שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדילדו הראשון שלי

מאת פרא אציל1     21 בספטמבר 2009
כשפתחתי את דלת החנות חשתי התרגשות מהולה במבוכה. נכנסתי פנימה וירדתי אל קומת המרתף. האוויר היה קריר במידה הנכונה בשביל יום קיץ לוהט ואור נעים ואפרפר חדר מחלון הראווה אל החנות. המוכרת עמדה בקופה ודיברה בטלפון. חמקתי ממבטה וניגשתי אל קולבי ההלבשה התחתונה. בחנתי מחוכים, ביריות ותחתוני תחרה, אבל כל הזמן חשבתי על המטרה האמיתית שלשמה באתי. המוכרת פנתה אלי ואמרה שיש מבצע של 50 אחוז על כל הקולקציה. מלמלתי משהו והמשכתי לבחון את הסחורה. אחרי דקה בערך אזרתי אומץ ועברתי אל הקיר הסמוך, שם הם היו מונחים על מדפים כמו מוצגים במוזיאון – כ-30 דילדואים, עומדים או שוכבים. באריזות פלסטיק מהודרות או פשוט חשופים על המדף. למרות המבחר לא התבלבלתי וניגשתי ישר אליו. ראיתי אותו בביקורים הקודמים שלי במקום, אבל התביישתי להתקרב אליו או לגעת בו. קראתי עליו באתר האינטרנט של החנות ובאתרים של חנויות מין מחו"ל. הבנתי שהוא משהו מיוחד: דילדו כפול, גדול, עם ראש יפה, גוף עבה ומגע שמימי. שלחתי יד מהססת והרמתי אותו. ההרגשה הייתה מפתיעה: היה נדמה כאילו המשקל שלו, הגודל והמגע נכונים בדיוק.

המוכרת ניגשה אלי ושאלה אם אפשר לעזור. הרמתי את מבטי תוך כדי הנחת הדילדו במקום ואמרתי שאני מחפש דילדו עבורי ועבור בת הזוג שלי. היא נראתה מעט מופתעת ושאלה אם אני מחפש משהו מיוחד. עניתי לה שאני מעוניין בדילדו כפול. המבוכה שלה התחלפה במעשיות והיא הרימה דילדו ורוד בעל מראה חמוד והושיטה לי אותו. המגע שלו היה אחר לחלוטין. הוא היה רך מאוד וכמעט ספוגי והמראה שלו לא היה ריאליסטי בכלל. הוא היה זול בחצי מהדילדו הקודם, אבל מהר מאוד ויתרתי על הרעיון לרכוש אותו.

"דרך אגב, קוראים לי גפן", היא הציגה את עצמה. "רועי", עניתי לה תוך כדי שהסתכלתי עליה בפעם הראשונה מאז שנכנסתי לחנות. היא הייתה כהת עור, עם תלתלים שחורים וארוכים שהקיפו חיוך חמוד. לבושה בג'ינס פשוטים וצמודים וחולצה ירוקה עם מחשוף קל שהדגישו גוף עגלגל. גפן הציעה לי לבחור בין דילדו עם רתמה לכזה שלא מצריך רתמה. היא הסבירה לי שמתחילות עשויות להתקשות להחזיק את הדילדו בתוך הנרתיק בזמן שהן חודרות לשותף שלהן למין. החלטנו ללכת על דילדו עם רתמה. רק אז הבחנתי שנכנסה לחנות אשה נוספת. הרגשתי נבוך. גפן השאירה אותי לנפשי וניגשה אל הלקוחה החדשה. המשכתי לבחון את המוצרים, אך רובם היו ארוזים בפלסטיק. על הקיר ליד היו תלויות רתמות מעור. המבחר היה גדול אך גם הפעם העיניים שלי נחו על שני המוצרים היקרים ביותר. הראשונה הייתה רתמה יפהפיה עם אבזמי מתכת בוהקים. השנייה הייתה דומה לה אך בגזרה אחרת ועם אבזמים שחורים.

גפן סיימה את ענייניה עם הקונה וחזרה אלי. למרות שידעתי מה אני רוצה ניסיתי לשמור על ראש פתוח וביקשתי שתמליץ לי על המוצר הכי מוצלח שלהם. "אני רוצה שתמצא משהו שמתאים לצרכים שלך", אמרה והציעה לפתוח עבורי מספר מוצרים סגורים בתנאי שאחזיק אותם עם כפפות. היא שלפה כפפות שקופות מניילון והתחלנו לבדוק מוצרים שונים. בכל פעם היא פתחה קופסה אחרת והגישה לי דילדו חדש. הם היו בצבעים ובגדלים שונים: ריאליסטיים או בעלי מראה של צעצוע; רכים או קשים; בעלי מרקם ספוגי או חלקים; בצבעי גוף או פלורוסנטיים. השווינו אורך, עובי ותחושה. בניגוד למה שהייתי מצפה הרגשתי חופשי לחלוטין.

שאלתי אותה מה היא חושבת. ראיתי שהיא מכוונת אותי לקחת משהו "צנוע" בגודל שלו. הרמתי שוב את הדילדו החביב עלי ושאלתי אם היא חושבת שהוא גדול מדי. היא אמרה שזה תלוי בניסיון שלי ושאלה אם התנסיתי בדברים דומים. אמרתי לה שהתנסיתי במין אנאלי אבל לא עם דילדו. היא הציעה שאנסה להעריך את הגודל של הדברים שקיבלתי. סיפרתי לה שהיה לי ניסיון עם מלפפונים. "זה בהחלט גדול יותר ממלפפון ישראלי ממוצע", היא אמרה מחייכת ושאלה אם אני חושש לקנות צעצוע קטן שלא יספק אותי אחרי שאתרגל לגודל שלו. אמרתי לה שאני חולם על זה הרבה זמן ושהדילדו הגדול פשוט מדליק אותי יותר. בזמן הזה נכנסו לחנות עוד לקוחות וגפן השאירה אותי לנפשי עם הצעצועים.

החלטתי לבדוק את הרתמות השונות. לקחתי שוב את הדילדו החביב עלי ואחת משתי הרתמות המלכותיות והחדרתי אותו לטבעת המיועדת לכך ברתמה. גפן שסיימה עם הלקוחות חזרה אלי. הרגשתי קצת נבוך, אבל היא אמרה לי שאני עושה את מה שצריך ושזה טוב מאוד שאני בודק כך את הדברים. בסופו של דבר החלטתי לקחת את הדילדו הגדול. גפן בחרה עבורי את הרתמה היוקרתית עם אבזמי הכסף, לא לפני שהניחה אותה על האגן שלה והסבירה לי איך קושרים אותה.

ניגשנו לקופה עם הרכישה החדשה שלי. הרגשתי כמו ילד שזכה בצעצוע חדש. גפן הציעה לי להצטרף בחינם למועדון החברים וליהנות מהנחות על כל רכישה בעתיד. נתתי לה את הפרטים שלי ואת כרטיס האשראי. היא הכניסה את הדברים לשקית, לא לפני שציידה אותי בנוזל סיכה במתנה והסבירה לי איך מנקים את הרתמה ואת הדילדו. הודיתי לה על ההדרכה ועל כך שעזרה לי להתגבר על המבוכה.

יצאתי מהחנות וצעדתי לאוטו. כל הדרך חשבתי על המתנה שנמצאת בתיק שלי. הטלפון צלצל. הבוס שלי היה על הקו. הוא רצה לדבר באיזה עניין. התחלתי לנסוע הביתה. העיר הייתה פקוקה והתנועה זרמה באיטיות. על המרקע הופיעה שיחה ממתינה. ראיתי מספר לא מוכר בתל אביב. המשכתי בשיחה עם המנהל. ואז נכנסו אחת אחרי השניה עוד שלוש שיחות ממתינות מאותו המספר. תיארתי לעצמי ששכחתי את כרטיס האשראי שלי בחנות ושגפן מנסה להשיג אותי. סיימתי עם הבוס וחזרתי למספר. על הקו הייתה גפן. "רועי אתה עוד קרוב", היא שאלה בקול מהסס. אמרתי שלא אבל שאם שכחתי משהו בחנות אני יכול להגיע. בינתיים כבר הסתובבתי עם המכונית כדי להתחיל לחזור לחנות. "לא שכחת כלום", היא ענתה והוסיפה, "פשוט דיברתי עם הבוסית שלי והיא חושבת שמכרתי לך את הרתמה הלא מתאימה. אתה צריך את הרתמה השנייה עם הגזרה הנמוכה בשביל הדילדו הזה". אמרתי לה שאין בעיה ושאני אחזור להחליף את הרתמה. הדרך לחנות הייתה מהירה ולמזלי מצאתי חניה קרובה.

נכנסתי לחנות וניגשתי לקופה. אמרתי לגפן שלום. היא טיפלה בלקוחה אחרת. החלטתי לא להפריע וניגשתי לקיר עם הרתמות. גפן סיימה עם הלקוחה ופנתה אלי. "אני מצטערת, אבל נראה שעשיתי טעות", אמרה. אמרתי לה שזה נראה שהיא עושה את העבודה שלה במקצועיות. היא הורידה את הרתמה המתאימה מהמדף והראתה לי אותה. אמרתי לה שאני סומך עליה לחלוטין. היא אמרה שהיא צריכה לעלות למעלה כדי להביא לי רתמה חדשה מהאריזה. בינתיים חזרתי לבחון את הצעצועים שהשארתי על המדף. גפן חזרה עם הרתמה כשעל פניה חיוך ממזרי. "אתה רוצה לנסות אותם", אמרה והצביעה על המדף. הבנתי מיד למה היא מתכוונת. היא אמרה לי לחכות והלכה לנעול את דלת החנות.

כשחזרה היא בחרה את הדילדו האהוב עלי ושאלה אם אני רוצה לטעום. פתחתי את הפה והיא החדירה אותו פנימה. ההרגשה הייתה מדהימה. התחלתי ללקק את הכיפה היפה שלו ומצצתי אותו בתאווה. גפן סימנה לי לרדת על ארבע. ירדתי על הרצפה והמשכתי כשהדילדו תקוע בפה שלי. אחרי דקה בערך היא הוציאה אותו והניחה אותו על המדף. היא עזרה לי להוריד את המכנסיים והתחתונים והלכה לרגע לכיוון הקופה. כשחזרה היא בחרה בדילדו הדק ביותר וביקשה ממני להסתובב. הרגשתי נוזל נעים וקר בפי הטבעת ובהמשך משהו נוקשה ונעים. ניסיתי להירגע ולהרפות. גפן הייתה כנראה מיומנת מאוד. היא מרחה עוד נוזל סיכה והמשיכה לטפל בי עד שהדילדו חדר כולו. נאנקתי מהנאה וכאב. היא העבירה אותו הלוך ושוב והתחושה היתה משכרת. כך זה נמשך כמה דקות. גפן ניגשה למדף ולקחה את אחד הדילדואים שראיתי קודם לכן. הוא היה קצר ועבה והכיפה שלו רחבה. היא דחפה אותו לפה שלי וינקתי אותו בתאווה. עד שהיא הורתה לי להפסיק ודחפה אותו לדלת האחורית שלי, לא לפני ששימנה אותי ואת הדילדו היטב. ההרגשה היתה מדהימה. הרגשתי שמשהו ממלא אותי לחלוטין. רכבתי על הדילדו. נאנח מהנאה. גפן אמרה שנראה שאני מוכן והוציאה את הדילדו. באמת הרגשתי שאני פתוח לחלוטין.

היא אמרה לי לא לזוז או להסתובב. שמעתי איך הג'ינס שלה נופלים על הרצפה ואיך היא מותחת את רצועות העור של הרתמה. היא נעמדה מולי וחשפה בפני מראה מדהים. היא לבשה חזייה שחורה והדילדו הזדקר מולי במלוא הדרו. היא ניגשה אלי והחלה לזיין את הפה שלי. התחושה של הדילדו הענק הממלא אותו הייתה משכרת. ינקתי ומצצתי אותו והבחנתי בחיוך של סיפוק על פניה של גפן. היא צעדה אחורה וניגשה אלי מאחור. "נראה לי שאתה מוכן", אמרה בזמן שחדרה לתוכי בהחלטיות. הרגשתי כאב עז מפלח את גופי. הכאב התחלף מהר מאוד בתחושה שלא הכרתי מעולם. גפן נעה קדימה ואחורה, מעניקה לי עונג. בלי שיכולתי לשלוט בעצמי נאנקתי וביקשתי עוד ועוד. רכנתי קדימה והרמתי את הישבן שלי גבוה ככל שיכולתי. הבטתי הצידה למראה שעל הקיר וראיתי את המראה החלומי של גפן נועצת בי את הדילדו הסגול. רציתי שזה יימשך לעד, אבל המראה היה כה מדהים עד שתפסתי את הזין שלי ושפשפתי אותו עד שנוזל לבן השפריץ ממני בעוז. נשכבתי על הרצפה וגפן יצאה ממני. צבטתי את עצמי והבנתי שהגשמתי חלום.

זכותהשתיקה
אחלה כתיבה
סיפור יפה
21 בספט׳ 2009, 21:16
FrozenSpell​(נשלט)
חזק
אהבתי מאוד!
23 בספט׳ 2009, 13:22
גיא 22
יפה מאוד.
תעשה המשך
23 בספט׳ 2009, 23:52
פאני היל​(לא בעסק)
סיפור מהנה
אשמח לקרוא סיפורים נוספים פאני היל
24 בספט׳ 2009, 11:07
המפקדת​(לא בעסק)
רק רציתי להגיד ש...
הסיפור נפלא, כתוב יפה, נשמע ממש כמו יום עבודה ממוצע אצלי בחנות :)))
1 באוק׳ 2009, 16:21
Faara​(שולטת)
יופי
יופי של כתיבה. יופי של סיפור. יופי של הגשמה. תמשיך להנות.
4 באוק׳ 2009, 16:29
123457​(נשלט){תפוס}
מדהים
מדהים ... מזכיר לי חוויות מעולם השליטה
7 באוק׳ 2009, 12:23