סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ג'ולי

מאת רומיאוס     3 ביוני 2007
אני נוסע במכוניתי כשהמזגן בעוצמה מלאה. כבר שעת ערב מאוחרת אבל בחוץ שורר חמסין. אני חש שגופי בוער ולא ממזג האוויר. מרים טלפון לזנזונת שלי. "היי אביר שלי", היא ישר עונה. "אני בבית. הרגע יצאתי מהמקלחת, עדיין עירומה".

אני חש שהזין שלי מתחיל להזדקר לנוכח המחשבה על גופה העירום כשרק מספר טיפות מים על עורה.

"שטפת היטב את הכוס שלך?"
"כן, בטח, עם הסבון שאתה אוהב".
"עוד עשר דקות אני בא לאסוף אותך. תשימי עליך רק גופיה ומכנסיים קצרים. בלי תחתונים או חזייה."
"למה? לאן הולכים?"
"תשתקי", אני קוטע אותה, "תהיי מוכנה" - ומנתק את הטלפון.

אני מגביר מהירות. כשאני בקרבת ביתה אני מתקשר שוב, מפטיר: "צאי החוצה", ומנתק. אני כבר קרוב. לוקח שמאלה לאחר הכיכר ומרחוק רואה דמות של בחורה שעומדת בכביש. זו היא.

"היכנסי פנימה ושתקי".
"כן אביר שלי".

אני מוציא בנדנה מתא הכפפות ומכסה את עיניה. נשימותיה מהירות וקצרות, לבה דופק בחוזקה. אני חש בפחד שאוחז בה. בחוץ הביל וחשוך, באוטו קר. היא לובשת גופיה לבנה ללא חזייה ועם מחשוף נדיב ומכנסי כותנה קצרים בצבע אדום. גופייתה לחה משערה הרטוב. אני שולח מבט לחזה השופע שלה ורואה את פטמותיה מזדקרות.

"לאן נוסעים? מה אתה עושה לי?"
"אמרתי לך לא להוציא הגה".
"סליחה, אביר שלי."

אנו עולים על דרך מהירה. בחוץ פנסי הרחוב כבו. אני שולח את ידי לחזה שלה, מעסה את שדה הימני,
מעביר את אצבעותיי על פטמתה הזקורה, עובר על השד השמאלי, אוחז אותו בידי, מוחץ אותו, מוציא אותו החוצה, עוזב אותו לשנייה ומביט בו. תופס את השד הימני ושולף גם אותו מחוץ לגופייתה. שדיה הזקורים מונחים מחוץ לגופייתה. הפחד מחרמן את הזנזונת שלי. היא מוציאה לשון ומרטיבה את שפתיה, מזיזה בתנועות קצרות את האגן, מצמידה ומפרידה את ירכיה.

לפתע אני שומע סירנה. מביט במראה. שני רכבי כיבוי אש. אני מאט ומפנה מעט את הדרך. כבאיות האש חולפות על פנינו. אני מביט בזנזונת שלצידי. נראה שהיא שקועה בעצמה עד כדי כך שאינה שומעת את צפירת הסירנה. אני מביט לעבר חלק גופה התחתון ורואה שהיא שולחת יד בין רגליה, מעלה ומורידה את כף ידה.

"יא זונה, מה את חושבת שאת עושה? קיבלת אישור לגעת בעצמך?"
"לא, אביר שלי. סליחה אבל אני פשוט בוערת."
"אמרתי לך לשתוק."

אני שולף את האזיקים ואוזק את ידיה. ביד אחת אני אוחז בהגה וביד השנייה אני משיל את מכנסי. מצמיד את ידי לאגן ומשיל את תחתוני. הזין זקור. אני שולח יד לראשה, אוחז בשערה ומושך אותו לכיוון הזין שלי. "תמצצי, יא זונה. אני רוצה לחוש את כל הזין שלי בפה שלך."

פיה לופט את הזין שלי בחום מענג. אני אוחז בקבוצה משערותיה ומניע אותה בקצב שבא לי, למטה למעלה. לשונה נעה לאורכו. צמרמורת אוחזת בגופי לדקה. אני מביט על ישבנה ורגליה ומתמלא בתשוקה עזה. אני מנסה להשיל את מכנסיה, נאבק להורידם. היא מנסה לעזור ומרימה את ישבנה. אני עדיין מתקשה להפשיט אותה. בלהט תשוקתי ולמראה גופה הסקסי אני אוחז בחוזקה במכנסיה וקורע אותם. ישבנה העסיסי נגלה לעיניי. "תתחילי ללקק את הביצים והזין. אני רוצה לחוש את כל לשונך."

אני שולח יד לישבנה, מעביר את אצבעותיי בתנועות מעגליות על פני עכוזה, עובר עם קצות אצבעותיי על כל חלק בישבנה, מעביר את ידיי בין פלחי עכוזה, חש בחום ובלחות שנוטפים ממנה. אני מניף את ידי ומנחית לה מכה על ישבנה הימני. היא נאנחת. מניף שוב את ידי ומוריד לה מכה חזקה יותר. "את זונה, יא זונה, שרמוטה, מזדיינת" - וממשיך להכותה בישבנה. הזנזונת נאנחת בין ליקוק למציצה.

כשאני מרגיש כבר כאב בכף ידי אני מרפה מעט ומביט בישבנה האדום והלוהט.

"בבקשה אביר שלי, תחדיר לי את הזין היפה שלך לכוס המלוכלך שלי", היא מתחננת.
אני אוחז בראשה ומושך את גופה לעבר הכסא שלה. "תפשקי רגליים."

ריח חזק של כוס רטוב עולה ברכב. השפתיים של הכוס אדומות ומבריקות. אני מניף את ידי ומפליק לה על הכוס. "אהה... כן, כן אביר שלי, תרביץ לכוס המלוכלך שלי" היא זועקת. אני מעביר את כל כף ידי מהשיער שבקצה העליון של הכוס הלאה, לעבר הכוס המגולח והנפוח. אצבעותיי נשטפות בנוזל חם וחלק. אני מחליק עם אצבעותיי על הדגדגן המזדקר לו בין השפתיים, לומד את צורתו כעיוור. גופה מתפתל כנחש. איני מתאפק ומפליק פעם נוספת על הכוס.

אני יורד מהכביש המהיר, עולה על דרך לא סלולה ונוסע מספר מטרים. אני עוצר, מכבה את אורות הדרך, משאיר את מנוע הרכב דולק. אני יוצא מהרכב שרק חולצה לגופי. אנחנו בשדה חיטה, כלי רכב חולפים לא הרחק מאיתנו בדרך למושבה. אני משיל מעלי את החולצה. אני חש בבריזה קרירה המלטפת את הזין הזקור שלי. אני פותח את הדלת בצד בו היא יושבת ומתפתלת, לופט את שערה ומושך אותה אל מחוץ לרכב. לגופה רק גופיה שאינה מסתירה את שדיה השופעים ואת פטמותיה הבולטים.

"תתכופפי, יא שרמוטה". היא מתכופפת ונאחזת ברכב. "תפשקי את הרגליים ותרימי את התחת שלך." אני מתכופף קלות, אוחז בזר שיבולים ועוקר אותם מהאדמה. ניתן להבחין בישבנה האדום והלוהט גם באפלה השוררת בחוץ. אני מניף את זר השיבולים ומצליף לה בישבן. היא נאנחת, גונחת וחושפת את חוריה. אני מניף שוב את הזר ומצליף בה על הכוס הבוער ככבאי המנסה לכבות שריפה. זר השיבולים נשבר. כעת אני מבחין בשתי טיפות דם הנובעות מעכוזה הימני.

אני אוחז בשתי ידי בישבניה, מפשק אותם ומקרב את הזין שלי. אני מעביר את קצה הזין שלי לאורך הכוס הרטוב שלה, עובר עמו על השפה השמאלית של הכוס מקצה התחת ועד למטה, עושה סיבוב ומעביר אותו על השפה הימנית. "זיין אותי, בבקשה. תכניס לי את הזין שלך, בבקשה. אני חייבת אותו, אני בוערת, אני על סף עילפון", היא צורחת בחוזקה. אני מחדיר לה את הזין. הוא מחליק פנימה. אני מכניס את כולו וחש עונג חם ורטוב עוטף אותו.

אני מושך אותה קדימה ואחורה, מהר יותר וחזק יותר ויותר. אני חש את הביצים שלי מכות על הכוס שלה. אנחותיה החזקות נבלעות בשדה הפתוח וברחש הרכבים החולפים על פנינו במהירות. "שרמוטה, מזדיינת, יא זונה" אני צורח בהנאה עילאית. גניחותיה הולכות ומתעצמות. ביד אחת אני שולט בקצב החדירה וביד השנייה אני מצליף לה על הישבן, מניף שוב את היד מצליף על ישבנה ואוחז בו בחוזקה כאילו נדבק מעוצמת המכה. היא צורחת אנחת גמירה. גומרת. אני משאיר את הזין שלי מעט בתוכה בזמן שהיא נרגעת.

אני מוציא את הזין הרטוב שלי מהכוס שלה, מסובב את גופה, מצווה עליה לעמוד על ברכיה. "עכשיו תטעמי את הכוס המלוכלך שלך" אני אומר ומחדיר לה את הזין לפה. "תנקי לי את הזין מהכוס המסריח שלך."

אני מוציא את הזין מהפה ופולט על פרצופה זרם חזק וחם. היא פותחת את הפה ומנסה לתפוס כמה שיותר, מלקקת את שפתיה ומנקה את פניה כחתולה. מספר טיפות נוטפות על שדיה החשופים. אני מורח אותן על שדיה ופטמתה ונשען על הרכב המונע.

"בואי נחזור לפני שהילד בבית יתעורר".

Josephin​(לא בעסק)
:-)
נחמד ומגרה
3 ביוני 2007, 18:03
master__mind​(שולט)
שיחקת אותה
עם סיומת מהסרטים!!!!
5 ביוני 2007, 14:28
Madame T​(שולטת)
פורנוגרפיה זולה להמונים
כל קשר בין המתואר לבדס"מ מקרי בהחלט.
6 ביוני 2007, 6:27
venus in our blood​(שולטת)
:)
סיפור חמוד, סוף ענק !! אהבתי :-)
7 ביוני 2007, 14:23
columus
עברית נוראית
שהורסת אפילו את הפורנוגרפיה הזולה. לופט? זה כמו לופט בניו יורק או כמו לאה לופטין? לופת! וקבוצה מהשיער? היא קבוצה מאורגנת? קווצת שיער! ולבסוף, פטמות, כמו הבעלים שלהן בסיפור - הן נקבות. אז בולטות. לא בולטים. אם כותבים משהו לפרסום, לפחות עושים הגהה. ליודעי העברית (כמוני למשל) - זה מקלקל מאוד.
7 ביוני 2007, 19:50
ליה-נשלטת​(נשלטת)
איזה טקסט ירוד
תת רמה של כתיבה.לא כל טקסט ראוי לכתיבה כאן
8 ביוני 2007, 11:32
אדון סאדיסט​(שולט)
סיפור מדהים
תלמדו גם לפרגן ותפסקו להסתכל בקנקן קנאיות שכמותכן...אחלה תסריט .
10 ביוני 2007, 8:24
columus
חשיבותו של קנקן
מי מקנא? במה יש לקנא? ברמת הכתיבה הירודה? בעברית הקלוקלת? אם כבר כותבים סיפור, כזה שאמור לגרות את הדמיון וליצור את מה שמכונה באומנות הקולנוע "השעייה של תפישת המציאות", אז שגיאות כתיב ותחביר רע עושים בדיוק ההיפך: מחזירים אותך ישר למציאות, ומקלקלים את הפנטזיה שסיפור טוב אמור ליצור בדמיונך. יש אולי אנשים כמוך, הסיפוק שבכאב, שהם בורים דיים לא לשים לב לשגיאות, או שהשפה לא יקרה ללבם כדי להתעלם מהן. אבל ליודעי השפה ומוקיריה - זה מקלקל נורא.
10 ביוני 2007, 15:36
בלוסום​(לא בעסק)
מרוב שגיאות הכתיב
דווקא הצלחתי להתעלם, ובסוף נשאר סיפור מגרה...עם סוף מפתיע. המלצה - להבא תעשה הגהה - סתם חבל להרוס.
2 בספט׳ 2008, 11:35