סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללסביות אסור לחשוב על גברים

מאת One piece of pie     10 באפריל 2013
דיברנו קצת באינטרנט.

אתה שאלת מה אני רוצה, מה אני מחפשת במקום כזה.
לא עניתי.

סיפרת לי קצת על למה אתה כאן, על הרומן שלך עם כאב ומתי הוא התחיל. קראתי וקינאתי שאתה יודע כל כך טוב ואני אף פעם לא באמת ידעתי.

שאלת אם מתאים שנדבר בטלפון.

קפאתי. מודעת לדיסוננס המשוגע בין הקול למראה שלי.

התקשרת. בהתחלה דיברת רק אתה, ברוך, בשליטה מוחלטת. מרגיע אותי. סיפרת לי עד כמה אתה מתעניין בי. ועל מה אתה חושב לעשות לי.

אמרת שאתה שומע אותי מסמיקה, שאתה שומע אותי נרטבת.

לא יכולתי להגיב.

אחרי כמה שיחות הצלחתי לדבר. שמחתי שלא ויתרת עלי. שידעת עד כמה אתה מרתק אותי. עד כמה אני רוצה.

אמרת שיש לי קול יפה. אמרתי שאני לא אוהבת אותו. שאלת למה. "אני לא אוהבת ששומעים שאני אשה. זה מסגיר אותי. הופך אותי לקטנה וחלשה."

"את חושבת שאת חלשה?"

עניתי בכנות שכן. שאף פעם לא אמרתי לאף אחד את זה.

שמעתי אותך מחייך מהצד השני של השיחה. "אני חייב לפגוש אותך."

נפגשנו בבית קפה. התיישבתי מולך והרגשתי איך אני מתכווצת. אתה חייכת ברוגע מוחלט. שתיתי מיץ תפוזים, אתה קפה שחור. הסתכלת עליי במשך דקות ארוכות בלי לדבר.

"מאוכזב?" שאלתי.

"למה את שואלת?"

"כי אני נראת כמו בחור."

אתה שותק ומחייך. אתה מסתכל ישירות אליי "את ממש לא נראת לי כמו בחור."

אתה מניח יד אחת על השפתיים שלי ומורה לי להיות בשקט. אתה סוגר לי את העיניים בבד ואני שומעת אותך מתרחק. אחרי כמה דקות אני מרגישה את הידיים שלך עוברות על החולצה המכופתרת שלי. פותחות כפתור כפתור עד שהחולצה נופלת על הרצפה.

היד שלך מחליקה לי על הבטן, מלטפת את הטבור ועולה למעלה לכיוון החזה. אתה חופן את השדיים שלי, נוגע בפטמות בעדינות, מתחיל לצבוט. בהתחלה בעדינות ואז חזק יותר ויותר.

אני לא מגיבה.

אתה שואל למה.

"אני לא מרגישה את זה." אתה שותק. מרים את הידיים שלי למעלה וקושר אותן אחת לשנייה. אתה מתחיל לנשק לי את הבטן, עולה שוב אל החזה ונושך את הפטמות. אני לא מגיבה.

אני שומעת אותך הולך. וכשאתה חוזר אני מרגישה אותך מצמיד חפץ קר אל הפטמות שלי. זה לוחץ. אבל נעים.

אתה מפיל אותי על הברכיים ושם את הידיים שלי מאחורי הראש. אני מרגישה את הידיים שלך על השיער הקצוץ שלי. ופתאום אתה דוחף את הראש שלי אליך. ואני מרגישה את העירום שלך. ואת הזקפה שלך.
ופתאום אתה בתוך הפה שלי. ובהתחלה אני רק עוברת באיטיות עם הלשון. אבל מהר אתה מכתיב לי את הקצב. מזיין לי את הפה במהירות, בחוזקה. וזה טוב לי. ואתה גונח. וכל כך טוב לי לעשות לך טוב. ואתה קשה בפה שלי. ואני מוצצת חזק יותר ויותר. שבויה בקסם שלך.
אתה מוציא את עצמך מתוכי במהירות. מקים אותי ובמיומנות מוריד ממני את הג'ינס, הנעליים והבוקסר. אני מובכת. ואתה מרגיש את זה.
אתה שואל שוב מה חיפשתי באתר.

אני לא עונה. ומרגישה מיד מכה מפלחת על הישבן. אני עדיין לא עונה וכמה מכות מהירות מפלחות לי את הישבן. חזק יותר. אתה מדרבן אותי לענות.

"רציתי שמישהו יזיין אותי. חזק. שיתייחס אליי כמו אישה אבל ידע שאני לא בובת חרסינה, שאני לא שבירה. שלא ירחם." אני מרגישה כל כך מובכת. וכל כך חשופה.

אתה מעביר אצבע על השיערות ברגליים שלי. עולה למעלה ועוצר בין הרגליים שלי. מרגיש כמה אני רטובה בגללך. לעזאזל.

אתה דוחף אותי ואני נופלת. הגוף על המיטה והרגליים על הרצפה. אתה נכנס אליי מהר. חזק. אני גונחת בהפתעה.

אתה מזיין אותי חזק. אני מרגישה אותך קשה בתוכי. שומעת אותך גונח מעליי. הידיים שלך חופרות בגב שלי, בכתפיים שלי. והאגן שלך זז כל כך מהר.

אני מרגישה אותך גדול וקשה כל כך. ואתה מתקרב לשיא שלך. אתה יוצא. מרים אותי ומושיב אותי עליך. שם את הידיים שלי מעל הראש שלך ואני מבינה שאנחנו פנים מול פנים. הידיים שלך שורטות בלי רחמים את הגב שלי.

ואני מתחילה לעלות ולרדת עליך. וטוב לי ככה. והזין שלך מתחיל לזוז איתי. ואנחנו נעים בחוזקה. בלי רחמים. ואתה מזיין אותי ואני מזיינת אותך. ואני מתחילה לגנוח. וטוב לי ככה.

אתה מסובב את המצבתים ששמת על הפטמות שלי ואני גונחת מהכאב. מהעונג שבכאב. אתה מסובב חזק יותר ואני מרגישה איך הכוס שלי מתכווץ מסביב לזין שלך מההפתעה. ואני מרגישה את הזעזוע שלך ואת הזרע ממלא את הקונדום. את החום של הפלסטיק בתוכי.

אתה מסובב אותי ככה שאתה עדיין בתוכי אבל הגב שלי על הפנים שלך. אתה בוחן על הגב שלי. את השריטות שלי. אתה מוריד את הכיסוי עיניים שלי ביד אחת. ואני רואה שאנחנו לא לבד.

הבחור שמולי מחזיק בזקפה הקשה שלו. הוא מאונן מולנו. ולך זה ממש לא משנה. אתה בוחן את השריטות שלי וכנראה מחליט שזה לא מספיק. אתה שורט אותי. צובט. מגרה את העור. וכל כך לא נעים לי להתמסר לך שאני יודעת שרואים אותי. שרואים אותי. וכל כך טוב לי. ואני מרגישה סוטה. ומלוכלכת. ונרטבת.

והוא מתקרב. ביד אחת הוא מחזיק בזין שלו וביד השנייה הוא מושיט יד להרגיש את הפניים שלי. שניה אחת הוא מלטף לי את הלחי וברגע השני הוא נותן לי סטירה. ואז הוא פונה אליך. שואל אותך משהו ואני לא מצליחה להתרכז במה שאתה אומר לו. הוא מסובב את המצבתים חזק ואני מרגישה את עצמי מתכווצת שוב. ואתה מתקשה בתוכי.אתה מוריד לי את הראש ואני מוצאת את עצמי מול הזקפה שלו. הוא מושך לי בשיער, והוא בתוכי. והוא מתחיל להתקשות בתוכי והידיים שלו חופרות לי בשיער. ואני מוצצת את הזין שלו. ואתה מתחיל לזוז בתוכי. אתה חופר עם הידיים שלך בגב שלי. צובט, מכאיב. מדי פעם מסובב את המצבתים שלי. אתה מזיין אותי חזק יותר ויותר. והוא מזיין לי את הפה.
ופתאום הגוף שלי משתולל וכל כך טוב לי ככה. בדיוק ככה. ואתה מזיין אותי חזק יותר. ופתאום הוא יוצא מהפה שלי ואתה מתוכי.
הוא מרים אותי ומרחיק אותי ממך ואני מרגישה נטושה. הוא מושך אותי אליו. מרתק את הידיים שלי אל הגב. ככה שאני לא מצליחה להזיז אותם בכלל. הוא נשכב ונכנס אל הישבן שלי לאט לאט. הוא ממלא אותי. וזה כואב וזר. ואני מסתכלת אליך ואתה מחייך ומרגיע אותי. מורה לי לעצום עיניים.

אני עוצמת עיניים. ופתאום אתה מעליי. והזין שלך בתוכי. ושניכם בתוכי. ואתם מזיינים אותי. ואני צועקת. ואני כל כך מלאה לעזאזל. ואתה מזיין אותי עמוק יותר והידיים שלך משחקות עם המצבתים. והידיים שלי כואבות. והרגליים שלי עייפות ואתם לא מוותרים לי. ומזיינים אותי יותר חזק. "תגמרי איתי." אתה מורה. ופתאום אני מתכווצת. ואתם גונחים. ואני מרגישה את החום שלכם מבעד לפלסטיק. וטוב לי.

אחר כך אתה שולח לי הודעה באתר. ואני מסתכלת על הסימנים על הגב והחזה שלי. וכולי סימנים וכולי אתה.

אבל ללסביות אסור לחשוב על גברים.

כלבה לא משוייכת
רק שאלה
"אתה מעביר אצבע על השיערות ברגליים שלי"?????? ואני חשבתי שאפילו לסביות, עושות דברים מופרעים כמו... להסיר שיער ברגליים.
11 באפר׳ 2013, 7:15
magic bitch​(מתחלפת)
פאנצ' ליין
אהבתי
11 באפר׳ 2013, 17:35
nickless
וכל
זה קרה בבית קפה??
12 באפר׳ 2013, 7:57
One piece of pie
אולי
זה בכלל לא קשור ללסביות. זה קשור אליי ולעוד המון נשים אחרות שבוחרות אחרת. ולא, זה לא קרה בבית קפה. זה פשוט מתאר אירועי התרחשויות זה אחרי זה
13 באפר׳ 2013, 16:45
venus in our blood​(שולטת)
משובח ביותר
כן ירבו
20 באפר׳ 2013, 1:21
Cat Lady​(נשלטת)
אהבתי מאוד
מעניין, לא צפוי ואמין.
4 במאי 2013, 18:11
anna k​(נשלטת)
mmmm
Delicious..:)
10 במאי 2013, 7:57
Sadomaniak​(שולט)
אהבתי
ממש אהבתי
30 במאי 2013, 4:54
הסוחף
מרתק
אני חדש פה ולומד רק להכיר עולם שטעימה ממנו סקרנה אותי. אבל הסיפור שלך בין אם היה אמיתי לבדיוני ריתק אותי ועשה את שלו קבלי ח"ח מקווה לשמוע בעתיד עוד
6 ביוני 2013, 13:49
Anakin
מאוד נהנתי
תודה על הכתיבה
7 ביוני 2013, 12:50
פירסט
בדרך כלל
אני לא קוראת פרסומים; אבל במקרה הזה לא יכולתי להפסיק. מהמם!
24 ביולי 2013, 19:35
שמש צפונית
בבית הקפה?
אהבתי
17 באוג׳ 2013, 15:32