בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקרנבל (פרגמנט)

מאת dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}     6 בנובמבר 2009
...איברי נדחס לו אל בין שפתיה התחתונות במקצב אחיד ובלתי מתפשר. הכוס הנפוח רטט לו כפעמון קטנטן, כאילו מבקש להצטרף גם הוא למנגינה. גניחותיה שרו שיר מלא תשוקה בעודי בועל אותה. שחלותיה רעדו, חצוצרותיה חיצררו. כל גופה רעד ורטט למקצב נגינתנו בעודי מנצח על התזמורת כולה.
לכל בית בשיר הוקדש מקצב. לעיתים המקצב התגבר. לעיתים נשאר קבוע. לעיתים חשתי שיש להוסיף תת-מקצב של הצלפות.
היא כרעה על ארבע ככלבלבה ואז התווסף מקצב ההצלפות. בעזרת ידי תופפתי וטפחתי, ריגשתי והאדמתי את עכוזה המיוזע.
איברי המשיך לבעול. ספק מקל לתיפוף, ספק מקלו של מנצח התזמורת כולה. אליו הצטרפו אשכי המיוזעים, אשר תופפו גם הם על בשרה בפיגור קטן אחרי הקצב.
לעיתים הצטרפתי גם אני אל שירתה. בעודה גונחת בקולה הנשי והדק שרתי את שירתי. לעיתים בקול דק, לעיתים עבה. לעיתים קולי היה שקט ועדין, לעיתים מתפרץ ונבזה, כאיש מערות, כאדם קדמון התובע את ששייך לו.
לאחר כחצי שעה, אולי קצת יותר, חשתי שקרב ומתקרב זמנה של הגראן פינאלה.
החלטתי להוסיף כלי נגינה נוספים לתזמורת. ולחילופין – להסיר אלמנטים אחרים. על כן פיה נסתם בתחתוניה, אשר ספגו את נוזליה קודם למעשה הבעילה. את צמד שפתיה העליונות הדבקתי בנייר דבק.
אל פי הטבעת הוחדר איבר סיליקון משומן, וידיה נקשרו מאחורי גבה, אוחזות בו. פניה נלחצו אל המזרון, עכוזה הונף אל-על, ידיה, עם הדילדו, הונחו להתנועע במקצב המתאים, ובאותו הזמן התחלתי בקצב מתגבר והמשכתי במלאכת בעילתה. הנגינה אט אט התגברה עד אשר הגיעה לווליום ולמקצב הרצוי.
ידיה בעלו את פי-טבעתה במרץ רב, כאילו מתחרות עם איברי אשר בעל חור אחר. פיה, אשר היה סתום, ניסה לציין שגם הוא קיים, אך ללא הועיל. היא ניסתה להרים את ראשה, להביט לאחור, אך בעזרת כף רגלי הצמדתיהו למיטה. "Not yet baby... Not just yet". המשכנו כך עוד מספר דקות, עד אשר הגיע זמן אקורד הסיום.
סידרתי אותה חיש-הרף על ברכיה, הסרתי במהירות את נייר הדבק, הוצאתי את תחתוניה מפיה, עכוזי המיוזע עד מאד נדחף אל פרצופה, על הדילדו הולבש קונדום חדש, ובעודה שותה ומלקקת לשובע, אחזתי בזוג שדיה, איברי ביניהם, לש ודש, נע וזז. בעודי נע על פלג גופה העליון, ידיה נעו בין רגליה, עד אשר לא יכלנו לשאת עוד את העונג, אשכי התרוקנו, הזרע נזל מבין זוג שדיה, מילא את טבורה, והמשיך לנזול אל איבר מינה, אפף את הדילדו אשר המשיך לנוע, שימן והקל את פעולתו...וכך זה הסתיים. מיד לאחר מכן הכלבונת הקטנה גמרה גם היא... ומצאנו עצמנו מחובקים, מתנשמים, נחים.

המשרת השקט
פשוט מפגר
סיפור דפוק לגמרי
8 בנוב׳ 2009, 22:30
סנסה​(נשלטת)
תיאור פלסטי מדי ועמוס מדי בפרטים.
לא ברור אם אתה מתאר כאן סרט פורנו רע במיוחד שראית או פנטזיה שלך. שלך בחצוצרות מחצרצות, אני.
9 בנוב׳ 2009, 11:04
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
:)
זה נחמד שבחרת להביא את הריב שלך מהצ'אט גם לכאן ;) תזמיני את "חברות שלך". אה אולי בעצם הזמנת :)
9 בנוב׳ 2009, 11:54
סנסה​(נשלטת)
עד כמה שיהיה קשה לך להבין...
התגובה שלי באמת קשורה לזה שלדעתי הסיפור שלך גרוע. אם אתה מעדיף כמו ילד קטן לראות את זה כתוצאה של הנסיונות הפאתטיים שלך להתחיל איתי והעובדה שאני דוחה אותך כל הזמן, זה באמת לא אומר עליך הרבה. ולהבא אם קשה לך להתמודד עם ביקורת אולי פשוט לא תפרסם?
9 בנוב׳ 2009, 13:14
MustHer
לפי דעתי
זה סיפור מענין שצריך לדעת איך לקרוא. מה הכוונה? זה לא סיפור שנועד לקריאה כשיד אחד גוללת מסך והשניה משפשפת גנזך :))) אם קוראים אותו לאט, ומדמיינים, ו*חושבים* זו יכולה להיות חגיגה. קונצ'רטו :) (בקשר לריבים ולליכלוך, מישהי שטורחת עד כדי כך...זו תעודת עניות אישית שלה, לא להתרגש).
9 בנוב׳ 2009, 13:30
ענבל 23​(נשלטת)
חחחחח אכן מסכימה
גם אני צחקתי מהקטע של ה''חצוצרות מחצרצות'', באמת גרוע.....חחחחח
11 בנוב׳ 2009, 23:05
L seeker of Light​(שולט)
:)
מסכים עם זה שמעלי...סיפור מעניין לקריאה :)
12 בנוב׳ 2009, 12:18
double_you_w​(נשלט)
מענין
מחרמן את המוח :-)
12 בנוב׳ 2009, 16:28
venus in our blood​(שולטת)
אהבתי:)
תודה:)
13 בנוב׳ 2009, 7:13
Liz
נחמד
אמרתי פעם ואחזור על זה שוב- אתה כותב מצויין :)
14 בנוב׳ 2009, 18:31
Black P e a r l
נחמד..
יש מילים שהייתי משנה אבל הוא מהיר וסוחף ואפשר לראות את זה מול העיניים מתרחש חסר לי קצת התעכבות על הסוף, הפינלה מרגיש קצת לוקה בחסר. אבל הסיפור מדליק.. וסקסי :P
14 בנוב׳ 2009, 21:33
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
תודה
בכייף :)
6 בינו׳ 2010, 0:56
בת אלף
סתמי למדי אך חביב
מעניין יותר איך מישהו שמחפש שולטת מפנטז דוקא על זה.
7 בינו׳ 2010, 8:06