ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפינה של נריסה – הכמעט מושלם

מאת nerissa​(אחרת)     21 באוגוסט 2007
אז מה היה לנו...

כתבתי על פשרות הבאות ממגבלות של אופי, ממגבלות בריאותיות, ממגבלות של יומיום. מה עוד יכול להפריע למערכת בדס"מית אצל זוג נשוי?

יש בשפע, תגידו.
ילדים, למשל. ילדים אמנם זה שמחה – אבל עד השוט! לא מערבבים שמחה בשמחה.

כשיש חבורה של ארבעה, חלקם בני טיפש-עשרה, חלקם נושקים לשם – לא פשוט לנהל חיי מין "כמו שצריך". כמו בכל משפחה עם ילדים: לומדים לבלוע קולות ורעשים, לומדים לחכות לזמן המתאים (בדרך כלל באמצע הלילה), לומדים להסתיר אביזרים נלווים בכל מיני מקומות מוזרים, הרחק מהישג ידם.

והם הופכים חכמים ומתוחכמים מפעם לפעם.

המעבר האחרון לדירה החדשה אילץ אותנו למצוא מקום מסתור במחסן. בחוץ. הרחק מהישג ידם – אבל גם הרחק מהישג ידנו. מאז עברנו לבית החדש, תיק העינוגים לא נפתח. אבל, חשוב יותר להרחיק את הציוד מהילדים מאשר לקרב אותו אלינו.

תגידו שאנחנו מפספסים כאן את העיקר? זה נכון. הרחקנו מעצמנו נתח חשוב במיניות הזוגית שלנו. ואין ספק שיש געגועים – ברור שמצדי, וגם מצד מברק. אז אין עזרים טאקטיים בהישג יד – מסתפקים ב... יד.

החום הזה מפשיט אותי מכל בגד כשאני נכנסת למיטה. לשכב על הבטן כשה-פופו (המאוורר) מצנן את העור, זה MUST בסוף היום, אחרי העבודה ולאחר מקלחת. אבל הטוסיק גם מפתה את ברק לפליקים, והרעש... אוי הרעש...

פתאום ספנקינג פשוט נשמע כמו מכונת ירייה בתוך הבית! (בדיוק אחד הרגעים שנורא רוצים להיות רווקים נטולי אוזניים נוספות בבית. ילדים זה שמחה והמון אהבה, אבל...). זו צרתנו שבחרנו לנו מיניות רעשנית במיוחד. אולי צריך לשקול לנסות מיסיונרית עם כרית בתור גאג.

אז יש את המגבלות הטכניות המונעות מאיתנו ליהנות מהעולם הזה כמו שאנחנו רוצים. לומדים לעקוף אותן ולמצוא זמני ביניים, קפלים בזמן שהם רק שלנו. ומה מעבר?

יש התמודדויות נוספות. מי לא שמע/קרא את המשפטים הבאים:

"אני אוהב אותך יותר מדי מכדי להכאיב לך כל כך" (לא שמור לזוג נשוי – אבל זה למשל משפט הצץ אצלנו לעיתים קרובות). מה זה אומר? ברק לא יכול להגיע לעוצמת הכאב בה נמצאת רמת הסיפוק שאני ממירה מכאב. ומה אז? הכאב הזה הופך ל"סתם כאב". זה בערך כמו שמישהו "בורח" או גומר לכן הנשים שנייה לפני האורגזמה שלכן, או לגברים – כשמישהי מוצצת מעולה אבל "בורחת" לכם לפני שאתם גומרים לה בפה. מכירים את התסכול/אכזבה? אז בדיוק שם אני וברק "נופלים". הגבולות שלי רחוקים לו מדי.

כשדיברנו על זה, ברק טען שעם סאבית אחרת יוכל להעמיק את העוצמות. כשמדובר בי – הוא לא מסוגל, למרות שהוא יודע עד כמה זה מענג אותי. כל הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זה לא עזרה, ואני מבטיחה לכם – אמרתי את כל מה שצריך להיאמר.

"אני לא יכול להשפיל ככה את האמא של הילדים שלי!" עוד משפט מנצח. זה "הגיוני", לדוגמה, שיגמור לי בפה או על הפנים או על הגוף... אבל להשתין?! "את השתגעת? את צריכה לנשק את הילדים ולחבק אותם...!"
לא – אל תנסו למצוא כאן הגיון. נמוג. התאדה. נגוז. אבל אי אפשר להתעלם מתחושות. אם צד אחד לא שלם עם זה – לא עושים. וזו עוד פשרה.

אז אחת השאלות הנפוצות שאני נתקלת בהן כשפונים אלי היא, אם ברק הוא השולט שלי.
הוא לא.

קחו שולט, קחו ממנו את היכולת להשפיל, להכאיב, להפוך אותך לחסרת אונים פיזית ומשם לחסרת אונים מנטאלית – ולקחתם תשעים אחוז מהעניין. המעט שנשאר לא יכול להפוך את ברק לשולט שלי.
גם ברק עצמו לא מרגיש כך. הוא בהחלט מרגיש שאני שייכת לו רכושנות כלפי יש לו הכי שאפשר, בדיוק כמו שיש בי תחושת שייכות אליו. לא שליטה.

אז שנינו "מסתפקים" בתיבולים סאדו-מזוכיסטיים לייט, שאמורים לתת מענה לצורך עמוק של שנינו. זה לא. כל הלייט הזה – אני שונאת דיאטות. מי שמכיר אותי יודע. שמנגוצית גאה!
שנינו מתגעגעים ליותר – ומוותרים.

כשמוזגים בדס"מ לתוך זוגיות קיימת, לא יכולה להיווצר זוגיות בדס"מית מלאה. הזוגיות הונילית הקיימת ממתנת אותה ומצמצמת אותה באופן טבעי לממדים שיתאימו בראש ובראשונה לזוגיות הונילית.

כי היא החשובה מבין השתיים. הזוגיות הונילית היא הראשונה במעלה, המעגל הפנימי עליו נבנים כל שאר המעגלים. בלעדיו, אנחנו כזוג, לא קיימים.

זה שונה כשאתם מוזגים וניליות לתוך מערכת יחסים בדס"מית. כזו שהתחילה כבדס"מית ו... השתדרגה.

אין ספק שבשתי מערכות היחסים יש יתרונות וחסרונות, ישנן פשרות – אבל יש גם "הטבות" המשפרות האחת את רעותה. המון אלמנטים מתוך הזוגיות הבדס"מית שלנו צצים ותומכים בזוגיות הונילית – ולהיפך

על אותם אלמנטים, אותן נקודות ההשקעה וההתמזגות של שתי מערכות היחסים בעולם המוזר שבנינו לנו, אכתוב בטורים הבאים.

ובינתיים? שיהיה לכולכם שבוע מדהים ומלא סיפוקים – בכל הטעמים.

***
לטור הקודם:

המלכה לירז​(שולטת){כ}
כמו שכתבתי לך
אוניברסלית :). מדהים כמה מקבלים מהכתיבה שלך.
23 ביולי 2007, 17:13
Bent
אפשר להציע
עזרה באיתור אבזרים ביתיים לטובת בדס"ם? הרי בבית יש יותר אביזרי משחק ממה שיש לך במחסן. מברשות שיער, מברשות שיניים, חגורות מכנסיים, סכו"ם, כלי כתיבה, נייר, כרטיסי ביקור, עטים, כריות מס"ג, ויברטור שיאצו, הדום רגליים, כמה להמשיך? עיקר וטפל. כדי להכאיב זה לא צריך להיות בעור שחור. אפילו כדי להיות פטישיסטי זה לא צריך להיות בעור מבריק.
25 ביולי 2007, 4:13
כלבלב אנושי
הבנה מלאה
כמוני כמוך, נשוי אשר אוהב להיות נשלט ע"י ובאמצעות הגבירה. אמנם אשתי "מעניקה" לי רגעי האושר הללו, אך זה מעט מידי...ולא מגיע לרמות אליהם אני שואף/מייחל/מדמיין עצמי מגיע אליהן. ושוב את כה צודקת שהמעגל המשפחתי הוא- הוא החשוב..אך מה איתנו, מה עם הצרכים שלנו ?!, כנראה ששאלות אלו תשארנה לעד בלתי פתירות...האם הפתרון הוא למצוא זאת מחוץ למסגרת הנישואין ? האם זה הוגן כלפי בן הזוג ?!
27 ביולי 2007, 6:57
באה מאהבה-41​(נשלטת){חתול לבן}
כל מילה - בסלע
פעם, מצאה הילדה את תמונות ה"אינקויזיציה". התגובה הראשונה והספונטנית (איך המוח שלנו יודע להמציא בו במקום!) הייתה : "אבא ואני ביימנו סרט, שבו אני הייתי השבויה בידי המחבלים. הם קשרו אותי והפשיטו, הצליפו בי וניסו להוציא ממני סודות המדינה, איך לא הצליחו. למרות שכתבנו את התסריט והתחלנו לביים, אף חברת הפקה לא הסכימה לקנות אותו". אח, ימי החופש, ימי שישי הקסומים כשכולם בבית הספר... מתי כבר הם יצאו מהבית ויתנו לאמא ואבא להנות קצת מהחיים!
28 ביולי 2007, 13:40
טייגרית​(אחרת)
מעניין
ומכיל חומר טוב למחשבה ובכלל, הכתיבה של נריסה זה מותג בפני עצמו
1 באוג׳ 2007, 14:22
hypnoman​(שולט)
אכן מעניין ונכון
ומעבר לזה, נריסה היא פשוט.....נריסה. למרות שנראה לי שיהיה לה קשה לזהות את מי שכתב את התגובה הזו (-:
2 באוג׳ 2007, 20:12
Faara​(שולטת)
ואני
ואני חושבת שהנושא בהחלט נוגע לכולם גם כאלה שלא בזוגיות דווקא. וכתבת אותו מענין.
4 באוג׳ 2007, 9:29
אושה{אוש}
לגורו שלי
את מדהימה אותי כל פעם מחדש נפלא, כואב, מאכזה, מדהים לראות את המראה לעתיד שאת שמה מול עיניי כמו תמיד חשה הזדהות עמוקה עם כתביך שהילדים היו קטנים יותר יכלתם להרעיש?
6 באוג׳ 2007, 5:11
girlpower
יפיפה
ממש כמוך נריסה. הפתיחות שלך גורמת לטור שלך להקרא פשוט בצורה קולחת וזורמת. אוהבת לקרוא אותך.
11 באוג׳ 2007, 14:12
מנהל החשבונות​(שולט)
נכתב יפה
כל הדילמות והלבטים שנמצאים אצל זוג נשוי נרשמו אצלך בצורה עניינית ומתומצת בדיוק בצורה הנכונה בלי הרבה התפלספויות,ישר כח שתמשיכי כך,אני אמשיך לעקוב אחרי כתובייך היפים
12 באוג׳ 2007, 20:58
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת)
כל כך נכון!!!
מאוד מאוד מזדההה מוכר וכל כך נכון. אצלי הם מתבגרים מהגיל הקטן ולדעתי הם יודעים משהו.... מעבר לזה הבן שלי שלף וויברטור ושאל אותי אמא מה זה ? יבוש טוטאלי....... למרות זאת מוצאים את הזמן לסאשנים
16 באוג׳ 2007, 12:03
דני-דום​(שולט)
"צרות של עשירים"
הכול נכון ויפה, אבל נריסה, מצבך עוד טוב. אני דום שנמצא בקשר עם אישה מקסימה, יפה, חמודה... אבל... מתעבת את הרעיון של בדס"מ. אז להיפרד? נורא. להישאר יחד? ויתור עצום.
17 באוג׳ 2007, 10:34