שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יעל או שירלי

מאת נטול מושג​(אחר)     6 בפברואר 2010
אני יושב באיזה קניון עם איזו יעל אחת. היא ילדה בת 23, אנחנו במסעדה שמגישה המבורגרים, אבל היא אוכלת סלט. היא מתביישת נורא. יש לה משקפיים, ושיער חום ועיניים כחולות. היא נאה. אבל אני עייף. עייף מכל הדברים הרגילים האלה. היא חדשה בעסק, בשיחה הראשונה היא אמרה לי שהיא ביישנית ובשנייה כשחקרתי קצת יותר לעומק היא אמרה שהיא רוצה להיות זונה במיטה וסיפרה לי בדיוק מה עושה לה את זה. אני לא רוצה כל כך לדעת מה עושה לה את זה, כי זה לא הכי מעניין אותי. אם כבר אני מעדיף למצוא לבד. מה גם שבחורות שיודעות מה עושה להן את זה, בדרך כלל מחכה להן עולם שלם של אכזבות. אני מנסה להקשיב לה אבל הקול שלה הופך מונוטוני. השולחן שלידנו כבר יותר מעניין, וניסיתי קודם, בהתחלה של ה"דייט" הזה, לשחק איתה משחק, להראות לה כמה כיף זה לדבר על אנשים אחרים כשהם בטווח שמיעה. היא לא הייתה בקטע, היא נורא מוסרית כזו, מה שעוד יותר מעצבן.

עכשיו יושבים שם כבר חמש דקות שני זוגות בגיל 45 ככה, הגברים יושבים מול הגברים, הנשים מול הנשים. וזו שיושבת עם הפנים אלי, יש לה חזה גדול בחולצת כפתורים הדוקה, שמעמיד את זה הקטן של יעל באור מאוד לא מחמיא. כשיעל (אני חושב שזו יעל, יש רגעים שאני לא בטוח) הולכת לשירותים אני מרשה לעצמי להתעמק יותר. ההיא מסתכלת עלי, ואני מסתכל עליה. אף אחד אחר לא שם לב. אני מחייך אליה, והיא מחייכת אליה. היא ממשיכה לדבר. הגברים מדברים על המקרן החדש של אחד מהם. יש ויכוח אם הוא Full HD או לא. יעל חוזרת. אנחנו מדברים על שטויות, ואני ממשיך לעשות עיניים במופגן להיא בשולחן ליד. אני עושה לה עם הראש והיא מחזירה לי, בזמן שיעל (דווקא יותר מתאים לה שירלי) עסוקה בתפריט הקינוחים. היא שואלת אם בא לי ואני אומר לה שתזמין מה שהיא רוצה אבל שיהיה קר ומתוק. היא מחייכת אלי. היא דווקא בסדר, אולי נתעלל בה היום. אני אומר לה שאני הולך לשירותים, קם ומחכה בכניסה. כמה שניות אחר כך מגיעה האישה. אני לוקח אותה ביד ומכניס אותה לשירותים של הגברים. לתא של הנכים.

היא שואלת אותי איך קוראים לי. אני אומר לה לפתוח את הפה. היא פותחת. אני שם לה כמה אצבעות בפנים. אני אומר לה שלא תדבר. היא עושה קול כזה של הבנה. אני מבקש ממנה שאם היא הבינה, שתמצוץ לי את האצבעות. היא מתחילה למצוץ אותן. אני מחייך. מוציא את האצבעות. מתיישב על האסלה, ואומר לה לרדת על הברכיים. היא יורדת על הברכיים ואז מתחילה להגיד משהו על כמה זה מלוכלך אבל היא לא מספיקה כי אני נותן לה סטירה. היא שותקת. אני מוציא את הזין שליואומר לה למצוץ. כשהיא מסיימת להכניס לפה את החלק מהזין שלי שהיא מסוגלת, אני מחזיק לה בשתי ידיים בראש ודוחף אותו. אני מרגיש את כל הרטיבות מהפה שלה על הזין שלי, ואני שומע חירחורים. אני מרפה, היא מתחילה לעלות ואני דוחף אותה שוב. מרפה ודוחף מרפה ודוחף. אני אומר לה שתשתמש בידיים שלה כדי לפרום את הכפתורים בחולצה שלה. היא עושה את זה בזריזות מפתיעה שגורמת לי לחשוב שהיא עשתה כבר משהו כזה קודם, כי בכל זאת, בפעם הראשונה בדרך כלל הלחץ משתק. זה מעצבן אותי קצת, אבל אני רוצה לראות את הציצים האלה.

אני עסוק בציצים שלה, אבל היא מתרגלת לאט לאט לגודל של הזין שלי. והיא קולטת שהכיפה שלו זה החלק הרגיש ביותר. אני מתחיל לחשוב שאולי אני אשמור אותה לשימוש עתידי, ומרשה לה להשתמש ביד שלה כי אני יודע שהיא ממהרת לחזור לשולחן שלה. היא לא מסתכלת עלי, כי שנינו יודעים שאם היא תעשה משהו כזה, זה אומר להוציא את הזין שלי מהפה שלה ואז יש סיכוי שאני אגמור לה על הפנים. היא באמת עשתה משהו כזה בעבר, אבל היא מוצצת כל כך טוב שלא אכפת לי, והפטמות הגדולות שלה מאוד כיפיות למשיכה.

אני רוצה לגמור, כי אין לי כוח להתבכיינות של יעל וגם כי אני צריך לשמור קצת לאחר כך, אבל המגע בחזה שלה מבאס אותי כי אני יודע שהחזה של יעל או שירלי או שימרית לא משהו. ססעמק. למה אני חושב על ההיא. מתחיל לרדת לי, אני אומר לה שתעלה לכיפה, דוחף לה את הראש פעם אחרונה כדי שתהיה רטיבות ומתחיל לאונן קצת, והיא משום מה צובטת לעצמה בפטמות. בטוח שהיא עשתה את זה קודם השרמוטה. אני גומר לה לפה, ואחר כך מרים את הראש שלה מהשיער כדי לבדוק שהיא בולעת. היא מחייכת אחרי שהיא בולעת למרות שהאיפור שלה מרוח. אני אומר לה שחבל שאין לנו יותר זמן, ושתסדר את האיפור. היא פותחת את הפה ומתחילה להגיד משהו כמו "אני יכולה לתת," אבל אני מעיף לה סטירה. "אמרתי לך שאת לא מדברת". זה המבט הפגוע הזה, זה שלא מבין, ושמדליק אותי כל פעם מחדש. אני אומר לה שתרשום את המספר טלפון שלה על מפית ותשאיר אותו על השולחן שלה, ויוצא משם. יעל הזמינה לנו וולקנו שוקולד עם כדור ווניל. באמת מתחשק לי קינוח.

Venus Blue{Cauchy}
מדהים
חיכיתי לכתבה, ולא התאכזבתי:)
6 בפבר׳ 2010, 13:06
זיקית
סלמתאק
I've created a monster.. :) יופי של כתיבה, נטולמו.
6 בפבר׳ 2010, 17:22
blurry​(נשלטת)
יפה לך
תתחדש
6 בפבר׳ 2010, 17:35
Needles And Pins​(לא בעסק)
.
נייס. וורי נייס.
6 בפבר׳ 2010, 19:29
בטי בום​(שולטת)
מעולה
כתוב משובח.
6 בפבר׳ 2010, 19:52
הגבירה לילי
מצטערת
אבל זה פשוט הגעיל אותי זה כתוב בצורה מזלזלת לגמרי זה נראה כאילו הכל חולף מעל הדמות ביעף הדמיות שמלו לא בנות אדם אין לו מחשבות פרט לדברים שיטחיים הרגע היחיד שהיה טוב ומעמיק באמת זה הרגע שהוא תיאר מה בעצם עושה לו את זה במבט
6 בפבר׳ 2010, 22:47
purified​(שולטת)
ואוו
באמת טוב היה כיף לקרוא :)
6 בפבר׳ 2010, 22:49
נשלטת שמנה ומתוקה
ניסיתי..התאמצתי..בחיי
אבל זה היה כל כך כלום..ריק..סתמי..קר..ונכון שלפעמים זה כל כך סתמי שזה מדהים אבל..לא הפעם.. זה אתה? זו אני? זה החורף? מי יודע....
7 בפבר׳ 2010, 0:19
בלוסום​(לא בעסק)
מצטערת לומר לך,
אבל באמת שהסגנון על הפנים - חסר דמיון לגמרי (ושאני לא אתחיל לדבר על התוכן). מקווה לא לקרוא ממך יותר אם זו הרמה.
7 בפבר׳ 2010, 5:47
נטול מושג​(אחר)
פוליאנה
תודה רבה על הביקורת הקונסטרוקטיבית.
7 בפבר׳ 2010, 11:00
ArtMoore​(אחר)
טווווווובבב
אהבתי
8 בפבר׳ 2010, 9:21
walking dead
כתוב נפלא
זורם, מעניין ובהחלט יצירתי :) אני דווקא מקווה לקרוא עוד ועוד ממך.
8 בפבר׳ 2010, 9:49
אתנה
:)
וכל מילה מיותרת
8 בפבר׳ 2010, 18:32
שברירית​(נשלטת)
יפה
יש בזה משהו קצת רשע, אני מניחה שבגלל זה כל כך אהבתי... מחייכת.
9 בפבר׳ 2010, 11:42
אושה{אוש}
נשים את הפוריטניות שלי בצד
אתה כותב נפלא! ככה צריכה להיות פנטזיה של שולט זכר. מה רגשות עכשיו? תמצצי! ויש פה הרבה הומור ומקוריות ומשב רוח מרענן. ובכלל נשים נשואות בשלות עם ציצים גדולים זה הכי הכי :-)
10 בפבר׳ 2010, 19:04
דיווה​(מתחלפת)
:)
וואיי נטול .. ישלי רק מחשבות חיוביות על הפוסט הזה. סחטיין
11 בפבר׳ 2010, 20:13
mind games​(מתחלפת)
.
אהבתי. :)
13 בפבר׳ 2010, 21:26
מיתוסית​(שולטת)
גם אני לא התחברתי
היה לי קצת סתמי, לא אמין (גם אישה ש"רגילה" לזה, הייתה מגיבה בצורה חריפה לסטירה או למציצה אגרסיבית כלפי גבר שאינה מכירה)
14 בפבר׳ 2010, 6:15
אוהבת בשלישיה
איזה גברי..!!
כמה כוחניות במילים.. סיפור יפה
28 בפבר׳ 2010, 0:44
בת אדם
אהבתי
אבל חזה קטן זה גם יפה ..!1
13 במאי 2010, 2:13
Lady Jane
כל כך אמיתי וכנה, אהבתי
11 באוג׳ 2021, 19:02