לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכרות

מאת BimboSissy​(נשלט)     5 באפריל 2007
הכול התחיל בשיחה לא ממש תמימה, שהתפתחה לה לשרשרת שיחות מהנות. חלקן מהנות וחלקן מהנות מאוד. אנו גרים די רחוק, כך שכאשר יום אחד צצה לה הזמנה לביקור לשם הכרות, הבחירה הטבעית הייתה נסיעה ברכבת. סיכמנו כי היא תגיע לאסוף אותי מתחנת הרכבת אי שם בשעות אחר הצהריים. בשיחות הרבות שהיו לנו למדתי כי היא נחשפה לעולם זה לפני זמן לא רב (לא שאני חושב שאני מאוד מנוסה). חשבתי לעצמי כי זו יכולה להיות הכרות בהחלט מעניינת. בדרך חשבתי לעצמי שהסכמתי מהר מאוד להגיע. לא שוחחנו על סשן או על משהו מיוחד באותו יום. הרכבת האחרונה חזרה הייתה אמורה לצאת שעות בודדות לאחר הגעתי. לא היה לי מושג אם היא תכננה כי אשאר ללון. על כל מקרה לקחתי איתי מברשת שיניים.

הגעתי למחוז חפצי בשעה היעודה. התרגשתי מעט. למרות שלא הלכתי לעבר סשן, עדיין מרגש להיפגש לראשונה לאחר שמשוחחים רבות דרך האינטרנט. היה קל לזהות אותה, היא חיכתה לי לבושה בחצאית קצרה, גרביונים, מגפיים וחיוך גדול. נכנסנו לרכב ונסענו לביתה. במהלך הנסיעה לא יכולתי לחדול מלהגניב מבטים לרגליה. כבר אמרתי שהן נהדרות? מאוד רציתי לשלוח יד, אך בכל זאת, הכרנו בעצם לפני חמש דקות.

ישבנו בנוחות בביתה ושוחחנו בדומה לשיחות שלנו באינטרנט, רק שהפעם זה היה הרבה יותר נינוח. הזמן חלף לו ותהיתי שוב אם ההזמנה לבקר כללה בעצם גם אירוח עד יום המחרת. מאחר והזמן נקף, הגיע הזמן לשאול. שמחתי לשמוע כי היה לה ברור שבאתי ללון. ישבנו על הספה, מזמן הסרנו נעליים. משכתי אליי את אחת מרגליה והתחלתי ללטף ולעסות בעודנו מדברים. השיחה גלשה מדי פעם גם לנושאים חביבים, ומצא חן בעיניי לעסות את רגליה בזמן שאנו משוחחים על שליטה ומחליפים חוויות.

יצא לי להיתקל במושג "שליטה מלמטה" מספר פעמים , וכאשר אני חושב על כך, ייתכן שרוב או כל החוויות שלי היו בעצם שליטה מלמטה. אני לא מתלונן על החוויות שחוויתי, אך לא על זה אני חולם. החלטתי כי אני לא אבקש סשן, או אדריך מה אני רוצה. אם היא תחליט כי היא רוצה סשן, לא יהיה קשה לשכנע אותי להצטרף.

בכל מקרה, בחזרה לליטופים ועיסויי הרגל. האווירה התחממה בזמן שבילינו על הספה. לי לפחות ללא ספק היה חם יותר מאשר לפני שמשכתי אליי את רגלה. היא קמה לטפל במשהו במחשב. במקום להתיישב על הכיסא, היא רכנה לפנים, ו... טוב, אני בן אדם. קמתי מהספה וניגשתי אליה,. ליטפתי את אחוריי ופנים הירך. היא סובבה את ראשה כלפיי ושאלה מי אמור לשחק במי עם חיוך שובב על הפנים. לאחר מכן, ניגשה למקלחת.

השעה הייתה כבר קצת מאוחרת וחשבתי לעצמי כי כנראה לאחר שתצא מהמקלחת נלך לישון. חזרתי לספה וצפיתי בטלוויזיה. לא הרגשתי כיצד הזמן חולף, כאשר לפתע ראיתי אותה עומדת לפני לבושה בבגדים מעוררים.

"יש שתי אפשרויות כיצד להמשיך את הערב", אמרה במפתיע, "אנחנו יכולים לעשות סשן ידידותי, או יותר קשה. מה אתה מעדיף?"
אני חושב שסשנים, בדיוק כמו סקס, מאוד משתפרים עם ההכרות, וסשן פרוע דורש הכרות בשביל באמת ליהנות ממנו. "אני מעדיף שננסה את הידידותי", עניתי.
"גש לחדר השינה ותמתין לי שם עירום", אמרה.
יש משהו מאוד חזק בלהיות עירום מול אישה חזקה ולבושה.

היא נכנסה לחדר וקשרה את ידי מאחורי גבי והורידה אותי על ברכיי. הייתי בטוח כי בעוד רגע היא תעמוד לפני ואוכל להביט בה בעודי כפות וישוב על ברכיי, אך לא. היא הרימה משהו מעור, ורק כאשר היא מתחה אותו על עיני הבנתי כי זהו כיסוי עיניים. לא היה זה כיסוי פשוט, אלא רצועת עור עם אבזם וריפוד לעיניים כך שבאמת לא ניתן לראות שום דבר. החלטתי לבחון את הקשר שלכד את ידיי, וגיליתי כי הקשר מוצלח. אני לא יכול להשתחרר. חשבתי לעצמי, היא אמורה להיות די חדשה, לא ציפיתי למצוא אותה בטוחה בתנועותיה כפי שהייתה. זו בהחלט הייתה הפתעה נעימה.

היא החלה מעצבת את גופי בתנוחות כאלו ואחרות, ואני, כמו חומר ביד היוצרת, נע איך שהיא מניעה אותי. השוט ליטף את גופי, לעיתים אף בהצלפות עדינות. כמה רציתי לחוש את השוט שלה מעט יותר, לא הרבה, רק מעט, אך זה היה הסשן שלה, סשן הכרות. היא הושיבה אותי כאשר הראש שלי נשען על המיטה ולפתע: "לקק" - וישבנה היה על פניי. במצב רגיל, אני בדרך כלל מסרב לרדת, ומוצא את עצמי יורד בכל זאת... כל כך רציתי לסרב, כל כך רציתי לסרב ושהיא תכריח אותי, אך לא שוחחנו על כך לפני כן, ואי אפשר להתחיל להסביר באמצע סשן, לא שהיו לי תלונות...

הושבתי על ברכיי מול המיטה כאשר כיסויי העיניים הוסר. היא הדפה אותי לאחור ברגלה כך שישבתי כאשר רגליי מקופלות תחתיי וידיי קשורות מאחורי גבי. למי שלא מכיר את התנוחה, יש בה הרבה חוסר אונים. מאוד קשה לקום או בכלל לזוז מתנוחה שכזו. באחת השיחות הקודמות שלנו היא סיפרה לי כי היא מאוד נהנית לשחק בזקפה בכפות רגליה ובצורה זו להביא את הגבר לפורקן. כעת היא החלה מגשימה. התחושה היתה בהחלט מדהימה. אני חושב שהיא דיברה אליי כמה פעמים בזמן ששיחקה בי כך, אבל אני לא זוכר דבר מכל שאמרה. הייתי עסוק בלרחף.

ראיתי את רגליה משחקות בי, כבר אמרתי שיש לה רגליים נהדרות?
נקרעתי בין הרצון למצוא את כפות הרגליים הללו נתחבות לפה שלי, לבין הרצון שהיא תמשיך, לבין הרצון פשוט לגמור. כל כך רציתי לגמור.
"אני מת לגמור" אמרתי, והיא, קורנת מאושר, רצתה לקחת אותי לשם.
"לא", אמרתי, "אני מת לגמור אבל רוצה להמשיך". עד כמה שלא רציתי לשלוט מלמטה, לא יכולתי להתאפק בעצם מלבקש ממנה להשתעשע במניעת גמירה.

היא החליטה כי הגיעה העת שאגמור. זו חוויה מדהימה לגמור כאשר כפותים ואין שום יכולת לשלוט בשום פרט בגמירה.

ידיי שוחררו, נשכבתי על הרצפה, מתחתי את רגליי, ופשוט שכבתי שם מותש, וחסר יכולת או רצון לזוז. היא מסרה לי מגבת, חייכה חיוך גדול והשאירה אותי להתאושש. לאחר מספר דקות יכולתי לקום והצטרפתי אליה לאחר שהתקלחתי. הכנו ביחד ארוחת ערב וישבנו לאכול ולשוחח.

שוב כמקודם, היה ערב מאוד נעים. השעות חלפו והגיעה העת לישון. במיטה ידיי מצאו את גופה.
"רוצה שאעשה עבורך משהו?"
קצת שמחתי על החדר המואר קלושות כדי להסתיר את הסומק הרב שהציף את פניי וביקשתי ממנה: "תזייני אותי".
באחת השיחות הקודמות שלנו היא ביררה אם הנושא חדש לי, ומאוד שמחה לגלות כי כבר יצא לי להתנסות. גם שוחחנו לפני כן על הצעצועים שיש לה, כך שהייתי מופתע כאשר היא שלפה לפתע סראטפ.

אישה מלאה בהפתעות.

רואים שהיא השקיעה מחשבה כאשר רכשה אותו. אני לא יודע למה, אבל מנשים שרוצות לחדור לגברים אני מקבל רושם כי מדובר במעין אקט של נקמה. נדמה שכולן רוצות להכניס את הכי גדול שהן יכולות למצוא, ולראות אותו מתפתל מכאבים תחתן. היא הציגה לפניי סטראפ מעט ארוך יותר מדילדו ממוצע, אך גם דק יותר. היא קנתה אותו כדי שיתאים להיכנס לגבר. הנה לפניי אישה שרוצה את העוצמה שיש לגברים על הנשים ויודעת שהעוצמה לא נובעת מהכאב, אלא מהמקום שנמצאים בו. קשה לדמיין מצב יותר מתמסר מעמידה על ארבע כאשר נחדרים. אני מאמין כי הדבר נכון לגברים בדיוק כפי שהוא נכון לנשים.

"תסתובב". היא התיישבה בין רגליי והחלה מורחת את גופי במשחה חלקלקה. האצבע לא איחרה לבוא. "בבקשה, תקשרי אותי" הצלחתי לומר. היא קשרה את ידיי מעל לראשי וחזרה לעיסוקיה. אצבע ועוד אחת. לפתע כלום. ואז שתי ידיים על מותני, מושכות את גופי לאחור.

נשענתי על ידיי והרמתי את גופי. יד אחת עזבה את גופי לרגע, כאשר היא החלה זוחלת לתוכי אט אט. שוב היו שתי ידיים על מותניי, והיא החלה מניעה את גופי קדימה ואחורה, מניעה אותי כמו בוכנה על הסטראפ שלה. היא הצמידה את גופה לגופי, חדרה לתוכי כמה שהסטראפ נתן לה, ונשכבה עלי. יכולתי לחוש את החזה שלה על הגב שלי, את הפטמות דוקרות לי את הגב. ובדיוק כפי שגבר עושה לאישה, היא שלחה את ידיה והחלה מלטפת את גופי. נגעה בחזה, אוננה לי קצת, שיחקה בי. ואני, עם הידיים קשורות, לא ממש יכול לזוז, עומד להתפוצץ, אך היא לא נותנת לי לגמור.

היא חזרה לעמוד על ברכיה מאחוריי והחלה מזיינת אותי במרץ. כמה שרציתי לגמור. אולי אם לא הייתי גומר קודם לכן באותו ערב כבר הייתי גומר מזמן, אך הפעם לא יכולתי בלי העזרה של ידה. כאשר התחלנו את הערב היינו סמוכים מדי לראש המיטה, וכעת מצאתי את ראשי נחבט לעיתים. שמחתי שידיי היו קשורות לפנים ולא מאחור כפי שמאוד רציתי, הבטתי הצידה ו...

לחלוטין שכחתי את המראה הענקית שיש לה בחדר. יכולתי לראות אותה גוהרת מעליי. אני על ארבע עם הישבן באוויר והזקפה שלי מופיעה ונעלמת לפי הקצב שבו הסטראפ מופיע ונעלם. ידה נחתה על ישבני, וחשבתי לעצמי שכרגע חבל שאנו עושים סשן ידידותי... לבסוף, נתנה לי לגמור.

BimboSissy​(נשלט)
ו...
שמחתי לגלות את כמות הצפיות. באיזה מקום המספר מרמז על פופולריות, אני מניח. אודה על תגובות.
8 באפר׳ 2007, 10:29
Yell​(נשלט){אלה}
כיף של סיפור
אני בד"כ לא מגיב לסיפורים, אבל הפעם יוצא לי להיות הראשון... איזה כיף... הסיפור כתוב היטב, אך מעט תמציתי מדיי - ואולי זה כי זה סשן ידידותי... נשארתי עם טעם של עוד. Yell.
9 באפר׳ 2007, 13:51
מיתוסית​(שולטת)
ממ
מגרה, אין ספק וגם לי היה חסור קצת משהו מעבר.. טיפה הרגיזה אותי השליטה מלמטה, אבל כל אחד ומה שהוא אוהב.. ;)
14 באפר׳ 2007, 13:21
BimboSissy​(נשלט)
תודה
תודה על התגובות. ככל שיהיו יותר חוות דעת, יש סיכוי כי הסיפור הבא יהיה טוב יותר...
15 באפר׳ 2007, 15:34
יערה46
אז מתי...........
מתי יהיה עוד סיפור?
11 ביולי 2007, 9:42
לוטוסס​(אחרת)
אהבתי
אהבתי את הסיפור
19 באוג׳ 2007, 0:13
nicknose​(מתחלף)
עוד אחד, בבקשה, ושיהיה מעורר תיאבון כמו זה לפחות!
17 ביולי 2018, 12:01
Netrunner​(נשלט)
וואו זה כזה עדין ואוהב וטוב
30 בינו׳ 2019, 19:16
BimboSissy​(נשלט)
כל כך הרבה שנים עברו מאז החוויה הזו, תודה deepThinker​ על התגובה שלך, גרמת לי לקרא ולהיזכר :)
9 ביולי 2019, 16:16