ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנקמה של אורית

מאת Y1​(מתחלף)     13 באוגוסט 2006
את אורית הכרתי באוניברסיטה בין השעורים המשמימים בפסיכולוגיה. הכנסתי את עצמי לטעות השכיחה של "חדר הידידים". צחוקים בין השעורים, הערה פה, סיכום משם, עוד צילום מגישים עבודות ביחד. כשהיא שלחה לי SMS לפני כמה ימים הייתי יותר ממופתע, זכרתי שרק לפני כמה ימים, כשניסתי להוציא אותנו מ"חדר הידידים" המסריח, זה נגמר רע מאד. עכשיו היא שולחת לי "בוא נלך על זה".

נכון הייתי קצת בוטה, אפשר להגיד אלים. היה לנו עבודה בשיטות מחקר - החלטתי שנמאס לי, שיש רק דרך אחת - היא ישבה מול המחשב, מנסה לכתוב עוד פסקה, בזמן שראיתי איך הג'ינס עוטף לה בעדינות את התחת האלוהי שלה. מדי פעם היא קצת התמתחה מה שגרם לגופיה לשרטט בעדינות את השרירים ההדוקים שלה. חשבתי איך כבר שנתיים הבחורה הזאת פשוט מסובבת אותי. בבת אחת פשוט מצאתי את עצמי מסובב את הכסא, תופס לה את הראש ודופק לה נשיקה מטורפת. אני חושב שגם איכשהו היד שלי גלשה לה אל החזה. אם-כל הסטירות המצלצלות העירה אותי מהחלום. פאדיחת על. היא הסתכלה עלי במבט המום. "חשבתי שגם את רוצה" גמגמתי. המבט השתנה כאילו היא רואה אותי בפעם הראשונה. "זה מה שיש לך להגיד?" - היא ירקה את המילים לאט לעברי ולקחה את הדברים טורקת את הדלת מאחוריה.

ועכשיו היא שולחת לי SMS.

קבענו ביום שישי בערב אצלה בדירה. הלכתי בשמחה נותן חמישייה בכיף לקבצן הקבוע בשנקין. אין ספק שניצחתי את חדר הידידים - בפעם הראשונה! שהגעתי אליה היא כבר היתה בחדר החשוך. היא אמרה לי "הולך להיות לך לילה שלא תשכח". חייכתי - אז עוד יכולתי. "תתפשט ושים את הכיסוי עיניים, אני כבר חוזרת". שמתי את הכיסוי עיניים, היא חזרה ובידיים מיומנות הפשיטה אותי. כל פעם שניסתי לגעת בתחת המשגע שלה או לקק לה את השדיים היא הדפה אותי בכח למיטה. עוד לא. המשכתי. ואז היא תפסה לי בכח את הידיים וקשרה אותם באזיקים מעלי. הרגשתי שהיא מחברת אותם לקיר איכשהו. בסוף היא לקחה את הזין שלי בידיים שלה. יכולתי ממש לדמיין אותו בין האצבעות היפות שלה מעבירה משהו שמנוני וכייפי. כשהוא התמתח לגמרי היא הורידה את הכיסוי עיניים.

נר דלק בחדר. ראיתי אותה עם בקבוק סבון כלים ביד, משפשפת לי במרץ את הזין. אמרתי לה "מה את עושה אם יכנס טיפה פנימה זה ישרוף, תביאי מהר משהו". היא צחקה את הצחוק הכי זדוני ששמעתי בחיים שלי ואמרה לי: "יופי, כלבה שלי - זה בדיוק המטרה. אני הולכת לחטא לך אותו טוב טוב". ניסתי להלחם עם הרגליים אבל היא תפסה לי בכח את הביצים ביד את מהדקת אותם חזק לכף העדינה שפעם נראתה כל כך לא מזיקה, משאירה אותי עם כאב בטן עמום בצדדים. "ככל שתתנגד יותר זה יכאב יותר, אז כדאי לך להירגע".

הרפיתי לרגע וניסתי לפחות להדק את הזין שלא יכנס סבון פנימה. היא המשיכה לשפשף מנסה להחדיר באמצעות הציפורן קצת סבון בכל פעם. כאשר תפסה את הניסיון הנואש שלי ללא מילים פשוט משכה אותו מהגוף בזוית ישרה למעלה. פלטתי צעקה. התנועה החזקה חייבה אותי להרפות את הזין כדי להימנע מהכאב הנורא בבסיס. ואז היא החלה להחדיר לי סבון פנימה במרץ. ניסתי להגיד לה: "אורית אני מצטער, בואי נדבר". זאת היתה טעות. היא הדקה את האחיזה ולחצה עם הבוהן על ביצה הימנית שלי. בדיוק במרכז. "תשתוק חתיכת חרא, זה רק יותר מעצבן. אני אחנך אותך היום להיות כלבלב ממושמע אתה שומע?" ולחצה חזק. במקום כן יצאה לי צווחה.

"די" התחננתי. "לא שמעתי, כלבה". "כן". "תגיד לי שאתה רוצה שאני אחנך אתך" אמרה. דמעות עלו לי בעיניים. היא לא תשפיל אותי ככה. "אהה - אתה הארד טו גט" היא חייכה. "אז בוא ננסה שוב". היא טלטלה בקצב אחיד את הביצים שלי כנגד הכף יד שלה אחרי כמה שניות הרגשתי כאב עמום, אחרי עוד טיפה לא יכולתי יותר. "תראה כמה זה קל לי להכאיב לך" - היא הסתכלה לי בעיניים. ירוקות גדולות אכזריות כמו אף פעם. הרגשתי את לחץ בביצים מטפס לי לכל הבטן. לכל הגרון , הרגשתי שאני הולך להקיא. "תחנכי אותי אורית", לחשתי. היא חייכה, שפתיה הוורודות נמתחות, והרפתה את הלחץ הנוראי בביצים. היא לקחה את הראש של הזין שלי שהיה עכשיו מעט רפוי והחלה להחדיר את הסבון פנימה במרץ חולבת אותו כאילו פנימה ופנימה. הרגשתי כמו ילד בן עשר שמאונן פעם ראשונה במקלחת בטעות עם הסבון. ידעתי שהרגשת הבועה הקטנה שאני מרגיש בזין תהפוך ללהבה ענקית כאשר אגמור או אשתין.

"עכשיו חמוד, התחת הקטן שלך לא פטור מעונש". היא שמה גאג על הפה שלי ועטתה על היד כפפה. מראה לי טוב טוב איך היד נכנסת פנימה והכפפה חובקת אותה. לא הבנתי עדיין בטמטומי. היא סובבה אותי שאשב על ארבע, מותחת לי את הידיים. היא פחתה מעט את הרגליים שלי והוציאה שפופרת מהשידה שלא זיהיתי ונעלמה מאחורי. טוב, היא הולכת לחדור אליי לתחת - זה ברור. ניסתי להירגע, לנשום עמוק. זכרתי מפעם, כשעשו לי בדיקה רקטאלית, שכל העניין הוא דווקא להרפות ושזה עושה את זה פחות כואב. ניסתי לנחם את עצמי באופטימיות שאני מכיר כמה שדווקא יכולים ליהנות מזה ורק שאני צריך בסוף לא לגמור בגלל הבעיה מקדימה. היא משחה את היד בחומר ובמעגלים קטנים עיסתה לי את החור ודחפה את האצבע בקצב ובעומק סבירים לגמרי. האמת שזה היה כייף. חשבתי כבר שלפחות ייצא לי משהו מהבחורה הזאת. אני אשחק אותה סובל ובינתיים איהנה לי לפחות מעט.

הריח המוכר של המנטה והבעירה האדירה בתחת תלשו אותי מההזיות. היא שמה לי בן-גיי בתחת. אלוהים תעשה שזה לא נכון, בבקשה. היא התחילה לנשוף בעדינות לעבר החור, מחמצנת יותר את החומר. צרחתי לתוך הגג בכוח. היא המשיכה לעסות את החומר שולחת מידי פעם נשיפה קלה שמציתה את כל האזור בצריבה. ביד השנייה היא תפסה את הזין שלי מאחורה בין הרגליים והתחילה לשפשף מהר. החומר בער לי לכל אורכו. ואז בנימה שטנית היא אמרה: "אני ממשיכה עד שאתה גומר. זה יכול להיות נושא נהדר בשיטות מחקר: מה עדיף אז לדחות את הצריבה בתוך הזין ולהמשיך את זאת שבחוץ או לגמור ולהוציא את הסבון".

ניסיתי לנשום בקושי, כל כולי מכוסה בזעה. האמת שעדיף לגמור רק שאני לא יודע איך אפשר להתרכז עם כל הצריבה הזאת. היא המשיכה עוד קצת ואז ישרה את הרגל שלה אל מול פי תוך שהיא מתיישבת מאחורי. היא הפסיקה לשנייה. הורידה את הגאג. "מילה אחת לא במקום וזה יהיה יותר גרוע". ודחפה לי את הכף רגל היחפה שלה אל מול הפה. המציצה והליקוק של האצבעות הדליק בי משהו שלא הכרתי. תוך שהיא ממשיכה לענות ולעסות לי את הזין, ועם תחת צורב ליקקתי ומצצתי במרץ מעביר את הלשון על הקשת המלכותית של כף הרגל שלה ובין האצבעות. את הזרע שיצא ממני בכח לא הרגשתי כמו את אבחת הכאב שכאילו קרעה לי את הזין לשניים וחייבה אותי להחניק את הצעקה כשכף הרגל שלה עמוק בתוך פי.

ולנטין וויגין
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי! יופי טופי של תיאורים
14 באוג׳ 2006, 19:27
ddd​(נשלט)
בעיית אמינות
איך היא דחפה לך רגל לפה אם יש לך גאג? כנראה שזה לא אמיתי
15 באוג׳ 2006, 14:12
ddd​(נשלט)
סתאאם
ראיתי שהיא הוציאה אותו
15 באוג׳ 2006, 14:15
מיתוסית​(שולטת)
קצת
זעזע אותי היה יכול לחרמן אותי אם לא היתה כל האכזריות הזאת :|
16 באוג׳ 2006, 11:05