בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זיכרונות מהמבורג

מאת dahanc​(שולט)     28 בנובמבר 2005
היינו שלושה חברים שעסקו בבדס"מ בשכר עבור בית בושת מקומי בראשות מאדאם אוולין. היה זה ערב מקפיא, ישבנו סביב שולחן הסלון ופטפטנו. הטלפון צלצל, על הקו הייתה אוולין, וביקשה ממני להתכונן. כעבור חצי שעה הייתי בדרכי לאזור סט. פאולי, לסשן מיוחד שנקבע לי.

הגענו לבית יוקרתי באחד הפרברים, והובלתי לתוך הבית על-ידי אחד המשרתים. היה זה בית מעוצב להפליא. הצגתי את עצמי , הם היו גבר ואישה בשנות הארבעים לערך. ישבנו כעשרים דקות, מדברים באופן כללי על רצונותיהם. מהשיחה עימם עלה, שהם מעוניינים באקט של סאדו קשה, ויש להם מרתף מאובזר.

התבקשתי לרדת איתם למרתף. וואו... איזה מרתף. חלומו של כול מאסטר. הוא כלל שני צלבים, אחד אופקי ואחד אנכי, שני שולחנות עמוסים מצבטים, רצועות עור, משקולות, ושאר פריטים מעוררי-דמיון. על הקיר, מגוון של שוטים מכול הסוגים.

פקדתי עליהם להתפשט. האישה חשפה גוף מוצק וחטוב, שהבליט שדיים מדהימים, בעלי פטמות זקורות במיוחד. הגבר נראה מצוין לגילו, גוף מוצק ושעיר. הובלתי את הגבר לצלב המאונך וריתקתי אותו לצלב ברצועות. כשהוא מתוח ומרותק לדפנות הצלב, בלא יכולת לזוז, כיסיתי את עיניו ברטייה שחורה.

על האישה ציוותי למצוץ לו את הזין, בעודי מקבע ויברטור קטן ועבה לתוך פיו, וקושר את הרצועות לעורפו. הצמדתי שני מצבטים לפטמותיו. בשרשרת שחיברה ביניהן שמתי משקולות. הורתי לאישה לשכב על הצלב, וקשרתי את ידיה מעל לראשה, כאשר רגליה פשוקות לצדדים ומקובעות לדפנות. מתחתי אותה עד קצה גבול יכולתה, חושף את צלעותיה הבולטות ואת גופה המחוטב להפליא. כיסיתי את עיניה הכחולות במסכה מיוחדת. הצמדתי לאורך גופה, משני צדדיו, אטבים, חיברתי חוטיי ניילון לתוך האטבים, ומשכתי. על גופה נשארו סימנים אדומים, היא נאנקה מכאב.

גופה החל להזיע כשחשה שאני קושר את פטמותיה בחוט ניילון ומותח לכוון הלולאה שמעל. נאקות הכאב החלו להתעצם. הנחתי לה ופניתי לגבר. אחזתי בשוט דק וארוך והתחלתי להצליף. אט אט, בגופו הסתמנו פסים אדומים ודקים. הוא נאנק מתערובת של כאב ועונג.

לקחתי זוג נרות דולקים, חיכיתי מספר דקות, ואז טפטפתי את החלב על פטמותיו ומבושיו. התרתי אותו מכבליו והובלתי אותו לעבר אשתו. הוצאתי את הוויברטור מפיו ופקדתי עליו לרדת על ארבע ולהמתין. פישקתי את שפתי נרתיקה והידקתי לכול צד שלושה אטבים. את האטבים הידקתי על הירכיים הפנימיות, כך שפותה היה פעור, ודגדגנה גלוי.

אחזתי בראשו וקרבתי אותו לעבר הנרתיק הפעור והלח. בעודו תוחב לשונו בשקיקה, התחלתי להצליף באשתו, וכך עשיתי במשך דקות ארוכות, כשהיא גונחת ונאנקת מכאב, ומסחף חושים מטרף. נשימותיה נעשו מהירות וקצובות לקראת האביונה, ואז זה קרה:
הותרתי אותה מעולפת משיכרון החושים שאפף אותה. אחרי ההתעשתות שלהם, נשארנו לשבת עוד כחצי שעה. הם הודו לי בחום, וגם השאירו טיפ נכבד מאוד...

לולי​(נשלטת){אדון ברוך}
איזה יופי!!!
כתיבה רהוטה. וסיפור יפהפה... כל הכבוד !!!
30 בנוב׳ 2005, 10:48
Josephin​(לא בעסק)
וווווואאא
השארת אותי עם פה פעור :-)
13 באוג׳ 2007, 19:26