סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מכוח הריח, מכוח הטעם

מאת באה מאהבה-41​(נשלטת){חתול לבן}     8 באוקטובר 2005
אני אוהבת להביט בך מקרוב מאד, אבל לא נוגע, כשאתה משתרע על המיטה, חצי יושב חצי שוכב, פישוק קל של הרגליים, רגל אחת מקופלת, ראש מוטה אחורה, עיניים עצומות, נינוח, לא מגורה. להריח את ריח הגוף, במרחק חצי ס"מ , לרחרח את הצוואר, את הבל הפה, לדחוף את אפי בתוך בית השחי. הכי אהובים עלי פרקי כף היד, קיפול המרפק, שקע עצם הבריח, מאחורי הברך והקיפול הקסום בין הרגל לביצים. מחכה למילים שלך, מחכה שתקרא לי, מחכה למילה: "ב ו א י".

"רוצה שתענגי אותי, כלבה שלי, אני, אדונך, מעניק לך את העונג לגרום לי הנאה. הפעם אין שוט, כף היד שלי לא מונפת מעל ישבנך, גופך לא קשור, יש לך חופש פעולה. הפעם את לוקחת יוזמה, את תחליטי, כלבלב שלי, איך ומה ואיפה ומתי. אני מפקיד את גופי בידיך, מכוח השליטה, מכוח הרצון, מכוח התשוקה."

הציפייה הזאת, לאישור, הביטחון שלך בי, אני אקח אותך למקום שלי. מבקשת לכסות את עיניך… ההרגשה מוזרה, נכון? הייתי רוצה להרים אותך מעלה, להרים את גופך מכוח האנרגיה, בשביל זה לא צריך לראות, רק להתבונן פנימה, אל תוך הגוף, אל מקומות המגע של כמעט, אל מקומות החום וההתפשטות, אל מקומות המקור. והמקור לא נמצא בגוף, הוא נוצר הרבה הרבה קודם, במדבר, באוהל שלי, כשהופעת שם בפעם הראשונה, בדמיוני.

הלשון שלי מלקקת את לב השפתיים שלך, לשון מקופלת, נחושה, לחה. נושכת מעט , מתענגת, מנשקת את ריסים. אבק על הריסים, חול על השפתיים, כך הגעת אלי בפעם הראשונה. תנוך האוזן, נשיכות קטנות, מצמררות, הגוף מתקשת, נמתח, אתה ממלמל, כן, "כן, כן…"ידי מחליקות על הבטן, על הפטמות, מתחפרות בתוך השיער, בעיגולים קטנים על הפופיק, יורדת ועולה, הלשון שלי, לאורך הגוף, כריות האצבעות, מוצצת בעדינות, כל אצבע. מרגישה את הרגל שלך מלופפת סביב האגן שלי.

תבקש ממני, אדוני, תצווה עלי, אני לרשותך, אני השפחה שלך, אני כאן בשבילך. אני הכלבה שמכירה כל תזוזה של בעליה, מספיק דפיקה קטנה על היד, מספיק מבט, תנוחה של הגוף, קצב הנשימה, דופק הלב. מספיק פישוק קטן ברגליים כדי שהריר יתחיל ליזול לי מהפה, ואני אזחל אליך, אדוני, כדי ללקק את הזין שלך, כדי לשתות אותך, כדי לגרום לך עונג, לשמוע את הנהמות שלך, לבלוע את הביצים שלך, לסובב את הלשון ואת האצבע יחד, בתוך הפה שלי, כשהזין שלך גדל ומתרחב וממלא, להיחנק מחוסר אויר, לראות את האגן שלך מתרומם ואתה מגיש לי את החור המתוק שלך.

"תלקקי לי את התחת, כלבה", אתה חייב להגיד לי, למרות שאתה יודע כמה אני מחכה לזה, אוהבת לשמוע את הקול, מצווה, חזק, אוהבת את כוח הגוף שלך, נדחק, דורש, כופה. הכתם על הרצפה מתפשט, מתחתי, אני לא הולכת לגמור, לא, לא, לא… הזין שלך רטוב ומבריק, נכנס ויוצא בתוך הפה. פתאום אתה קם, מצווה עלי לשכב על הגב, על המיטה, ראש מוטה לאחור, באוויר. נעמד למרגלות המיטה, אני רואה אותך מלמטה, זין ענק כמו של סוס, משתלשל ממש מול עיני.

"אני רוצה לשבת לך על הפנים", הקול שלך נחוש, החלטי, שקט, עמוק, נמוך. "אני רוצה את הלשון שלך, לשון של כלבה, מלקקת אותי מלמטה, חודרת לי בתוך התחת, הידיים שלך עוטפות את הזין שלי, חזק, מהר, חם." רק שלא ייגמר לי האוויר, רק שלא ייגמר לי. אתה יושב עלי, אני נדחקת בך יותר חזק מאשר כובד משקלך, אני רוצה את הגוף שלך, להיכנס בו מבפנים, ללקק את החור שלך מבפנים. מרגישה את התחת שלך נע על פני , הזין מתפקע בידי, ועוד שנייה יגיע הפיצוץ, אבל אני קופאת לרגע, מפסיקה, ואז מגיעה הצרחה…

"קחי אותי, קחי את זה, כלבה שלי!", ופני מוצפים בנוזל רותח וריחני, על העיניים, על הסנטר, על הצוואר, התכווצויות של הזין, התכווצויות של הגוף שלך, וקריסה, אתה פשוט קורס עלי, כשאני מחזיקה את גופך על הידיים, מוצפת, רועדת, רוצה…

FrozenLips
וואו
אני שונאת להגיב ב"זה סיפר מדהים" כי זה אף פעם לא מעביר את עד גמה הסיפור מדהים. אבל אלוהים - זה סיפור מדהים. ארוטיקה או לא ארוטיקה תשוקה או לא תשוקה. האנרגיה עשתה לי חם בבטן. וזה מה שקובע, לא?
8 באוק׳ 2005, 16:10
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus}
יפה שלי :)
את מדהימה כתמיד!
8 באוק׳ 2005, 20:58
Rollercoaster
ישר כח.....
באמת העברת את התחושות כמו שצריך.....אהבתי נורא :)
11 באוק׳ 2005, 18:33
אדון בשפחה
בדרך הנכונה
את בהחלט בדרך לפיסגה... הרגשתי שאני רואה סרט ...יפה ומרתק.
12 באוק׳ 2005, 10:46
צ'יטה​(שולט)
התנהגות לא אחראית
חירמנת אותי לגמרי נו נו נו
10 ביולי 2006, 20:08