בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עונש לילי

מאת slave toni​(נשלט)     6 באוקטובר 2010
שהשעון צלצל בשלוש בבוקר. התעוררתי. הייתי חייב לקום. הלכתי לשטוף את הפנים אך לא התלבשתי. אתמול התלונן האדון דניאל בפני עירית שהעבדים לא מקפידים על הכנת התה . שיחה קצרה ביניהם הספיקה להחלטה על עונש. אנחנו צריכים לישון פחות ולרצות יותר.

השבוע הזה אנחנו צריכים להתעורר בשלוש בבוקר. ולהעמד בדום מתוח. עירומים לפני החדר של האדון דניאל.

דפנה יצאה מהחדר של האדון דניאל שם ישנה על השטיח והלכה לחדר האמבטיה ,צחצחה שיניים ובאה להעמד בדום מולי.

אסור היה לנו לדבר אחד עם השניה. רק להסתכל על השעון וכל חצי שעה עגולה לרדת לבירכיים ולנשק לשני במקומות משפילים. זה היה הרעיון של האדון כדי שנישאר ו ערים ועירניים אך מספיק משעמם כדי שנחווה את העונש.

השעון על הקיר תקתק במונוטוניות. בשלוש וחצי ירדתי על הבירכיים וקרבתי את פרצופי לאגנה של דפנה שעמדה בדום. נישקתי את שם ערוותה פעם אחת וחזרתי לעמוד מולה. היא הסתכלה לי בעיניים ואני בה.

כך צוונו לעמוד. מותר לזוז רק בהפסקות לנגיעות המשפילות שכאמור צריכות להתבצע כל חצי שעה.

המבט של דפנה בי היה סתמי. היא הביטה בי כי כך היתה הפקודה. היא צייתנית וכך אני. למרות שאנו גרים כבר כשנה ביחד בבית השליטים - החוויות המשותפות לנו הן ההשפלות המשותפות שאנו עוברים על ידי השליטים.

יש לנו, אני מהרהר, הרבה זמן משותף של כריעת ברכיים מול השליטים ונישוק נעליהם.

אנו עושים זאת כל פעם שאחד מהם נכנס לחדר בו אנו שוהים או כאשר אנחנו נכנסים לחדר בו הם שוהים.
(כך אנו מראים להם את הכבוד שלנו אליהם ומדגישים את המעמד הנחות שלנו כלפיהם).

אני מכיר את גופה של דפנה היטב, אין מקום בגופה שלא ראיתי או נישקתי או ליקקתי. אך הכל היה תוך מילוי פקודה או ביצוע עונש ולא כאקט ספונטני של אהבה כמו שהשליטים מתנהגים.

בחצי השעה הבאה אני חושב לעצמי שלדפנה יש גוף נהדר, היא רזה ,שער שחור באורך בינוני ועיניים ירוקות. הגבירה עירית יותר מלאה ממנה. היא אוכלת טוב יותר זה בטוח וגם באוירה רגועה יותר. אך היא מתאמנת ולכן היא לא שמנה כלל. לגבירה עירית גם יש שדיים גדולות יותר לעומת השדיים הבינוניות של דפנה...

בארבע כורעת דפנה ברך ומכניסה את הזין שלי לפיה. היא מוצצת אותו קלות מפסיקה ונענמדת שוב מולי בעמידת דום. אני לא מגיב כלל חוץ מהזדקפותו של הזין שלי שעומד כרגע כמעט במלוא תפארתו. אני חושב לעצמי האם גם דפנה מגורה כמוני. בארבע וחצי אני כורע ברך דפנה מסתובבת ואני מנשק את התחת שלה. חמש נשיקות לאורך החריץ בין עכוזיה. וחוזר לעמוד מולה היא מסתובבת וחוזרת לעמוד שוב מולי מביטים שוב ישר בעיניים.

בחמש דפנה כורעת. אני מסתובב ומרגיש את לשונה מלטפת לי את התחת. מספר מועט של ליקוקים ואנחנו שוב עומדים אחד מול השניה.

בחמש וחצי אני מלקק לה. בשש היא מוצצת לי. שנינו נעמדים ואז חוזרים לחצי שעה שינה לפני התחלת המטלות שלנו ביום החדש שהתחיל כבר למעשה בשעה שלוש. ויש עוד שבוע לעונש.

השליטים יתעוררו לא לפני תשע בבוקר.

slave toni​(נשלט)
מישהו
מה זה אף תגובה?
9 באוק׳ 2010, 6:33
שולה פנינים
תראה
זה חביב, אבל חסרה קצת עריכה לשונית.
9 באוק׳ 2010, 7:39
לילי ש'
דווקא
בעיני זה מצא חן
17 באוק׳ 2010, 0:29
nomorenomore
הממ
סגנון כתיבה נורא מעניין. עד כה זה דיי פשוט, אבל ההמשך יכול להיות מעניין. סיקרן אותי במיוחד העניין, שהם נוגעים אחד לשני במקומות כאלו ללא תשוקה, אלא רק כפקודה. מעניין איך ההמשך(בהנחה שיהיה) יתפתח.
17 באוק׳ 2010, 16:33
קנטור​(שולט){חתולהלה}
כמה שלבים חסרים
המבנה הקלאסי של הסיפור הקצר הוא פירמידה שבראשה נמצאת נקודת השיא. השלבים במבנה הם: * אקספוזיציה - המבוא לסיפור הקצר. רקע קצר על הזמן והמקום של התרחשות העלילה. * סיבוך - השלב העלילתי שבו מופר המצב המאוזן ששרר לפני שהסתבכה העלילה. * מפנה - כשהתנועה העלילתית משנה את כיוונה. מפנה יכול להתרחש לפני השיא או אחרי השיא. לעתים הוא השיא עצמו. * השיא - המקום בו הסיבוך מגיע לשיאו או המקום ה"מותח" ביותר בעלילה. * התרה - שלב המציג את פתרון הבעיה העלילתית שהעמיד הסיבוך.
18 באוק׳ 2010, 16:10
slave toni​(נשלט)
כוון הכתיבה
בפרופיל שלי יש המשך לסיפור . או יותר נכון סיפור ראשוני לסיפור זה. לגבי התפתחויות דרמטיות של מבנה סיפורי הענין הוא שנסיתי לבטא סיטואציה מפוינט אוף וויו של עבד ב"משפחה" של שולטים ועבדים. חיי עבד הם במהותם משעממים. שכן מהותו היא לבצע את המשעמם והמאוס. ה"סוכריה" בסיפורים היא שיש גם שיפחה לידו למעשה שני סוכריות... המתח הנוצר והיוצר את הדרמה הוא היות כל הגיבורים בני אותו גיל פחות או יותר אבל מעמדות של כאלה שמענישים אחרים וכאלה שצריכים לשרת .וראו איזה פלא סיטואציה כזאת גורמת לגירוי חזק ...
18 באוק׳ 2010, 23:33
Anton Lev
מדהים
זה כל כך פשוט ונכון.
21 באוק׳ 2010, 20:24
DEEPSWITCH​(מתחלף)
מתוך פקודה
עבודה בעיניים . ההשפלה הכי קשה היא בעצם העובדה שהם רוצים להיות ביחד וסליחה על הביטוי להזדיין ביחד , אבל אסור להם וכל התשוקות שלהם גלויות לעיניים זרות עיני השליטים .
8 בנוב׳ 2010, 21:24
Mary Jane
פרספקטיבה מעניינת
אהבתי.
17 בנוב׳ 2010, 18:56