סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לצאת מהארון

מאת JabberwockY​(שולט)     25 בפברואר 2010
יום שישי אחד מצאתי אותה בארון.

פתחתי אותו אחרי מקלחת נעימה וחמה במיוחד והתכוננתי להתלבש לפני שאני יוצא לשתות את עצמי כמעט למוות בפאב השכונתי. רגע לפני שסיימתי ללבוש את התחתונים הרגשתי פתאום משהו חם ורטוב נסגר על הזין שלי בתחושת יניקה נעימה. מיותר לציין את הפתעתי הגמורה באמת.

ניסיתי לשאול אותה מה היא עושה בארון שלי ולציין שאני לא זוכר שארזתי אותה, אבל איך שסיימתי את המשפט היא נכנסה שוב פנימה וסגרה בשקט את הדלת. גמרתי להתלבש, אם כן, ויצאתי מהבית מצוייד בידיעה הברורה שהגיע הזמן לעבור לסמים קלים יותר. שתיתי את עצמי (כמעט) למוות וכך יצא שבקלות מפתיעה - כזו שרק אלכוהול יכול לאפשר -- שכחתי לחלוטין מכל הסיפור. כשחזרתי הביתה לא ידעתי שלו רק הייתי פיכח מספיק בכדי לפשוט את הבגדים ולעבור לפיג'מה האהובה שלי הייתי מוצא אותה שם שוב, בארון הבגדים שלי. אבל נרדמתי לבוש למהדרין וגיליתי רק למחרת.

כן, היא שוב הייתה שם. הפעם הייתי חכם מספיק בכדי לא לשאול שאלות ולהבריח אותה ובעוד הפה שלה נע קדימה ואחורה על איברי רק אמרתי "שלום" ידידותי, מעט מופתע. היא, מצידה, במקום לענות רק חזרה שוב לארון וסגרה את הדלת מבלי לומר מילה. התגובה היחידה שיכולתי לחשוב עליה הייתה גירוד תנוך האוזן וליטוף הסנטר בארשת משתאה; נו? מה עכשיו? קוראים למשטרה? קובעים תור לפסיכיאטר הקרוב? חוזרים לישון?

הלכתי על הפתרון הקל: פתחתי שוב את הדלת. והנה היא, שוב מוציאה את ראשה, ידיה על הרצפה, ניגשת ללא מורא או היסוס ישירות לאיזור חלציי. התרחקתי קצת והיא המשיכה להתקרב, יוצאת כמעט כולה מהארון ומשאירה רק כף רגל אחת בפנים. הסתכלתי בתמיהה על האשה הזו שבארון שלי, שנמצאת ממש ברגע זה למרגלותי ומישירה מבט רעב לכיוון מפשעתי המבולבלת. אני מודה: עמד לי. ראש הזין שלי הגיע כמעט עד לפיה אבל היא לא המשיכה להתקרב, לא עוזבת את הארון ורק מותחת צוואר, פותחת פה ומוציאה לשון. התקרבתי קצת, עד שהחלק הקדמי והזקור ביותר בגופי הגיע בדיוק לקצה לשונה, והיא קיבלה אותו בליקוק חם ורטוב. משכתי אחורה והיא לא זזה, רק מותחת צוואר ולשון. התקרבתי שוב והתרחקתי שוב; אותו סיפור. אני מבטיח לכם שגם אתם במקומי לא הייתם מצליחים שלא לשאול "מי את ומה לכל הרוחות את עושה אצלי בארון?", וגם לכם, כמו לי, היא הייתה מגיבה בתנועה חלקה אחורה, סוגרת את דלת הארון ונעלמת בתוכו.

ובכן, לפעמים גבר צריך לקחת את העניינים בידיים ולסדר לעצמו את הראש. גבר חייב לשלוט במצב ולהבין שיש כאן איזו בעיה שצריך לטפל בה בשיקול דעת. במקום זה, פתחתי חריץ קטן בדלת הארון ודחפתי פנימה את הזין, שכבר היה אדום ונפוח מרוב התרגשות. איזו מציצה, ידידיי! גמרתי לפני שהספקתי בכלל להבין מי נגד מי. בתגובה, לאחר כמה שניות, שמעתי קול רפה אך צלול בכנותו: "תודה". סגרתי את הדלת בשקט והלכתי לעבודה, בראשי פועמת ה"תודה" הזו ומליון שאלות רצות בלי צל של מענה.

ברור מאליו שלא ממש הצלחתי להתרכז בעבודה. בכל ארון שפתחתי (ופתחתי לא מעט, כמובן) ציפיתי לראות כל דבר – החל ממלפפון חמוץ וחובש משקפיים שיפצח איתי בשיחה ערה על ההגות השפינוזית, וכלה באלוויס מיניאטורי שישיר לי שיר אהבה מרגש בצווארון מעומלן. אבל כנראה שיש משהו מיוחד בארון אצלי בבית, כי כל הארונות האחרים שבדקתי היו מלאים חפצים בלתי מעניינים עד משעממים להפתיע. אז כשחזרתי הביתה בערב, האמינו לי, זה היה בריצה.

הפעם, כשפתחתי את הארון, חיכה לי שם דווקא תחת. לא היה בו שום דבר בלתי רגיל, בתחת הזה – עוד תחת כמו כל התחתים האחרים. הוא לא זהר באור אדום מיסטי, הוא לא דיבר אלי בשפות עתיקות ונשכחות, הוא לא סיפר לי על שפינוזה. פשוט תחת, רגיל ויפה, בלי שום סימן היכר מיוחד למעט העובדה שהוא בתוך הארון שלי. אי-שם יכולתי לראות קצת רגליים וגם גו נאה למדי, אבל בעיקר תחת. זכרתי לעדכן את עצמי שמשהו פה לא הגיוני (גבר או לא גבר?), חפנתי אותו לרגע ובלי לחכות יותר מדי פשטתי את החגורה והצלפתי בו, בתחת המונח לו בשלווה סטואית בארון. חיכיתי לתשובה, איזשהו קול, יבבה, אבל כלום. רק פס אדום כהה מרוח בחוצפה על תחת עגול ונאה. אחרי ההצלפה השלישית התחת הגיב באמצעות שליחת ידיים לבנות ועדינות שפישקו את שני הישבנים וחשפו חור לח, מזמין.

בכנות, כמעט גמרתי במכנסיים.

נו, איך לומר את זה בעדינות, עשיתי מה שכל גבר היה עושה במצבי: דחפתי אצבע, לוודא שזה אמיתי. זה הרגיש אמיתי. זה נראה אמיתי. זה היה לח ונוצץ ורעב, אז הלכתי עם האינסטינקט וזיינתי את התחת שבארון. אם אפשר בכלל לקרוא לזה "זיינתי"; גמרתי בערך חמש שניות אחרי שנכנסתי, מה שלא קורה לי בדרך כלל. "תודה", אמר משהו מאחורי התחת, אי שם במעמקי הארון, וסגר את הדלת בעוד אני עומד משתאה בחוץ ומנסה להבין מה בדיוק קרה פה הרגע. אני חושב שעמדתי מול הארון איזה עשר דקות, עם הזין מתדלדל לו במצב שבין הפתעה לחוסר אונים. לא ידעתי שדמיונות יכולים להיות כל-כך מציאותיים. מסיבה לא ברורה (?) הרגשתי צורך להתנצל על זה שגמרתי כל כך מהר, אז פתחתי שוב את דלת הארון וכשראשה ביצבץ שוב והתקרב לעבר הזין (באופן שכבר התחיל להיות מוכר) ניסיתי לתפוס לה בשיער ולהרים את ראשה אלי, לתפוס את מבטה בעיניי. התגובה היחידה שקיבלתי הייתה נסיגה רכה וחלקה אחורה וסגירה עדינה של הדלת.

לא אכביר במילים על מה שקרה בשבועות שלאחר מכן. בקצרה, נהייתי מכור לארון שלי. לא יכולתי להתלבש מבלי לקבל איזו מציצה או תחת או כוס (שהיה נפלא, אגב) לזיין. הפסקתי לנסות לדבר איתה, הפסקתי לשאול, ורק התמכרתי לארון שלי ולדבר הזה שבתוכו. הפסקתי לחפש מלפפונים מדברים וזמרים מתים עם צווארון מעומלן בארונות אחרים וקיבלתי - בהכנעה, יש לומר - את העובדה שיש לי מפלצת סקס בארון הבגדים. בשלב מסויים כבר זיינתי אותה רק בשביל לשמוע את ה"תודה" הזו בסוף, שהייתה מגיעה בעקביות בכל פעם שגמרתי לה בגרון, בכוס, בתחת או בכל מקום אחר. אין לי מושג מה היא אכלה כל הזמן הזה, מתי הלכה לשירותים או אם היא לוקחת גלולות באופן קבוע. כנראה שמפלצות סקס דמיוניות לא צריכות את כל זה.

אחרי בערך חודש התחיל להמאס לי. זה לא שהסקס הפך להיות פחות טוב, אבל פשוט נמאס לי. חלאס, כמה כבר אפשר לזיין את אותה הפנטזיה? לפחות שתחליף את ה"תודה" הזו במשהו אחר, רק לשם הגיוון. אבל לא; בכל פעם אותו ריטואל, עם וריאציות מעט שונות. פעם אחת, לצורך הריגוש, אפילו ניסיתי להביא חבר ולשכנע אותו להביא לי חולצה מהארון. הוא הביא את החולצה מבלי לדווח על שום מקרה יוצא דופן, ולאט לאט התחיל להמאס לי מהפנטזיה של עצמי. ניסיתי כל מיני אסטרטגיות: דחפתי לה כל מיני דברים לכל מיני מקומות, סטרתי לה בכל איבר ששווה סטירה, הכאבתי לה, ניסיתי לענג אותה ומה לא. אבל החוקים היו פשוטים: בכל פעם שניסיתי לדבר אליה היא חזרה לארון, בכל פעם שלא רציתי לזיין אותה היא חזרה לארון, בכל פעם שגמרתי, "תודה".

עם הזמן חזרתי להשתמש בארון שלי כצורכו האמיתי: חלל לאיחסון בגדים. היא הייתה מציצה החוצה ולא הייתי אפילו פותח את המכנסיים (מה שהיה גורם לה להתכווץ בחזרה בפנים); היא הייתה חושפת תחת פעור או כוס רטוב ולא הייתי מתייחס; אם זו הפנטזיה הפרטית שלי, מותר לי לעשות מה שאני רוצה. התחלתי להנות שוב מבחורות אחרות, שליתר בטחון לא היו מורשות להכנס לחדר השינה שלי, שלא יפתחו בטעות את הארון ויגלו, בניגוד לכל הגיון בריא, מפלצת מין מתחבאת שם. ככה זה המשיך עוד חודש בערך, שבסופו כבר כמעט לא עניינה אותי הבחורה שבארון.

תארו לכם מה רבה הייתה הפתעתי כאשר לפני שבועיים נכנסתי לחדר השינה אחרי יום עבודה מפרך רק בכדי למצוא את המפלצת שלי עומדת בגאון מחוץ לארון, יפה וגבוהה, מבטה רושף ומלא תוכחה.

עכשיו אני שוכב בבית חולים אמיתי מאד, עם חור מקליע 0.44 במקום שלא יאפשר לי יותר להביא ילדים לעולם ולא משנה כמה מתקדמת תהיה הרפואה. הרופאים אומרים שיש מצב שכבר בשבוע הבא ינתקו אותי מהקטטר.

אני לא כל כך מאמין להם.

לא קשורה
מפלצות וארונות, זה תמיד עובד.
כבר שכחתי כמה שזה טוב. תודה
25 בפבר׳ 2010, 18:17
עכברונת
איזה סיפור:)
נכנס לטופ 3 שלי בכלוב מאז שאני פה לפחות...
25 בפבר׳ 2010, 19:19
Siren​(מתחלפת){Misha}
משעשע ומקסים!
יש דווקא כמה מפלצות מין "אמיתיות". מלבד לילית שלנו, יש גם את הסוקובוס מהצפון הרחוק. אבל שלך הרבה יותר שווה:)
25 בפבר׳ 2010, 20:51
Mister Sir​(שולט)
נחמד מאד
אל תתן למתחכמיםמות להוריד מהמקוריות, הרעננות והשובבות של הסיפור.
25 בפבר׳ 2010, 21:31
שונרתא
אוחח!!!!
אתה מעולה!!!!!
26 בפבר׳ 2010, 3:35
אתנה
בראבו !!!!
משובח ביותר
26 בפבר׳ 2010, 10:24
לי-אורה
כתוב נפלא
ומעורר.... מחשבה בהחלט :)
26 בפבר׳ 2010, 12:11
Siren​(מתחלפת){Misha}
מה.
ממש לא התכוונתי להוריד מהערך או מהמקוריות של הסיפור. להפך, רציתי להסביר למה כל כך נהניתי ממנו, בגלל הקריצה לפולקלור שלפחות אני מצאתי (למרות שאולי לא הייתה מכוונת, אבל שמחתי שהיא שם בכל מקרה).
26 בפבר׳ 2010, 12:43
lima
!
גדול
26 בפבר׳ 2010, 15:55
Needles And Pins​(לא בעסק)
וואו.
מעולה. :) באחד הקטעים צחקקתי אפילו בקול רם.
26 בפבר׳ 2010, 18:44
אוהבת בשלישיה
אחחח
וואוו מדהים בעוצמתו עשה לי גירוי לא מוסבר... ((:
28 בפבר׳ 2010, 0:17
יפה וחיה
אתה!
היית חייב להכניס את ה 0.44 הזה? כמעט רצתי לארון שלי לראות אם הנטזיה שלך חוצה גבולות, אבל אז נזכרתי בקטטר וויתרתי. מבאס אחד. מאחלת לך החלמה מהירה. ואל תחליף את הכדורים. אתה נפלא כשאתה כזה.
28 בפבר׳ 2010, 15:00
זאת​(שולטת)
ע-נ-ק-!!
ואני צוחקת כבר יומיים...
28 בפבר׳ 2010, 17:46
מלכה כחולה​(שולטת)
כתיבה מעולה!
בטוחה אני כי באם תציע את הארון למכירה --- יהיו הרבה קופצים :)
1 במרץ 2010, 9:16
flashback{ג"ו}
כל ארון והמפלצת שלו,
אצלי זה הכיאוס שמאיים עלי לכלותי לעיתים קרובות מדי. ג'אברווק, להגוני, פטעוני אם תרצה, מפלצת* מילים נהדרת שכמוך! (*בניגוד לשאר המפלצות, אתה רצוי כאן יותר)
3 במרץ 2010, 7:34
ginger
השפתיים מבעד לדלתות
השכנה מלמעלה היטיבה במילותיה לתאר .. כך שנותרה לי השתיקה והחיוך :-).
3 במרץ 2010, 12:21
the_drow​(שולט)
קבל ח"ח על המקוריות
ובמיוחד על הסוף המפתיע :)
4 במרץ 2010, 8:48
walking dead
מבריק!
אחד מהסיפורים היותר טובים שקראתי לאחרונה.
4 במרץ 2010, 11:30
הקיסרית פרינסי
גדול
ואוווווו
7 במרץ 2010, 19:22
דובדבן
.
: )
8 במרץ 2010, 23:31
Faara​(שולטת)
נהניתי לקרוא
אוהבת לקרוא על התמכרויות.
15 במרץ 2010, 8:06
Tight Body
כתיבה פשוט מדהימה...
כל הכבוד :)
16 במרץ 2010, 15:46
Anakin
מאוד נהנתי :)
כתיבה ממש יפה.
18 במרץ 2010, 12:29
nerissa​(אחרת)
ג'יזס
איך שאני אהבתי את הסיפור הזה! תודה! }{
22 במרץ 2010, 14:29
DEEPSWITCH​(מתחלף)
זה מה שקורה
כשלא מכבדים התחיבויות , זה עובד לשני הכיוונים נשלט או שולט אז .. דירבלק :-)
22 במרץ 2010, 17:21
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
הממ
מאד מאד נהניתי מהסיפור. הסוף היה לי קצת מנותק, קצת הגחיך את כל העסק והפך סיפור ממש טוב לבדיחה. אתה כותב נהדר. עוד בבלוג אהבתי אותך.
23 במרץ 2010, 7:04
JabberwockY​(שולט)
יולי,
הסיפור הוא אלגוריה למה שמכונה 'שליטה מלמטה'; אני לא רואה דרך אחרת בה הוא יכול היה להגמר.. [ותודה לכל המגיבים]
23 באפר׳ 2010, 8:05
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
אדיר!!!
אהבתי מאד, משעשע ומרתק לכל אורך הסיפור
1 במאי 2010, 10:46