סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמונה

מאת tinacruel​(שולטת)     9 בנובמבר 2008
התמונה מציגה דירת סטודנטיאלית, לא גדולה, די ריקה ולא נקייה באופן מיוחד.
במרכז החדר המרכזי בדירה, שיש המכנים אותו סלון, אני עומדת, לבושה במכנסונים וחולצת טריקו ללא חזייה. לצידי, צמודה לרגלי, כלבה אישה. היא עירומה לחלוטין, לבד מקולר שחור וכבד לצווארה. הקולר מחובר לרצועה ארוכה שהולכת ונעשית עבה ככל שהיא מתרחקת מהצוואר. בקצה הרצועה לולאה ואליה מחוברת ידי.

מי שמסתכל בעיון, ולא בטוח שמישהו מעוניין לעשות זאת, יכול לראות הבעת אי נוחות גדולה על פני הכלבה-אישה. האם זה מפני שכואב לה (ישבנה האדום מספר שבהחלט ייתכן שזו הסיבה), או שירכיה כואבות מההליכה על ארבעותיה? ייתכן שהיא סתם מרגישה מושפלת מהמעמד בו היא עירומה על ארבע למרגלות גבירתה הלבושה.
לפתע אני מושכת באופן חד ברצועה, משיכה שמתורגמת שבתורה למשיכה בקולר ולחץ על צוואר הכלבה-אישה, ואומרת: "זוזי כלבה, די נחת". הכלבה-אישה מגיבה בצייתנות ומתחילה ללכת. ממקומי איני רואה את פניה, אך אני מניחה שהבעת אי הנוחות מתגברת. אני הולכת אחריה ומדי פעם, בעזרת משיכות חדות ברצועה, מטה את צווארה לאחד הצדדים מה שמסמל לכלבה-אישה להסתובב לכיוון הזה. החדר לא גדול, ועל אף שמעטים בו הרהיטים עדיין אנו נאלצות להסתובב לא מעט.
לכלבה-אישה אין זנב אבל יש לה תחת, והוא, התחת, מענטז מולי כשהיא הולכת. התחת מעט גדול מדי לטעמה אך רך ונוח לטעמי. הוא לבנבן עם פסים אדומים, לא טבעיים, שנזרעו בו בשעה האחרונה. באמצעו של התחת יש פס שגם אם אינו מגלה, אני יודעת שמסתיר חור מסוגנן. לכשעצמי אין החור הזה מעלה ואינו מוריד, אבל אני יודעת שהכלבה-אישה מאד רגישה ופוחדת מנגיעה, שלא לומר חדירה, לאותו חור מוסתר. וכך, משמש לי חור התחת המוסתר אמצעי איום שממנו פוחדת הכלבה-אישה מאד. לפתע, מעלה בי התחת מעין חמה וכעס לא מוסברים ואני עושה צעד מהיר ובועטת בו. ושוב, ושוב. הבעיטות מעבירות זעזוע בגווה הדק של הכלבה-אישה והוא מגיע עד לפיה, שמשמיע אנחה. "שקט", אני אומרת בקול כועס. הכלבה-אישה ממשיכה בתנועתה.
כשהכלבה-אישה הולכת, שדיה משולשלים כלפי מטה ובעיני זה מחזה מרהיב. הם עגולים ובולטים כל כך. לפתע עולה הרצון מלפני, ואני עוצרת אותה, כורעת ותחילה לצבוט בפטמותיה, לסטור בציציה, למחוץ ולמעוך חזק ככל שאוכל. "די, בבקשה, זה כואב", אומרת לפתע הכלבה-אישה בקול תחנונים. אולי היא יותר אישה מכלבה, יכולה לחשוב צופה מקרית, הנה היא יכולה לדבר, אך אני מתייחסת אליה כיותר כלבה מאשר אישה. "לא אמרתי לך שאסור לך לדבר אלא רק להשמיע קולות כלביים?", אני שואלת בקול קר תוך שאני מושכת חזק למעלה בשיערה, מה שמטה את ראשה בזוית תפילה כלפי השמיים. היא מנסה להנהן אך לא יכולה כי אני מחזיקה חזק בשיערה הלא-ארוך, ולכן היא מסתפקת ביללה שהיא מקווה שתפייס את דעתי. אבל אני, שדעתי לא התפייסה, ואולי אני סתם נהנית להתעלל בה, מנצלת את הרצועה הארוכה ומוסיפה עוד כמה פסים אדומים לישבנה. הפעם היא כבר לא מדברת אלא רק מייללת. "כלבה טובה", אני אומרת לה, תופסת את לחייה בין יד לאצבע, מוחצת חזק עד ששפתותיה משתרבבות ומנשקת אותה נשיקה מלאת תאווה. לשוני חודרת לפיה, אני נושכת את שפתיה ומשאירה אותה ללא אויר.
"הנה", אני מוחאת כף אחרי שהתיישבתי על אחד הכיסאות בפינת המטבח, "מהר". היא זוחלת כמיטב יכולתה, וכשהכלבה-אישה מגיעה אני מושיטה את רגלי. "ללקק כלבה", אני אומרת ברכות, היא שכבר יודעת לאן זה מוביל, מלקקת את כף הרגל, אצבע אחר אצבע ועולה באיטיות במעלה השוק, דרך כיפוף הברך ועד מבוא הירכיים. היא שומעת את אנחותיי החרישיות ורואה את מבטי האישור וזו כנראה הסיבה למבט הגאווה שעולה לפתע בעיניה.
אני פושטת את מכנסוני, והיא מחדירה אלי את לשונה, נושפת אויר, לוחצת באפה את דגדגני ועושה בי מיני מעשים מגונים. הפעם, אינני כועסת עליה אלא להיפך, מעודדת אותה להמשיך, ממש מהפך...
לבסוף, כשאני מסופקת ומרוצה, אני מורה לה לשכב על גבה ולאונן מולי. היא מתקשה בהתחלה אך מספר הצלפות על ירכיה העירומות וצביטות בפטמתה (השמאלית הרבה יותר רגישה מהימנית, למי שאולי תתקל בה בעתיד) עוזרות גם לה להגיע לשיא שלשמו התכנסנו.
היא מסתכלת בשעונה, מגלה שמאוחר וממהרת להתלבש. אנחנו מחבקות ומתנשקות, הפעם שתינו בעמידה והיא עוזבת בחיפזון.
סתם תמונה קטנה שנזכרתי בה היום בגעגוע.

האדון שלומי​(שולט)
תמונה
יופי של תמונה יש דרך ליצור קשר עם אותה כלבה-אישה?
4 בנוב׳ 2008, 17:16
כלבלב אנושי
תיאור מצמרר
תיאור מדהים של סיטואציה מגרה בטירוף... ממש ראיתי עצמי שם על 4...לרגלייך... כ"כ הזדהתי עם ה"כלבה אישה", גם הכינוי "כלבה אישה" כינוי יפה, אשר שם לב לדקויות... קודם כלבה...רק אח"כ אישה... תיאור מגרה ומחרמן... תודה !!!
11 בנוב׳ 2008, 7:58
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
ובכן
יפה. התגובה הראשונה שעשעה אותי עד בלי די. :)))
19 בנוב׳ 2008, 5:36
כחלחלה​(נשלטת)
תמונה
אהבתי, למרות שאני לא כל כך מתחברת.
19 בנוב׳ 2008, 22:11
saz​(נשלט)
תמונה
למה לי לא קורים דברים כאלה? :(
30 בנוב׳ 2008, 22:41
דיטה​(נשלטת)
התמונה
יופי של תמונה. אהבתי!
29 בדצמ׳ 2008, 22:15
gal
מושלמת
התמונה
5 בינו׳ 2009, 16:16
Mary Jane
.
רהוטה ומדויקת, אהבתי.
13 בינו׳ 2009, 15:45
dn46​(שולט)
נהדר
יפה וזורם
22 בנוב׳ 2009, 18:05
Honeyfinger​(אחרת)
מגרה ביותר
אויש אני מתגעגעת לכוס טעים ומתוק............ Honeyfinger
4 בינו׳ 2011, 6:30