צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

במכונית

מאת פסודינם     18 בדצמבר 2006
אחרי שבועיים של שיחות בטלפון הוא החליט שנפגשים. במבט לאחור לא היה לי מושג מה מצפה לי באותו ערב, ובדיוק בגלל זה חיכיתי בקוצר רוח לצלצול של הפלאפון שייתן את האישור לצאת מהבית. הוא לקח אותי מהבית.

הפלאפון צלצל.
"נראה לי שאני למטה".
"יורדת."
התזתי על עצמי כמות אדירה של בושם וירדתי.

החלק הראשון של הפגישה שלנו היה ידידותי להפליא. אחלה שיחה, אוכל, מלצר שלא בדיוק סגור על עצמו. כשנכנסנו למכונית אחרי האוכל הוא שאל לאן נוסעים. ההחלטה הייתה לחניה של הים שבדרך כלל עומדת ריקה בלילות חורף קרים כגון זה. במהלך הנסיעה רצו לי סרטים בראש לגבי מה אני עושה כאן, אבל גם הם נעלמו כשכבר הגענו למחוז חפצנו.

במהלך השיחה, לאחר שהגענו, הוא ליטף את השיער שלי בצורה שהוציאה אותי מריכוז לגמרי והגוף שלי רצה אליו. השפתיים שלי חשקו לגעת בשלו, והריח שלו צעק לי להתקרב. כל כך רציתי לנשק אותו. כשהוא אמר לי להתקרב אליו, קירבתי ללא היסוס את השפתיים שלו לשלי לנשיקה רטובה כמו שהרבה זמן לא קיבלתי ממישהו. הלשון שלו חפרה בתוך הפה שלי , היד שלו נסגרה על השיער שלי, והוא התקרב והתרחק, גורם לי לרצות עוד. הנשיקות המשיכו לצוואר כשהוא מקרב את הגוף שלי לשלו ולא משאיר לי אפשרות לזוז (וזה לא שרציתי לזוז). כשהלשון שלו בפה שלי, ידו נסגרה על השיער שלי , ופני נמשכו לאחור באופן מפתיע – מנסה להתקרב והוא לא מאפשר. הוא הרפה, והגוף שלי נצמד לשלו לעוד נשיקה. הריח שלו, שכה גירה אותי, היה חזק כל כך שנסיגה לאחור לא באה בחשבון.

"נעבור לאחור?" התשובה החיובית שהשבתי הייתה מהוססת מעט. המושב האחורי תמיד ניראה לי מועד לפורענות וזו הייתה הפעם הראשונה שפגשתי אותו, אבל כל כך רציתי להמשיך. עברנו למושב האחורי. "בואי אלי". במהירות שלא תתואר הגוף שלי נרכן אל בין ידיו . הלשון שלו שוב ליקקה את הצוואר שלי , והוא חפן את שדיי בידיו, צובט את אחת הפטמות. ניסיתי להתרחק מעט, והוא עזב. אנקה של כאב מהול בהנאה נפלטה ממני כשהוא שלח את הידיים שלו לעבר הכוס שלי . "תראי כמה את רטובה. אני מרגיש כמה את רטובה מעל לג'ינס". הוא המשיך לגעת שם.

"את רוצה להיות הזונה שלי?"
"אני רוצה להיות הזונה שלך". כל כך חרמנית שהמילים יצאו לי מהפה מעצמן.
"אני אהפוך אותך לזונה שלי, למוצצת שלי" - והמילים שלו עשו אותי רטובה יותר.

שכבתי בשדיים גלויים על המושב האחורי של המכונית שלו, והוא פתח את הכפתורים של הג'ינס, נגע בי מתחת לתחתונים וקירב אלי את האצבעות כדי ללקק את הרטיבות. זה היה כל כך נעים, ובו בזמן, משפיל. כל כך רציתי, שגם כשהתנגדתי, זה היה חזק ממני. הוא המשיך עם הלשון - נעים כל כך, שונה התגריתי מהמגע שלו.

"למדנו היום שאת נהנית להיות מושפלת". לפני שהספקתי לענות, הוא הורה: "תפתחי את הפה". הרוק שלו נזל לתוכו. בלעתי הכול, מגורה כל כך.

דיברנו קצת כשאני עדיין שוכבת עירומה. לאחר מכן החרמנות התאדתה אל החלל וההכרה חילחלה בי: "אני עירומה באמצע הים!" התרוממתי להתלבש; הוא עצר אותי: "הרשיתי לך להתלבש?" נשכבתי חזרה. המילים שלו העבירו לי צמרמורת בגוף מלמעלה למטה.

"אני יכולה להתלבש?"
"את יכולה להתלבש".

התלבשתי, חזרנו למושב הקדמי ונסענו משם.

Toxic Princess
למה?!
בשביל מה להתלבש?? פראיירית!!! ;) סיפור יפה :) גררר...
18 בדצמ׳ 2006, 14:12
מיתוסית​(שולטת)
להזדיין כראוי,
או לפחות סשן טוב, כך אני מקווה... ;)
19 בדצמ׳ 2006, 17:44
Needles And Pins​(לא בעסק)
תענוג..
עשה לי חיוך מאוזן לאוזן. התמימות של ההתחלה... :) נהניתי לקרוא.
21 בדצמ׳ 2006, 18:37
פיתוי מתוק...​(מתחלפת)
הארה-הערה
הארה: התשוקה בוערת לכל אורך הסיפור. מדגדג בקצות האצבעות. הערה: מקווה שזה היה רכב שווה (אחרת סתם סליזי).
23 בדצמ׳ 2006, 2:18
מחפש כלבה לסשן מחשמל​(שולט)
נהדר ..
פשוט כתוב יפה ובטעם. והסשן כולו .. מקסים . :-) אהבתי
6 בינו׳ 2007, 6:19