צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

באה מאהבה (4)

מאת Queencie​(שולטת)     26 באפריל 2006
תחושת האהבה שחשו האחת כלפי השנייה קיבלה משמעות מוחשית בכל רגע ששהו יחד. בכל מגע של יד או שוט, חיבוק, ליטוף, נשיקה, צביטה, נשיכה או ליקוק. גופן נצמד והתרחק זה מזה במחול אהבים פרוע.

רונית כיווצה שריריה על הפלאג, נהנית מהתחושה. השער הארוך של הפאה שחבשה כיסה את פניה. היא הסיטה אותו לצדדים, והשפילה מבטה לרגליה של גברתה. יעל עצרה מנבירתה בישבנה של רונית מתנשפת, מחזירה את הנשימה לסדרה ומאפשרת לזונתה האהובה לעשות אותו דבר. יעל הרימה את פניה של רונית באצבעותיה. היא ליטפה אותן וחייכה.

"נהנית מהדפיקה זנזונת שלי?"
רונית הסמיקה אבל לא יכלה להסתיר את חיוכה.
"כן מלכתי, תודה לך. נהניתי מאוד".

יעל גיחכה לעצמה. ידה ליטפה את עור ישבנה ששוב הפך לקריר, אגנה נצמד אליו כמו ביקשה לחממו בלהט תשוקתה. תוך שהיא נשענת על גבה של שפחתה הסיסי, הצמידה יעל לפטמותיה מצבטי אטב שבקצם משקולת. אנחת כאב נפלטה משפתיה של רונית שבעקבותיה טלטלה יעל ומשכה מעט את המשקולות התלויות. "את שלי, זונה, והכאב שלך, גם הוא שלי", הטעימה יעל. ישבנה החשוף והלבנבן והקריר של רונית גירה את יעל לחזור ולהפליק בו הפלקות רצופות וחזקות, שהותירו בו את סימני אצבעותיה. אך בכך לא היה לה די.

"תכירי את הרכש החדש שלי", אמרה יעל בגיחוך, ושלפה מהתיק שוט בעל ארבע זנבות עור נוקשות ועבות.
"שוט יפה מאוד ומעניין" מלמלה רונית למראה ידית האחיזה השקופה הספירלית שלו, שלא השאירה הרבה מקום לדמיון לאן היא עשויה להיות מיועדת לחדור.

הזנבות הנוקשים החלו לחבוט בעור ישבנה והיא חזרה החרתה עם כל הצלפה "תודה גברתי". יעל המשיכה וליטפה את עורה של רונית מאדימה אותו בהדרגה מעט עם השוט ומעט בידיה. מגוונת עם מחבט עור שטוח מכאיב במיוחד, ועם שוט הזנבות האהוב עליה, מלטפת בין לבין את העור החם המאדים. בכל הפוגה שנוצרה עת החליפה יעל שוט, הודתה רונית ליעל על שהיא משתמשת בה להנאה.

ישבנה של רונית האדים לשביעות רצונה של יעל והיא רצתה שרונית תדע עד כמה היא רטובה ממנה. היא הפשילה את שמלתה במעלה מותניה, והתיישבה על שיפולי גבה, מחככת את מפשעתה הלחה בעור החשוף של השפחה באנחות של עונג. הגניחות של מלכתה שלהבו את רונית והיא מלמלה בקול זנותי נשי: "את כל כך מגרה אותי מלכתי, אנא, עשי אותי לזונה שלך, השתמשי בי".

"בואי נראה אם את ראויה ומסוגלת לשאת אותי על גבך, זונה שלי" אמרה יעל, ונשכבה על גבה של רונית, מכופפת רגליה ומניחה את כפותיה על ישבנה של השפחה. תוך זמן קצר רעדו זרועותיה של רונית מהמאמץ, אך יעל לא ויתרה, ושרטה את שכמותיה של זונתה בציפורניה הארוכות. "קחי אותי למיטה, זונה" ציוותה, ורונית, במאמץ ניכר, כשברקע נשמע צחוקה הנהנה של יעל, צעדה באיטיות, נזהרת שלא להפיל את גברתה מעל גבה.

משהגיעו אל שפת המיטה, ירדה יעל מגבה של רונית, שלפה מתיקה חבלים תכולים והורתה לרונית לעמוד ולהושיט ידיה לפנים. רונית נעמדה על רגליה בקושי מסוים. ברכיה כאבו מעט מהזמן בו בילתה על ארבע ועל ברכיה. ידיה של רונית נכפתו צמודות בפרקי בידיים, ונמשכו קשורות אל מאחורי הראש. משם כרכה יעל את החבל סביב חזה של רונית, יוצרת צורת חזייה מהחבל, מצמידה את פרקי הידיים לעורפה.

יעל הדפה את שפחתה אל המיטה. רונית שכבה כעת על צידה כשידיה מאחורי עורפה ורגליה כפופות אל חזה, תחושת חוסר אונים משתלטת עליה. ישבנה פונה אל יעל והפלאג מציץ ממנו. יעל בחנה בחיוך שבע רצון את רונית בתנוחתה חסרת האונים, תלויה בחסדיה ובגחמותיה. כל כך אהבה אותה כך. היא לקחה את מחבט העור הרחב והחלה מכה בישבנה של רונית הכפותה. מדי פעם ליטפה את העור החם בטרם חזרה שוב להצליף בו. אנקות כאב בקעו מדי פעם מפיה של רונית, מענגות את גברתה.

"על גבך, זונתי", ציוותה יעל ורונית צייתה. המראה הקבועה בתקרת החדר שיקפה את דמותה – ידיה כפותות, החבל סביב חזה, שמלתה מופשלת סביב מותניה, איברה כלוא בכלובון. היא חייכה לעצמה, מאושרת.
"מה את מחייכת, זנזונת?" שאלה יעל, מנסה להסתיר את החיוך שבקולה שלה במעטה זועף.
"אני נהנית, גברתי".
"יופי זונה. כי אנחנו רק בהתחלה".

יעל קשרה חבל סביב קרסוליה של רונית והחלה מלפפת את החבל סביב שוקה וירכה, מצמידה אותם זה לזה. רונית חשה בחבל מצמיד את רגלה, מקבע אותה. היא ניסתה לישר את רגלה וגילתה שאינה יכולה. "על הבטן , ברכיים כפופות לאחור". רונית התהפכה בקושי מסוים על בטנה וכופפה את רגליה כנדרש. יעל משכה את החבל מחזה של רונית וכרכה אותו סביב קרסוליה. היא מתחה את החבל, מושכת את רגליה של רונית לאחור והידקה את הקשרים.

"נסי להשתחרר" אמרה לרונית הכפותה על המיטה בהתרסה. רונית ניסתה להניעה את ידיה אך מצאה שוב שאינה יכולה. יעל לקחה לידה את המצלמה שציוותה על שיפחתה להביא לפגישה. היא החלה מצלמת, הופכת את רונית על צידה, מתגרה מהשפחה הכפותה וחסרת האונים. היא נהנתה לראות את הפלאג האדום מבצבץ מישבנה המאדים, ווידאה שצילמה בתנוחה הזו.

יעל הפכה את רונית על גבה, עלתה על המיטה והתיישבה על פניה של זונתה, מאפשרת ללשונה לגשש דרכה אל בד תחתוניה הלחים, לפלס אל מתחת לבד אל מחוז חפצה הנוטף צוף. לשונה של רונית ליקקה את שפתי מקדשה, חדרה אל בניהן, עולה ויורדת על החריץ החם, מחפשת ומוצאת את דובדבן התאווה שלה. אנחת עונג נפלטה משפתיה של יעל, משלהבת את רונית להגביר את קצב הליקוק, מלווה את לשונה ביניקות חזקות של קפלי העור החבויים. יעל החלה להניע את אגנה על פניה הרטובים של רונית, מגבירה את קצב הדהירה, כשאפה של רונית שקוע בין רגליה. "רק טעימה קטנה לעת עתה, שפחת מין שלי" אמרה יעל וקמה מעל רונית.

היא נשכבה על גופה הכפות, מחככת את שדיה בצד גופה של רונית, נשכה את תנוך אוזנה, ולחשה לה: "אני אוהבת אותך זונה שלי". רונית ענתה בערגה: "אני אוהבת אותך גבירה שלי, מלכתי".

***
"אני מתכוונת להרחיב אותך עוד, זונתי", אמרה יעל, כשהיא חוצה את החדר בגמישות, שולפת מאריזתו החדשה פלאג שחור ומעובה יותר, פלאג מתנפח, ששני כבלים היו מחוברים לבסיסו ועטפה אותו בקונדום. מזווית עינה ראתה רונית את גברתה מחזיקה אותו, משתעשעת בו בידה. יעל סיפרה לה שהיא מתכוונת לתת לה את הכבוד להיות הראשונה שמקבלת לתוכה את הפלאג, ורעד קל של ציפייה מהולה בפחד עבר בה. הפלאג נראה אימתני משהו, וזה עוד לפני שנופח.

"אני רוצה לפמפם אותך היום, שרמוטה שלי", אמרה בהתגרות כשהיא שולפת את הפלאג האדום ומחדירה במקומו את השחור, העבה יותר. רונית התנשפה, מנסה להרפות את שריריי פי הטבעת. היא חשה את האיבר הגדול חודר לתוכה, פותח אותה, ממלא אותה. גניחות עונג בקעו מפיה.

"נעים לך, זונה?" שאלה יעל, מחייכת.
"כן גברתי, תודה לך" לחשה רונית.
"יופי. בואי נפתח אותך קצת".
"כן גברתי, פמפמי אותי, עשי בי כרצונך, קחי אותי בכל דרך אפשרית", התחננה רונית.

יעל סובבה את החוגה בקצהו של כבל אחד, מפעילה רטט לאורכו של הפלאג, מה שעורר את רונית לסדרת אנחות וגניחות של תשוקה וייחום. במקביל החלה יעל לנפח את הפלאג בלחיצות קצרות של אגרופה. רונית חשה אותו מתנפח בתוכה, גדל, לוחץ בתוכה. עם כל לחיצה של יעל היא חשה את שריריה נמתחים, היא גנחה.

יעל הביטה בסיפוק בארשת הפנים של זונתה – ספק סובלת, ספק נהנית. מדי פעם עצרה להפליק על ישבנה ולצבוט את פטמותיה של רונית חסרת האונים ושוב חזרה לנפח. רונית נאנקה בקול, הכאב שיעל מסבה לה גובר בהדרגה על העונג.

אלא שלאחר שהגיע לשיא גודלו, פלט הפלאג המנופח את כל האוויר שהיה כלוא בגופו בנפיחה רמה. רונית קפאה על מקומה. הייתכן שהיא השמיעה את צליל הנפיחה המזלזל הזה? שהרי שאם כן היא צפויה לעונש אכזרי במיוחד מידיה של יעל.

גם יעל נדהמה לשנייה, אך משהמשיכה לפמפם את כדור הגומי שבידה, חזר על עצמו קול הנפיחה ויעל הבינה שלא זונתה היא הנופחת. היא הפליקה על ישבנה של רונית בנזיפה מעושה של "מה את עושה בדיוק..." אך לא הצליחה לעצור את צחוקה המתגלגל לקולות הנפיחות החזקות של הגומי המתרוקן בישבנה של השפחה.

צחוקה של יעל הדביק את רונית שהבינה שמלכתה אינה כועסת עליה. "מה זה מלכתי?" שאלה בתהייה. יעל הראתה לה את הכדור והסבירה בניסיון לחזור לארשת רצינית שהאוויר שהיא מחדירה לפלאג המתנפח מסרב להישאר בישבנה הזנותי. "איזה פלופ" אמרה רונית, מחייכת. כמעט קורצת. יעל הביטה בה ולא יכלה שלא לפרוץ בצחוק מתגלגל מחבקת את רונית הכפותה, מאפשרת לשתיהן רגע משוחרר של חום והומור.

***
יעל החלה מתירה את קשריה של רונית. רונית חשבה לאכזבתה שגברתה סיימה, אך משראתה אותה שולפת סטראפ-און גדול חשה פרפרים של ציפייה בבטנה. "הפלאג הזה סיים את חייו בטרם עת, ממש פלופ, אבל אני עם ישבנך לא סיימתי", החזירה יעל את רונית לתלם.

יעל הניחה לרונית לסיים להתיר את הכבלים מידיה. היא הכניסה את רגליה לרצועות הסטראפ-און, משכה אותו לעבר מפשעתה והידקה את הרצועות. איבר הסיליקון הגדול, המעוצב כאיבר זכרי לכל דבר, היה תלוי ועומד בין רגליה, מכוון לרונית.

"רוצה אותו?" שאלה וליטפה אותו בידה, מחליקה עליו באצבעותיה מעלה מטה, מקצהו העגול ועד לאשכים במלאכותיים שבבסיסו.
"כן גברתי, מאוד" לחשה רונית.
יעל ישבה על כורסתה, התרווחה לאחור, פישקה רגליה והחזיקה את האיבר המלאכותי הגדול בידה.
"בואי הנה, תמצצי אותו, זונה" ציוותה.

רונית ירדה מהמיטה וזחלה על ארבע אל בין רגליה של גברתה. יעל הביטה בה מלמעלה, בראשה הקרב אל איבר הסיליקון שלה. היא רצתה לוודא שהיא רואה היטב את המציצה הראשונה של זונתה הקטנה.

רונית קרבה ראשה לקצהו. לשונה הרטובה נגעה קלות בקצהו – טועמת, חוקרת, חשה במרקם. היא ליקקה סביב העטרה המלאכותית, מרטיבה אותה. פיה נפתח והיא החדירה את ראש הזין לפיה, שפתיה הלחות עוטפות אותו. אט-אט חדר האיבר הגדול לפיה. יעל לחשה לה: "קחי אותו עמוק, זונה, תמצצי את הזין שלי".

רונית, בחושניות מגרה, שלחה לשונה וליקקה את האבר לאורכו מקצהו ועד לבסיסו, מותירה שובל נוצץ וארוך. היא הצמידה את שפתיה לכיפת הזין המלאכותי ושאבה אותו לפיה בהמהומים זנותיים.

"קחי את כולו בפיך, עד הסוף. עמוק!" ציוותה יעל. רונית פתחה פיה לרווחה, לקחה נשימה עמוקה והחלה מוצצת. יעל אחזה בעורפה ומשכה אותה קלות לעברה. האיבר חדר עמוק לפיה של רונית. היא נחנקה מעט, ניסתה להוציאה מפיה. יעל משכה ודחפה את ראשה כשהיא מחזיקה בעורפה, מכתיבה לשפחתה את הקצב הרצוי.

"כן זונה מלאי את ייעודך, אני אוהבת לזיין לך את הפה", אמרה רונית והחדירה את הדילדו בתנועות אגנה אל פיה הפעור של רונית. תנועות המציצה גברו. "את אוהבת למצוץ לי זונה, אה?" התריסה יעל. רונית הנהנה בראשה והמשיכה לינוק את האבר אל פיה.

ראשה של רונית נע מעלה ומטה. פיה ליקק את קצה האיבר ואז היא החדירה אותו עמוק לפיה, לגרונה. בכל פעם שראשה ירד מטה היא הריחה את מקדשה של גברתה – הניחוח החושני, הארוטי שלהב אותה. יעל הביטה בה והתגרתה.

היא תמיד נהנתה לראות את עבדיה מוצצים את הדילדו האימתני שבין רגליה, והתמונה הזו תמיד גרמה לה עונג. הזנותיות בה זונתה מצצה את אברה המלאכותי גירתה אותה אף יותר – היא גנחה, נאנקה, פיתלה את גופה, ליטפה את רגליה. פיה נע מעלה מטה, לשונה מלקקת, שפתיה מוצצות. היא רצתה כבר לקחת אותה, לזיין אותה חזק, לדפוק אותה עמוק!

רונית הוציאה את הזין מפיה והחלה מלקקת את הביצים המלאכותיות, ממוללת אותן בפיה. היא חשה על לחיה את להט איברה של גברתה. לשונה החליקה עליו מדי פעם, סוחטת גניחת עונג מיעל.

יעל הרימה את שתי רגליה, הניחה אותן על גבה של רונית ומשכה אותה לעברה. ראשה של רונית נלחץ לעבר מפשעתה של יעל. היא דחפה את לשונה לעבר החריץ הרטוב של גברתה, מתחת לתותב, והחלה מלקקת, גונחת בעונג בכל פעם שזכתה לגעת בדגדגן הרגיש. לשונה הדליקה את יעל, שולחת זרמים חמים של תשוקה בגופה. כל החלקה של הלשון על הדגדגן, כל חדירה שלה לתוכה העבירו זרם משלהב במפשעתה. היא נאנקה וגנחה, ציפורניה שורטות את גב שיפחתה.

***
יעל הדפה את ראשה של השפחה המוצצת לאחור. רונית ליקקה את שפתיה ולחשה: "תודה לך גברתי". יעל נעמדה, איבר הסיליקון הגדול זקור בין רגליה, מבריק מהמציצה הארוכה. יעל, כמותו, הייתה רטובה ומוכנה. "על המיטה זונה, על ארבע".

רונית זחלה אל המיטה, טיפסה עליה ונעמדה על ארבע. היא הנמיכה את חזה למזרון, הניחה את ראשה על הסדין ופישקה את רגליה. מזווית עיניה ראתה את יעל מתקרבת מאחור. היא מרחה כמות נדיבה של ""KY על ישבנה הפעור של זונתה ועל התותב הגדול שלה. רונית גנחה קלות ויעל הצליפה בישבנה בידיה.

"אני הולכת לזיין אותך כלבה. את רוצה את זה?"
"כן, גברתי", גנחה רונית, מטלטלת את ישבנה האדמומי המורם בצורה מופקרת ומיוחמת. "תני לי אותו, דפקי אותי בבקשה, קחי אותי" גנחה.

יעל דחפה גופה מעט קדימה, וראש האיבר פתח את החור המשומן שלפניו וחדר פנימה. רונית גנחה. יעל דחפה עוד קצת פנימה, באיטיות. רונית, לוהטת מתשוקה ומרצון להראות לגברתה עד כמה היא זונה טובה, דחפה את גופה לאחור, מחדירה את זין הסיליקון לתוכה.

יעל החל מניעה את אגנה קדימה ואחורה, תחילה לאט ואז מהר יותר, עמוק יותר ויותר. כעבור מספר שניות היא כבר דפקה את רונית במהירות, איברה חודר עמוק לישבנה של רונית. היא שרטה בציפורניה את התחת האדום בזמן שדפקה אותו, לפרקים מפליקה עליו בידיה. היא נאנקה וגנחה בהנאה, מושכת את גופה של רונית אליה בזמן שהחדירה את האיבר פנימה. מנעול המתכת הכה בכלובון הפלסטיק שכלא את איברה הזכרי הרופס של הזונה, מתקתק בקצב המתגבר והולך שהכתיבה יעל.

רונית גנחה בקול, מתחננת. "זייני אותי, עוד, עוד, עוד. אני הזונה שלך, הכלבה שלך, קחי אותי, דפקי אותי, יותר חזק, בבקשה!" מילותיה שלהבו את יעל. היא הגבירה את עוצמת הדפיקה, את עוצמת ההפלקות, את הפראות בה שרטה את שיפחתה. "אוהבת את זה זונה שלי? אוהבת שאני דופקת אותך? זה מה שאת, כך אני רוצה אותך – שרמוטה זנזונת!".
היא הגבירה את קצב חדירתה, דופקת את החור המורחב של רונית בכוח, במהירות. רונית גנחה ונאנקה, מניעה את אגנה על הדילדו החודר, משפדת עצמה על האיבר הגדול. האיבר המחוספס משהו גירה אותה בפנים. מעולם לא הרגישה כך, מעולם לא חשבה שתהנה כל כך ותרגיש כה זנותית כשתידפק מאחור.

יעל שלפה את האיבר מישבנה של רונית. "על הגב!"
רונית התהפכה על גבה. יעל פישקה את רגליה, הרימה אותן גבוה באוויר והחזיקה אותן בידיה. היא מיקמה את עצמה בין רגליה, כיוונה את הזין אל החור הרך ודחפה חזק פנימה. רונית נאנקה, אך חייכה אל גברתה: "דפקי אותי גברתי, תיהני ממני".

יעל התחילה מיד בזיון נמרץ . גניחותיה התגברו והתעצמו. רונית הביטה במראה שבתקרה ונהנתה לראות את גברתה דופקת אותה, אגנה מתפתל ונע קדימה ואחורה. יעל שלחה את ידיה וצבטה את פטמותיה של רונית דרך שמלתה. נאקות הכאב התערבבו בגניחות התשוקה והעונג של המלכה שהפכה את שיפחתה המונחת לפניה לכלי לסיפוק תשוקותיה. היא סובבה את הפטמות, צבטה ומשכה בהן בעודה תוקעת את רונית שוב ושוב.

***
רונית שלפה את הסטראפ-און, פשטה אותו ונשכבה על גבה על קצה המיטה. היא הניחה כרית גדולה תחת עורפה וציוותה "ענגי אותי שיפחה שלי". רונית כרעה על בירכיה על הרצפה לפני המיטה. היא ליקקה במעלה רגליה של יעל, נשקה ומצצה בעדינות את פנים ירכיה. משהגיעה למקדשה הרטוב, החם, הריחני של גברתה, חשה גל של התרגשות אדירה שוטף אותה. ליקוק אחד ארוך לאורך הפות הפתוח, הרטוב, המגולח סחט גניחה עמוקה וקולנית מפי יעל.

רונית ליקקה , החדירה את לשונה למקדשה של יעל. טעם מיציה של גברתה שלהב אותה. היא טמנה את פניה עמוק בין רגליה של גברתה, מחככת פניה במפשעתה הרטובה. יעל אחזה בראשה ומשכה אותה חזק אליה, קוברת את פני שיפחתה עמוק בתוכה. רונית ליקקה, לשונה הרטובה חודרת עמוק יותר ויותר, מעסה את גברתה. היא גנחה לתוכה, וגניחותיה וליקוקיה סחטו אנקות תשוקה מיעל.

כעבור רגעי עונג ארוכים, אפשרה יעל לרונית להרים מעט את פניה הרטובים ממקדשה כדי לנשום. רונית שאפה אוויר מלוא ריאותיה, הנמיכה שוב את ראשה וליקקה את דרכה אל עבר הדגדגן הנוקשה, המצפה של יעל. היא החלה מלקקת אותו, תחילה בעדינות, לשונה מחליקה עליו מעלה ומטה ובמעגלים. גניחותיה של יעל ולחישותיה המעודדות דרבנו אותה ללקק ביתר תשוקה. היא כרכה שפתיה סביב הדגדגן והחלה מוצצת אותו. לאט, עמוק, מרטיבה אותו, מלקקת אותו כשהוא בפיה ושוב יונקת אותו.

יעל גנחה בתאווה. היא הניחה את ירכיה על כתפיה של הזונה המוצצת אותה וסגרה את אותן עליה. רונית מצצה חזק יותר , ראשה לפות בין ירכיה של גברתה. שפתיה ינקו את הדגדגן שוב ושוב, לשונה ליקקה אותו, חודרת חליפות לאיבר מינה של יעל, שותה ממנו את הרטיבות הטעימה שהצטברה בו.

יעל החלה מניעה את גופה כנגד פניה של רונית, משתמשת בה יותר משהיא מענגת אותה. היא חיככה את מפשעתה בפניה, אפה ופיה מגרים אותה. גניחות תאוותניות רמות יותר ויותר בקעו מפיה, וציפורניה ננעצו בכתפיה של שפחתה. כשהרגישה שהיא קרובה לשיא הדפה את רונית מבין רגליה וציוותה: "החדירי את אצבעותייך לתוכי. את תהיי הוויברטור שלי".

רונית מיהרה להחדיר שתי אצבעות למקדשה הלח של יעל. היא הניעה אותן הלוך ושוב באיטיות, חודרת ומלטפת את העור העדין. היא קיפלה אותן מעט כלפי מעלה, מעסה את גברתה מבפנים. גניחות העונג של יעל גברו והיא שלחה את ידה לעסות את הדגדגן הכמה למגע. ירכיה התפתלו, נשימתה הכבדה מעידה על ההתפרצות הקרבה ובאה.

רונית שלחה את לשונה מטה ללקק את פי הטבעת של גברתה. יעל גנחה בהנאה, "כן, לקקי את החור שלי זונה. צחצחי אותו בלשונך". היא הגבירה את קצב העיסוי של אצבעה על הדגדגן. תנועות העיסוי של רונית בתוכה גירו אותה עוד ועוד. האורגזמה המיוחלת התפרצה בתוכה, גלים של התכווצויות שטפו אותה. גניחותיה דרבנו את רונית, והיא ניסתה להעצים את עונג גברתה באמצעות לשונה ואצבעותיה.

***
רונית שלפה את אצבעותיה מאיברה של יעל וליקקה אותן. יעל ליטפה את ראשה, מחייכת למראה שיפחתה מלקקת את מיציה. רונית חששה לרגע שגברתה סיימה להשתעשע בה. היא מיד עמדה על טעותה.

יעל קמה מהמיטה. היא ציוותה על רונית לשכב על גבה, רגליה פשוקות. היא שלפה מתיק כפפת לאטקס ולבשה אותה לידה הימנית. רונית הביטה בה, עוקבת בחשש אחר תנועותיה.
"אני עומדת לנבור בך מעט, זונתי", הכריזה יעל. "אני רוצה לסמן אותך עמוק-עמוק בפנים", הדגישה. כשהבינה מה עומד לקרות, חשה רונית מחנק בגרונה. במהלך הסשנים הוירטואליים שלהם יעל מעולם לא הזכירה פיסטינג, ורונית הופתעה, בלתי מוכנה.

יעל מרחה ""KY בכמות נדיבה בין פלחי ישבנה של רונית. אצבעה העטופה בכפפה ליטפה את פי הטבעת של רונית. היא הייתה רכה, ויעל חשה שרונית מוכנה לקראתה, מוכנה לקבלה. היא דחפה את אצבעה פנימה, לאט אך בהתמדה. עוד ועוד פנימה עד הסוף. רונית גנחה, נהנית מהאצבע המשומנת החודרת לתוכה, חופרת בה, דופקת אותה. היא הכינה את עצמה – הרימה רגליה באוויר, משכה אותן לכיוון חזה.

"תני לי עוד, בבקשה, גברתי".
"בואי נראה כמה את יכולה לקבל, זונה קטנה שלי", אמרה יעל.

היא החדירה עוד שתי אצבעות פנימה, מניעה אותן פנימה והחוצה. רונית התנשפה, מרפה ככל יכולתה את שריריה, מפשקת את רגליה. יעל דפקה אותה לאט אך בביטחון, מכינה את החור לחדירת אגרופה.

"אני רוצה שתשתחררי ככל האפשר עכשיו", אמרה יעל, מניחה את כל חמש אצבעותיה על החור המשומן שלפניה. "תירגעי וקבלי אותי לתוכך, אפשרי לי לכבוש אותך".
"כן, מלכתי", לחשה רונית. היא לקחה כמה נשימות עמוקות, מרפה את שריריה. "קחי אותי גברתי".

יעל החלה דוחפת את כל אצבעותיה פנימה. היא חשה את פי הטבעת של רונית מתרחב, נמתח עוד ועוד, את אצבעותיה שוקעות לתוך גופה של זונתה. היא החלה לחוש בהתנגדות ככל שדחפה את ידה פנימה. היא עצרה, ארבע אצבעותיה בפנים והאגודל בחלקו בפנים, נותנת לרונית להתרגל, להתכונן, לשריריה להתרפות. מראה כף ידה, שמרביתה כבר שקוע בגופה של זונתה, ריגש אותה.

רונית נשפה, משכה את רגליה יותר לעבר חזה, וחייכה למלכתה לאות שהיא מוכנה לקבל עוד. יעל דחפה את ידה מעט החוצה ושוב פנימה. היא הפעילה מעט כוח כדי לחדור עמוק יותר. רונית חשה בכאב בשריריה המתוחים, כאילו עוד מעט הם יקרעו. היא הניחה את ידה על ידה של יעל, כמתחננת למעט הפוגה.

יעל עצרה. היא משכה את ידה מעט החוצה, חשה את השריר מתכווץ מעט. כשהרגישה את התרפותו של השריר הטבעתי על ידה, דחפה את ידה שוב, בעדינות ולאט-לאט, פנימה. רונית התנשפה, מנסה להתעלם מהכאב, להרפות את שריריה, לקבל את האגרוף לתוכה. היא חשה איך שרירה נמתח ונמשך. הפעם לא הייתה צריכה לרמוז לגברתה על כאבה. ידה של יעל נעצרה בדיוק ברגע הנכון. אם היה ברונית חשש כלשהו, הוא נעלם כלא היה כשהביטה בעיניה של יעל והבינה שהיא לא תפגע בה, שהיא שולטת במצב. "כמעט הכל בפנים", לחשה בעידוד לרונית, תוך שהיא מלטפת את עור ישבנה של זונתה. "עוד קצת, וכל ידי תהיה בפנים".

רונית נשמה נשימות שטוחות, מהירות, וחייכה אל יעל באהבה, מרמזת לה על אמונה בה. יעל דחקה את ידה לתוכה מעט יותר, חופרת את דרכה פנימה. החלק הרחב של כף ידה חדר פנימה. היא חייכה לרונית הכואבת. "כל האגרוף בפנים. כמעט עד פרק היד". רונית המופתעת התקשתה להאמין – היא לא חשבה שתוכל לקבל אגרוף לתוכה. שמץ של גאווה חדר לליבה, גאווה על שעמדה במבחן שמלכתה הציבה לה.

***
יעל שלפה את ידה באיטיות מישבנה הפעור של רונית, נהנית למראה השריר של זונתה, המורחב מידה. היא הסירה את הכפפה מידה ונשכבה על רונית. רונית כרכה באהבה את רגליה סביב גופה של יעל וליטפה את גבה ופניה. דמעות עמדו בעיניה של יעל. דמעות של אושר. רונית נשקה להן בעדינות.

יעל ליטפה את השפחה-הסיסי החדשה שלה, נשקה לפניה, עיניה, מצחה. רונית נרעדה, גל עצום של אהבה מציף אותה.

"אני אוהבת אותך, גברת יעל", לחשה רונית, מלטפת את פניה של מלכתה. "תודה לך, תודה".
יעל נשקה לפיה של רונית, חייכה אליה. "ואני אוהבת אותך, זונה שלי".
"זהו ללא ספק אחד הימים המאושרים בחיי, אדוניתי", לחשה רונית בטרם סגרה יעל על שפתיה בנשיקה חודרנית ותובענית.
"ראשון מיני רבים, יקירתי", ענתה לה יעל, לפני שצללה בלשונה חזרה אל בין שפתיה הכמהות של זונתה האהובה.

VAMPIRE_ QUEEN​(שולטת)
מגרה ביותר !!
נהניתי לקרוא... הייתי נהנית יותר לממש...
28 באפר׳ 2006, 11:10
כחול​(שולט){ג}
חזק ומגרה
תאור זורם, אמיתי, משכר ומרחיב... יפיפה !
28 באפר׳ 2006, 20:03
Toxic Princess
ממ..
מגרה וסוחף... והסוף הרומנטי, העלה דמעות ריגשי בעיניי.. אהבתי :)
29 באפר׳ 2006, 12:22
walking dead
אהבתי.
אהבתי את הכתיבה שלך. אהבתי לחוש את מדד העוצמה ההולכת וגוברת בסיפור. אהבתי, את הסוף... הולם ביותר. מדהים.
2 במאי 2006, 15:32
צביקוש​(נשלט)
פשוט מצויין ומגרה מתי הבא?
פשוט מצויין ומגרה, מתי הפרק הבא?
3 במאי 2006, 9:02
Aציבעוני​(אחר)
בלי מילים
26 באוג׳ 2018, 10:07