לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכרזה - הקמת תנועה פוליטית לחברי הקהילה

מאת מידאס'     31 במרץ 2007
חברים וחברות נכבדים,

אנו, קבוצה ארעית מחברי הקהילה, מתכבדים בזאת להכריז על הקמת תנועה פוליטית שלטונית השמה לעצמה יעד לקחת חלק פעיל, אקטיבי וכן למען חבריה במושב הכנסת ה-18. תנועתנו הינה גחלת שברירית אך נחושה - בואו הצטרפו אלינו, הבא נפעל כולנו כגוף אחד איתן ואמיץ למען עתידנו ולמען עקרונותינו בארצנו החופשית.

מאושרים אנו בזאת לבשר כי לאחר לבטים כבדים הגענו למסקנה שהיום הוא היום. אנו חברי קהילת האהבה על גווניה מאמינים כי הגיע העת לפרוץ לתודעה הציבורית הרחבה. הגיע הזמן לשלום ולסובלנות. יש לנו זכות יסוד לכבוד ויש לנו חובה מוסרית לדרוש זאת. אנחנו, אתם, כולנו אנשים יפים. ביחד, בעוז לב ובמסירות נהיה נושאי הבשורה: לא עוד "בהיחבא", לא עוד "בחשאי" ולא עוד "בסתר". לא עוד! מעתה ואילך נישא את סמלינו בגאון.

גם לנוכח המצב העגום שבו שרויה מדינתנו, האיומים הבלתי פוסקים של אויבינו, המנהיגות הפוליטית הבלתי מתפקדת, ריבוי השחיתויות, ומעשי סדום המתרחשים במוסדות שבהם נתבקשנו להפקיד את שלומנו ואת שלום ילדינו, אנו מאמינים כי יש מקום לשינוי וכי היום הוא היום.

בכוונתנו להקדיש מאמצים לכתיבת מצע פוליטי אקטואלי. אנו דוגלים בעקרונות השוויון לכל ובאי קיומה של אמת אבסולוטית. אנו תנועה שעתידה להפוך למפלגה הראשונה שתונהג על פי עקרונות המאה ה-21: אנו לא דורשים דבר מלבד אמת, חופש וצדק.

חברים נכבדים, לפיד האמת דורש זרוע כבדה לנשיאתו. אנו זקוקים לכל אחד ואחת מכם על מנת להפוך את האוטופיה למציאות כאן והיום. גם אם לא האמנתם מימיכם שתזכו לכך, המציאות עולה על כך דמיון, והגיע הזמן להתחיל להאמין. בואו והצטרפו אל משפחתכם הרחבה - כולנו ביחד ננצח.


פרטים נוספים, דרכים ליצירת קשר ומקומות מפגש זמינים דרך האתר או דרך כתובת האימייל: freedomparty.israel@gmail.com.

בברכה,
מקסים.

עוזרד​(שולט)
אדירררררררר להתגלגל מצחוק. בדיחת ה-1 באפריל המוצלחת ביותר ששמעתי עד עכשיו !!!
זה ממש אדיררררררררררר. עד עכשיו אני מחזיק את הבטן מרוב צחוק. בדיחת ה-1 באפריל הטובה ביותר ששמעתי עד עכשיו. אבל רגע. רגע. אולי האיש הזה , מקסים התכוון ממש ברצינות, שהרי אפילו הפוסט הזה מסתיים בקריאה לפעולה ממש ???. אז אם זה כך אולי ראוי הזכיר שאין דבר יותר מאשר קול קורא להגנת זכויות קהילת הסאדו-מאזו בישראל דווקא, שהרי מה היא ישראל אם לא מושבת עונשין קפקאית ממש לתושביה !!! וכך נשלחים בניה למלחמות הזויות ומטורללות בשמם של איטרסים מדומיינים ותאוות כיבוש וקולוניאליזם ארור שאבד עליו הכלח כבר במאה הקודמת. משאביה של המדינה נבזזים ע"י משפחות אוליגרכיות . מה לנו יותר מאשר הווית סאדו-מאזו שבה עובדים אינם משתכרים די מחייתם, זקנים נוברים באשפה כדי להשיג פת לחם רקובה ושארית ניצולי השואה חיים בה ברעב מתמיד . ובכלל האם לא התיימרה ישראל להפוך למקלט בטוח לעם היהודי והנה ישראל הפכה להיות גהינום לתושביה וללא ספק המקום המסוכן ביותר ליהודים עלי אדמות. בשום מקום אחר בעולם לא ישבו בקיץ האחרון יהודים במקלטים מחשש לחייהם ורק בצפונה של ישראל ישבו למעלה ממליון איש רועדים מאימה מחמת מלחמה ארורה ומיותרת שהשיתה עליהם ממשלתם הצוררת. האם יש הווית סאדו-מאזו טובה מזו ? וכלום לא התיימרה הציונות להוות פתרון סופי ומוחלט לבעיית האנטישמיות - והנה, צחוק הגורל, לא רק שישראל איננה פתרון לבעיית האנטישמיות , אלא שמדיניות הכיבוש, ההתנחלות והגזענות שלה, מקימה עליה שינאת ישראל חדשה המאיימת לא רק על אזרחי ישראל אלא גם על יהודים שבחרו לא לחיות בישראל - היש מציאות סאדו-מאזו חזקה מזו במקום כלשהו עלי -אדמות ??? לא הגנה על זכויות קהילת הסאדו-מאזו הוא הדבר לא זקוקה עכשיו ישראל. אלא מעט נורמליות. שבה ההוויה של קהילת הסאדו-מאזו תחזור למימדיה הצנועים והחבויים במקום שמציאות זאת תמרר את חייהם של הישראלים לא רק בחדרי המיטות שלהם. !!!
1 באפר׳ 2007, 3:40
צארינה
אהם.
אני מאד מקווה שמקסים צוחק. כל הפרסום הזה אומר אבסורד.
1 באפר׳ 2007, 11:50
Hoy
אמממ
צחקתי לעצמי גם, עד שקלטתי שהוא רציני (הוא באמת רציני?) אבל, עוזרד, קצת נסחפת לא?:) מדינה מקולקלת אין ספק, אבל מה הקשר..
1 באפר׳ 2007, 12:37
ראובן
המודל ההולנדי
קראתי בעיון את נייר העמדה לעיל ואת התגובות. דעתי היא כי ישנו מקום במפה הפוליטית לגוף אשר חורת על דגלו אידיאלים הומאניים (מה גם שמפלגות השמאל הקלאסיות, דוגמת מר"צ, נרדמו בשמירה). ישראל במצב קשה מאוד, מבחינת אתוס וגשטאלט. אולי קומץ אנשים לבושי 'עור ואהבה' יצליחו להצית נר וכו'. נא לזכור את המודל ההולנדי - ההולנדים סבלו במאה ה-16 מדיכוי איום בדמות האינקוויזיציה הספרדית (כן כן, אותה אינקוויזיציה שמיררה את חיי היהודים - העלאות על המוקד ושאר מטעמים). לאחר שהצליחו ההולנדים להיפטר מעול הספרדים, נשבעו שלעולם לא ירדפו אדם בגלל מי שהוא ועל סמך דעותיו ו/או דתו. כפי שהנכם רואים, הולנד הינה כיום מופת של סובלנות, על אף האיומים על שלמותה מבפנים (איסלאם קיצוני וכו'). גם לישראל, לעניות דעתי, לא תזיק מעט שפיות וסובלנות. לגבי שתי התגובות - בא 'עוזרד' ושופך את הלב, ומצדיק בדבריו את רעיון מפלגת החופש, אולם לאחר מכן נסוג כאימפוטנט וטוען שזו בדיחה. כך גם צארינה. ראו - העובדה כי ישראל כיום הינה מקום פרימיטיבי ונוקשה, אין משמעה שהמצב לא יכול, וצריך, להשתנות. גם כלפי 'צ'יצ'ולינה' טענו בזמנו כי הפיכתה לפוליטיקאית הינה בגדר בדיחה - והרי אילונה סטאלר הייתה חברת פרלמנט למופת והצליחה להעביר מספר חוקים חברתיים חשובים ביותר במהלך כהונתה. אנו, כעם, סובלים מתסמונת ה'בטחוניזם', בסגנון "עם לבדד ישכון", ואמנם נוסחה זו ותסביך הרדיפה הקולקטיבי הביאו אותנו לכדי הקמת מדינה וביסוסה, אולם כיום עלינו להתחיל להשתחרר מן התפיסה הזו, על מנת שנצליח להפוך למדינה שפויה, ולו קצת. הגיע הזמן - הרי אנו חמושים עד השיניים ויש לנו רצח בעיניים, וזה כבר נורא מעייף ולא נחוץ - כמו שולט שמסתובב עם פרצוף טראגי מסביב לשעון, כחלק מה'דומיננטיות' שלו. בחייאת, טיפה שפיות. יישר כוח, ראובן
1 באפר׳ 2007, 12:46
מידאס'
אז כן, ראשון באפריל שמח לכולם ;)
בכנות חברים, כל העניין הוא רק בדייה של 15 דקות בערב שבת בודד. תודה על התגובות ויישר כוח לאוהדים. האמת המרה היא שהדרך היחידה שבה אני עשוי לשקול קריירה פוליטית היא במצב מאוזן - בדיוק כמו אריק :( אוהב, מקסים.
1 באפר׳ 2007, 20:41
פייה{O}
ידעתי :)
דווקא משעשע.
2 באפר׳ 2007, 6:10
שוני^
זה מה שסמים עושים...
להפסיק עם הסמים דחוף!!!!
2 באפר׳ 2007, 6:54
the dark wizard​(שולט)
דבר עם אדון מנוסה
הוא כבר היה בכנסת בנושא באיזו ועדה והוא מעורבב שם עם מלא אנשים דבר איתו תראה מה הוא אומר
2 באפר׳ 2007, 7:27
נולי
:(
כמה חבל. יש פה כמה דמויות ססגוניות שהיו מכניסים ענין לפוליטיקה.
3 באפר׳ 2007, 14:18
קיפופיף​(מתחלפת)
זאת ממש לא מתיחה
ברגעים אילו ממש כבר יש בכנסת כמה עם תסביכי שליטה קשים מאוד ונטיה מדאיגה לסאדיזם הבעיה היא שהסאבים שלהם- זה כלל האזרחים ...
18 ביוני 2010, 14:54
מידאס'
שאלה
@mamy11 שתפי נא בבקשה הסבר לסיבה שהניעה אותך להעלות באוב פוסט בן 3 שנים? אין סקרן כמותי לדעת.
18 ביוני 2010, 16:39
קיפופיף​(מתחלפת)
כי לצערי
התגובה שלי עדיין רלוונטית...אפילו יותר מתמיד
1 ביולי 2010, 11:35
DEEPSWITCH​(מתחלף)
תגובה מאוחרת
סדום ועמורה ביטוי ציורי ונעים ביחס למצב האנרכי של המדינה שלנו . על מנת לתקן את מידת הנזק שנגרם עדיין גם בימים אלה נצטרך באמת אדם בעל זרוע חזקה שרק טובת העם והמדינה יעמדו מול עיניו ללא כל חשבון פוליטי . נשמע מפחיד ? חושש אני שאין אלטרנטיבה אחרת
8 בנוב׳ 2010, 22:00
מידאס'
אני אוהב את העובדה שהפוסט הזה עדיין זוכה לתגובות
משעשע לראות את הטקסט עדיין רלוונטי ל 2011 :)
25 ביוני 2011, 5:28
LORD OF THE RINGSS
יבורך אני מוכן להצטרף עבור מקום ריאלי בשבעיה הראשונה
1 בינו׳ 2020, 17:20