לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שישי בשש

מאת DickLa​(נשלטת){רק בנות.❤️}     18 בספטמבר 2020
"אז קבענו דיקלה, שישי בשש אני אוספת אותך, ביי". הטלפון נסגר. השתוקקתי שיגיע כבר סוף השבוע. נראה היה שהימים בקושי זזים. אך לבסוף זה הגיע. איזו התרגשות. הנייד צלצל "חמודה? תרדי אני למטה" היא אמרה. "בהחלט, כבר שם". ירדתי, ולהפתעתי היא הביאה 2 מחברותיה. עכשיו הבנתי למה היא שאלה אותי באותו היום מי נראית לי הכי יפה מהחברים שלה בפייסבוק. 2 החברות הכי חתיכות שלה חיכו במושב האחורי. התביישתי והתרגשתי. ניגשתי למכונית, הדלת נפתחה. התיישבתי. חייכתי. "שלום לכולן!" כולן חייכו "שלום שלום...אז זו החברה שלך, מה? Dick-לה. נחמד" אמרה הבלונדינית. "בואי שבי באמצע". היא אמרה. התמקמתי מאחור בין שתי חברותיה. הנסיעה הייתה מעניינת. הן בחנו אותי טוב והתיעצו ביניהן. "נראה לי שמתאים לה גרביוני רשת". "כן" אמרה השחרחורת. "ונשים לה פאה". "אהה" אמרה הבלונדינית. לא ידעתי אם לומר משהו או לשתוק. חברתי שנהגה זרקה הערה לאחור "תהיי טובה דקלה! אלו חברות הכי טובות שלי! פנקי אותן!" ביקשתי סליחה, לא הספקתי לסיים והבלונדה קירבה את כף רגלה ואמרה בנימה מתפנקת "אוף, הרגל הורגת אותי!". הבנתי את הרמז וחלצתי את נעליה. התחלתי לעשות לה מסאג'. מהצד השני השחרחורת שלחה מבטים לעבר המכנס שלי. "דיקי... מה זה שם?" הסמקתי. "אוווו, מתביישת?" היא אמרה בקול כאילו מזדהה, ותפסה את אשכי דרך המכנס. הפסקתי את המסאג' לרגע ושתיהן צחקו. חברתי הביטה וחייכה גם היא. "תמשיכי תמשיכי" אמרה השחרחורת. המשכתי. תוך כדי שעשיתי מסאג' מענג לבלונדה השחרחורת הגבירה את האחיזה ומעכה את אשכיי. מעכה טיפה והרפתה. כיווצ'צ'ה והרפתה. צוחקת ומחייכת תוך כדי מבט על פני הנתונות לחסדיה.

"הגענו" אמרה חברתי. יצאנו מהרכב ועלינו לדירה. על השולחן בסלון היו 3 אריזות חדשות. דילדו שחור. דילדו בהיר. ו"מוט סאונד" מתכתי. בלעתי רוק והתישבתי על הספה. "לא דיקי!" אמרה חברתי והובילה אותי לחדר השינה. שלושתן החלו להפשיט אותי ובחרו כל מיני בגדים ואביזרים. "לא לא את זה, את המחוך!" ... "את הפיאה!" ... "כן זה נחמד!" לאחר שסיימו להלביש אותי איפרו. ולבסוף התפעלו מעבודתן. שריקה. "כוסית אחת!" לקחו אותי אל המראה. בהחלט כוסית. משהו משהו! משם הן הובילו אותי לסלון. רעש נעלי העקב שלי נשמע בבירור. "הממ, משהו פה חסר" אמרה חברתי. "אה!" הוציאה את הזין שלי ואת הביצים ומיד החברות מתפעלות "דיקלה... חמודה איזה דגדגן פשש". הסמקתי קלות.

חברתי התישבה על הספה ואני מולה. "אני אסדר הכל חמודה" היא אמרה והחלה לקשור את האשכים הרפויים עד שהם קיבלו צורה של 2 עיגולים חמודים. "מעולה!" אמרה. ולסיום קשרה סרט ורוד על הזין בצורת פרפר. "עכשיו את מושלמת!" היא חייכה. חברותיה דיי נדלקו על העניין והחלו למזמז אותי ולנשק אותי. לאחר איזה רבע שעה של מזמוזים חברתי השכיבה אותי על השולחן בסלון, חברותיה לבשו את הסטראפאונים "אל תדאגי חמודה, זה חדש ונקי..." היא הרגיעה. הבלונדה לבשה את הסטראפאון הבהיר, סידרה את ראשי לאחור והחלה לחדור לאט לפי. בעוד היא אט אט מגבירה את הקצב השחרחורת סיימה ללבוש את הסטראפאון השחור, שמה קצת לובריקציה והחלה לחדור אל פי טבעתי. חברתי התחרמנה מהמראה ולקחה את מוט הסאונד והחלה להחדיר אל איברי. הן המשיכו כך איזו שעה. מחזה מאין כמותו. גבר נשי על השולחן. ושלוש בחורות מהממות דופקות אותו משלושה חורים.

באיזשהו שלב חברתי הפסיקה והלכה להביא קערה. חברותיה הפסיקו והיא סידרה אותי על 4. את הקערה שמה מתחת לאיברי וכאשר הבטתי אליה היא חייכה חיוך זדוני, עשתה לי "זין" והחדירה את האצבע לפי טבעתי. לא לקח לה הרבה זמן והיא מצאה את הערמונית. היא החלה לעסות אותה מחדירה קדימה ואחורה את אצבעה. לאחר שהתעייפה חברתה הבלונדה החליפה אותה. אט אט החל לטפטף זרע לקערה בצורה בלי רצונית ללא אורגזמה וללא כל התכווצות. לאחר שהיא התעייפה השחרחורת החליפה אותה. הן המשיכו כך בסבב עד שהקערה היתה מלאה מספיק לדעתן. חברתי שידעה שאני לא אוהב לבשל אמרה "תמיד אני מבשלת לך אה... אין כל סיבה שאפסיק לא?" היא הובילה אותי למטבח, חיממה מחבת, קצת שמן זין זית, והופ, שפכה את הזרע - חיכתה 5 דקות "החביתה מוכנה האני" שמה אותה בקערה והגישה לי על הריצפה. שלושתן צחקו ממש חזק. לאחר שנרגעו היא הדגישה "דיקלה שלא יתקרר נשמה והורידה אותי שאוכל". הן הביטו בתאווה ולא היתה לי ברירה אלא להתחיל לאכול. אכלתי לאט לאט. עד שסיימתי. הן חייכו והיו מרוצות. במיוחד חברתי.
התחיל להיות מאוחר והחברות רמזו שהן נוטשות אוטוטו. נפרדנו לשלום.

"ועכשיו דיקי הפרס שלי..." היא פתחה טלויזיה. פתחה את רגליה והצביעה לעבר איבר מינה ואמרה "ליק איט ביץ'!" בצורה דיי תקיפה הרהרתי משום מה לרגע והיא קמה ואמרה "עכשיו!" ודחפה אותי לעבר הרצפה. התחלתי ללקק בתאווה. היא החליפה ערוצים וגנחה. היא גמרה לפחות פעמיים אם לא שלוש. בלעתי הרבה נוזלי כוס הערב ההוא. עד שהיא הרגישה מסופקת. שנינו כבר היינו עייפים ורצינו לישון. היא ידעה, חליבת זרע זה לא משהו שיכול "להגמיר". היא ידעה שאשאר בפוזת הכוסית עד שאגמור. ומכוון שהיא רצתה את החבר שלה שיחבק אותה היא פקדה עלי לעבור ולעמוד על 4". תוך כדי שאני על 4 לרגליה והיא צופה בטלויזיה היא החלה ללטף את איברי עם רגליה. עברה לאשכים הקשורים ושוב לאיבר המין עד שלא יכולתי יותר וגמרתי. הרבה זרע לא יצא, מכוון שרובו נחלב. אך כן הרגשתי התכווצות ואורגזמה ובאתי על סיפוקי.
היא הורידה ממני את בגדי הנשים. התקלחנו יחדיו. היא חזרה להיות חברתי ואני חזרתי להיות החבר שלה. הלכנו לישון. התחבקנו. ונרדמנו שאני מחבק אותה ברכושניות.

תובנות​(מתחלף)
מהמם dick-לה :)
22 בספט׳ 2020, 12:38
Gallgalil​(נשלט)
מעולה
5 בנוב׳ 2020, 4:17
your m a n
סקסי ומחרמן, כתיבה נפלאה.
17 בינו׳ 2021, 12:39
your m a n
סקסי ומחרמן, כתיבה נפלאה.
17 בינו׳ 2021, 12:41
סוגד למענך​(נשלט){אני לשרותך}
מגרה אני גם רוצה לנסות
10 במרץ 2021, 11:43
סוגד למענך​(נשלט){אני לשרותך}
דיקלה תעני לי בבקשה
14 במרץ 2021, 23:53
סיסי לא בטוח
סקסי ומחרמן ! אחד מהפנטזיות שלי
22 ביוני 2021, 3:59
גיא ביט​(מתחלף)
אפשר גם כזה?
9 באוג׳ 2021, 6:42
Sunna סאנה​(שולטת)
הונסטלי מקסים
24 בפבר׳ 2023, 23:42