שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המפגש

מאת Malebi     16 בספטמבר 2020
דיברנו לפני וקבענו מקום אשר ניפגש. אני הגעתי לפנייך התפשטתי וניכנסתי למיטה עירום לגמרי .אתה נכנס בדלת, מסתכל עלי, מלטף את ראשי ומכניס אצבעות לפי פנימה והחוצה לאט לאט ודורש ממני ללקק אותן ולמצוץ כמו זונה.
"תוריד לי את הבגדים לאט לאט." אני מתחיל להוריד את בגדייך את חולצתך ואז אתה מצמיד את פי לפיטמותך ואומר לי תמצוץ אותן אני משחק בפיטמותייך משחק בפי והם זקורות נורא. ולאט לאט מוריד את מכנסיך ורואה את הבליטה העצומה במכנסייך.

"תלקק את התחתון לאט לאט.״ אני מלקק את התחתון ואת הזין הגדול ומתחתיו. "תוריד עם הפה בלבד". אני מתחיל להוריד לך את התחתונים עם הפה בלבד מוציא את הזין שלך לחופשי. אתה מצמיד את ראשי ואמר לי תריח אותו תסניף אותו. ואני מריח את כולו ואת הביצים החמות מריח מתחתיהן. "אתה אוהב את הריח זונה קטנה שיוצא מהזין ומהחור של הישבן" "כן אדוני אני אוהב מאוד.""יופי זונה קטנה." "בשביל שתוכלי להרגיש את הזין המלכותי בפיך תצטרכי לעבוד קשה." אתה מסתובב ואמר לי ״תלקק את הישבן עמוק וחסר לך שלא ארגיש. בכל פעם שלא ארגיש אפליק לך על הזין.״ אתה משכיב אותי על המיטה ויושב עלי.

ולפני שהספקתי להגיד לך שבחיים לא חוויתי כאב אתה מתיישב על הפנים שלי ואמר לי "לקקי לי ת'חור זונה". אני מתחיל ללקק מסביב לחור אבל לא נוגעת ואתה מפליק לי על הזין "אמרתי ללקק את החור לא מסביב מה לא הייתי ברור?!״
אני דוחף את לשוני עמוק פנימה והחוצה מסניף את הריח. אתה מפסק את הישבנים שאחדיר חזק את הלשון .ויושב חזק עד שאין לי אוויר. אתה מתרומם לעברי "את פשוט זונה חרמנית וסוטה" ויורק לעברי.
״כן אדוני אני הזונה שלך״ אתה אומר לי ״רדי לארבע כמו שזונה צריכה להיות״. אני יורדת על ארבע ואתה מכניס לי את הזין לפה אני מוצצת אותו משחקת עם הלשון ואתה מכניס עד הסוף ואני נחנקת ואתה לא אכפת לך מזה.
"את תתרגלי אליו "אני מרגישה שהוא ממלא את פי אתה מוציא את הזין ומגיש לי את הביצים. ״תלקקי זונה קטנה ותמצצי בלי לפספס אף פינה״. אני מלקקת את הביצים ומוצצת כל אחת ואחת משקיעה מאמץ כדי לרצותך . אתה מחזיק את ראשי ומחזיר אותי לזין המלכותי . אני מכניסה לפי ומוצצת חזק עם הלשון על הכיפה בתוך החור. על הוריד. מנסה לגעת בידי ואז אתה אומר "בלי ידיים. המשימה שלך להגמיר אותי בלי ידיים״. אתה רואה שאני מתקשה אז אתה לוקח אותי למיטה שם אותי על הגב מסדר כרית לראשי. ומכניס את הזין ומזיין לי את הפה מהר וחזק לאט לפעמים שאני אתרגל אליו .

אני מלאה ברוק ואתה אומר לי "תמשיכי אני קרוב" אני ממשיכה במלאכת הלשון חזק חזק ואת מתחיל לגנוח ואומר " אני גומר וחסר לך שיצא בחוץ". פתאום אני מרגישה מטחים של שפיך אל תוך פי ולא נותר לי אלא לבלוע הכל.
"זונה טובה"
אתה לוקח את הזין שלך ושאריות השפיך שם על הזין שלי.
״ועכשיו זונה" אני רוצה לראות אותך מאוננת עם השפיך המלכותי שלי, ואסור לך לגמור! ככה אני רוצה שתעשי פעמיים"
״כן אדוני״. אני מתחילה לשפשף אותו חזק ואתה מושך לי בביצה ולוחץ. ואני מרגישה שאני עומדת לגמור ועצרתי ואתה מפסק לי בכוח את הרגליים ואומר "בואי נאתגר אותך", ומתחיל להכניס אצבע עמוק פנימה והחוצה.
"שפשפי זונה, ואסור לך לגמור! אני משפשפת, ואתה משחק לי בחור ואני גונחת. כשאני קרוב אני עוצר ואתה מכניס עמוק יותר ואני אומרת "בבקשה אדוני תן לי לגמור אני לא מסוגלת". אתה מוציא את האצבע ואומר עוד לא זונה קטנה. קחי תלקקי את האצבע ותמצצי אותה. לאחר שאני מוצצת אתה אומר לי "לכי להתקלח ודיר באלק את נוגעת בו".

יצאתי מהמקלחת ואז אדוני התחיל לבדוק אותי ולהריח אם באמת התקלחתי. אתה מלטף את הזין שישר מתחיל לעמוד ואומר: "יופי זונזונת יפה שהקשבת לי ולא גמרת, עכשיו בואי על 4 ישבן למעלה כמו זונה טובה".
אמרתי לך: "אדוני אני לא יודעת אם אמרתי לך אבל בחיים לא התנסתי בכאב ואני נורא מפחדת גם בגלל הסימנים וגם בגלל שלא אעמוד בזה". אתה: ״אין בעיה אתחשב בך מעט״. וישר החטפת לי על הישבן. "ישבן סקסי יש לזונה שלי"
אתה לוקח חוט וקושר לי על הביצים והזין שלי עומד. אתה מתחיל ללטף לי תחור לאט לאט מסביב מושך את הביצה ומחטיף שוב בישבן. "היום החור שלך יעבוד שעות נוספות״, אמרת תוך כדי חיוך ממזרי. "שמת חור סיכה על האצבע ועל החור והתחלת להכניס ולהוציא את האצבע עמוק ומחטיף לי מידי פעם בישבן מכניס ומוציא והזין שלי עומד. אתה מוסיף עוד אצבע ומחדיר עמוק עד שאני צורחת וזה לא מעניין אותך שאני מתקפלת ומחזיר אותי לעמידת 4.

"היום נתחיל מזה שנלמד אותך כיצד חולבים זונה כמוך" אתה ממשיך עם האצבעות להכניס ולהוציא ולאט לאט מוסיף עוד אצבע ואני נקרעת ואומרת לך שזה כואב לי ואתה ממשיך ומתחיל לצאת לי פרה-קאם ואתה מנקה אם אצבעך ודורש ״לקקי זונה״. אני מוצצת את האצבעות. אתה ממשיך עם האצבעות שלך פנימה והחוצה ואני גונחת ואתה רואה שאני גומרת. אתה לוקח את השפיך ומכניס לפי. אני מלקקת את הכל ומנקה הכל.
אתה סוחב אותי למקלחת, משכיב אותי בתוכה ואומר לי "עכשיו תרגישי זרם טוב". אתה משתין עליי על כולי ובסוף דוחף לפי ואומר תנקי ותמצצי זונה. שלא ישאר טיפה.

אחרי שאני מנקה את הזין ומוצצת אתה מתחיל לקלח אותי ולשטוף אותי בחור ובזין (הביצה עדיין קשורה). מנגב אותי ואומר לי "תלכי על ארבע למקלחת וחכי לי שם". אני מגיעה למיטה ומחכה בסבלנות. אתה בלי המתנה דוחף לי את הזין לפה ואומר ״תמצצי תעמידי לי אותו״. אני מוצצת את הזין שמתחיל לעמוד ונהיה קשה וחזק. אתה מסתובב לאחוריי ומפליק שם קרם על הזין ועל הישבן."הייתי שם קונדום אבל אחרי שראיתי שאת בטוחה ועברת בדיקה למעני אני אוותר עליו שתוכלי להרגיש את כולו ניכנס והולם בך". אתה מתחיל להכניס את הזין שלך לתוכי באיטיות ואז לפתע מכניס עמוק. ואני צורחת ואתה מזיין יותר חזק ויותר עמוק מכופף אותי יותר מוציא מביא לפה למצוץ אותו ומחזיר לישבן.
מתחיל לזיין בכוח ואני מרגישה את הביצים שלך דופקות בי.

"איפה את רוצה שאגמור זונזונת?״ "איפה שתחליט אדוני החורים שלי והגוף שלי לרשותך." פתאום אני מרגישה איך החור שלי מתמלא בחומר שלך המון עד שזה מטפטף. אתה לוקח עם האצבע ומכניס לי לחור הישבן ומשחק ואז מוציא ונותן לי למצוץ עמוק עמוק. את האצבעות ואז את הזין המלכותי שנשאר יבש. אתה מכופף אותי על הגב ברכיים למעלה שהזין שלי מול הפנים ואז אתה אומר "פה גדול" ואז אתה מתחיל לשפשף לי תזין מוחץ לי את הביצה לא נותן לי לגמור מהר ואני מתחננת לגמור "בבקשה אדוני אני רוצה לגמור" ואז אתה משפשף חזק ומהר ואז אני גומרת לתוך פי וכל הפנים שלי מלאי זרע.

אתה מנגב אותי ואומר "היית זונה טובה היום, לאט לאט תשתפרי.״
ואז שנינו שוכבים על המיטה ונרגעים ואתה מחבק אותי כפיות ומשחק לי בחור ורואה שמתחיל לעמוד לי. "פשש את ממש זונזונת חרמנית." "תאונני והעמידי אותו חזק" אתה מלטף לי תחור עד שאני מאוננת והזין שלי חזק נורא ואז אתב אומר לי "תגמרי על הזין שלי." אני מאוננת ומוציאה את השפיך שלי על הזין שלך. ״עכשיו תמצצי לי את הזין עם השפיך שלך.״
ואז אני מוצצת חזק ועמוק אתה תופס את ראשי ומתחיל לגנוח ואני עושה חזק יותר. עד שאתה גומר בפי ואני מנקה הכל.

ואז שנינו נרגעים ונחים ומדברים ויושנים עד הבוקר.

קסם שבלב
וואו יפה אהבתי
24 בספט׳ 2020, 20:03
Malebi
כתבתי את זה ממש ממש מזמן שהעלאתי יותר משנה נידמה לי אין לי מושג איך זה פתאום עלה שכחתי מזה לגמרי
24 בספט׳ 2020, 20:09
queen size
כתיבה סוחפת!
7 באוק׳ 2020, 14:53
משוייכת ומוצצת​(נשלטת)
כתיבה סוחפת מאוד
7 באוק׳ 2020, 17:48
tomer7​(שולט)
מחרמנים בא לי לשלוט בשניכם
12 באוק׳ 2020, 21:29
kinky טשטש​(אחר){לא משתדל}
אהבתי
12 בדצמ׳ 2020, 19:47
חייל זונה מושפל
וואו
15 בינו׳ 2021, 21:13
Return The Burn​(נשלט)
מדהים! הזכיר לי את האדון שלי, לא רציתי שיגמר. תודה לך!
20 בינו׳ 2021, 23:08
נשוי בחיפוש עצמי​(נשלט)
סיפור מדהים שמראה המון על האופי המיוחד שלך. אשמח אם תוכל לשלוח לי הודעה ונתכתב קצת בהנגאאוט
5 באפר׳ 2021, 5:27
נשוי בחיפוש עצמי​(נשלט)
סיפור מדהים שמראה המון על האופי המיוחד שלך. אשמח אם תוכל לשלוח לי הודעה ונתכתב קצת בהנגאאוט
5 באפר׳ 2021, 5:27
קטנטנה
ואווו
4 באוג׳ 2021, 12:49
Gallgalil​(נשלט)
איזה גירוי הרגת אותי
15 בינו׳ 2022, 21:28