סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברים

מאת Askew​(אחרת)     27 באוגוסט 2010
אני והוא חברים טובים כבר די הרבה זמן. מאז ומתמיד היה לי נוח לדבר איתו על כל נושא שבעולם, גם על סקס ובחורים אחרים, או בחורות אחרות, ומעולם לא היה בינינו מתח מיני. לפני כמה חודשים הוא יצא מקשר די ארוך עם בחורה ששברה לו את הלב, והוא שקע לתוך דיכאון. לא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי להוציא אותו מזה, ואז הוא גילה את חדר הכושר שבשכונה שלו. הוא היה הולך לשם כמעט כל יום ופורק את כל האנרגיה והעצבים שלו על המכשירים, מסיר מעליו שכבות של עצבות, אובדן ושומן. הרבה שומן. כשנפגשתי איתו אחרי חודש שלא התראינו כמעט ולא זיהיתי אותו מרוב שרירים. הוא תמיד היה ילד יפה עם העיניים הירוקות עמוקות שלו ושיער בהיר ארוך שגלש לו על הכתפיים, גם כשהוא היה שמנמן, אבל עכשיו עם המאסה החדשה הזאת, עם הכתפיים הרחבות, שרירי הבטן המושלמים ומותן הכסל הכי יפה שראיתי מעודי, הוא נראה לא פחות מאל יווני.
בנוסף למראה החיצוני הנפלא שלו, הוא גם הרגיש נפלא וראו עליו שהוא מקבל את הפרידה ויוצא ממעגל הדיכאון שלו. הייתי מאד שמחה בשבילו.
כבר לפני כמה שנים סיפרתי לו שאני "בקטע", שאני אוהבת את הסקס שלי קינקי וקשור למיטה, או לקיר. הוא הגיב באדישות, אמר שככה הוא הניח שאני אוהבת את הסקס שלי והוסיף שבטח מתישהו גם הוא יכנס לזה, כדי לנסות. היינו צוחקים על זה מדי פעם, על איך שיום אחד הוא יקום בבוקר קשור למיטה כשאני גוהרת מעליו ומציירת על החזה שלו את "ליל כוכבים" עם שעווה. היינו חברים מאד טובים, מעולם לא חשבנו על זה ברצינות.
הוא הגיע לבקר אותי בדיוק אחרי שקיבלתי משלוח מאתר הסקס האהוב עלי, עם ציוד חדש שבא להחליף ציוד שחוק ועוד כמה צעצועים חדשים שגיליתי בדרך. ביניהם סרט נמתח מכותנה שמשמש כסוג של נייר דבק, רק שהוא לא תולש שיערות וגפיים כשמורידים אותו. אני מאד אוהבת להיות קשורה בסרט דביק, אבל נאלצתי לוותר על התענוג בשל אובדן העור וכאמור, הגפיים. זה נראה כמו פתרון מאד משכנע באתר, וזה היה גם די זול אז לא היה אכפת לי להשקיע שלושים שקל ולנסות.
ישבנו בסלון ושתינו את הקפה שלנו, אכלנו את העוגיות שלנו ודיברנו על החודש האחרון בו לא יצא לנו להתראות בכלל, החודש בו הוא הצליח להפוך לאל. כל הזמן הזה המשלוח שלי ישב בפינה של הסלון והסתכל עלינו. מדי פעם קלטתי שגם הבחור מגניב מבטים אל עבר הארגז שלי ומתעניין.
הרעיון לנסות עליו את הסרט הדביק החדש שלי עלה בפעם השלישית שהוא הביט בארגז. באותו רגע פשוט התרוממתי מהספה, ניגשתי לארגז ושאלתי את הבחור אם הוא מעוניין לראות מה הזמנתי. עיניו נצצו באור נלהב אבל הפנים שלו נשארו אדישות וחסרות הבעה, בכל זאת קם וניגש אלי. הוא התישב על כיסא שהיה לידי בעוד אני התכופפתי וקרעתי את נייר העטיפה. הראתי לו את מגוון החבלים החדשים שלי, מחסום חדש לפה, כמה מוטות מתכת קצת יותר רציניים לריתוק הגוף והסרט הדביק שלי. זה היה הדבר הראשון שניגשתי אליו, בעוד הוא התעניין במוטות המאיימים למראה והגאג האדום, משחק איתו כאילו זה רוגטקה. כשהוא סיים להשתעשע בחפצים שלי הוא הסתכל עלי וראה שאני משחקת עם הסרט הזה, שנראה יותר כמו תחבושת מכל דבר אחר, אבל בעל מרקם מאד חזק שנמתח ממש טוב.
הוא הסתכל עלי בסקרנות ושאל אותי מה זה. הרמתי אליו מבט מחייך, ובלי להגד כלום זינקתי עליו במהירות, סותמת לו את הפה עם הסרט ובמהירות כמעט היסטרית כורכת לו את הכתפיים וכפות הידיים לכיסא, מצמידה את הירכיים שלו אחת לשניה והסרט עוד הספיק להגיע עד לקרסוליים, להכרך סביבן ולהשאיר קצה סרט בשביל להקשר חזק יותר. באופן מפתיע, או לא מאד מפתיע, הבחור לא התנגד כמעט בכלל. ייתכן והוא היה מאד מופתע ממה שהתרחש, כי אנחנו חברים טובים ומעולם לא נמשכנו אחת לשני, ומצד שני יכול להיות שהוא רוצה להיות קשור לכיסא המטבח שלי.
לבוש בחולצת גולף בצבע ירוק זית שהדגישה את העיניים היפהפיות שלו, השיער שלו אסוף מאחורי ראשו, רק חלק מהפוני שלו מרוח לו על הפנים, מכנסי דגמ"ח אפורים כהים, יחף ועטוף בסרט שחור, מהראש עד לרגליים. הסתכלתי עליו לרגע, מרוצה מכך שהצלחתי בכלל לרתק אותו בלי שתהיה לו הזדמנות להתנגד, ואז הבחנתי בבגדים שלו והתאכזבתי. הייתי צריכה לנסות להפשיט אותו קודם, אני לא יכולה לצייר עליו שום דבר כשהוא לבוש ככה. קיפצתי למטבח ולקחתי מספריים מהמגירה העליונה, איפה שאני שומרת ציוד מטבח שיכול להיות רלוונטי גם למשחקי מין. כשחזרתי לסלון הוא כבר יצא מההלם שלו והתחיל להבין מה מתרחש סביבו, עליו. הוא לא נראה כל כך מרוצה.
ישבתי על הריצפה מולו והתחלתי ללטף אותו בכל הגוף, להרגיע אותו. שאלתי אותו אם זה בסדר שאני אגזור לו את החולצה, כי אני לא יכולה להוריד אותה כשהוא קשור ככה כמו כלב לכיסא שלי. הוא התחיל להתעצבן ולמלמל מתחת לסרט, לא הצלחתי להבין כלום, אז החלטתי להתעלם ממנו בהפגניות ולהתחיל לחתוך לו את החולצה. ברגע שהמספריים נגעו בצווארון שלו הוא כבר ממש השתגע, אז הפסקתי. הנחתי את המספריים על הריצפה ובעדינות משכתי את הסרט מהפה שלו והורדתי אותו לצוואר שלו.
"מה?" הסתכלתי עליו, מאוכזבת.
"אל תעשי את זה, אל תגזרי לי את החולצה" הוא הסתכל עלי בעיניים גדולות, מתוסכלות.
"אם אתה רוצה שאני אפסיק פשוט תגיד את מילת הביטחון ואני אפסיק הכל" חיכיתי לראות מה הוא יגיד, כי מעולם לא סיכמנו על מילת ביטחון. כאמור, היינו חברים מאד טובים. מעולם לא נמשכנו אחת לשני.
"ילדונת, לא ככה עושים את זה" הוא הסתכל עלי ותווי הפנים הקשוחים שהיו לו מקודם השתנו בבת אחת לתוים עדינים, מקבלים. או לפחות כך חשבתי בהתחלה, כי מיד אחרי זה העיניים הירוקות שלו התחילו לקבל גוון כהה, ככל שהעיניים שלו הצטמצמו יותר ויותר, והמבט הכי לא מאשר שהוא יכל לתת לי הפציע מתוכו.
הבנתי את הרמז, נבהלתי ומיד כל ההתלהבות שהייתה לי נעלמה ברגע. התרתי אותו בעדינות, נתתי לו חיבוק והתנצלתי מעומק ליבי. רק רציתי שיהיה לו כיף. הוא הבין וביקש ממני עוד קפה, שני שליש מים, שליש חלב, כפית וחצי סוכר. ניגשתי למטבח, החזרתי את המספריים למגירה והתחלתי להרתיח מים. לפני שהספקתי להוציא את הקפה מהארון הוא הגיח מאחורי, סתם את הפה שלי עם יד אחת ומשך אותי מחוץ למטבח תוך כדי שהוא מושך לי את החולצה מעל הראש עם היד השנייה שלו, מה שגרם לי לאבד שיווי משקל וליפול על הריצפה. הוא הרים אותי והתחיל לקשור אותי עם הסרט שלי. הידיים צמודות לצוואר, מרפקים בצידי הגוף, הרגליים חופשיות. הוא הוביל אותי לספה, זרק אותי עליה וכרך את שארית הסרט מסביב לאגן שלי ולספה ביחד.
כשנעלם לי ההלם הראשוני והבנתי איפה אני נמצאת ומה יצרתי, התחלתי לצחוק. הוא חזר מהמטבח אחרי כמה דקות עם נרות בצבעים של "ליל כוכבים" והסתכל עלי מחוייך כולו, מתרגש מהצעצוע החדש שהוא גילה. בסך הכל אנחנו חברים מאד טובים ואנחנו מרגישים הכי נוח ביחד.
חייכתי אליו בחזרה ולחשתי לו באוזן "אז ככה עושים את זה..."

אתנה
ליל כוכבים
כמה כיף לקום בבוקר ולקרוא את זה . רוצה לחשוב שזה לא רק סיפור ובאמת קרה . * LIKE
28 באוג׳ 2010, 9:08
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
מדהי - Fucking - מה!!
לא הצלחתי להפסיק לקרוא, גם כשממש ממש ניסיתי :) המשיכי כך יקירה, Hungry for more.....
28 באוג׳ 2010, 11:17
להבה חשופה
ליל כוכבים.!@!
לקרוא - עונג צרוף. מצפה להמשך. להבה חשופה.!@!
28 באוג׳ 2010, 15:30
חניבעל
בהחלט עונג צרוף
לא תשכנעי אותי שזה לא קרה
30 באוג׳ 2010, 3:33
מרטין101
צהריי כוכבים
כתוב נפלא, תענוג לקרוא.
1 בספט׳ 2010, 10:45
נמנמת
יופי
סוף שמיי-ח לשמנים :-)
3 בספט׳ 2010, 11:40
Dark halo​(אחרת)
ווואייייייי
ממש ממש ממש ממש אהבתי
5 בספט׳ 2010, 11:08
סימן כחול​(מתחלף)
אז ככה עושים את זה!
ההתחלה מגניבה, הסוף אפילו יותר מוצלח ממה שציפיתי, עלי והצליחי ושנה טובה
9 בספט׳ 2010, 2:57
חזק בעדינה​(שולט)
סתמי
סתמי ולא אמין. בחודש אף אחד לא הופך משמנמן לאל יווני. הכתיבה לעומת זאת קולחת...שנה טובה
10 בספט׳ 2010, 23:24
jesica​(שולטת)
לא רע בכלל
משעשע וקליל, מחבבת
30 בספט׳ 2010, 23:48
Honeyfinger​(אחרת)
נהדר וגם...
מחרמן בטירוף... סיפור טוב לבוקר נוטף חרמנות אצבע (נוטפת)
20 בדצמ׳ 2010, 5:52
strong man
.
אז ככה עושים את זה... נייס.
6 ביוני 2011, 6:45
השורפת
מעולה מעולה מעולה
28 בנוב׳ 2018, 19:59
נזמית לופתת
כולי תקווה שהיתה לך שעווה צהובה
11 ביולי 2020, 13:06