בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חופשה מיוחדת

מאת תהום{Venus in F}     9 בנובמבר 2008
אני קובעת איתך שעה שבה תחכה לי מתחת לבית. "תכין תיק עם קצת בגדים וכמה משחקים" אני פוקדת. ואתה מחכה בדיוק בשעה היעודה עם תיק מוכן כמו כלב טוב. ליאור מגיע עם האוטו ואני פותחת את הבאגז'. "לשם" אני מראה לך לאן אתה נכנס. באותו רגע אני מרגישה את הבטן שלך מתהפכת, את העלבון - אתה נכנס לבאגז' בעוד שאנחנו נוסעים במכונית מרווחת ונעימה. ואתה, כעבד צייתן, מעמיס את התיקים ונכנס לתוך הבאגז'. אנחנו מתחילים בנסיעה לצימר. הנסיעה עוברת בנעימים. אתה מצליח לשמוע את הצחוק שלי חודר לתוך הבאגז' ואתה מתהפך.
צחקוקים ונגיעות להוטות, הפסקה קצרה באמצע לפיפי, קפה ולבדוק שהכול בסדר וממשיכים בנסיעה. ואז אני וליאור כבר לא מצליחים להתאפק עד הצימר וחותכים לחורשה שבשולי הדרך כדי למצוא פתרון ליצרים המשתוללים. ושם, על האוטו, אני משפיטה אותו ומוציאה את הזין שלו ומתחילה לשאוב אותו לתוך הגרון שלי. שנייה לפני הסוף אני מפסיקה ועולה על מכסה המנוע ומכניסה אותו אל תוך הגוף שלי, והוא מתחיל לזוז בתוכי, וכל האוטו קופץ ואתה נמצא שם בבאגז', מתפוצץ מקנאה, מת לראות מה אנחנו עושים. ליאור חופן את החזה שלי ושנינו גומרים וחוזרים להמשך הדרך.

אחרי חצי שעה של נסיעה אנחנו מגיעים לצימר המיועד. פותחים את הבאגז', ממשיכים בנשיקה לוהטת ונכנסים לצימר ישר לתוך המיטה לסיבוב נוסף. אתה יוצא מהבאגז', מושפל וכנוע, לוקח את התיקים שלנו ומכניס אותם לחדר. שם אתה רואה אותנו באמצע סקס לוהט, אני קופצת עליו והוא לא מוריד את הידיים שלו מהשדיים המדהימים שלי. אתה לא יודע מה לעשות. הרגשות מציפים אותך ואתה מפשיל מכנסיים ומתחיל לאונן. אני שולחת לך מבט חטוף וצוחקת עלייך שאתה אפס. ואתה גומר. אחרי אורגזמה משותפת שלי ושל ליאור אני קוראת לך שתמלא את הגקוז'י במים חמים. אני וליאור ממשיכים להתמזמז במיטה. ואתה לא מצליח להוריד מאתנו את העיניים.
הגקוז'י מוכן ואנחנו נכנסים לתוכו וגם שם אנחנו לא מפסיקים לגעת אחד בשני. ליאור קורא לך, "אפס, בוא תראה", לוקח את השד שלי ומלקק את הפטמה ואני גונחת.
אני צוללת בגקוז'י ומתחילה למצוץ לליאור מתחת למים והוא משתגע ממני וגומר באורגזמה אדירה.
לאחר מקלחת והתארגנות אנחנו הולכים למסעדה שבחרתי מראש. אותך אני קושרת לשירותים ודואגת לך לשתייה ולסיגריות. אנחנו הולכים למסעדה. אני בוחרת את המנות הטובות: קלמרי תרד, כבד אווז עם ריבת תאנים ולעיקריות דג לברק ברוטב סרטים ואוסובוקו טלה,כמובן עם יין פינו נואר תוצרת צרפת ולקינוח עוגת נמסיס עמוסה בשוקולד. כמובן שנשארו הרבה שאריות ואני מבקשת מהמלצרית לארוז הכל. אנחנו חוזרים לצימר ואתה מתעורר מהתנוחה שהיית בה. אני משחררת אותך מהקשירה ואומרת "אפס, בוא לאכול", ומוציאה את הצלחת המיוחדת בשבילך - קערת הכלב האהובה עליי, ומתחילה לשפוך את כל האוכל, כולל הקינוח ואומרת לך: "בתאבון". ואתה מתמלא גועל. המנות הראשונות והעיקריות והקינוח מעורבבות יחד וזה נראה רע, אבל הרעב משתלט עלייך ואתה אוכל הכול. כשאתה מסיים לאכול אתה רואה אותנו במיטה ואני מטפטפת על ליאור שעווה חמה. הדרך שבה הוא מתמסר לכאב שאני מעניקה לו היא מחזה מדהים ורומנטי. אני עוברת להצלפות קלות עם הקרופ שלי ולבסוף אני עולה על הפרצוף שלו ומתחילה לדהור עד לאורגזמה חזקה ומטורפת של שנינו. ואנחנו נשכבים במיטה לשינה לא לפני שאני סוגרת אותך שוב בשירותיים וזורקת לך כרית ושמיכה.

בבוקר אני נכנסת לשירותים להשתין ואתה מתעורר מהרעש הקל שאני עושה. אני מסיימת וניגשת לצחצח שיניים. במהלך הצחצוח אני יורקת עלייך את השאריות של משחת השיניים, מסיימת ויוצאת. ואז ליאור נכנס, אבל במקום להשתין באסלה הוא מכוון ישר עליך ומשתין על הפרצוף שלך.
אני מכינה את הג'קוזי ונכנסת לתוכו וכעבור כמה דקות ליאור גם נכנס ואין דבר טוב יותר מסקס עם החרמנות של הבוקר. בתוך הג'קוזי אני עולה על הזין של ליאור ומתחילה לזיין אותי ואותו ואני מרגישה את הזין שלו נכנס יותר ויותר עמוק, ונוגע בדיוק בנקודות החשובות, ואז כמו מטורפת אני גומרת וזה רק מגביר את הדחף שלי להמשיך, ואני ממשיכה לקפוץ עד ששוב אני מרגישה שאני גומרת, ובום עוד אורגזמה. ואז ליאור יוצא ממני וקורא לך ואתה מתקרב לזין שלו ובמטח סילון הוא גומר לך על הפרצוף. אנחנו נשארים בג'קוזי, נרגעים ומתנקים ואז ארוחת הבוקר מוכנה ואנחנו מתיישבים לאכול. איזה מטעמים: חביתות, לחמניות, ירקות ועוגות. אתה מתקרב אליי ואני רואה שאתה רעב. אני לועסת היטב את האוכל שבפי ויורקת אותו לרצפה ואומרת לך לאכול ואתה מתכופף ואוכל את השאריות, וככה אני ממשיכה, לועסת ויורקת לרצפה ואתה מלקק בהנאה.
ואז הגיע הזמן לחזור הביתה. אורזים הכול, אתה מכניס הכול לבאגז', וכשהכול כבר בפנים אני אומרת לך "ועכשיו את המטען הגדול", ואתה נכנס לתוך הבאגז' ואנחנו חוזרים הביתה.

Venus in Furs{תהום}
(:
}}}}}{{{{{
4 בנוב׳ 2008, 16:07
מלכת הכלום
מהמם.
וגם את.
4 בנוב׳ 2008, 18:56
אושה{אוש}
אין לך רגע דל
קודם כל סחטיין לליאור שיכול לגמור כל כך הרבה פעמים בסופ"ש וסחטיין עליך על היצירתיות והיצרים וכמובן לא נשכח את המטען הכבד :-)
4 בנוב׳ 2008, 20:47
דני בוי
מדהים
קינקי וחזק ביותר, אהבתי
4 בנוב׳ 2008, 21:22
סוף של קצה
ליאור
איכס שם מגעיל!!!
4 בנוב׳ 2008, 23:09
ראובן
ענייני מזון
תודה על הכתיבה השוצפת. קו העלילה המשני של ענייני המזון (מעדנים וכו') מוסיף המון. הרשי לי להחמיא לך על המגע היצירתי ב'להגיש לעבד את המנה העיקרית והקינוח יחד' - זה טוב ומעורר חיוך. מצד שני, ללעוס מזון ולירוק אותו על הרצפה עבור עבד, שוב ושוב, זה קצת יותר מדי שירותי, לא כן?
5 בנוב׳ 2008, 15:18
עלוב החיים
כתיבה מעולה, סיפור נהדר
ריספקט
6 בנוב׳ 2008, 21:20
קטסטרופה{Adonai}
פעם ראשונה שאני קורא במגזין ומגיב.
ולא סתם. תמשיכי ככה.
11 בנוב׳ 2008, 15:35
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
יפה מאד
ומגרה גם. :)
19 בנוב׳ 2008, 5:26
קשקש​(מתחלף)
.
מעניין... נשמח לקרוא עוד
21 בנוב׳ 2008, 16:31
Winston Wolfe​(מתחלף)
רק התיאורים
משום מה הצלחתי להסתכל על כל זה מתוך העיניים של אותו עבד ולרגע אפילו הרגשתי את עצמי שם, שזה היה בכלל מוזר. אחלה קריאה של בוקר. מאוד אהבתי.
26 בנוב׳ 2008, 10:26
ערום לעינייך​(נשלט)
מצוין
מעורר מאד(:
28 בנוב׳ 2008, 13:55
מצליף חזק
חיוך גדול
(((-:
23 בדצמ׳ 2008, 4:48
Victoria Frances​(שולטת)
פשוט
ווווווואאאאאאאאאאאאאאו
7 בפבר׳ 2009, 15:34
Padfoot
ממש אהבתי
רוצה לשמוע עוד
24 ביוני 2009, 17:52