בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בוערת

מאת en1     15 בספטמבר 2005
אחר הצהרים משעממים. כבר יומיים שלא דיברנו. אני רואה טלוויזיה, אבל למעשה יותר מחכה לסימן ממך. אני עוד שיכורה מהשיחה האחרונה שלנו. לא זוכרת איך הגעתי לזה, אבל בסוף השיחה הייתי על הרצפה מכוסה כולי בוודקה. אני עדיין יכולה להריח את הריח שלה נודף ממני. לא התקלחתי אחרי. הסרחתי את כל המיטה. העיקר לשמור אותך איתי לזמן קצר נוסף.

הלכתי לישון לפנות בוקר וקמתי ליום משמים ללא קשר איתך. אני כל כך חוששת שגם היום הזה יסתיים כך. כבר שבועיים שלא נפגשנו ואני מתגעגעת לעור שלך, לידיים שלך, לאצבעות שלך. רוצה כבר לתת לך מבט עמוק וחודר, מבט כזה שאני יכולה לתת רק לך. אני לא יודעת איך לתת אותו למישהו אחר. יש לך בעלות עליו.

מזפזפת בין הערוצים, רואה-לא רואה מה קורה שם. לפתע צלצול. ידעתי שזה יגיע. הרי גם אתה מתגעגע אליי, לא? אני רצה לטלפון… אבל זה לא אתה. חברה טובה שלי.
"נו, כבר התקשר הבן זונה?" אח, היא מכירה אותי טוב הבחורה הזו.
"לא, עוד לא יצר קשר, המניאק".
אבל אתה יודע שככה אני אוהבת אותך. בן זונה אמיתי. אם תתחיל להתקשר אליי כל יום או אחרי כל זיון שלנו להגיד כמה היה נהדר וכמה אתה מתגעגע, אתה יודע שלא יהיה לזה סיכוי.

טיול למקרר, ושוב לספה. שעמום. אחרי חצי שעה אני שומעת צפצוף. הפעם זה SMS. זה ממך. "תהיי בפאב שלנו היום בחצות."
הפאב שלנו. פאב כזה שכשעוברים מהבר אל השירותים, חייבים להתחכך בכל מי שנמצא בדרך. ולפעמים חיכוך מוביל למבט מפתה שמוביל להכרות ומשם הכל פתוח. פאב קטן, צפוף ומלא תאווה. כמו שאני אוהבת.
"אני אהיה שם."
"עד שאני מגיע, אני רוצה שתתחממי."
"אני כבר חמה," אני כותבת ומחייכת לעצמי.
"אני יודע", אתה כותב ואני מרגישה את החיוך שלך. "אני רוצה אותך בוערת."
זיק של אש כבר מתחיל לבעור לי בזווית העין. אני יודעת שהוא רק ילך ויגבר.

מתחילות ההכנות. אמנם יש לי עוד הרבה זמן, אבל מרוב התרגשות, אני לא מצליחה להתאפק. טלפון לחברה שלי (הייתי חייבת).
"הוא התקשר."
"נו, ו…"
"אנחנו נפגשים היום בפאב."
"אח, תיהני שרמוטה."
"אוי, אני בטוח איהנה".
אני בטוחה שהיא הצליחה לשמוע כל הדרך עד הדירה שלה את החיוך שהיה מרוח לי על הפרצוף.

מקלחת ראשונה. גילוח – רגליים, בית שחי, כוס. יפה. לארון בגדים. ברגעים כאלו אני שמחה שקניתי לי מבחר רחב של חצאיות סקסיות. נבחרה אחת שחורה שמגיעה עד הברך עם שסע מעורר דמיון וגופיה חושפנית במיוחד.

טוב, יש עוד כמה שעות ואין לי ממש מה לעשות. מנסה לקרוא עיתון, ולא מצליחה. נכנסת ל"כלוב", אבל אין שם שום הודעה מעניינת. הזמן מזדחל לו. למזלי, גם כשזה קשה, הזמן עובר. שעה לפני, אני נכנסת למקלחת שנייה. חשוב שאני אהיה מאוד נקייה, מי יודע מה אני הולכת לעבור היום. התלבשתי, התבשמתי, התאפרתי ויצאתי. יאמי. אני כבר מתחילה להריח את הטירוף של הערב הזה.

הגעתי בחצות בדיוק. כמובן שלא היה לי איפה לשבת. אבל ידעתי שאני אסתדר. גברים מכל פינה שולחים לעברי מבטים. בכל זאת, בחורה צעירה ויפה שמגיעה לבד לפאב מעוררת תשומת לב. אני לבד באופן פיזי, אבל מרגישה אותך איתי בכל רגע. כל מבט שאני שולחת לאיזשהו גבר, למעשה נשלח אליך. אני רוצה אותך.

אחרי כמה דקות מתפנה לו מקום על הבאר. החלטתי להתחיל ביין. הגבר שלימיני והאישה שמשמאלי כנראה מריחים את הפרומונים שאני משפריצה לכל עבר ולכן שולחים לי מבטים מתגרים ללא הרף.ואני קיבלתי הוראה להתחמם ואני לא מתכוונת להפר אותה.

הגבר שלידי לא מתאפק ואומר: "שלום" מבויש.
"שלום גם לך"
"את כאן לבד?"
"בינתיים."
כמה נחמד לראות אותו מתפתל על הכיסא, לא יודע מה לומר לי, איך לאכול את הדבר הזה שהתיישב לידו.

אני שותה ושותה, ובלגימה השלישית מהיין כבר מתחיל להסתובב לי הראש. הבחור ממשיך לדבר ואני מפעילה עליו את כל מיומנויות הפיתוי שרכשתי עם השנים. אני יודעת, אני שפחה. לא אמורה לשחק עם גברים. אבל מה לעשות, פרט לגבר היחיד ששולט בי, אני דיי נהנית לכבוש. לראות מה גבר יעשה בשביל קצת תשומת לב מבחורה. זה תמיד משעשע אותי. אז אני משתפת איתו פעולה. מחייכת, נותנת מבט מתגרה עם העיניים. רואה את החרמנות שלו עולה.

לפתע אני רואה אותך נכנס. גבר מבוגר, שיער מאפיר, לא גבוה. מה אני בכלל מוצאת בך? אבל מבט אחד שלך מבהיר לי בדיוק מה. אין לי ספק. אני שלך. שנייה אחריך נכנסת בלונדינית, גם מבוגרת. אתם ביחד. דקירה בלב. אוי, איך אתה יודע בדיוק איך להכאיב לי. אתה מתיישב איתה ליד אחד השולחנות. היא לא שמה לב למבטים שאנו מחליפים בינינו.
אתה רואה עד כמה אני נסערת. איכשהו, אתה מצליח להרגיע אותי. תנועה עם העיניים, מחווה של הפה. איך אתה מצליח לעשות את זה?

אתה שם לב לבחור שמדבר איתי, ומחייך. מרוצה מעבודת פיתוי שנעשתה כיאות. אתה מסמן לי להסתכל לאחור. אני מסתובבת ורואה שהבחורה קוראת לי. אני חוזרת אל המבט שלך ומחייכת. אתה מסמן לי עם הראש, ואני מבינה שהמשימה שלי עכשיו היא לשוחח איתה. המשימה הזאת קשה לי, בעיקר בגלל שזה אומר שאני אפנה גב אליך ולא יהיה לי איתך קשר עין.

אבל אין לי ברירה. אני אומרת לבחור שימתין רגע ומסתובבת. אני מתחילה לדבר עם הבחורה ומגלה שהיא דווקא די חמודה. שתינו כבר שיכורות לגמרי. היא מציעה לי מים, החמודה. אני חושבת כל הזמן על המבט שלך ובעדינות, מבלי שמישהו שם לב, אני מרימה קצת את החצאית שלי. אני יודעת שאתה שם לב. שם לב טוב מאוד. זה מחרמן אותי.

כיאה לשתי בחורות צעירות ושיכורות בבאר, מיד השיחה מתגלגלת לסקס. מהר מאוד היא מגרה אותי הבחורה הזאת. בא לי לנשק אותה. אני יודעת שזה מאוד ישמח אותך, אבל אין לי אומץ. אני מרגישה את העיניים שלך אומרות לי "לכי על זה, תגרי אותי, נראה אותך", אבל אני לא מצליחה לזוז. אני משתתקת.

אני לא יכולה יותר ואני מסתובבת אליך. להפתעתי, אני רואה אותך עומד קרוב אליי, אבל מתנהג כאילו אתה לא מכיר אותי. עדיין עם אותה בלונדינית מעצבנת. ואני כל כך רוצה לשלוח ידיים אליך, אבל מתאפקת. אוף, למה אתה לא ניגש אליי?!

הבחור שלידי התעורר ושוב התחיל לשוחח איתי. החלטתי שבא לי קצת להתגרות בך, לראות כמה איפוק יש לך. אז שמתי יד על הברך שלו ונשענתי קצת קדימה תוך חשיפה גדולה יותר של החריץ בין השדיים שלי. הבחור נראה מרוצה מעצמו. אתה מחייך. בשלב הזה אני יודעת שאתה כבר מגורה ותיכף זה יגיע. אני לא יודעת מה, אבל זה כבר קרוב. ואני כבר כל כך חרמנית.

המשכתי לשוחח עם הבחור וקצת איבדתי תחושת זמן. פתאום שמתי לב שאתה מסתכל עליי, כאילו בדרך אגב, אבל מביט היטב.ואני הרגשתי כל כך סקסית. איזו הרגשה מופלאה.
בזווית העין ראיתי אותך מתקרב ותהיתי מה יקרה עכשיו. נעצרת לידינו ואמרת בפשטות אל הבחור שלידי: "הזמן שלך עם הבחורה הזאת נגמר".
הוא נראה מאוד מופתע ומבולבל.
"בואי, ילדונת," פנית אליי ואני חייכתי מאושר.
"סליחה?! מי אתה בכלל?!" הבחור קרא בייאוש, לא מבין מה הולך סביבו.
"הזמן שלך נגמר, תודה" אתה מוסיף בהחלטיות.
הבחור האומלל הסתכל אליי במבט שואל, אבל אני לא הצלחתי להוציא הגה. רק חיוך של מבוכה ואושר מתוק היה מרוח לי על הפרצוף.
"מה זה השטויות האלה?"
"בואי" אתה אומר שוב וכבר קצת מתרחק.

המבט שלי היה מובך ומתנצל, אך משלים עם הגזירה.נראה שהבחור הרגיש מרומה, אבל לא היה לי מה לעשות. האמת, שגם לא רציתי לעשות כלום. כל כך נהניתי להרגיש בבעלותך. הותרנו אותו המום מאחורינו ויצאנו החוצה. כמה רוגע ושלווה בחוץ ואיזו סערה בפנים.

הבלונדה יצאה אחרינו. הסתבר שאתם מכירים כבר שנים.
"חמודה, אל תחששי."
כנראה שהיא לא יכלה להתעלם מהמבט האומלל שהיה על הפרצוף שלי. רגישות נשית שכזו.
"אל תדאגי לה, זונה כזאת עוד לא הכרת. אין עליה", אתה עונה לה.
לא יכולתי שלא לחוש גאווה. גאווה וגועל.
"אני הולך רגע לאוטו, תדברו ביניכן, טוב?"אמרת והתחלת ללכת.

עכשיו זו אני והבלונדינית ברחוב. שוב השארת אותי במצב כל כך לא צפוי, אבל יחד עם זאת מאוד מסקרן ומגרה. היא הציגה את עצמה ואת ההכרות שלה איתך. היא דיברה באופן מאוד אימהי וחם וכמה שניסיתי, לא יכולתי לשנוא אותה. היא ביקשה ממני קצת לספר על עצמי ואיך הגעתי לעולם השליטה. התחלתי לספר. היא מאוד התעניינה והמשכתי עוד ועוד. דיברתי המון ובאופן מאוד חושפני. לא הבנתי מה קורה איתי. אולי זה היין, אולי זו היא, אולי זו פשוט אני. זה היה מאוד משחרר ונעים.

חזרת וראית שהתחברנו. חייכת אליי ולקחת את ידי. "בואי אחריי."
התקרבתי אליך ולחשתי: "בשביל מה הבאת אותה?" למרות שהיא הייתה נחמדה אליי, קינאתי בה.
"לא הכל תביני". ראית שהתשובה הזאת לא מספקת אותי והוספת: "אולי יום אחד תכירו יותר לעומק".
רגשות מעורבים הציפו אותי. לא רוצה תוספת של אישה בקשר בינינו, ולמה לא נשאלתי לדעתי? ואיך אני עכשיו מגיבה לזה? ולמה פתאום המחשבה על זה מגרה אותי?

"מתוקה, קדימה, בואי", אמרת ונתת לי מכה קלה בטוסיק. מסתבר שזה כל מה שאני צריכה כדי להתחיל ללכת. הלכת כל כך מהר ואני בקושי עמדתי בקצב מאחורייך. זיהיתי את הדרך, את האבנים של המדרכה, את הבניינים. גם בעיניים עצומות אני יכולה ללכת בדרך הזאת. הדרך אל הדירה שלך.
עצרת לרגע באמצע הרחוב והסתובבת לאחור. עברו כמה שניות עד שהגעתי אליך. נעצרתי. בדממה של הלילה יכולתי לשמוע את הנשימות שלך. תאווה. נצמדת אליי ונישקת אותי. יד אחת נשלחה אל התחת שלי. יד שנייה הזיזה את מחשוף הגופייה והעיניים שלך הציצו בתאווה של זאב רעב לעבר החזה שלי. עכשיו יש בינינו רק תשוקה, בלי חיוכים.
אני דרוכה. מביטה בך. "נו, התחרמנת בשבילי הערב, ילדונת?" מבט שלי מותיר אותך ללא סימני שאלה. "בואי, בואי שרמוטה," אתה אומר וממשיך ללכת. ואני כל כך מאושרת.

נכנסים לדירה."תסתובבי עם הגב אליי." הסתובבתי. הסתובב לי גם הראש. הרגשתי צעיף על העיניים עד שלפתע לא ראיתי עוד כלום. עכשיו עברתי לעולם אחר. לא רואה, שיכורה, חרמנית והכי רוצה שתהיה מרוצה ממני. איזו תחושה משכרת. לרגע הזה חיכיתי כל כך הרבה זמן."להוריד חולצה וחצאית". ירדו."יפה, רואים שהשקעת". "תורידי תחתונים וחזייה". הורדתי. נשארתי עירומה. יכולתי להרגיש את העיניים שלך בוחנות אותי. עברו שניות מעטות, אך אני הרגשתי שעברו שעות. תחושת הזמן שלי הלכה לאיבוד.

"פשקי." ואני מפשקת בצייתנות. נגעת בי. "אני שמח שאת רטובה". חייכתי. לפתע מכה. ועוד אחת. ועוד אחת. וואו, זה כאב. הכוס שלי עכשיו בוער. אני מרגישה את היד שלך מלטפת אותי ואת הרטיבות יורדת לי מבין הרגליים. "תשלטי בעצמך. הרטיבות שלך מוגזמת, בסך הכל קיבלת כמה מכות", ואתה יודע שכל מילה שלך רק מגבירה את הגירוי. בן זונה אמיתי, כבר אמרתי? רק שזה מדליק אותי בטירוף.סידרה של מכות על התחת שלי מוציאה אותי משיווי משקל. בהתחלה זה כאב, אבל אחר כך הפסקתי להרגיש את הכאב. עוד ועוד ואני נושכת את השפה. אני יודעת שאתה אוהב שאני כואבת בשקט.

לפתע אתה מפסיק. אני לא יודעת מה מחכה לי. מחכה למכה, להמשך הכאב… אך במקום זה אני מרגישה אותך ניצמד אליי בכל גופך, אוחז בחום בשדיים שלי. לוחש לי באוזן: "חכי לי כאן, אני מיד חוזר". מבלי שהספקתי לומר מילה, כבר יצאת. השארת אותי עירומה ומכוסת עיניים. פחד אמיתי וצמרמורת הציפו אותי. אחרי מספר דקות נכנסת, אבל הרגשתי שיש איתך עוד מישהו. הבלונדה הייתה איתך. יכולתי להריח אותה.

"היא משגעת," היא אמרה.
ואני הרגשתי כל כך נבוכה מול אישה שהכרתי רק היום. אבל גם גאה. ידעתי שהיא בוחנת אותי והמבטים שלה ריגשו אותי מאוד. "המסכנונת נראית כל כך מפוחדת", היא המשיכה.
"אל תדאגי" אמרת ונגעת בי. "תראי כמה היא רטובה". ואני שותקת. לא יכולה להוציא הגה מהפה. כל כך שמחה שאתה נוגע.
"תכירי את הגוף שלה. את יכולה לגעת."
"תראה איך היא רועדת," היא אמרה ורק ליטפה לי את הראש. הרגשתי את החום שלה, את ההבנה שלה. כל כך רציתי לומר לה תודה ולחבק אותה, אבל לא זזתי.
"טוב, כנראה שעוד לא הגעתן לשלב הזה," אמרת בהבנה, "אבל המפגש ביניכן היום היה חשוב, והוא עוד ייקח אתכן למקומות שלא חלמתן." ואני לא הצלחתי לדמיין למה אתה מתכוון. רק המשכתי לרעוד.
"רק היום הכרנו, נראה מה יהיה בהמשך", היא אמרה ברוך. "להתראות מתוקה... אני צריכה ללכת." היא לא ציפתה לתשובה שלי. היא ראתה באיזה מצב נפשי הייתי שרויה. היא נתנה לי נשיקה על הלחי ויצאה.

"זאת אישה מדהימה.. עוד תכירי אותה" אמרת והתחלת לגעת בי. החדרת אצבע ועוד אצבע. ואני התפתלתי מעונג מהידיים שלך. יד שמאל שלך המשיכה לחפור בי ואצבעות יד ימין החלו לצבוט את הפטמה שלי, מעבירות בי צמרמורות בכל הגוף. "זה כי עשית עבודה טובה הלילה" אתה אומר ואני מתרגשת. כל כך רוצה לשמח אותך, לענג אותך. "בואי קחי אותו בפה שלך" אתה אומר כאילו קורא את מחשבותיי.

רכנתי על הברכיים מולך. עדיין מכוסת עיניים. מצצתי לך את הזין כמו שלא מצצתי מימיי. פרקתי את כל התשוקה והתאווה שהצטברה בי בימים האחרונים, במיוחד הערב. החדרתי את הזין שלך הכי עמוק וליקקתי אותו עם הלשון. שמעתי את הגניחות שלך וזה רק גרם לי להגביר את הקצב ולהטריף אותך לגמרי. גמרת לי בפה ואני נתתי לזרע שלך לנזול על הלחיים שלי ומשם לצוואר. כמה טיפות הגיעו עד החזה. אתה לא כעסת. אולי כי ראית עד כמה זה מענג אותי ואולי כי המראה מצא חן בעיניך.

איזה פורקן. כמה עברנו כדי להגיע לרגע הזה. הורדת לי את הצעיף ורגע קסום של אהבה היה בינינו. צעדת כמה צעדים והתיישבת על הכורסא ליד. לקחת את היד שלי והובלת אותי איתך. אני התיישבתי על הרצפה לידך. הנחת את הראש שלי על ירך שלך. כמה זה נעים לשים עליך ראש. להרגיש אותך. התחלת ללטף לי את השיער ואני לא רציתי שהרגע הזה יעבור לעולם.

"היית ילדה טובה היום."
חיוך של מבוכה על השפתיים שלי ודמעות בזווית העין. לא רציתי שתראה עד כמה אני מתרגשת.
"תודה" אמרתי עם מחנק בגרון, ואתה המשכת ללטף.

מנטרה​(שולט)
פאקקקקקקקק
מה את עושה לנו באמצע היום .... פשוט לא הוגן :)
15 בספט׳ 2005, 17:39
venus in our blood​(שולטת)
מטריףףףףףףףףף
מטריף ויפהפה....אני חושבת שכבר קראתי פעם את הסיפור הזה שלך, ותמיד כייף להתענג מחדש :)
15 בספט׳ 2005, 18:57
להבה חשופה
ממממממ....
כן מודה ומתוודה . כל פעם שאני קוראת את סיפורך מחדש , {קראת י אותו אין ספור פעמים } מנסה אני לפנטז , את הכל .!@! כתוב בצורה . מדהימה . סוחפת . ואירוטית עד כאב . מחכה להמשך . !@!
16 בספט׳ 2005, 9:57
en1
תודהההההה! (גם אני מושכת מילים בכותרת.. (-: )
תודה לכם! ולהבה, משמח לשמוע שקראת את הסיפור שוב ושוב. גורם לרצות לכתוב עוד...
17 בספט׳ 2005, 2:17
מאי
גגררררררר
אהבתי!!!
18 בספט׳ 2005, 14:56