בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איחור אופנתי

מאת One piece of pie     2 באוקטובר 2011
ידעתי שאני מאחרת, הוא אמר לי להגיע בעשר ולפי השעון שלי כבר היה אחד עשרה וחצי. הוא בטח כבר הלך, אחר כך הוא יתקשר ונריב והוא יגיד שאין לו כוח אליי ושהסדר עדיפויות שלי דפוק כמו תמיד. אז נכון, הוא צודק, הסדר עדיפויות שלי באמת דפוק, אבל כרגיל, הוא יסלח ויחבק ויאהב והכל יהיה בסדר.
כשהגעתי הביתה סוף סוף כבר היה שתים עשרה, שעתיים איחור, מאוד אופייני לי. הדלת הייתה נעולה והבנתי שהוא כבר הלך. נכנסתי לחדר השינה, הנחתי את הדברים וכבר הרמתי את הטלפון להתקשר אליו ולהתנצל. חייגתי והתחלתי להסתובב סביב עצמי, מה לומר לו? איך להתנצל?

כשלהפתעתי שמעתי את הצלצול שלו מתנגן מהסלון. הנחתי את הטלפון והלכתי לכיוון הצליל. הוא ישב על הספה, בלי חולצה והסתכל עליי. הופתעתי שלא שמתי לב שהוא שם.

"אתה עדיין כאן.."
"נכון."
"למה לא אמרת כלום?"
"איחרת."
"אני יודעת."
"שוב."
"אני יודעת."

הוא הסתכל עליי ושתק. המבט שלו הקפיא אותי, חצי מאוכזב, חצי כועס. לא הצלחתי לפענח אותו, שתקתי גם אני. הוא סימן לי ביד אחת להתקרב, התחלתי ללכת אליו כשלפתע הוא סימן לי לעצור. "תתפשטי."

"אתה רציני?"

"לא אמרתי לך להתווכח. אמרתי לך להתפשט."

בהיתי בו. תוהה אם זה באמת אמיתי. המבט שלו סגר עליי. הורדתי מעליי את כל הבגדים מלבד הבוקסר שלי. "את הכל." הוא ציין. הורדתי את הבוקסר והסתכלתי עליו. האמת שזה די חרמן אותי. לא ידעתי מה הולך לקרות אבל אהבתי את הכיוון. "תסתובבי, שהתחת שלך יהיה לכיווני." הסתובבתי "ועכשיו על הברכיים."

הוא כנראה הרגיש שאני מתכוונת להגיב "בלי וויכוחים." ירדתי על הברכיים והרגשתי את טעם ההשפלה. שמעתי צליל מהיר, "תספרי." החגורה שלו פגעה לי בבת אחת בגב. כאב מפלח תקף אותי. "מה לעזאזל אתה עושה?" עוד מכה. "אמרתי לך לספור זונה." ניסיתי להגיב אבל מכה שלישית רביעית וחמישית שתקו אותי. "קדימה." הוא זרז אותי. התחלתי לספור...
הוא הגביר את הקצב והעוצמה, הרגשתי שהגוף שלי מתפרק. "בבקשה די." התחננתי. "אני מצטערת. אני באמת מצטערת.", "אני לא רוצה לשמוע אותך כלבה. תספרי ותשתקי."

"מאה עשרים.." לחשתי. כשהמכה האחרונה נחתה. הגב שלי בער, הרגשתי את האוויר הקר עובר על הפצעים שלי. מכה על כל דקה שאיחרתי. "תסתובבי." זחלתי, גונחת ונאנקת מכאב, הסתובבתי, הפנים שלי לכיוונו. הוא סימן לי להתקרב עוד. הוא ישב כל הזמן הזה? כמה זמן כבר עבר? החגורה נחה לידו. התקרבתי לאט, חוששת. הוא עזר לי להתרומם טיפה והניח את הידיים שלי על הברכיים שלו, הוא פתח את המכנסיים שלו והזין הנפלא שלו עמד במלוא תפארו. הוא סימן לי. השפתיים שלי נגשו לפעולה. עולה ויורדת, משחקת עם הלשון. הוא הניח יד על הראש שלי, מלטף, מנחם. תומך. זאת הייתה הרגשה נפלאה. מצצתי חזק יותר, רוצה לענג אותו, מתנצלת. הוא החל דוחף את הראש שלי, מעצב את הקצב שהוא רוצה. חזק יותר ויותר. הרגשתי סחרוחרת. נחנקת לכמה שניות ונושמת. נחנקת ונושמת. שמעתי אותו גונח מעליי, ממשיך להכתיב לי את הקצב שלו. בבת אחת הוא דחף את הראש שלי בכל הכוח ולא נתן לי לזוז. הוא ידע שאני שונאת לבלוע. הוא הכריח אותי, מראה לי שהוא עדיין כועס. טעמתי אותו, את החום שלו. זה עשה לי טוב. הוא גמר ונתן לי לזוז. נישקתי את הזין שלו והתיישבתי על הברכיים, מסתכלת עליו.

הוא משך אותי אליו, הושיב אותי על הברכיים ונישק אותי. הרכות שלו הפתיעה אותי, התמכרתי לנשיקה שלו. הוא עטף אותי עם הידיים שלו והרים אותי. הוא הוביל אותי לחדר השינה, הניח אותי על המיטה, על הגב, על הפצעים ותוך כדי שהוא מנשק אותי, אזק את הידיים שלי מאחורי הסוגר של המיטה. הוא קם והשאיר אותי ככה.
ניסתי להבין מה קורה, ניסיתי להסתובב אבל האזיקים הפריעו לי. כאב לי הגב ורגשות שונים הציפו אותי. רציתי אותו ורציתי להרוג אותו. הוא חזר והתיישב לידי, הוא היה עירום. הוא הכניס שתי אצבעות לפה שלי. ליקקתי אותן במסירות. הוא הרים ביד השנייה נר והחל לטפטף אותו על הגוף שלי. נאנקתי. אבל הבנתי שאין טעם להתווכח. הוא הוציא את האצבעות מהפה שלי והתחיל לשחק עם הפטמות שלי. מטפטף ומשחק. הוא החל לטפטף על הפטמה השמאלית שלי שעווה ואז הניח עליה אטב. הוא עשה אותו הדבר לפטמה השניה שלי. הוא עלה מעליי ונישק אותי. שוב הרכות הזאת. יד שמאל שלו החלה מסובבת את האטב הפטמה השמאלית. צעקתי בתוך הנשיקה שלנו.

היד השנייה שלו ירדה בין הרגליים שלי, הוא התחיל לשחק לי בדגדגן. הכל הציף אותי. הרכות שלו מול הכאב שהוא מכתיב, לעומת העונג שהוא יוצר. לא הצלחתי להתמקד על אף אחד מהם. "כואב לך זונה שלי?" שתקתי "שאלתי שאלה." "כן אדוני" הוא חייך, מרוצה שהבנתי כל כך מהר. "יופי."

הוא סובב בחוזקה את האטב הראשון ואז את האטב השני. התנתקתי. צועקת, גונחת, נאנקת. התחלתי לבכות בלי שליטה. הוא שחרר לי את הידיים, עזב לי את הדגדגן והרים אותי אליו. הוא השחיל אותי על הזין שלו וליטף לי את הפנים. התחלתי לנוע מעליו. הוא הסיר את האטבים והסתכל עליי דוהרת עליו. הגברתי את הקצב. הוא התיישב. חיבק אותי והתחיל לזוז איתי. כל הרגשות שלי התפרצו. גנחתי. עולה ויורדת מעליו. חוזרת לאותה נקודה שאני כל כך אוהבת. מרגישה אותו בתוכי. מנחם, מלטף, שלי. הוא נעמד, עדיין בתוכי. הרגליים שלי עטפו אותו, הידיים שלי החזיקו בצווארו. הוא הצמיד אותי לקיר וזיין אותי. הוא זיין אותי כל כך חזק. "עוד. עוד בבקשה עוד אדון שלי. אהובי." צרחתי אליו. הוא נישק אותי וזיין אותי חזק יותר. מהר יותר. הגב שלי כל כך כאב. "יש לך עשרים שניות לגמור." דהרתי ביחד איתו. עצמתי את העיניים וגמרתי ביחד איתו.

הוא חיבק אותי, נשכב על המיטה ויצא מתוכי. נשכבתי מעליו, הראש שלי על החזה שלו. הוא ליטף לי את הפנים. "בפעם הבאה אני מאחרת בכוונה."

1965431​(נשלטת)
/
מחרמן...
2 באוק׳ 2011, 13:46
בלוסום​(לא בעסק)
(;
פושטקית... אהבתי ת'סיום (:
2 באוק׳ 2011, 19:14
fuckyouu
קלאסי
אבל עדיין מגרה מאוד!!
2 באוק׳ 2011, 20:58
שמש צפונית
XXX
חזק בהחלט
4 באוק׳ 2011, 2:52
anguissette
oh wow
Grrr ממש :)
7 באוק׳ 2011, 19:21
האזוקים
:-)
מחרמן מאוד :-)
10 באוק׳ 2011, 12:42
Lexi
yummy
(;
12 באוק׳ 2011, 3:37
כלבלב נסתר​(נשלט)
מעולה!!!
הסיום הכי טוב... התחרמנתי
12 באוק׳ 2011, 6:48
koki29
יפה מאד
אהבתי
16 באוק׳ 2011, 12:51
דורון גונן
צפוי אבל חמוד...
צפוי אבל חמוד...
29 באוק׳ 2011, 22:29
Patient dom​(שולט)
היי
הצלחת להעיר את גופי וחושיי במהרה מה שאינו עניין שבשיגרה בשעות הבוקר....
3 בנוב׳ 2011, 8:53
מתמסרת לאחד
120 ???
זה נשמע לי מטורף לגמרי, איך אפשר בכלל להמשיך לנשום אחרי כ"כ הרבה הצלפות? ואז עוד..... שמחה בשבילך שאת נהנית מזה
5 בנוב׳ 2011, 14:16
Honeyfinger​(אחרת)
יפה
יפה מאוד ....מחרמן....כל הכבוד....יש עוד?
6 בנוב׳ 2011, 12:38
RED KID
סקסייי
באמת מחרמן.. רוצה להתפרק אחרי זה אבל אסור לי כרגע.. :(
23 בנוב׳ 2011, 18:30
סוכריה מתוקה
הממממ
טוב עכשיו אני כבר רטובה לגמרי.. מעולה!!!
5 בדצמ׳ 2011, 12:06