שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע - סיפור מתח אירוטי (2)

מאת אניייייייייייי​(שולט)     26 באפריל 2006
צלצול הטלפון הפר את השתיקה הרועמת.

"מעוניין?" שאל את גל קול מעוות שהוא לא ידע לזהות.
"יש לי כמה שאלות", הוא ענה.
"כן או לא, אלה הן האפשרויות שלך".
"כן", גל ענה בחוסר התלהבות וברצון לדעת מי זה המציק, שמשקיע בו כל כך הרבה.
"חזור לרכב, פתח שוב את התא כפפות, תחכה לך שם מתנה חדשה. תחזור הביתה, תלבש חולצה צבאית ותחתונים בלבד, רד לרכב ותלבש את המתנה. תחכה לי בחניה שלך", אמר מר X וניתק.

גל התעצבן אבל היה מת לגלות מי זה ולתת לו מכות. הוא גם רצה לשאול אותו כל מיני שאלות. שאלות כמו איך הוא יודע שהוא דו-מיני, אם הוא לא אמר זאת לאף אחד אף פעם. גל ניסה להיזכר בתקופה הצבאית. זה חייב להיות מישהו מהצבא שיודע שאני בבית עכשיו, הוא חשב. הבן אדם היחיד בכל שירותו הצבאי שהוא אמר לו שהוא אוהב בנים הייתה הקב"נית בתחילת השירות, וכנראה זה לא היא.

גל נכנס לרכב, בטח זה איזה חוטיני המָתנה, הוא חשב, אך כשפתח את תא הכפפות גילה להפתעתו רק כיסוי עיניים של מטוסים. הוא נסע לביתו, מדי פעם בדק במראה העליונה שאולי מישהו עוקב אחריו, אך לשווא. הגיע לביתו, לבש את החולצה הצבאית והוריד את הג'ינס שהיה עליו. ירד במדרגות במהירות כדי לא להיתקל באף אחד ונכנס לרכב. גל החליט שבשביל להביא את הטרף אליו, הוא יצטרך ללבוש את כיסוי העיניים. ברגע שהוא יצייץ אני אוריד את זה, הוא חשב, ואתן לו מכות. לבש את הכיסוי והמתין.

כעבור עשר דקות ארוכות, הוא שמע את הדלת האחורית נפתחת, ובלי להספיק להגיב, נתפסו הידיים שלו אחת בשנייה מאחורי המושב. תוך שלוש שניות, שתי ידיו של גל היו אזוקות למושב האחורי ויד לפתה את פיו.

"שלום לך גל", הוא שמע קול לא מוכר, "אתה לא מכיר אותי, ולא תכיר אותי, גם כן. אני בשבילך הפה של מר X כדי שלא תזהה אותו עד שהוא יחליט אחרת".

גל הרגיש שמתחילים בנסיעה.

"אני משחרר לך את הפה, אתה שותק. אם אתה מדבר, אני תוקע לך שם סמרטוט". הפה של מר X המשיך לדבר, ושיחרר את היד שלו מהפה של גל.

"היי", כעת שמע גל שוב את הקול המעוות של מר X, ואז שמע את שניהם מדברים כדי שיאמין שזה לא אותו אחד.

"רק תענו לי לאן...", הוא ניסה לשאול אך מיד הרגיש סמרטוט נדבק לפיו ונקשר מאחורה.
"חבל", פיו של מר X שוב דיבר אל גל, "אם לא תהיה ממושמע נצטרך לאלף אותך".

גל הרגיש שהכביש מתחלף בדרך עפר ואחרי כמה דקות גם שמע את קולות הגלים המתנפצים. הוא הבין שהם בים, אבל לא ידע מה הולכים לעשות בו. עצירה. כפתור נפתח.
ועוד כפתור. ועוד כפתור. כמה שניות, וחולצתו של גל נחשפת לרוח הקרירה שהביא עימו הים. התחתונים גם יורדים, וחושף את איברו הרפוי והמכווץ מהקור. הוא לא יכול להתנגד גם אם ירצה. עכשיו הוא עוד יותר עצבני. הסמרטוט יורד לו מהפה.

"אתה יכול לשאול מה שאתה רוצה עכשיו אבל אני לא מבטיח שהוא עונה", אמר הפה.
"איפה אנחנו?" הייתה השאלה הראשונה שעלתה לגל בראש.
"בים", ענה לו הפה תשובה לא מספקת.
"ולמה הפשטתם אותי?"
"דבר ראשון, אתה מתכוון למה מר X הפשיט אותך, אני לא קשור לזה, אני רק הפה שלו", ענה הפה והמשיך, "דבר שני, זה בשביל להוכיח לך".
"להוכיח מה?"
"עוד מעט תבין".

גל שמע התרחשויות לידו ואז הרגיש משהו מלטף את עורו. זאת לא הייתה אצבע או יד. זה היה משהו דק יותר אפילו יותר דק מאיבר מין ממש קטן. ריח צבעו של הלורד באוויר גרם לגל להבין שמציירים עליו. בתחילה לא הבין מה מציירים עליו, אך אחרי כמה שניות הוא כבר הבין לפי השרבוטים.

מר X הדגיש בטוש שחור את שריריו של גל. בתחילה הוא סימן את שרירי החזה היפים של גל, אחר כך את שרירי הידיים שלו ואת קוביות הבטן הבולטות שלו, ולבסוף מר X ירד לעבר שרירי רגליו של גל.

מר X פתח את רגליו של גל. גל לא הבין למה כל הקשקושים האלה אבל זרם עם מר X. לאחר שרגליו של גל נפתחו לגמרי, מר X קשר גם אותן, פתוחות לרווחה. גל לא הבין מה קורה ומר X המשיך לסמן את שריריו. כעת את שרירי רגליו היפים. שלוש שנים של שירות בצבא בתור לוחם וגל הספיק לעבוד הרבה על השרירים. היה חזק מאוד, יכול היה לפרק במכות את מר X אם סתם היה פוגש אותו במועדון או משהו, אך פה הסיטואציה שונה.

"ובכן, גורי", מר X החל לדבר אל גל ובאופן תמוה פנה אליו בשם משפחתו, "זאת ההוכחה שלי. סימנתי את כל שרירי גופך המרשים. שרירי חזה, בטן ורגליים מפותחים. אבל כל זה לא עוזר לך כעת, אתה פשוט לא יכול להתמודד. וכעת אני עוד יותר אחזק את ההוכחה שלי".

בהפתעה גמורה ומוחלטת גל הרגיש בשנייה אחת שמשהו ממלא את חלל עכוזו. מר X הכניס לתוך גל פלאג גדול ואפילו לא הרחיב במעט את החור שלו לפני או הכין אותו לחדירה.

זאת הייתה החדירה הראשונה של גל, וכואבת במיוחד, וכעת הוא הבין את המסר של מר X. כל השרירים שבעולם לא יכולים לעזור מול כוחו של מר X. ליד מר X גל הוא חלש, ואם הוא רוצה להיכנס למסע הזה, הוא צריך להבין את אפסותו לעומת מר X למרות גופו השרירי.

תחילת נסיעה. שוב נוסעים למקום לא ידוע, בלי שהספיק לדבר, גל כבר קיבל סמרטוט שנקשר לפיו. עירום, פתוח וחדור בפלאג נסע גל אל הלא-נודע.

the oz​(אחר)
מגרה...
סיטואצייה מפחידה משהו, אך יחד עם זאת מאוד מרגשת ומסעירה.......
28 באפר׳ 2006, 22:07
חמודה​(שולטת)
דוחה
סטואציה מאוד דוחה בעיני של כפייה
7 במרץ 2008, 20:08