בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרושה צלע שלישית להתענגות

מאת סירופ​(נשלטת)     12 בינואר 2013
ושיהיה ברור שאני לא יורדת לכם, לא לך ולא לה!

היא מצביעה עלי עם הראש כי הידיים שלה קשורות אחורה, יש איזה רעד של אי נוחות בקולה, יחד עם החלטה נחושה לשמור על עצמה ולהציב גבולות.

את מה?

אני לא מוצצת!

זה מענין, הוא מציין ומביט בה בריכוז מרוחק, כאילו היתה אובייקט דומם, סירופ, תני לי סוכריה מהתיק שלך, מבקש בלי להתיק ממנה את המבט הזה , אני פותחת את התיק שלי שהמשקל שלו הוא כמה ק"ג בזכות המגבונים הלחים, קסמי שיניים, כדורי אקמול, בקבוק מים, עבודה לקריאה ברכבת, ועוד כמה פריטים שאולי מישהו סביבי יצטרך ושולפת מנטוס ומקלפת קצת ומגישה לו ואז הוא שם לה סוכריה אחת בפה ומורה לה,

לא למצוץ!

היא תקועה עם המנטוס בפה פעור מעט ותוך דקה הרוק ממלא ומציף והיא סוגרת ובולעת רק קצת רק טיפה, ואז הוא נותן לה סטירה, לא חזקה אבל כזאת שמולידה מפיה אנחת הפתעה.

אמרת שאת לא מוצצת, נכון? תעמדי בזה!

ושוב היא חוזרת למצב הזה של פה מוצף ברוק ועכשיו הוא נוזל לה מזווית השפתיים לאט לאט כמו חילזון ואחרי כן עוד וקצת יותר מהר, ומכתים את חזית חולצתה, ושוב היא אוספת במבוכה את כל מה שנשפך ובולעת בצליל כזה כמו ששותים מרק והוא דרוך ומשועשע מכניס לה עוד סטירה , הפעם קצת יותר חזקה , לפי הצליל החלול שמגיע לאזני ועכשיו היא קצת מיואשת ולא ברור לה איך זה יגמר, אבל לי דווקא יש מושג די מגובש.


* * * *

הרבה מחיקות ושינויים ערכתי בנוסח מודעת הדרושים שלנו , כשזו עלתה - דרושה צלע שלישית להתענגות משותפת, נענו כמה א/נשים: דום אחד שהציע לי לעבור אליו כי הוא לא יערבב אותי עם אחרות במיטה, שני עבדים נחמדים שהציעו לנו לשנות כיוון ולהביא צלע שלישית ממין זכר, כמה נזיפות ותהיות הגיעו משתי אחיות ש"למה את מסרסרת עבורו"? ועוד ארבע נשלטות. על הראשונה, צעירה מדי, הטלתי וטו: "אני לא מוכנה לשחק עם מישהי שיכולה להיות הבת שלי. היא גם עלולה לשקר ביחס לגילה ולסבך אותנו במעשה פלילי". מאסטר השמיע קצת מחאות, אבל עמדתי כצוק איתן.

עם אחרת נפלנו בבוחן הפרטים המזהים, גיל, מראה ומיקום. יצאנו (כנראה) קשישים ודהויים מדי. השלישית ממוקמת רחוק מדי, בתלמי אליהו או באחד המושבים בנגב. אפילו שאנחנו די ניידים עד לשם לא הרחקנו לכת.

לשלישית אקרא יערה כדי לספר עליה וגם כי יש בה משהו מן הסבך, עלים, ציפורים וטעם אגדות הילדות.
קבענו בהתאם לפרוטוקול המוכר בבית קפה הומה אך לא סואן, במהלך הפגישה קיבלה יערה שתי שיחות טלפון וענתה בקוד הרגעה מוסכם. יערה הגיעה באיחור אופנתי של כמה דקות, תספורת קארה, בגובה הכתפיים, חיוך שחשף רווח בין השיניים, שמנמונת במבנה גוף של גיטרה, חלק עליון צר וחלק תחתון רחב , אה כן... וחמודה. אני מחבקת אותה באחווה אימהית והיא מושיטה אליו יד ללחיצה, כשהוא קם ממושבו, להושיט לה יד אני נוכחת בהשפעת הגובה שלו עליה, יש בזה משהו... שגורם לכל אשה לחוש נשית וקטנה בצילו.

שלושה ישובים סביב שולחן עגול, אנחנו קפה הפוך והיא לימונענע בכוס גבוהה עם קשית, בתווך שתיקה של זרות ומבוכה שאני מכפרת עליה בשטף בלתי פוסק של שאלות: ממתי את ב"קטע" ? האם היו לך מערכות יחסים ארוכות? מתי ידעת שאת סאבית? איך גילית? איך הגעת לאתר?

תמיד זה מוזר, ככה זה בבידיאסאם, הסדר הנכון של הדברים מתהפך, קודם את נכנסת עם מישהו למיטה ורק אחר כך, בסוף יודעת איך קוראים לו. ואנשים נפגשים, המטריה של סקס מונחת עליהם כמו פעמון זכוכית של גבינות, וזה לכשעצמו מלחיץ ואיך בכלל בונים אינטימיות בתוך המצב הזה ?

מאסטר לוקח את הענינים לידיו, טוב שהוא דומיננטי אחרת אני היתי נתקעת בפוזה של מארגנת אירועים ומחוייבת בסמול טוק לנצח.

סירופ, אולי די עם השאלות החופרניות , למה את לא שואלת את מה שבאמת את רוצה לדעת?

כי היא לא תענה, דום!

נשחק משחק, הוא מציע, יערה תשאל שאלה, היא תשאל מה שהיא רוצה לדעת עלינו אבל בתמורה היא חייבת לענות על אותה השאלה ממש.

טוב, אז בן כמה אתה, היא שואלת? 47.
ואת? 29.

היא לוקחת נשימה, ומשחקת בעצבנות בקשית, בראש שלה עכשיו מתרוצצות שאלות מפוחדות, אם היא תבקש את שמו האמיתי היא תצטרך לגלות את שמה, היא שואלת: שם פרטי בבקשה בלי שם משפחה, השמות מוחלפים, וכך גם עיסוק, מצב משפחתי, איזור מגורים יותר ספציפי.

השיחה מתגלגלת קצת ואז נתקעת והקש בידיה הופך למשולש שבו קצה אחד תקוע בשני. אז היא אוזרת אומץ: אם נכנס לחדר, שלושתנו, מה תעשה בי?

חיוך קטן משרטט מחדש את פיו, עוד לא החלטתי, אבל עוד מעט זה יקרה.

ואת? מה תרצי שאעשה בך?

אני רוצה לחוות כאב וגם... מתאמצת לחלץ את המילה מפיה... גם השפלה.

הוא מרצין, עזבי את הקש, הניחי ידייך פרושות על השולחן.

היא ממלאה אחר הוראתו לאט כמכושפת.

ואני אומרת לעצמי, הנה נפל דבר, נטמן הזרע, הנה נשבתה זו בקסמו.

והתרגשות נעימה של ציפיה לקראת הבאות חולפת בי כרוח סתיו.

מעל לממוצע​(מתחלף)
מקסים
ונהדר. ולו בשל העבודה שנכתב בגובה העיניים. בלי בולשיט, משחקי והתחכמויות. הצליח לכם(!?)
12 בינו׳ 2013, 13:07
snowTiger​(נשלט)
מעולה
כתיבה נהדרת.
12 בינו׳ 2013, 14:22
Honeyfinger​(אחרת)
נו ו...
אני רוצה המשך...
16 בינו׳ 2013, 12:21
Queeny​(מתחלפת){being}
מעולה.
עוד!
16 בינו׳ 2013, 17:10
firefury
כתיבה יפה :)
פעם ראשונה שנכנסתי לפוסט ובאמת עניין אותי, אולי כן יש סיבה לבלוגים.
17 בינו׳ 2013, 18:49
string doll
ו...?
כתוב אותנטי ונפלא. אשמח לקרוא את ההמשך!
21 בינו׳ 2013, 3:01
סירופ​(נשלטת)
דווקא היה המשך
למעשה שניים, הנה אחד מהם http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=32729&highlight= תיארתי את כל ההשתלשלות בפורום "אם כבר קמת תביאי בירה"
21 בינו׳ 2013, 6:48
סירופ​(נשלטת)
טוב הנה ההמשך
לא יודעת אם זה "חוקי" להדביק פה, הלינק התברדק, אז הנה הטקסט יערה זוחלת אליו על ארבע, עכוזה זקוף אל על באופן מתגרה, שדיה קטנות משלי ולכן אינן מתנדנדות בכל צעד, היא נעצרת בין רגליו ראשה במפשעת הג'ינס שלו, מרימה אליו עיניים "אני בעצם כן היתי רוצה לטעום אותך" חשבתי שאת לא מוצצת? לא, אני... רק לא בולעת, אני מבקשת שתזהיר אותי לפני, שלא תגמור לי בפה במקרה, זה פשוט מגעיל אותי. יערה עשתה טעות, אני שמכירה אותו, יודעת שאם רק אומרים או רומזים לו שאי אפשר ושיזהר ושלא יעז, אין שום כוח בעולם שיעצור אותו מלבצע את הדבר הזה ממש. עשתה טעות יערה, אבל עלי לתצפת מהצד בשקט, נקודת המבט אותה ביקשתי לעצמי, עיני מרוכזות בתהליך, איך הוא מפשיל ממנה את בישנותה ומעצוריה ומפשיל גם את מכנסיו ומגיש ליערה את מבושיו, כאשר העסק גדל ומתחמם, מאסטר אוחז בשערה ביד קפוצה ומזיין לה את הפה בתנועות קצובות. יערה נבחלת ונסוגה אך ידו לא נותנת לה מנוס, נשימתו מואצת, אני מכירה את זה, הנה תיכף הוא גומר, מתכוון לשפוך את מטח הזרע היישר לתוך גרונה. והיא מצליחה בדקה התשעים להימלט מאחיזתו, הזרע הלבן נשפך על רגלו, על הרצפה, כיסוי המיטה הצבעוני. בכף יד גדולה הוא מיטיב אחיזתו בעורפה, כמו שאוחזים בגור חתלתול ומגיש את פניה אל הכתם הלבן, הזרע המטפטף על הברך והשוק. "עכשיו יערה, את תנקי את זה יפה יפה עם הלשון" יערה מתפתלת תחת ידיו אך אין הוא מתכוון להניח לה, אוסף עוד שיער בכף ידו, פניה וגבותיה נמתחות אל הרקות, נמתחות עוד רגע של התפתלות והיא חדלה וקופאת. הוא מגיש לה את רגלו המוכתמת ולשונה יוצאת בין שפתיה, לק ועוד לק, מאסטר אינו מוותר מעקם את ראשה עקלתון, ועוד מטה, גם את הכתם על הרצפה הוא מכריח אותה ללקק. כשהוא משחרר אותה מלפיתתו, אני חושבת לעצמי שהנה הוא איבד אותה עם אקט כה בוטה ומשפיל אבל היא למרגלותיו מחייכת אליו בעיניים נוצצות, באור הזה של הסאביות, כמו פנס מאיר מאחורי קרניות העיניים. אז הוא עושה את התנועה העדינה הזאת של הסטת אניץ שיער סורר מעל פניה אל מעבר לאוזן, מניח את ידו ברכות על שערה, ומחייך ולוחש לה, "ילדה טובה". ואז נצבט לי הלב , העדינות הזאת הדרוכה והמכוונת, זו היתה שלי פעם, נשחק ונעלם ביום יום. כל כך הרבה זמן שלא החווה זאת כלפי, רק בהתחלה היה מכשף אותי באצבעותיו, נוגע בפני, ממלא את מוחי באניצי צמר גפן מסוכר. אחרי כן היו עוד דברים, אבל בסופה של אותה שעה היה שכוב (מותש) על המיטה וזרועותיו פרושות לצדדים ראשי על כתף שמאלו וראשה בימינו, אנו מדברות מעל חזהו. למה הסכמת לזה, היא שואלת, את הרי דלוקה עליו כי רציתי מאוד, אני עדין רוצה, להתבונן בזה כשזה קורה, הקסם כמו לראות מים נופלים במפל, במעופתם, זה הדבר שהכי מסקרן אותי בעולם, מה שקרה לי איתו. ואין לך קנאה עליו? היא שואלת? אם אני היתי במקומך לא הייתי מסכימה, אני מאוד רכושנית . זה לא בידיים שלי, הרגשתי שזה עומד לבא, הוא רצה ענין וגיוון, העדפתי להיות מעורבת ומיודעת. חוץ מזה, את יודעת, יערה, אני דיברתי עם שתי סאביות קודמות שלו, ויש כזאת פרסומת לשעון רולקס שהיא בדיוק עליו. הסלוגן אומר שאינך יכולה להיות הבעלים של שעון רולקס, הוא רק מופקד בידך לתקופה מסוימת עד שיעבור לדור הבא. קרו שם עוד דברים, אבל החשוב מכל (ומטוב לב אני מספרת זאת לכם), זה שאחרי הכל מאסטר הלך להביא לנו פיצה מהפיצריה הביתית שליד מלון פלמה בהרצליה, היא נקראת פיצה גרליק והבסיס שלה מתפצח במידה, והשכבה העליונה עסיסית ונימוחה בפה. או אולי ככה זה שרעבים אחרי סשן פראי .
22 בינו׳ 2013, 8:23
VincentVega​(שולט)
נהדר
אמיתי וקולח
5 בפבר׳ 2013, 23:16
magic bitch​(מתחלפת)
נשמע נפלא
בתור כותבת - מתחברת מאד לצורה שבה את מעבירה את הדברים. ובתור סאבית - מתחברת למקום הזה.
25 במרץ 2013, 10:03
זוג שובב
מקסים
ממש התחברנו לכתוב
29 במרץ 2013, 19:41