שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אחד לאחד

מאת One piece of pie     6 באוקטובר 2010
תמיד חשבתי איך זה יהיה לשכב עם גבר, אחד שיצליח להכאיב כמו שאני אוהבת ויבין שהאגו שלי פועל בדיוק כמו זה שלו.

דפיקה על הדלת, הוא פותח אותה בחיוך ומציע לי לשבת על הספה שלו. התיישבתי, מה יש לי להפסיד? הוא זורק לי בקבוק בירה מהמקרר, אני שותה. הוא מתיישב לידי ומעביר את היד שלו על השיער שלי, האורך לא עובר את הידיים, כולי תקני. היד שלו מתחילה לבדוק את הגוף שלי, עוברת מהראש אל הצוואר, אל החזה המושטח בקפידה ואל בין הרגליים.
"היית יכולה להיות גבר סקסי." הוא אומר, אני מחייכת ומניחה את הבקבוק בירה על השולחן, עושה לו מבחן משלי. מעבירה את היד שלי על השיער שלו, קצוץ אבל מספיק ארוך כדי למשוך בו, אל הזיפים שלו והצוואר שלו, מעבירה את היד על השרירים המוקפדים של החזה והבטן שלו אל בין הרגליים, הוא זקוף. אני מחייכת. "אתה באמת גבר סקסי."

הוא מושך את הראש שלי לאחור ומנשק אותי, היד שלי עדיין על הבליטה במכנסיים שלו. הידיים שלו מחזיקות אותי חזק, אני נאנחת. "בקשות?" הוא שואל. אני מסתכלת בין העיניים החומות האלה, אני אתן לך אתגר.. "תשבור אותי." הוא לא מגיב, רק ממשיך להסתכל עליי.

הבליטה שלו פועמת לי ביד, אני מתחילה ללטף אותה וחושבת לעצמי מעניין איך הזין שלו נראה. אם הוא יפה מספיק בשביל לשבור אותי. הוא עוזב אותי ומשאיר אותי על הספה, "תישאר רק עם בוקסר" הוא ממלמל לפני שהוא נכנס לחדר השינה.

אני מתפשטת על הספה שלו, מורידה את התחבושות שעוטפות את החזה ונותנת לו לנשום. נשארת עם בוקסר בלבד, מכניסה את היד ומוציאה. אני רטובה.

אני מחכה לו עוד כמה דקות, הוא חוזר כשגם הוא רק עם בוקסר. הבליטה שלו גדולה יותר ממה שהיא הרגישה. "זיינו אותך פעם ילד..?" מעניין שהוא ממשיך לפנות אליי בזכר. "לא. לא מזיינים אותי."
הוא מחייך ובלי הכנה מצליף בי עם שוט רכיבה. אני נאנחת. הו תודה באמת. "אני אלמד אותך נימוסים. את המשחק שבע בום אתה מכיר?"

"כן." שוב הצלפה. אנחה. הוא רוצה שאני אקרא לו מאסטר, הוא צריך להרוויח את זה.

"את המשחק שבע בום אתה מכיר?"

"כן." הפעם הוא סטר לי. נאנחתי.

"ננסה שוב.. את המשחק שבע בום אתה מכיר? אם אתה רוצה שאני אכאיב לך. ילד שלי. כדי שתענה לי בנימוס."

"כן מאסטר." חייכתי. הרגשתי את הבוקסר שלי מתרטבים. הפעם הוא הרים את השוט והורה לי לספור, שש הצלפות מהירות. מדויקות על הבטן. ספרתי. הוא הרים את היד וסטר לי. "בום."

שוב, הנפה, שש הצלפות וסטירת לחי. "בום."
הוא הכניס את היד שלו מתחת לבוקסר שלי, "עומד לך ילד." הוא הודיע לי חגיגית. צחקתי גם הוא צחק. והצמיד את הפנים שלי לבוקסר שלו. הרחתי את כולו, הבליטה שלו הייתה צמודה לי לפה וכל מה שעבר לי בראש זה כמה שאני רוצה לטעום את הזין הזה. הוא ליטף לי את הראש, הרגשתי את השוט שלו מלטף לי את הגב. שש הצלפות. "עשרים.." סיימתי את הספירה. הוא המשיך ללטף לי את הראש והגב.. בבת אחת הוא זרק אותי חזרה לספה וסטר לי בין הרגליים בחוזקה. "בום."

הוא הורה לי לרדת על הברכיים, הזין שלו היה כל כך נפוח. רציתי לראות אותו ולטעום אותו כבר. עשיתי כבקשתו. הוא שם לי בד מסביב לעיניים וקשר לי את הידיים מאחורי הגב. הבוקסר שלי נרטב עוד קצת.
הרגשתי את חום הגוף שלו מתקרב אליי, והרחתי את הערווה שלו כשהתחלתי להרגיש את הזין שלו משוחרר על הפה שלי. הוא העביר אותו באיטיות על הפנים שלי, פתחתי את הפה והתחלתי למצוץ. הוא הניח את היד שלו על הראש שלי והכתיב לי את הקצב, גנחתי מהנאה. רק אקטיבית אמיתית יודעת כמה זה לא משפיל להיות בין הרגליים של מישהו. שמעתי אותו גונח מעליי, האגן שלו הצטרף. הפה שלי עבר ביסודיות מהכיפה עד הבסיס בעוד הוא מזיין אותי בקצב אחיד עד כאב. שש הצלפות חזקות. את הצליל של החגורה אני כבר מכירה. "עשרים ושבע." הוא זרק אותי על הגב ושלף את עצמו החוצה. "עשרים ומה...?" הוא שאל.
"סליחה מסטר. עשרים ובום." מיהרתי. הרגשתי אותו מגיע מאחורי. הוא חסם לי את הפה. "מי שלא יודע לספור. עדיף שלא ידבר בכלל." הוא התחיל להצליף לאורך כל הגוף. חזר לשוט, עבר לחגורה ובסוף למשהו שלא הצלחתי לזהות. נדמה לי מברשת שיער.

גנחתי מהנאה. הידיים שלי כאבו מאחורי הגב. הרגשתי את הסימנים נוצרים לי על הגוף. עצמתי עיניים וניסיתי להתחבר לכאב. הוא לא נתן לי. הוא התחיל לנשק לי את הפטמות, ירד עם הלשון והוריד לי את הבוקסר. הוא פיסק לי את הרגליים. התחלתי להתפתל כשהרגשתי את הלשון שלו משחקת לי עם הדגדגן.

התחלתי לגנוח, זה כאב בגלל הבד שחסם לי את הפה, הפסקתי. הוא העמיד אותי על הרגליים והמשיך לרדת לי כשאני עומדת. גנחתי שוב. כאב לי לעמוד והאוויר הכאיב בפצעים שנפערו לי בעור מהשוט. הרגליים שלי התחילו לרעוד. הרגשתי את הגמירה שלי מתקרבת. הוא נשך לי את הדגדגן. צעקתי. הרגשתי את הלב שלי פועם חזק. הוא הצמיד אותי למשהו קר. הדגדגן שלי פעם מכאב. הוא התחיל סט נוסף של הצלפות. גנחתי ונאנחתי. רציתי יותר. הוא הוריד לי בבת אחת את הבד מהפה ומהעיניים והפיל אותי לברכיים. הזין שלו עמד זקוף. הוא באמת יפיפייה. החדר הסתובב לי מכאב.

הוא כיוון את הראש שלי לזין שלו והתחיל לזיין אותי. הפעם חזק מהיר. הוא גרם לי לשבת על העקבים שלי ככה שהחזה שלי עלה וירד בזמן שהזין שלו החליק בפה שלי. הרגשתי את הפצעים בגב נפתחים יותר ויותר. הוא יצא מתוכי וגמר לי על החזה. החדר הסתובב לי. סטירה נוספת. התחילו לרדת לי דמעות לא רצוניות. הוא חייך. גם אני.

הוא סובב את הגב שלי אליו והעמיד אותי בדוגי. התחיל להשאיר סימנים על הישבן שלי. גנחתי. כל מכה עלתה בחוזקה והראייה שלי נהייתה כבר מטושטשת לגמרי. הוא הצמיד את הראש שלי לרצפה. "תספור ילד." ניסיתי להיזכר איפה היינו אבל לא זכרתי. התחלתי מהתחלה. ספרתי שלושים הצלפות מהירות וחזקות לפני שהקול שלי התחיל לרעוד. הוא שחרר לי את הידיים והשכיב אותי על הגב. הוא העביר את היד שלו על השיער שלי, הצוואר, על החזה המשוחרר והמצולק אל בין הרגליים. היד שלו עברה לי על הדגדגן בעדינות והשפתיים שלו נשקו אותי. הראש שלי היה מלא בכאב הנאה וטשטוש, הרגשתי שאני מתנתקת מהחדר ומרחפת. גמרתי בבת אחת ופלטתי "טומי." הוא משך אותי אליו ונישק אותי.

"תודה סאב מקסים שלי." הוא לחש לי באוזן והעביר על הפצעים שלי מגבת קרה שהייתה מסתבר בכיסא לידינו.

BelGoat​(שולט)
יפיפה
האם סיפור אמיתי או פנטזיה?
6 באוק׳ 2010, 10:56
Rise
וואו. לא קראתי יותר מידי טובים כמו זה.
.
6 באוק׳ 2010, 13:07
Bloody
מוצלח
מוצלח ביותר. עוד!
8 באוק׳ 2010, 19:20
Dark halo​(אחרת)
מעולה!
פשוט מצויין :)
18 באוק׳ 2010, 6:15
nomorenomore
מפעים.
כתוב מקסים, נהניתי נורא מהקריאה.
31 באוק׳ 2010, 1:48
DEEPSWITCH​(מתחלף)
צמידות הולמת
בשר נוגע בבשר ריחוף במקומות רחוקים ועמוקים
8 בנוב׳ 2010, 21:33