סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סודות הדומים נחשפים - חלק א': החיזור

מאת זאלופון​(שולט)     19 בינואר 2010
לפני כמה שנים, קוסם שכינה עצמו "הקוסם במסכה" הופיע בסדרת תוכניות בטלוויזיה וחשף את הסודות של הקוסמים (למי שלא ראה: רוב הקסמים מבוססים על אסיסטנטיות גמישות ו/או דלתות בצד האחורי של הקופסה). כמחווה, אני גאה לפתוח את פרוייקט "הדום במסכה" ולחשוף את הסודות הכמוסים ביותר שלומדים באקדמיה לדומים, היכן שבין השאר מלמדים אותנו לקרוא מחשבות. אם את, הנשלטת הממוצעת, ואפילו את, הנשלטת המיוחדת, חושבת שאת מיוחדת, שרק לך זה קורה ושהוא באמת קוסם – זה המקום לגלות את האמת. הדום במסכה חושף בזאת את סיכומיו המסווגים מקורס "מבוא לדומולוגיה".

1. פניה לנשלטת

מספיק כמות זה טוב ממש כמו איכות. שלח פניות קופי פייסט. עד עשרת אלפים נמענות לפנייה בודדת זה לגיטימי. כלול תיאור קצר של עצמך (אתה חמוד ונראה טוב ויש לך נסיון) והצעות קוסמות עבורה.נסה לגרום לה לחשוב שאשכרה השקעת בה! כתוב שאהבת את הפרופיל שלה (אפילו אם היא יודעת שלא כתוב בו כלום, או שכתוב בו שהיא לא מעוניינת בפניות), שהיא מעניינת (כנראה על סמך המילה "נשלטת" שמופיעה ליד הכינוי שלה, כי היא לא כתבה שום דבר באתר מימיה) ושרואים שהיא מיוחדת (בניגוד להודעה בתפוצת נאט"ו שהיא קיבלה זה עתה, אבל נחליק את זה).

אם לא בא לך לבצע את ההשקעה העצומה שבלכתוב הודעה נורמלית אחת לכולן, אתה יכול פשוט לשלוח "היי", או לכל היותר "היי, רוצה לשוחח?" נשלטות מעריכות את זה.

חשוב לזכור! הרבה נשלטות לא גילו עדיין שיש כמה אלפי דומים באתר, ולכן הן יהיו כל כך שמחות שמישהו מהזן הנדיר הזה פונה אליהן, עד שמיד הן יפלו אפיים ארצה, ינשקו את רגליו בהערצה וילחשו "קח אותי". לכן מקובל ואף רצוי להניח טרם הפניה שהיא כבר מקבלת אותך כאדונה לכל דבר ועניין. לגיטימי לפנות אליה במילה "כלבה", לפעמים בצירוף "על ארבע". את דבריך נסח כפקודה: תתקשרי, תביאי מסנג'ר, תתפשטי. אם הנשלטת לא ממהרת לציית, זה רק ידליק אותך עוד יותר: תגיד לה משהו בסגנון של "כלבה כמוך אני אהנה לחנך", בתוספת שגיאות כתיב מתבקשות. היא תימס.

למקרה שתהית, אין שום דבר רע בלפנות לסאבית מקולרת. היא מיד תחשוב "קולר זה לא קיר".

2. שיחת פתיחה

פתח תמיד בשיחת "הבדסמ שלך לאן" – מה את אוהבת בבדסמ? מה כבר עשית? עם מי? על מה את מפנטזת? עליך לבצע חקירה חודרנית ברמה של בדיקת חלחולת ממוצעת.

אם הנשלטת מסתייגת מלשתף זר מוחלט בפרטים אישיים, יש לך שתי אפשרויות: ראשית, אתה יכול להטיח בה: "את לא בוטחת בי!" האשמה זו עליך לציין בטון נעלב של מי שלא מצליח להבין כיצד המידע הרב שיש לאישה הפרנואידית הזו עליך (שהכינוי שלך הוא "אדון משה" ושאתה יודע לכתוב "היי כלבה") לא מספיק בכדי שהיא תסכים למסור לך פרטי כרטיס אשראי. לחלופין ביכולתך לנקוט בגישה הפסיכולוגית ולבקש מהנשלטת "להסיר את המחסומים" מהם היא לכאורה סובלת. זכור את שתי המניפולציות האלה, "את לא בוטחת" ו"תסירי מחסומים". הן יהיו יעילות בכל פעם שהנשלטת תהסס לציית לדרישה מופרעת כזאת או אחרת.

3. פיתוי

דבר על שליטה מנטלית. ושוב. ושוב. שלב בשיחה תובנות פילוסופיות שמבהירות כמה שאתה יותר מנוסה ומבין ורוצה להדריך את הנשלטת וללמד אותה דברים שהיא טרם ראתה, שיגעו בנשמתה ויהפכו את עולמה וכל מיני בלבולי ביצים שאפשר היה להחליף בקלות ב"תורידי מכנסיים ותתכופפי", אבל היא לא יודעת את זה. כמו כן דבר על שליטה מנטלית.

יתכן שבתום תהליך זה עדיין לא תהיה משוכנע שתיאור מעלותיך והבטחותיך אכן יעניק לך בעלות על התחת של בת שיחך. אחרי הכל, אתה יודע שגם המתחרים מבטיחים שהם מנוסים ויכולים ללמד את הנשלטת לעוף. המהדרין פותרים בעיה זו על ידי הוספת שלל אזהרות: יש כאן אנשים רעים, זאבים, הם יאמרו (בפה סגור, כדי שלא יראו את השיניים החדות). כולם כאן בכאילו, סתם חרמנים שרוצים לזיין, לא בדסמיים אמיתיים ועמוקים כמוני, הם יאמרו (בחנות סגורה, שלא יראו מה מטפטף שם). אז מה, אני אראה את הרקטום שלך מתישהו? (את זה הם לא אומרים, אבל תביני לבד). אל תתבייש להיות מהדרין!

4. סירוב

אם יישמת כהלכה את חומר הלימוד, החלק הזה אמור להעלות קורי עכביש. אבל אם היא בכל זאת אומרת לך לא אחרי כל המאמצים, ישנן מספר גישות לתגובה אפשרית: האינטליגנטים יחסית ינסו לשכנע אותה שההפסד כולו שלה, אם באמצעות הדגשת מעלותיהם שלהם ("את לא יודעת מה את מפסידה") או באמצעות הדגשת הקלקולים שלה, אותם היא אינה מניחה להם לתקן (דוגמת המניפולציה הזולה אך היעילה "את לא סאבית אמיתית"). הפחות אינטליגנטים יגידו משהו כמו "מי בכלל רצה אותך יא כונפה". הממש פחות אינטליגנטים יגידו " מי בכלל רצה אותך יכונפה". ערוך מבחן אינטליגנציה עצמי ובחר את התגובה המתאימה עבורך.


בפרק הבא: בסס את שליטתך!

לילי ש'
אממ
זה כל כך נכון שזה משעמם
19 בינו׳ 2010, 11:19
ialda​(נשלטת)
.
חחחחחחחח :)
19 בינו׳ 2010, 13:15
poetry lover
חחח
נהדר. מחיאות כפיים. עכשיו תתפשט ותתכופף!
19 בינו׳ 2010, 14:59
עכברונת
אתה מנסה ללמד מה על דום כן לעשות?
או מה לא לעשות? כי ככה זה נראה.. מה שתיארת זה מה שקורה כאן כל הזמן ואני בספק אם מישהי בכלל מתייחסת להודעות שבלוניות או להודעות "היי" או שנהנת לענות על השאלה "בדסמך לאן"
19 בינו׳ 2010, 17:44
iNeo
לא מדויק
הנסיון להכליל עושה עוול למקצוע ומזלזל בתפקיד הסאבית. לדבריך נראה כי הכל שבלוני, מכאני. "אומנות של זרזות ידיים" הנרכשת באימון חוזר ונשנה עד לשלמות בביצוע. כקוסם - תמיד טוב להחזיק אוסף טריקים - אבל כל טריק עובד על קהל שונה (במיוחד אם אתה ממשיל את הדבר לקהל של סאביות). להתיחס לכולן באופן קטיגורי יוביל לרוב לאכזבה הן של הקהל והן של הקוסם מהקהל שלו. טוב, אולי במקרה של קוסמות זה לא ממש ככה, אבל להשליך בין זה לבין מקצוע הדומות זה נסיון מענין אך לא מדויק
19 בינו׳ 2010, 18:51
צפונית מהמרכז​(שולטת)
חולקת על דעתך
אתה מציג את הנשלטות כנשים נבערות וטיפשות האומנם?
19 בינו׳ 2010, 19:01
Needles And Pins​(לא בעסק)
פפפ.
אנשים פה לא מבינים בדיחות. עצוב. :( זאלו - ענק. קראתי עוד דאז כשפרסמת בבלוג.
19 בינו׳ 2010, 20:52
בלוסום​(לא בעסק)
כלבה! חכי לי על אר...אה...
LOL אמנם שחוק מעט, אך מוגש עם חוש הומור שמחליק הכל :) כל מילה בסלע :)
19 בינו׳ 2010, 20:57
lima
ענק
!!
19 בינו׳ 2010, 23:36
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
הו
זה נורא הצחיק אותי כשקראתי את זה אז ממש מזמן. עדיין כיף לחזור ולקרוא אותך, אם כי היום זה כבר מן הסתם די מובן מאליו. והתגובות עם הביקורת הרצינית על כך שזה לא נכון ולא בסדר להתנהג ככה - וואו. אני פוערת עיניים. אולי הם בעצם מתבדחים?
20 בינו׳ 2010, 8:22
Bent
זה היה מצחיק בבלוג
זה היה מצחיק בבלוג, זה מצחיק כאן, אבל זה לא ברור כסאטירה כשזה מופיע ללא הכנה בבסיס. ללא שום קשר, מחכה להמשכים :)
20 בינו׳ 2010, 15:30
ראובן
הרהור נוגה
דווקא אתה, זאלופון, החי בזוגיות הכוללת שליטה, יכולת לשפוך קצת אור על מהות השליטה. במקום זאת, בחרת למחזר חומר ישן. אמנם הטקסט כתוב טוב אבל מדובר ב old news. זה רק תורם לזילות של הרעיון האדוני, בדיוק כמו כל ה"שולטים בשקל" הגודשים את האתר. אולי תכתוב קצת על דברים רלוונטיים, למשל, חווית Dom-drop בתוך מערכת יחסים? אולי על שינויים בסיבולת של הנשלטת לאורך תקופה? צר לי על נימת התוכחה - פשוט שמתי לב שמעט האנשים פה המבינים בשליטה, אינם נוטים לחלוק את הידע שלהם - והדבר רע בעיני. אשמח לקרוא עוד מכתיבתך.
20 בינו׳ 2010, 15:42
mind games​(מתחלפת)
גדול, זאלו! :)
ושכחת להוסיף - נשלטות אינן בני אדם. ;-)
23 בינו׳ 2010, 11:57
Morrigan
גדול, גדול
משעשע שחלק מהמגיבים המזועזעים כאן מהשבלוניות חוטאים בדיוק במה שאתה מתאר... סעיף 2 אופציונלי נוסף: רפרף על הפרופיל שלה - במקרה וכתוב שם שמץ של תיאור אישי, כתוב ביקורת פילוסופית מעורפלת ופוגענית כדי לנסות ולהוריד את בטחונה העצמי של הבחורה
23 בינו׳ 2010, 15:41
יהלום נא
חחחח
חבל שציניות לא עוברת מסך טוב. אני, בכל אופן, נהנתי מכל מילה! נכון עד כאב :-)
24 בינו׳ 2010, 18:09
שש​(שולטת)
כולם צודקים
אבל בעיקר ראובן.
24 בינו׳ 2010, 18:45
מעורב ירושלמי​(מתחלף)
ענק !
התכוונתי לכתוב שזה מצויין ורק חבל שכ"כ בולט שזה סאטירה ולא השארת מקום להתלבט אם אתה באמת מתכוון לזה או שיש כאן "ציניות שאנחנו לא מבינים". (כן את כל זה התכוונתי לכתוב). עזוב, קבל ביטול. לפי התגובות פה מסתבר שזה עושה את העבודה אצל חלק גדול מהאנשים!! כתיבה משובחת, אגב.
25 בינו׳ 2010, 23:18
Homelander​(שולט)
אכזבת במעט,
תראה כבר בהתחלה אמרתי- איזה יופי, הוא בא הפוך-על-הפוך כדי ללמד את כולם (או לפחות כל מי שצריך) מה לא-לעשות בצורה יפה ומתחכמת שיבינו רק אלו שבאמת יצליחו ליישם כראוי... אבל, ראובן צדק בהחלט, מדובר פה במשהו שחוק ומוכר היטב (מדי) בשביל אלו שיש טעם לפנות אליהם בדברים וחבל שאתה בתור דום אינטיליגנטי ומנובה מאד לא דואג לכתוב משהו מעשיר הרבה יותר (וגם הוא יכול להיות בסרקסטיות- רק זה דורש יותר תחכום שאתה בודאי מסוגל לו). אבל אין ספק, התגובות פה היו הדבר הכי מצחיק (וזה עצוב)
26 בינו׳ 2010, 5:44
מיתוסית​(שולטת)
:)
גם אני צחקתי, זה החלק המשמח. החלק העצוב הוא, שדום כלשהו עוד ייקח את המאמר הזה ברצינות :) גם אני אשמח לקרוא תכנים רציניים שלך, אבל גם הומוריסטיים יספקו :)
27 בינו׳ 2010, 1:29
Marsian Lady
*
משעשע למדי, וכתוב היטב. רק חבל שיש פה יותר מדי חפרנים. תקראו, תחייכו ותמשיכו הלאה...
27 בינו׳ 2010, 19:08
צארינה
זאלו
אני מציעה לעשות מזה "דביק" בפורום אלפוני, כך שכל "דום" חדש שנכנס מיידית ירכוש כלים כיצד להבריח נשלטת, ואילו היותר מוכשרים מביניכם, הקוסמים, יזכו בשלל.
27 בינו׳ 2010, 20:09
Miss sexy​(שולטת)
מעולה!
העלית לי חיוך...
29 בינו׳ 2010, 16:58
ציידת​(שולטת)
ע נ ק ! :-)
עצוב אבל נכון.......... * מטאליקה
13 בפבר׳ 2010, 23:16
Lady Mod​(אחרת)
!
זה היה מצחיק נורא אלמלא ציירת במילים את המציאות כפי שהיא ללא טעות. רק שכחת את אלו שפונים לשולטות שבחבורה מודיעים לה שהיא נשלטת בסתר ליבה ומבטיחים להוציא אותה מהארון מה שכמובן יהפוך אותה למאושרת בנשים.
18 בפבר׳ 2010, 12:42
פועה​(נשלטת)
ההודעה
הבעיה שאנשים עושים פה קופי פייסט לפני שהם בודקים את הפרופיל נפלתי על אחד כזה אתמול ש"הסתכל בפרופיל שלי" ונראה לו שאנחנו מתאים ושאנחנו נורא דומים. אם אנחנו נורא דומים אז למה שלחת הודעה?!?
21 ביולי 2010, 0:03
L איה
זרוק עצם
זאלופון- אני מסרבת להאמין כי כך חיזרת אחר אהבתך, אני אתערב איתך על כך שלא תמצא מי שתענה לפניות כמו: היי! ו מה שלמך? זה קצת כמו שמוכר הפיצוחים משוק רמלה ייצעק לי : חמודה ( במלרע..), בואי, בואי רגע... ואני אבוא. ז"א שהסבירות שג'ון לנון יקום מקברו ויצטרף להפגנה של 'כהנא חי' הרבה יותר גבוהה מהסיכוי ששולטת או נשלטת, תענה להודעות מהסוג שתיארת. (נשלטת עם נכות קשה , פיגור, או מעורפלת עקב נטילת תרופות "מאזנות"- אולי) המלצותך לטיפול בהתנגדויות ובדחיה הן הכי פחות יעילות ששמעתי מעודי, "ההפסד כולו שלך" או "את לא יודעת מה את מפסידה" נשמע לי כמו : בבקשה, בבקשה , אני מתחנן,אני נואש, אני אהיה טוב...מבטיח... בבקשה תני לי עוד הזמנות??? -דהיינו נשלט אובססיבי שמזמין אותי לשלוט באבי אביו מלמטה.( גם זאת רק אם אחלה במחלת עור קשה, אעלה 250 ק"ג ובנאטורפיל יחזירו לי את כספי בטענה שצמיחת השיער על כפות רגליי תימשך לנצח.) זרוק איזו עצם אמיתית לכל המריירים שחולמים לשלוט. אחת ודי.
9 בינו׳ 2011, 19:33
סדיסט סטלן
יכול להיות שאני באמת מיושן?
הרי את רוב הדברים האלו עושים במציאות שאתה מחפש בת זוג חד-פעמית! כחומר התחלתי לדום המתחיל מצאתי חלקים כמשעשעים וחלקים אחרים מעליבים אפילו את האינטלגנציה של הקופים. לפי התגובות אני מבין שהיה פה ניסיון לסוג של הומור כנירא, אבל ההומור הזה די שווה לבדיחת קרש זולה
15 במאי 2011, 22:08
הרמאפרודיטה
לא לא לא
אני מתנצלת מראש על כך שאינני טיפשה, אז תסתמו מיד, אבל ממש לא היה ברור שמדובר בסאטירה. ובמידה ומדובר בכותב שבדר"כ כותב סאטירות - גם זה לא היה לי ברור, לא מכירה אתכם אנשים, צאו מהבועה. רק כשהגעתי לסעיף 3 וכבר רתחתי מזעם והתחלתי לנסח תגובה כל כך עוינת אמרתי לעצמי שרגע, זה כבר לא הגיוני שזה ממשיך עוד יותר נורא ואיום. עכשיו לתוכן - לאחר שהשכלתי להבין כי מדובר בהומור, בהחלט השתעשעתי :) אני כן מציינת שחבל שזה לא היה קצת יותר . . . ברור מההתחלה וחוסך לי את העצבים. והחשש היותר גדול - שהחומר האנושי שמתואר בטקסט עוד עלול לאמץ אותו כאורים ותומים ... ה יהיה בעזרנו.
13 ביוני 2011, 11:02
ramosi
אם אפשר רק לרשום בכותרת שזאת סאטירה
עליתי על זה שזה סאטירה בשלב של "מספיק כמות זה טוב ממש כמו איכות." אבל אני מסכים עם האחרים שממש קל לטעות, קחו בחשבון שמגיעים לכאן חדשים שקוראים כל מילה בידיעה שהם ממש לא מבינים כלום ועם מוכנות לזרוק לפח את כל עולם המושגים שלהם לגבי זוגיות כי הם יודעים שהם "שונים" והעולם הונילי לא מלמד אותם כלום.
15 בספט׳ 2012, 21:08
קיטיארה​(נשלטת){זאלוטוסים}
אדיר!
כ"כ מצחיק ונכון :)
21 בפבר׳ 2013, 19:55
1234a
אותי זה הצחיק (:
***
17 בנוב׳ 2013, 20:36
Rey​(שולט)
Rey
מצחיק ונוקב ולראיה התגובות מכל הקצוות. אני חדש כאן, וזה פוסט ישן. אני כנראה מה שכמה מגיבים כינו למעלה "שולט בשקל". לעומת שולטים "אמיתיים". ואני מה אני ומי אני, איש צנוע. שקל מספיק לי. מחמאות לכותב.
17 בדצמ׳ 2013, 15:11
שירהפרבר​(אחרת)
מצחיק ושגוי עד אימה
לכתוב כל כך הרבה וכל כך לא נכון. מה יהיה??
17 בפבר׳ 2014, 21:43
meanien​(שולט)
לא מבין למה כולן מתייחסים דווקא לצד של הסאביות..הוא מדבר בעיקר על הדומים למיניהם באתר... כתוב בצורה שנונה- אולי. אך בעיקר לועג לאינטילגנציה , כן גם של הסאביות וגם של הדומים. דווקא מאד מזכיר צ'ט.
15 בנוב׳ 2015, 5:58
subservient​(נשלט)
אוי....כמה מושקע כמה כמה נכון ומדוייק וכמה מקיף מקוה שיהיו כאלה שניחנו ביכולת ללמוד מזה ממתין לפרק הבא
13 בדצמ׳ 2015, 4:05
פיית היער​(נשלטת)
חחחחחחחח.......וואי איך צחקתי עכשיו. ציניות מעורבת בסרקזם משובח, מעולה ורגע של רצינות.... כדי להצליח לכבוש את הסאבית/ נשלטת / אחרת ... פשוט להיות אמיתי, זיופים מתגלים די מהר וגם הסירוב לא יאחר להגיע.
25 בפבר׳ 2016, 19:13
Ollie​(נשלטת)
אני תוהה אם העולם היה מקום פחות הומוריסטי בעבר, או שהבעיה היא בקוראים הספציפיים. לא מבינה איך אפשר לחשוב שזה רציני אחרי המשפט הראשון (על כמות ואיכות). בכל מקרה, נהניתי מזה כמו מכל טקסט אחר שלך שקראתי.
17 בינו׳ 2018, 7:37
LZ-BDSM-ACADEMY
הרבה זמן לא צחקתי ככה בקול! כתוב שנון וחד. לא יודעת למה יש לי הרגשה שיש לא מעט שלקחו את זה לחייהם הפרטיים בצורה ההפוכה ולא רק שולטים
2 בספט׳ 2019, 7:08
ג'ול​(נשלטת)
:))))))))))) חחח ...הרגת
11 במרץ 2021, 10:27