סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפחה ממורמרת

מאת Odem​(נשלטת)     8 במאי 2007
כבר שנה - שנה! - שאני לבד, נטולת אהבה. ללא גבר, ללא ריגוש , ללא אתגר זכרי מעניין ששווה להשקיע בו. בכלל, מאז שאני "בקטע" מבחר הזכרים הצטמצם כמעט לאפס. ליתר דיוק, יתכן שמדובר בלא יותר מעשרים גברים שולטים, שמתוכם אולי חמישה שווים שאסיט את ישבני לעברם, ובכלל שלא נדבר על מספר הפנויים מתוכם. וניחא פנויים, אבל עכשיו זה באופנה לנפנף בפוליגמיה! פתאום רובם דוגלים בריבוי שפחות, שחלילה לא נשאר מחוסרות קולר. איזו דאגה לזולת... ממש אלטרואיזם! למה ואיך יתכן שרוב השולטים דורשים פוליגמיה, וכל השפחות מחפשות מונוגמיה? ולמה יש כאלו שמוותרות? ולמה להן להיכנס לשם מלכתחילה? מבחינתי לדגול במונוגמיה ולחיות בפוליגמיה זו הבדידות הכי אכזרית שיש.

לפעמים, ברגעי ייאוש, מרוב חסך עצום בפעילות מינית ובדס"מית, יוצא שעוברת בראשי מחשבה רגעית על סשן חד פעמי כזה, ממש כמו אדון בתשלום רק במילים פחות בוטות ומפורשות. זה כאילו להיסתשן בלי להרגיש, להתמסר בלי לצפות, לכאוב בלי לבכות.
נכון.
בסדר.
זה ממש ריק מתוכן. זו אפילו רמאות!
אבל אולי בכל זאת זה יכול לפצות על חלק מהחסך הצווחני שלי?!

ולפעמים, בתוך כל הייאוש הזה, אני אפילו מאיימת על עצמי בפרישה. כלומר, פתאום מחשבות אימה תוקפות את בדידותי באיומיי מעבר לעולם הונילי. אבל זה כמו לחיות בלי קוקה קולה, כמו להתקלח בחורף בלי דוד, כמו להכין עוגה ולגלות לבסוף שבמקום סוכר שמת מלח, כמו להתחתן עם אימפוטנט, כמו... כמו... כמו משהו שאני לא מאחלת לאף סוטה. ובכלל, האמנם כל הביחד הזה וכל הקוצימוצי יוכלו לפצות על אומללות בחיי הסקס?

על הייאוש אני לבסוף מתגברת עד לנפילה הבאה. ממש לא רואה את הסוף.
אולי כבר הגיע הזמן שנצא (אנו הנשלטות) במחאה?!
"נשלטות לשלטון, ושולטים יפסיקו לסשן בלי חשבון!"
או אולי:
"דום עם שפחתו יחיה, ושפחה באדונים תרבה!"
או שלא....

יאללה, נתפשר על מונוגמיה בריאה ואהבה.
ונתפלל ליום שבו גם הדומים יחפשו אהבה.
איימן!

dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
הלו הלו
לא להכליל כך, אני מבקש :-) גם בעניין הקולה וגם בעניין האהבה ;-) חוץ מזה - בהחלט מזדהה עם הסיטואציה.
8 במאי 2007, 12:27
סגנון ניהול
הכללות
יותר מדי הכללות יש מספיק - צריך להשקיע בחיפוש
8 במאי 2007, 13:36
oded1960​(שולט)
אהלן
יותר כצופה ופחות כשותף לנעשה באתר רק לידיעה שולט תפוס שאיננו יכול לשתף את זוגתו בעניין, בבעיה דומה מצד אחד קיר המסגרת מצד שני מבחר נשלטות המחפשות פנויים בלבד ככה שרובנו קרחים מכאן ומכאן (למרות שיש לי ראש מלא תלתלים)
8 במאי 2007, 13:45
SPENKY{שייכת}
מסכימה
מזדהה לגמרי כמה עצוב וכמה בודד וכמה נכון
8 במאי 2007, 14:18
מיסטר נייס​(שולט)
אני ההיפך
שולט שמחפש נשלטת חמודה פנוייה. קשה למצוא האמת
8 במאי 2007, 16:17
THE VOICE
עד כמה את אמיתית
בהחלט כתיבה מעניינת ומרגשת, לעולם לא אצליח לכתוב כמוך. עד כמה את מעוניינת להכיר?
8 במאי 2007, 18:12
ZAPHOD​(שולט)
חה חה חה עכשיו יבואו כל הדומים המיואשים
ויציעו לך את שירותם. מה חשבת שיקרה כשהחלטת לפרסם הגיג שכזה? אני באופן אישי מעריך את אלו שנמצאות לבד שנה. עדיף לבד שנה מאשר מוקפת "זבובים" שכן ריבוי זבובים יכול לרמז על קיום את יודעת מה. אני מנסה להיפגש עם זאת ועם זאת, אבל נראה לי שעדיפה תקופת יובש על פני עידן הקרח. היי חזקה, זאפוד
9 במאי 2007, 4:50
Odem​(נשלטת)
אוף
זפוד! אני בכלל לא התכוונתי לזה כשפרסמתי.. אני בכלל לא צפיתי לפניות של דומים! אני כן קוויתי להסברים הגיוניים להתנהגות הפוליגמית, ובעיקר מפי הפוליגמים! אבל כנראה שזה לא יקרה :(
9 במאי 2007, 14:03
Josephin​(לא בעסק)
.............
פוליגמים, לא הדבר האהוב או רצוי או מקובל אצלי, נישלטת שיודעת מראש שאדונה פוליגמי ומוכנה להיות איתו, ענין שלה. זה לא אומר שאת או כל אחת אחרת שרוצה שולט מונוגמי תתפשר על פוליגמי בגלל חוסר בשולטים , אני בהחלט לא התפשרתי ולא מתפשרת ............. אני מסכימה איתך שאין הרבה שולטים שםה איכותיים ויודעים מה בכלל הם עושים . אבל כל עוד הדברים נעשו בהסכמה לגטימי לחלוטין. אין לי הסבר לתופעת ריבוי שפחות אהבתי את הענין שולטות לשילטון יאללה נקים אירגון ,נישלטות פוליגמיות , מענין איך השולטים יגיבו חחחחח
10 במאי 2007, 21:04
סאבית
תודה
וואי את מדהימה..איך תיארת בדיוק את מה שאני מרגישה ומה שרוב השפחות בטח מרגישות..תודה לך על שהעברת את המסר..באמת שתודה
10 במאי 2007, 22:25
מרשים ומבוסס
אתן מכוונות גבוה מידי
הבעיה עם רוב השפחות זה שהן מכוונות גבוה מידי ומנסות למצוא אדון שהוא הרבה מעל לרמתן. הרי הן יכולות למצוא אדון ביגאמי שיתאים להן ויהיה רק איתן אבל מכוונות לגבי שרמתו ומראה חיצוני עדיף משלהן בהרבה. גבר כזה לא צריך אותן ומשתמש בהן רק לסיפוקים מזדמנים. בשביל למצוא משהו טוב צריך להיות שווה. מי שלא מתפשרת {ומחכה לנסיך שיהיה לו גם שוט} מתמרמרת. :)
11 במאי 2007, 0:04
עבודת מאסטר{lori}
נחמד מאוד
אפילו אם משמעות הדברים לא כל כך נעימה, יפה הדרך בה ביטאת את מה שאת חושבת ומרגישה. בהצלחה בהמשך
11 במאי 2007, 0:15
מילי33
תמיכה
מאוד הזדהיתי עם מה שכתבת. תחזיקי מעמד. זה ישתלם לך בסוף. באחריות.
11 במאי 2007, 10:21
Queeny​(מתחלפת){being}
החזיקי מעמד
גם אני הייתי שם, ניסיתי, התנסיתי, חיכיתי בסבלנות, ועכשיו אני באושר גדול. אל תדאגי, יש תקווה. אין לי הסברים לפוליגמיה, אבל אני מבינה את זה.
11 במאי 2007, 18:32
Mash​(שולט)
לא אישי,רק כמה מילים....
מבלי לזלזל חלילה,אני נושא איתי מעט ניסיון ושנים,ולרוב אני לא מגיב. הפעם,אגיד כמה מילים כתגובה. בכל חיפוש,ולא רק בחיפוש אדון,ככל שיש יותר פרמטרים לחיפוש,התוצאות שואפות לאפס(נסי את זה....) . ליילל זה נחמד,אבל לרוב השפחות דרישות שנעות בין ההיגיון הסביר להזייה פרועה(עייני בדרישות של כמה שפחות...אולי תגלי כמה דברים),פוסלות מראש ועל הסף כל מי שלא מתאים במדוייק לדרישות,ואפילו לא עונות....אז צר לי לבשר לך שיש אנשים מקסימים שגובהם לא מטר ותשעים,הם לא בהירים,לא בני עשרים,ולפעמים הם נשואים,והם יכולים להיות אדונים נפלאים. ואפשר לדבר על זה שעות,אבל מקווה שהצלחתי בכמה מילים להסביר את הרעיון :)) וכלום לא אישי,וזכותו של כל אחד "לסנן"פניות או להעמיד דרישות. בהצלחה... :))
11 במאי 2007, 21:16
מאלף מעלף​(שולט)
פני אליי
אני אסדר לך תמצב
13 במאי 2007, 7:22
הבהבית מחפשת כלבלבית
לא טוב
היות האדם לבדו ועוד בלי בדסמ אפשר להגיע ליאוש תמציאי עצמך מחדש ושני גישה IF YOU CANT FIGHT THEM JOIN THEM מוזמנת להצטרפנות. אם הכימיה מעולה אפשר להנות בשלושה
13 במאי 2007, 10:47
Odem​(נשלטת)
תודה...
תודה לכל התומכים, המעודדים , המזדהים והאמפתיים- בהחלט שמחתי, והיה לי חשוב לקרוא אתכם (כל אחד ואחד מכם). תודה גם לכל המציעים והצעותיהם- אבל ככל הנראה אבחר להמשיך ולהתנזר עד שאראה וארגיש לנכון... (מבטיחה לעדכן בהמשך) :-)
14 במאי 2007, 16:16
א-דום​(שולט)
תתנזרי תתנזרי
מה זו הבכיינות הזו? מלכתחילה המצב של העוסקים בבידיאסאמ קשה. מטבע העניין הם מהווים מיעוט. ולכן... כשיש היצע מצומצם צריך להוריד מחיר. החוכמה היא על מה את מוכנה לוותר. ברגע שמפרידים טפל מעיקר ואוהבים את אשר יש לנו (פראפרזה על אלתרמן- אם אין לי את אשר אוהב אוהב את אשר יש לי). פוליגמיה היא נטייה גברית רוווחת. ובכלל מונוגמיה זו המצאה של נשים (אין לי הוכחות... אבל זה הגיוני (~; ). אני לא חושב שמישהי צריכה לקבל את זה בהכרח. אבל תמיד צריך לזכור אם התעקשת על דבר אחד תוותרי על משהו אחר חשוב פחות. תמיד טוב לקבל: שולט פנוי יתום מונוגמי יפה תואר בגיל הנכון בסגנון הנכון בריא עשיר שרוצה לשאת אותך לאשה בהזדמנות הראשונה... אך לדעתי הוא כבר תפוס.
18 במאי 2007, 6:51
lord of darkness​(שולט)
על פני השטח
הכל נראה טוב וכאילו רובם מסודרים אבל המציאות שמעט מאוד חיים חיים בדסמים ראויים והרוב מנגנים על גיטרהומפנטזים כל היום.
19 במאי 2007, 7:52
Odem​(נשלטת)
תגובה לא-דום
מונוגמיה היא לא המצאה נשית, ופוליגמיה לא רווחת בקרב גברים בכללותם, אלא רווחת בקרב רוב הגברים השולטים בקהילה (לדעתי). ולוותר , מבחינתי זה לשים רגל לעצמי, או כמו להיכנס למיטה חולה! אז אני רומנטיקנית- אני מודה, ואם נגזר עלי לבחור בין להתפשר ולהיפגע- לבין להתנזר ולהתבכיין- אז האחרונה היא בחירתי. וכן , אולי זה יראה לך מגוחך, אבל אני מאמינה שיבוא יום ואמצא את הפינה שלי , ואת בן הזוג שירצה ויסתפק רק בי.
19 במאי 2007, 18:02
הצייתנית שלו{מיסתורי}
אוף ואוף
אני שפחה לא זמן קצר..לאדון שאני מתה עליו....לאדון שאני מוסרת את עצמי..אבל שלא מטפל בצרכים שלי כמו שאני רוצה...כי לא הוספתי לחמולה שלו אף אחת...מחיר סקס: הוספת שפחה...והחלטתי לעצמי כבר....זה יקרה עד אוגוסט או לא יקרה כלל...כך שאני אלך..ואני מנסה כבר חודשים להשתחרר..אני מתה עליו...אני רוצה לרצותו....אבל אני לא מצליחה אני נכשלת..וכואב לי הלב...ממש כואב לי כך שרק לחשוב על להשתחרר עושה לי בחילות אבל מה אני אעשה? אני בדכאון...אני רוצה למות. בן אדם צריך דברים בחיים...כדי לחיות בשמחה...ואחד מהם זה סקס. בישבילי זה סקס טוב...מאד חשוב לי שיהיה לי סקס טוב..ואין.... ואני דו מינית..אני אוהבת להיות עם נשים אחרות. אבל אני נכשלת. לא יודעת מה להגיד. אני חושבת שאני בנויה יותר למונוגמיה..למרות שאני אוהבת אותו ומתה עליו ואם היתה לי שפחה נוספת להביא הייתי מביאה...אבל אין...ואין סקס.
24 במאי 2007, 18:05
מנהל החשבונות​(שולט)
תבדקי את עצמך
לפי דעתי הסיבה היחידה שאין לך אף אחד שנה זה לא זה שאת לא רוצה אף אחד,אלה שאף אחד לא רוצה אותך אז לפני שאת באה בתלונות למישהו תבדקי מה חלקך בעניין הזה
5 ביוני 2007, 17:02
מנהל החשבונות​(שולט)
הורדת דרישות
לרוב השפחות פה יש דרישות מעבר לכל פורפורציה,אני הייתי מבין אם רובן היו איזה סחורה משובחת שיש להן מה לדרוש,אבל בהרבה מקרים שנתקלתי קיבלתי נשלטת שבמקרה הטוב לא נראית טוב שלא מצליחה למשוך זבוב אבל עם דרישות שהשולט שלה יהיה מינימום קזנובה עם גוף של שחקן כדורסל ויכולות שליטה של דה סאד האגדי,אז לכל אלו וכולל אותך כדאי שתורידו קצת מהדרישות כי אנחנו מורידים הרבה בעצם שאנחנו בכלל מסתכלים עליכם.......
5 ביוני 2007, 17:12
גבר 007​(שולט)
תתעודדי !
בסוף זה יגיע, בסוף תמצאי את מה שאת מחפשת. אגב, את בכלל יודעת מה ב-א-מ-ת את מחפשת ?!
1 באוג׳ 2007, 11:16
מנהל החשבונות​(שולט)
לא מפסיקה לילל
חשבתי שאת השתנת,אבל אני רואה שאת ממשיכה לילל,אמרתי לך כבר תסתכלי טוב טוב בך לפני שאת מייללת,כי יכול להיות שזו לא את שלא מוצאת,זה שהאדונים האחרים לא רוצים אותך,תתחילי להוריד דרישות
12 באוג׳ 2007, 21:07
Padfoot
לצערי
זה גם להפך שולט/מתחלף שמחפש אהבה אינו עומד לרשותו מבחר גדול של בחורות רציניות
13 ביולי 2009, 22:23
יש לי חולשה לרקדנים​(אחרת)
פוליאמוריה לא פוליגמיה, פוליגמיה זה גבר אחד שנשוי לכמה נשים, בפוליאמוריה יש הדדיות ושוויון.
10 ביולי 2019, 10:25