנה והפנים היפות שלה בלבלו אותי לחלוטין.

"מאיפה את מכירה את אלעד?" שאלתי כשהגשתי לה את המים.
"יצאנו פעם אחת, לפני כמה ימים, והייתי בסביבה אז החלטתי לקפוץ" היא אמרה. זה רק נדמה לי או שהיא בוחנת אותי לא פחות משאני בוחן אותה.
"יפה, יפה," אמרתי כי לא היה לי משהו יותר טוב להגיד.
"כן," היא ענתה כי גם לה לא היה משהו טוב יותר לומר.

תמיד חשבתי שהסקס הכי טוב ויצרי הוא עם מישהו שאתה יודע כמה שפחות דברים עליו. זה פשוט שומר הכל בגדר הפנטזיה. היא עדיין יכולה להיות הבחורה הכי מקסימה, חכמה ומצחיקה בעולם, ואולי יום אחד יהיו לנו שלושה ילדים ופודל או שלושה פודלים וילד, אבל כרגע כל מה שראיתי מול העיניים זו בחורה סקסית מדהימה. רציתי אותה באותו הרגע יותר מכל דבר בעולם. להרגיש אותה ושתרגיש היא אותי. כנראה חשבתי על זה יותר מדי כי עכשיו כבר באמת קיבלתי זיקפה ועם זין כמו שלי ומגבת בלבד למותניי זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. אבל פתאום לא התביישתי מהזיקפה. להיפך, גירה אותי שהיא אולי מבחינה בה.

"איפה השירותים?" היא שאלה פתאום. נראה לי שהיא הובכה.
"שמאלה" אמרתי והצבעתי עם היד.
היא קמה ויצאה מהסלון ושמעתי אותה נכנסת לשירותים. קמתי אחריה ונעמדתי במסדרון, מחוץ לדלת השירותים. שמעתי בהתחלה את השתן שלה וזה גירה אותי, אח"כ את המים יורדים באסלה וזה גירה אותי קצת פחות ואז את המים זורמים בברז, מה שלא גירה אותי בכלל.

כשהיא יצאה היא נראתה מאוד מופתעת לראות אותי מחוץ לדלת. היא חייכה חיוך נבוך ולא ממש ידעה מה לעשות. אבל אני ידעתי. פשוט התקרבתי אלייה והצמדתי אותה לקיר. היא עם גבה אל הקיר ואני עם החזה שלי והזין הזקוף שלי צמודים אל הגוף שלה.

"מה אתה עושה?!" היא שאלה/צעקה. לא עניתי לה. תפסתי את סנטרה בידי קצת בכוח ונישקתי אותה.
"די!" היא ניסתה לצעוק כשהלשון שלי חדרה לפיה. "די...". לא הפסקתי. תפסתי את שתי ידיה בידי והצמדתי אותן לקיר. נישקתי אותה בחושניות, מודע לאיבר שלי שהתחכך במכנסיים הקצרצרים שלה ובירכיים הדקות והשזופות שלה. זה היה הגבול הדק בין ספונטניות לאונס, ופשוט החלטתי לסמוך על עצמי. המשכתי. ואז שמעתי אותה מוציאה אנחה אחת ארוכה ובבת אחת מפקירה את עצמה בידי. היא נישקה אותי כעת לא פחות משנישקתי אותה.

סובבתי אותה והצמדתי את בטנה אל הקיר. הרגשתי איך היא שולחת את ידה ומושכת מעליי את המגבת. במשיכת כפתור קטנה הפשטתי אותה ממכנסייה בזמן שהיא החלה לשפשף את איברי בידה. הכנסתי את ידיי לתוך חולצתה. פיטמותיה הקשות והזקורות בקצה שדייה הטריים הרגישו כמו הדובדבן ששמים בקצה כיפת הקצפת על הגלידה.

אני לא זוכר איך, אבל תוך דקה היינו במטבח. היא מחזיקה בידייה את השיש, ואני מאחוריה, בועל אותה בפראות, מביט על נעלי העקב שלה שעכשיו היו פריט הלבוש היחידי שעליה. אני עושה סקס בשקט אבל אוהב שהבחורה צועקת או משמיעה קולות. היו לה "אה..." דקיקים וקצרצרים כאלה שחירמנו אותי בטירוף.

"תזיין אותי!" היא הצליחה לפלוט תוך כדי צעקות של הנאה. סובבתי אותה, הרמתי אותה בידיי, הצמדתי את גבה לקיר והושבתי אותה על האיבר שלי מביט בכוס המגולח והיפהפה שלה ובזין שלי חודר אליו. "חזק! חזק! תזיין אותי חזק!".

אני אוהב את זה שבחורות שנראות לך שקטות וחמודות משתנות כ"כ ומפתיעות אותך כשזה מגיע לסקס. פתאום היא דחפה אותי לאחור. היא התיישבה על הרצפה על שש ואני כבר הבנתי מה היא רוצה. התיישבתי על ברכיי מאחוריה וחדרתי אלייה כשגופי צמוד לגבה. הרגשתי בתנועותיה שהיא עומדת לגמור וגם אני הייתי מאוד קרוב. היא התחילה לרעוד.

הוצאתי מהר את הזין והשפרצתי לה בטירוף על הגב. גמרתי כ"כ חזק שזה השפריץ לה עד העורף. היא גמרה בצעקות כשהיא משפשפת את הדגדגן שלה מהר ואז היא השתינה על הרצפה באמצע המטבח. הכנסתי את האיבר שלי בחזרה לכוס שלה תוך כדי שהיא משתינה. היא הפנתה את ראשה לאחור והתנשקנו כך לפחות עשר דקות, מרוחים בזרע שלי ומטפטפים מהשתן שלה.

אחרי עשר דקות של שקט מדהים וחושני היא פתאום שאלה אותי: "מתי אלעד מגיע?"
"עוד עשר דקות..." עניתי.
"יש לך מגבת?" היא שאלה, "כדאי שאני אתקלח". קמתי, הלכתי לחדר ופגשתי אותה במקלחת. היא כבר התקלחה והושטתי לה את המגבת. הלכתי למטבח וניקיתי את העדויות. כשסיימתי נכנסתי שוב למקלחת.

הבטתי בה, מדהימה, מפקירה את עצמה לזרם המים במקלחת. היא היתה כ"כ יפה רטובה כולה מתחת למים.
"אני חושב שכדאי שאת ואלעד תישארו ידידים..." אמרתי לה.
"כמה זמן נשאר?" היא שאלה.
"חמש דקות" עניתי.
היא התיישבה בתוך האמבטיה, תפסה את התחת המעוצב שלי בשתי ידייה, הכניסה את הזין העומד למחצה לפה שלה ותוך כדי מציצה מילמלה: "תגיד לי עוד שלוש דקות...".

מיתוסית​(שולטת)
משעשע...
לשם שינוי סיפור ונילי פה... רק שאלה: מה פתאום השתינה סמוך לגמירה? אולי זו שפיכה נשית...? המוח הסוטה שלי כבר חשב שתלך עם תסריט הסרט הכחול עד הסוף וכשהחבר יגיע- תהיה שלישיה... :)
19 ביוני 2005, 9:11
bigtom
למלכה הכחולה
אז זהו... שהוא לא הגיע. רק עשרים דקות אח"כ. והוא לא יודע כלום עד היום. טוב הם לא חברים. זו בערך הפעם הראשונה שאני כותב על דברים כאלה (בד"כ אני כותב שירים ולא על סקס) אז אני מקווה שיצא סביר.
19 ביוני 2005, 10:31
PIKER
בדיוק משעשע
ונחמד מאוד.
19 ביוני 2005, 12:19
Queeny​(מתחלפת){being}
איזה יופי!
"לפעמים נחמד לגוון קצת עם וניליות"
19 ביוני 2005, 16:06
קייל​(לא בעסק)
ברוח הימים האחרונים באתר
כבר התכוונתי לצעוק "אונס" אבל אז זה הפך להיות ונילי. ואז נהניתי כי אני לא בעסק :-). בקיצור, יופי של סיפור.
19 ביוני 2005, 18:13
שולט-100​(מתחלף)
תשמעו סיפור
3 במקרה הזה היה מיותר..כל הכייף זה המתח והספונטניות "והבגידה"
22 ביוני 2005, 19:16
דופאמין
אהבתי
כתוב אמיתי, קולח ומשעשע. אז כנראה שלא רק שירים זה הצד שלך.
23 ביוני 2005, 21:02
זיקית
חיוך
סיפור כיפי. נחמד לקרוא מדי פעם משהו בלי מכות, קולח ומדליק.
25 ביוני 2005, 17:00