אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על גבי בתוך המרקע

מאת KakiPiPibye​(נשלטת)     16 בספטמבר 2016
הושטתי את ידי ולחצתי את שדי המרקע. אי אפשר שלא להתענג מההרגשה הסיבית. שלא כמו העור, המגע בשדיים אלו חודר אל מתחת למעטה החיצוני ומדגדג את קצות העצבים, מה שנותן תחושה דומה לתחושת השפתיים בזמן נשיקה. לכן זוהי תופעה לא נדירה כלל כאשר אדם משלם אלפי שקלים בחודש על מנת לחדור עם הזין שלו אל תוך כוס מרקע.

עשיתי זאת פעם אחת, באולם קולנוע פיראטי שנמצא בביתה של אלמונית. הזהירו אותי מפני התופעה השורצת מחלות מין, כי אין לדעת איזה זין הכניס עצמו לאותו החור. אופרציה פיראטית שכזאת אינה מסתכנת בתביעה, לכן היא לא רואה לנכון לקנות מרקעונים. המרקעון הוא רב פעמי ונועד לאדם אחד בלבד. ישנם לקוחות קבועים שמביאים מרקעון משל עצמם, משמע הכסף לא מהווה בעיה עבורם. באותה הקלות יכלו לקנות באלפי שקלים מנוי מורחב ולשים את זינם באיזה חור שרק יחפצו, כל שחקנית מרקע אפשרית.

ישנה אפילו האופציה "להוליד" שחקנית עפ"י העדפות אישיות. נחוץ רק לפנות אל אחד המשרדים הרבים המתמחים בתחום המרקעים, לתרום להם סכום כסף מכובד, ולאחר מילוי טופס באורך מספר שעות האישה המושלמת בוקעת מתוך רחם הארנק.

אך כסף, כאמור, אינו מהווה חוצץ בינם לבין חוויות מרקע עילאיות.

מחפשים הם את ההכרה בכך ששחקנית זו, ששואבת את הזין שלהם בתאווה, יושבת באיזו דירה מעופשת עם שלושה ילדים ורשימת מחלות מין במקום רשימת קניות. מדליקה אותם העובדה כי אין לה ברירה, היא חייבת לפעור את חור התחת שלה בפני תחלואי העולם ולהכניסם פנימה על מנת לרכוש זכות להמשיך ולהתקיים. הייתה רוצה, אך היא לא מתרחצת בשמפניה על גג מלון יוקרתי ונוסעת אל עבר השקיעה בכלי רכב מסנוור עיניים, כפי שניתן לראות את כוכבות המרקע בערוצי הבידור. היא מסכנה ואומללה. היא מחויבת לאיבר מינם, הזין הזר הופך לגלגל הממשיך להניע את חייה הלאה. זהו זיון עם משמעות, זיון פואטי. חלילה להם שיוזילו עצמם בהגדלת מקור ההכנסה לברות המזל ממילא, הם עוזרים לשכבות הנמוכות, למקופחים. הם משליכים עוף ותפוחי אדמה על שולחנם בשבת, מלבישים אותם בסחבות חדשות, מניחים רעפים שישמשו לקורת גג. בפעולה כה פשוטה ומוכרת, כל מה שנדרש הוא אילוף יד ימין הסוררת, הם מקיימים עולם מלא. ובראשם הם רואים כיצד הן כורעות על יד מיטתן, סופקות כפיים לכיוון האל, ומודות לזין, חור התחת, הכוס והלוע שהביאן עד הלום.

בכוח המוח{Aion}
ביקורת חברתית על הדרך?
23 בספט׳ 2016, 1:17
smartalk
למה חברתית? איך על הדרך..?
10 באוק׳ 2016, 22:13
timna
התחלה מבטיחה. פוטנציאל מד"בי משהו.
21 באוק׳ 2016, 14:32