סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסשן הראשון שלנו

מאת danniella     3 בנובמבר 2005
התחלנו כאן, בכלוב. הודעה שדמתה לכל האחרות, אך משהו בו לא נתן לי למחוק ולעבור לבאה ברשימה. לאחר כמה הודעות עברנו למסנג'ר, שם כבר גיליתי את הדמות המסתתרת. הוא היה כל כך יפה, אבל כל כך יפה, שבראשי התחילו לרוץ מחשבות. אפילו אם לא אהיה שלו, אסתפק בשעה אחת איתו רק כדי שיהיה לי העונג לומר שהייתי שלו (אפילו אם לזמן קצר). עברנו לטלפון. כל הזמן הייתי בטוחה שלא ירצה אותי כלל, שלא יימשך. הרי הוא כל כך יפה למה שירצה אותי (עגולה מדי...). הוא אמר שלא אתערב לו בשיקולים ואמר כן ועכשיו להגיע! לא הצלחתי להגיע אליו באותו הערב ולכן נענשתי. עליי להגיע אליו בשתיים בלילה במונית (ראשון-הרצלייה) לבושה בחוטיני שחור , חזייה , גרביוני רשת, מגפי עור גבוהים ומעיל מעל. ללא בגדים! לא היה קר באותו הערב כך שהיה קשה להסביר את פשר ההופעה, אבל בהתחשב בשעה, לא היה כל כך למי להסביר. וכך היה:

שתיים בלילה, ללא לבוש, יורדת מהמונית ונכנסת לדירה. הדלת פתוחה, מוזיקה נעימה ברקע , נרות דולקים עבורי (לכבודי). עדיין לא ראיתי אותו. לפתע הגיע מאחורי הדלת, סגר ונעל, וחיבק. לחש לי באוזן: "הכל יהיה בסדר, הכל יהיה בסדר", ואז חיבקתי חזרה. צמרמורת עברה בי בכל הגוף - הייתי משותקת. אמר לשבת על הספה, התיישבתי נבוכה כולי, מולו, שיושב ובוהה בי ושואל אם הכל בסדר. הוא אפילו יפה יותר במציאות! אמר שאני נראית טוב (נשמתי לרווחה), שאני זונה טובה, חייכתי. התקרב אליי, שלח יד לעבר הפנים שלי וליטף. שוב הצמרמורת, שוב קפאתי. שאל מה נשתה, שאלתי מה יש; "אלכוהול ומים " אמר, ומבלי להמתין לתגובה קם והביא כוס "שוט" אחת וכוס מים. בקבוק ג'יימסון הגיע לשולחן יחד עם הכוסות. לא שאל אם אני שותה וויסקי או לא , פשוט מזג שוט מלא והוביל אותו לפי. איכס הטעם! מבלי להירגע כבר מזג אחד נוסף, גם אותו ישירות לפי. ביקשתי מים, קיבלתי. תודה לאדוני!

הוא קם והתיישב מאחורי גבי, שוב מלטף ונוגע, נשיכות קלות מאוד בצוואר, ושוב הרוטינה שלי - צמרמורת וקיפאון. "את זוכרת איך אני נראה?" והסתובבתי אליו ובהיתי בעיניו הכחולות - שקעתי בתוכן. הוא כל כך יפה! עדיין לא מאמינה שאני שם. לאחר שניות ארוכות הוציא מכיסו כיסוי עיניים, ובנקודה הפסקתי לראות אותו. לא אתענג על עיניו שוב (בינתיים). "תעמדי זונה שלי. תורידי את המעיל." כרצונך אדוני. אל עבר הלא ידוע הוליך אותי בידו, ואני, עיוורת, אחריו.

עצרנו, לא יודעת היכן אני (פעם ראשונה בדירה לא מוכרת). "תגלי לבד", אמר. הושטתי ידיים זהירות וגיליתי, ליד הכיור. כלים המתינו לי. אני בלבוש מינימאלי , בעיניים מכוסות, מגששת בידי אחרי הספוג והסבון - והוא צוחק. מצאתי לבסוף – הם היו מצד ימין שלי – אבל לא על השיש אלא על השולחן. התחלתי לשטוף מפחדת שאולי יש סכינים בכיור. לבסוף סיימתי. הוא כיבד אותי בתמונה.

"על ארבע, תחת גבוה", ואני עושה כמצוותו. ועוד תמונה. תוך שניות נוספו קולר ושרשרת. "נצא לטיול." את הבית כבר הכרתי בלי לראותו. הוא עצר ואני נתקעתי ברגליו, מבקשת להרגיש והוא מתרחק. "עשרים הצלפות - אחת על כל דקה" (המונית אחרה לי ולכן איחרתי בעשרים דקות). "אחת - תודה אדוני, שתיים - תודה אדוני... עשרים - תודה רבה, אדוני."

"על הגב, מהר!" התהפכתי. הוא הלך למספר שניות. לא שמעתי כשחזר, אבל בהחלט הרגשתי את השעווה שנשפכה עליי, לא טפטוף אלא זרם - ממש נשפכה. צעקתי - בעיטה קלה לרענון. שוב הצלפות, הפעם על החזה - "לפתוח רגליים" - וגם על הדגדגן לא פסח. הייתי כל כך רטובה שהתביישתי. הוא ראה, דחף לי אצבע לכוס ואז לפה.
"טעים לך, זונה שלי?"
"כן", אמרתי, שוכחת לומר "אדוני".

עוד הצלפה, הפעם הכניס שתי אצבעות ואחר כך שלוש . "על ארבע, זונה. ידיים על הספה, תחת מורם." הפעם נכנסו ארבע, וגם חמש, גיליתי רק מאוחר יותר. לא ידעתי שזה אפשרי בכלל , אני צרה יחסית.

משך אותי חזרה לרצפה והתיישב על הספה. "לקקי לי את הרגליים , מצצי אצבע-אצבע כמו שצריכה זונה לעשות." ואני כרצונו. משך אותי שוב לכיוונו, "יד ימין קדימה, זונה", והיד, אוטומטית, בלי להמתין להוראה מהמוח הושטה קדימה. ידי על איברו. מרגישה אותו זקור ומחייכת (הוא כן נמשך אליי). גופי כולו מתרגש וכיסוי העיניים יורד. אני רואה אותו מולי, יושב ברגליים פתוחות, אחת מימיני ואחת משמאלי, תחתוני בוקסר שחורים צמודים, ואיברו ממלא אותם כמו שצריך. מוריד את התחתונים והפעם אני גם רואה אותו. אני מהופנטת ומבקשת לטעום. "עדיין לא, כלבה שלי, רק להריח." מסניפה את ריחו לתוכי, מתמוגגת מהנאה. "עכשיו תטעמי." מכניסה אותו לפי, יונקת. סטירה מצלצלת. "לא אמרתי לך למצוץ, רק לטעום".

"את התחת תלקקי" - ואני יורדת לכיוון התחת שלו בהנאה מטורפת, בלי לחשוב פעמיים. עשיתי טעות, תפסתי את רגליו והרמתי אותן גבוה. מאותו רגע, ידיי נאזקו. "שפחה לא עושה כלום בלי שיגידו לה" אמר, ואני מצטערת כי לא אגע בו יותר. שוב הונחתי על הרצפה, פלג גוף עליון על הספה, תחת מורם כמצוותו. הפעם נכנסו מייד חמש אצבעות. הוא ניגב את מיצי הכוס שלי על גבי. "איך את מרטיבה, זונה שלי. אמרת שאת צרה, יש לך כוס ענק."

"תעלי על הספה, ברכיים על המושב - ידיים על גב הספה." שומעת את הקונדום נפתח ומחייכת לעצמי. הגיע תורי! הוא לא חדר אליי לתחת (קצת התאכזבתי), אבל זיין כל כך חזק שהיה לי מעולה. במשך דקות ארוכות מאוד הוא רק זיין בקצב רצחני, חזק ומהר. הרגשתי את הביצים שלו בכל חדירה. הוא נהנה. "איזה טובה את" אמר, ויצא ממני. "על הגב, מהר." הוא הוריד את הקונדום, דחף את הזין לפי וזיין לי את הפה, שוב חזק ומהר. הוא גמר לי על הגוף, על החזה והבטן. התחלתי למרוח את נוזליו עליי. הוא הביא לי מגבון לח – "תודה אדוני, תודה!"

נשיקה! על הלחי! "יאללה, תזמיני לך מונית, זונה שלי."

הזמנתי מונית ויצאתי מהדירה. חזרתי אחרי דקה - גנבתי עוד נשיקה.
"אני לא באמת שפחה" לחשתי באוזנו.
"אני יודע" אמר, "אבל היה פשוט מדהים".

הלוואי שיצלצל שוב.

Mavet
וואו
מעולה.
3 בנוב׳ 2005, 17:43
קליבר​(שולט)
איחולי על החניכה ..
ובהצלחה בהמשך ..
3 בנוב׳ 2005, 17:49
קליבר​(שולט)
איחולי על החניכה ..
ובהצלחה בהמשך ..
3 בנוב׳ 2005, 17:50
סקסית זנותית​(נשלטת)
פשוט
מגעיל
6 בנוב׳ 2005, 5:23
באה מאהבה-41​(נשלטת){חתול לבן}
כן,
די דוחה
6 בנוב׳ 2005, 8:05
סאבאון​(מתחלף)
מצויין
את נשמעת בחורה לענין
6 בנוב׳ 2005, 20:14
danniella
????
למה מגעיל ??? יש למישהי בעיה ???
8 בנוב׳ 2005, 18:25
ela
דניאלה
אני חושבת שהכוונה שהיחס שקיבלת היה מגעיל. כל זה לא נראה נכון, ונראה לי שגם את היית מעדיפה שזה ייגמר אחרת. הוא נתפס כאדם חסר רגישות וחום, ואולי זה רק כלפיך, כי לא דרשת לעצמך שום דבר.
9 בנוב׳ 2005, 0:51
danniella
הבהרה
אני קיבלתי בדיוק מה שרציתי.... סשן ולא יותר. הוא אדם מדהים אך אנו לא מתאימים...בדיוק כמו שכתבתי , להיות שלו לשעה אחת!! הספיק לי ונשאר לי זכרון מתוק. אז בבקשה מכולם , סמכו על שיקול דעתי, הוא נכון.
10 בנוב׳ 2005, 21:03
סקסית זנותית​(נשלטת)
אז למה
"הלוואי ויצלצל שוב"
10 בנוב׳ 2005, 21:27
danniella
תשובה
הלוואי שיצלצל שוב בא להבהיר עד כמה היה טוב.... והיה כך !! כרגע אין לי כל כוונה להפגש עימו גם אם יצלצל, אני חושבת שמצאתי את מה שחיפשתי.... מקווה מאוד שדברים יסתדרו . "הפחדים שלך הם המחסומים הכי גדולים שלך "
12 בנוב׳ 2005, 19:11
משרת וכנוע​(לא בעסק)
אני לא יודע מה ומי אבל רציתי רק לומר לך שהתמונה שלך יפה ומגרה
21 במאי 2015, 19:54
אופק בהיר{לא}
...יש לך כישורי כתיבה וראש טוב... ...יש לך כישואי כתיבה וראש טוב....
25 ביולי 2015, 15:16
אני מכור לזין{זין בתחת ש}
חזק ממוקד מפורט עד לפרט הכי קטן שאפו על הכתיבה
10 בדצמ׳ 2018, 23:12
neter​(נשלטת)
איזה דברים אנחנו עושות... לפעמים... יישר כח דניאלה.
8 באוג׳ 2020, 10:52