סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתכון לג'חנון

מאת Zvi Asaf​(שולט){()def}     28 ביוני 2015

(כל הכתוב בלשון זכר מופנה לשני המינים כאחד)


למרבים בתפיסה שעבד, זונה, אפס, או סתם חלאה לא אמור לזכות לאהבה דאגה ונתינה אלה לשימוש חוזר חד צדדי ולשם זה הוא נועד, אספר לכם סיפור עקב השקפה מוטעת וחוסר נסיון. זהו סיפור שדודה פלוּלה סיפרה לי כששאלתי איך מכינים ג'חנון.


אז דודה פלולה עליך השלום הינני מפזר את תפיסתך.



אין אדם קם יום אחד ומחליט שהוא מג'חנן מקום ראשון, זה דבר שדורש לא מעט אימונים, אהבה וימבה במבה הקשבה לבצק. דומיננטי או אדון או אל או אף אחד לא קם יום אחד בבוקר ומחליט שדרכו היא האיתנה. כל אחד בדרכו, כל אחד על פי יצירות ראשו, אבל המון אימונים והקשבה הם הבסיס להצלחה.



אז הינה כמה דברים שחשוב שתדע כי בלעדיהם אורחים לא יבואו למסיבה מג'נון.


רק בגלל שבן זוגך רוצה לתת לך לגיטימציה לשלוט בו ונותן לך את הכוח אז ורק אז יש לך את הזכות. זאת מערכת יחסים דו צדדית וצריך למצוא את היחס הנכון בין הקמח למים. הנשלט הוא זה שהחליט עמוק בפנים לקרוא לך אדון, ואף פעם לא נאמר לו לקרוא לך ככה. זאת החלטתו ובחירתו, ואם תתעקש די המאפה יצא מלוח ואף מר!



[אבל פלולה, יעזור לי האל, בחיית אבוק דיי להתפלפל!]


אם כך, זוהי תפיסתי!




  • דומיננטי לא דורש כבוד, הוא שם עצמו במקום ובצורה שמזכה אותו בכבוד.

  • דומיננטי לא מרים את קולו, הוא סוג של אדם שמקבל את מה שהוא רוצה בלי צורך להרים את קולו.

  • הוא לא רברבן ולא יהיר הוא ניחן בביטחון שקט שמורגש בהתנהגות, בדרך שהוא הולך בה, בנעימת קולו, ועוד לא מעט תסמינים מוטמעים בו וּמרגשים חזק באוויר הסובב סביבו.

  • הוא מאוזן ויודע מתי להיות עדין ומתי פחות, מתי להיות אדיב ומתי לשלול זכויות.

  • דומיננטי הוא ג'נטלמן בראש ובראשונה [כמו בעלה של חני מהמעברה בנס ציונה זוכר אותה?] [לא? פלולה תדבקי במטרה בבקשה טוב!] זה לא אומר בהכרח שהוא איש מפואר שמעריך את הדברים הטובים בחיים אבל הוא כן מבין נימוסים ופרוטוקולים. הוא פותח את הדלת לעזרה, ומזמין בשביל הנשלט אם הוא מתקשה בבחירה. מתייחס לזרים באדיבות וכבוד.

  • אדם שממבט אחד משדר תדרים מאוד מובנים וחדים.

  • הוא מגן ותמיד מוודא שהכנוע מרגיש בטוח כל הזמן ומשמעות הדבר יותר עמוקה מרק להגיד לו "אתה מוגן". הוא צריך להוכיח לו את זה, ולדאוג שלא יהיה מתוסכל.

  • הוא ישן בצד של הדלת, ומוכן תמיד לשעת תקיפה [כמו זכריה עם הפורץ וואעליה עשה לו שושנה שחורה!] [דודה בחיית אבוק עזבי אותי מזכריה הלכו לי הידיים מהבצק תמשיכי כבר!]

  • השולט הוא אדם שמרוויח את עבדו בכבוד, זה לא דבר בגין דרישה, הנחה או מובן מאליו. מכאן יש לאמץ את התפיסה שחובת ההוכחה חלה על האדון להרוויח את עבדו בכל יום מחדש.

  • השולט לא מאבד את הידיעה וההבנה שהכנוע מגיש עצמו ב-100% למענו, ויש לשים תמיד דגש על מצב גופו ומצבו המנטלי. הכוח שהוענק לך לא מובן מאליו סאפי. שים דגש ואל תשכח את זה. חלק מהתפקיד שלך הוא לקרוא אותו מכף רגל ועד ראש ולראות מה חלילה לא בסדר או איפה הגבולות המקסימלים שלו [בדיוק כמו מתיחת בצק].

  • אתה תשכיל להבין שלהיות דומיננטי זה 10% זכות ו90% אחריות. אתה למעשה לוקח את חיו לידייך. זה דבר חשוב וקדוש כאחד' שהנשלט מעניק לך. יש להתעמק בזה, להבין ולהרוויח את זה.

  • וגם, יא-איבני, יא-עני, תדע, שאתה לא יכול להיות רק מגן בשביל הנשלט או מאהב או איש סוד אדון וכולי, כשאתה מרגיש כך. יבואו ימים שתהיה עייף, מרוסק, ממורמר, לחוץ ואף הפחד יחלחל בך. יבואו הימים, לא עלינו, שלא תהיה אתה, ואף על פי כל המוזכר, חשוב תמיד שתראה לנשלט שאתה עדין שם בשבילו לכל מה שרק צריך. כמו העליות יש גם ירידות, ואתה כאן בשביל לאזן אותן עד כמה שאפשר, ולא לגרור אותו איתך למטה [למה אני אגרור לך ת'משמו תיזהר!]



[דודה, בקצב הזה יצא לי ג'חנון עומד. כמה עיסוי יארבי!]



[תמשיך, תמשיך, לא סיימתי איבני. רק בזעת אפך תאכל לחם.] אז מה שאני אומרת בעצם, מכל הנכתב למעלה לא מעט אומרים, שצריך לדחוק רצונות האחר, לרוקן אותו עד יסוד, לזרוק פקודות באוויר ולנצל אותו בכול זווית אפשרית. [אתה מקשיב?! עזוב את המרגרינה יאחמר!!] ידוע, שכל פלצן יכול לקנות לעצמו שוט, חגורות צניעות וכמה חבלים. זהו לא האדון לדעתי. שלא תבין אותי לא נכון, ושלא יטעו שומעי - יש לי את הדרכים שלי בהם אני אוהבת שהוא על הברכיים, אני אוהבת סקס קינקי חזק ואגרסיבי, כשהמוח מתפצל ונפשו מנשקת רגליי. אני אוהבת לשלוט בחדר השינה, בסלון ובמטבח. אָמָה מָה בשביל כל רגע כזה יש מאות רגעים של לחזק אותו, לצחוק איתו, לדבר אליו, ולהקשיב המון. לגרום לו להרגיש בטוח כשהוא מפוחד, לתת ביטחון כשהוא מאבד את שלו. לנחם, ללטף ושרק יהיה מאושר המלעון.



כל הדברים האלה, איבני, עושים אותך אדון דומיננטי וטוב לבב. עמוק בפנים תדע - אתה הזאב המצטיין של פלולה. האלפא בלהקה! ממני באהבה.



אז הקשבתי, ובו בזמן סיימתי ואת המאפה ישר לתנור. יום הולך ויום בא וטרפו הוא שכנותיי. בזכות פלוּלה הוענקה לי מתנה והתפיסה התימנית שבה בי גם נולדה. עברו השנים בהם גדלתי וחודדו חושיי ועתה יש לי מה להגיד לחולקים בדעותיי.



לכל החולקים, המכים שתמיד מכים ולא מצ'פרים את הכלבלב. אתם נשמעים ונראים כמו ילדים שמשחקים בלהיות גברים.


קמתם יום אחד וגיליתם שאתם נגעלים מגברים/נשים עם כוח וקול משלהם, ומצאתם דרך לנחם את תסכולכם בלקרוא לעצמכם אדוני כל יכול. אתם מחפשים נקודות חולשה בנשלטים, שבתמימות העניקו לכם את המפתח לסודות ליבם, ואתם עם זין עומד חזק, מנצים, ובו בזמן קוברים את כאבכם על גורון שלא יגיד שום דבר מנגד ולא יעמוד על שלו.


אתם לא אדונים. אתם פאה דחוקה בלהקת צבועים. מקרה מובהר של חמורים עם שוט ונשמה פצועה. עשו לי טובה וחסד עם הבריאה, ואל תעמדו מאחורי שמות משתמשים כמו "דומיננטי מידי בשבילך".



לכל מאן דבעי, אם יש בכם צורך לשתף או להביע דעה תפאדלו, תתקבלו בברכה ושיהיה שבת שלום, אללה ירחמו.


שלכם צבי אסף


Kryptonite​(אחרת)
מעולה מעולה מעולה!!!
25 ביולי 2015, 21:41
Lady Galadriel
מדויק להפליא.
26 באוג׳ 2015, 1:51
שולמית ש
אהבתי. נכון בהחלט.
30 באוג׳ 2015, 0:58
MissKey​(נשלטת)
תודה
4 בספט׳ 2015, 13:12
בוגרת שקטה
זו היתה קריאה מהנה במיוחד. מאוד מוחשית להרגשת מאסטר אמיתי ותפקיד אישיותו המיוחדת בעולם השליטה -בעולם האשה/שפחה תודה. שנה טובה ומתוקה!
13 בספט׳ 2015, 19:01
Zvi Asaf​(שולט){()def}
וואו חיממתם לי את הלב :-)
25 באוג׳ 2018, 19:37
Devil's Daughter​(שולטת)
אני רוצה להודות על הכתבה מעומק ליבי. אני חדשה פה ובנושא הזה בכלל. אני שולטת. הכרתי מישהו שהוא הנשלט, ודווקא בגלל שאני שולטת לא ארגיש בנוח לצעוק ולהיות מגעילה. לא כשאת המלכה בשביל צד השני.מלכות לא מתנהגות כמו ...בקיצור לא רק מנצלות.מלכות דואגות לממלכתם. ובקשר לזה שיש אנשים שרק מנצלים בגלל בעיות שהיו להם בחיים. הניצול לא ירפא את הפצעים. התנהגות אחראית ומבינה -כן
16 בדצמ׳ 2018, 2:50
BaLDr​(שולט)
תענוג. תודה
3 באוק׳ 2019, 6:44
איתי וגאיה
כתבת מעולה, סחתיין על הכתיבה ועל המסרים רק שג'חנון אחרי העיסוי נכנס למקרר לכמה שעות טובות [תימני בלאי]
8 ביולי 2021, 20:05