סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המדריך לזיהוי פרופיל פיקטיבי בכלוב

מאת ArchAngel​(שולטת)     13 בספטמבר 2021

הסימן: הפרופיל הפיקטיבי כמעט תמיד יציג עצמו כאישה.


המניע: כי נשים זוכות כאן ובכל עולם הדייטינג ליותר יחס מגברים באופן אוטומטי. אדם שיוצר פרופיל מזויף מטרתו היא בראש ובראשונה להשיג יחס שהוא לא היה מקבל לו היה מציג את עצמו בזהותו האמיתית. הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא פשוט להציג את עצמך כאישה. אוטומטית האינבוקס שלך יתפוצץ מאנשים שינדבו את עצמם בעבורך, ומי שעוד לא פנה אליך לא יסנן אותך במהירות כשיראה שהתקבלה ממך הודעה, אפילו מבלי שהתאמצת לכתוב איזה טקסט משכנע במיוחד. הפועלים ממניע זה מכוונים את עצמם לקהל יעד גבר
מניע נוסף: כי נשים נחשבות אמינות יותר.
כשאנחנו חושבים בצורה אינטואטיבית, קל לנו לייחס לגבר זר באתר סקס כוונת זדון יותר מאשר לאישה. וכך, גברים עם יחסי אנוש רעועים שיודעים שאם יפנו בעצמם יקבלו סירוב, פותחים פרופיל של אישה וממליצים על עצמם דרכו לנשים אחרות, או שבצורה יותר נבזית ומתוחכמת ינסו להתחבר לנשים בטענה של יצירת "אחוות נשלטות/שולטות" בכדי להשיג מהן פרטים אינטימיים ככל שיתהדק ביניהם ה"קשר". הפועלים ממניע זה מכוונים את עצמם לקהל יעד נשי.
טיפ לחיים: תקראו את מה שנכתב לכם מבלי להתייחס למגדר של הפרופיל, האם זה מריח לכם מסריח? כי אם כן, זה שהוא הוא הציג עצמו כאישה לא אומר שצריך לסמוך עליו פתאום.

הסימן: הפרופיל הפיקטיבי מכיל תוכן מושלם מדי.


המניע: כשהמטרה שלך היא לרכוש אמון, אתה תשמיע לצד השני בדיוק את מה שהוא רוצה לשמוע.

טיפ לחיים: כשאתם רואים פרופיל חשוד כזה, תזכרו את סגנון הכתיבה שלו, את הביטויים, שגיאות ההקלדה והפיסוק האופיינים לו, ותשוו אותו לפרופילים אחרים. לא פעם תגלו שמדובר במתחזה סדרתי שלא הסתפק בפרופיל יחיד.

הסימן: יש תמונה בפרופיל. בדרך כלל של בחורה צעירה ויפה מדי. עם יופי אירופאי/אמריקאי שלא מרגיש שייך לישראלית.


המניע: להדליק את החרמנים ולמשוך מהם תשומת לב, ובנוסף ליצור אשליה שכדאי לסמוך עליה כי "ראית כבר תמונה שלה".

כמובן שלא חסרות בחורות צעירות ו/או יפות באתר הזה. אבל לא משנה מה המראה החיצוני של אותה הבחורה, אף אחת לא תמהר לחשוף אותו בצורה מופגנת מול זרים מטעמים של פרטיות.
גם בחורות שכן החליטו לעלות תמונת של עצמן עושות זאת בצורה לא מופגנת, דואגות לצנזר מן התמונות פרטים מזהים כמו קעקועים ודברים ברקע, ו"משמידות" אותן לאחר מכן. מדובר לרוב בתמונות שמצולמות באיכות מצלמת טלפון ולא של סטודיו צילום מקצועי שצריך למכור בשבילו כליה.
המתחזים הבינו שזה שקוף מדי לקחת תמונה של איזו דוגמנית מחו"ל שמצאו בגוגל, אז הם הולכים לפרופילי פייסבוק של נערות אמריקאיות (ולעיתים גם ישראליות) ולוקחים משם תמונה יומיומית שצולמה במצלמת הטלפון וחותכים ממנה את הראש או שמים עליה בכוונה קשקוש כצינזור. גם בשביל לספק חווית "אותנטיות", וגם כדי להקשות על חיפוש מקור התמונה בעזרת "גוגל תמונות".

טיפ לחיים: כמעט ותמיד אף אישה אמיתית לא תשים בפרופיל שלה בכלוב תמונה שלה עם מבט אל כיוון המצלמה גם אם היא חתכה משם את העיניים. תמונה כזו לא תהיה שונה מהאלו שאצלה בפייסבוק, ויהיה קל למטרידים לאתר אותה ואף אחת לא תקח כזה סיכון.

הסימן: סירוב להיחשף גם לאחר היכרות ארוכה / הצגת "אתגרים" בפרופיל או בשיחות הפרטיות כתנאי למפגש או חשיפה.


המניע: המתחזה מעוניין להאריך את הקשר אך לא מעוניין להיפגש כדי שתרמיתו לא תיחשף.

למתחזה משתלם קל להציג את את האינטרקציה איתו כ"אתגר" שעל הגבר לעמוד בו בכדי ש"בעלת" הפרופיל תסכים להיחשף או להיפגש איתו.
ראשית, זה יוצר אתגר ויש אנשים שימצאו אותו מדליק ומחרמן. שנית, מעבר לכך שזה משמש כתירוץ נוח לשאלה "אבל למה עוד לא ראיתי אותך?", זאת גם בדיוק הדרך להשיג מהקורבן שלהם את מה שהם רוצים ממנו: לאונן מאחורי המסך על גבר שעושה את כל מה שהם דורשים ממנו או לחסוט אותו כספית (או בכל דרך אחרת) לאחר שאגרו מספיק חומר עליו.
זה עובד אחלה במיוחד אם המתחזה מציג עצמו כשולטת ומתכתב עם נשלט חדש בתחום חושב שמהיותו נשלט עליו להגיד על כל גחמה של השולטת "אמן".
בשיטה הזו המתחזה גורם לקורבן לשלוח לו תמונות באופן חד-צדדי, תוך כדי זריעת תקוות שווא שיום אחד זה ישתלם לו והוא יזכה לקבל ממנו משהו בחזרה או שיסכם להיפגש איתו.
כמובן שמכיוון ואף אחד לא ישלח על ההתחלה תמונה נועזת שלו עם דילדו עמוק בתחת, זה יתחיל מבקשת תמונות תמימות למדי שאפשר לעלות לכל חשבון פייסבוק, בטענה שזה הסינון הראשוני ועל מנת שהוד רוממותה תראה אם אתה לטעמה או לא.
בהמשך, לאחר שינתנו כמה חיזוקים חיוביים והנשלט ירגיש נחשק ושעוד רגע מוכנים לקלר אותו, ידרשו ממנו בהדרגה דברים יותר מביכים במסגרת ה"אתגר" שנועד להראות "הוכחת נאמנות לשולטת". הקורבן ימצא עצמו שולח כל מיני תמונות וסרטונים של אקטים שונים שלא היה שולח לעולם לו היה יודע מי באמת נמצא בצד השני ומה הוא עומד לעשות עם זה. לפעמים בנוסף או במקום טובות הנאה המיניות, המתחזה יחסוט כמה טובות כלכליות שיקרא להם "דמי רצינות" או "מתנה/פינוק למלכה".
המפגש או שיחת הטלפון שהובטחו לאחר "העמידה באתגר" או לאחר "תקופת המבחן" לעולם לא יגיעו, פשוט כי מדובר בגבר ואין לו את הקול או המראה החיצוני הדרושים לכך. בשלב הזה, עולות שאלות ואיתן מגיעים התירוצים. פתאום, היא ממש רצתה להיפגש אבל צצו 1001 דברים, בדר"כ טרגיים אבל בלי שום רצף לוגי בהם או חסרי תגובה רגשית שמאפיינת אדם שבאמת קרה לו אסון, ואם תעז לערער על כך אתה אגואסיט מניאק ו"היא" תשתמש בזה בשביל לסחוט ממך עוד איזה "פיצוי".

אפילו נשואים שיש להם משפחה לאבד על הפרק לא מפחדים להתקשר מחסוי או לפתוח אפליקציה אנונימית ולהתחיל שיחת קול שתאמת את זה שהם אמיתיים. החשש לפרטיות הוא תירוץ כשיש בהישג יד פתרונות שמאפשרים אימות זהות תוך כדי שמירה על אנונימיות.
אם "השולטת העוצמתית" הופכת לביישנית או מאבדת עשתנות כשמתבקשת בסה"כ להגיד "היי" למיקרופון או להחזיר תמונה ונילית אחרי ששלחת לה את עצמך חשוף לגמרי, כנראה שיש לה מה להסתיר ושהיא זאת אולי בכלל הוא.

טיפ לחיים: קשרים וירטואלים שנמשכים זמן רב מדי ולא עוברים למציאות או לפלטפורמה גלויה יותר בשום שלב, יהיה בריא להטיל בהם ספק ולא לשלוח לאדם השני פרטים שהוא עצמו לא חשף ומסרב לחשוף, במיוחד אם זה בא ממנו בצורה של דרישה. בהנחה ופרטים מסוימים כן נחשפו לכם, תעשו עליהם בירור קצר דרך הרשתות החברתיות, גוגל ואפליקציות לזיהוי שיחות. ככה תוכלו לאמת אם מדובר באדם אמיתי או במישהו ששיקר לכם מהיסוד.

תחת אש
טילדה יעני לא מדוייק
15 בספט׳ 2021, 14:17
Prince Adi​(אחר)
מדוייק ביותר הייתי אומר
18 בספט׳ 2021, 12:49
לכלוכית השרמוטה​(אחר)
מעניין, אני עוד לא מבין את המניע עד סופו... בכל מקרה חבל, כנראה שבהחלט עדיף להתמיד עם החיים מאשר להיות באינטרנט
18 בספט׳ 2021, 23:53
ורד השורטת​(שולטת)
ומה את חושבת על התמונה שלי אני לגמרי אמיתית ולא מתחזה
19 בספט׳ 2021, 0:41
מבולבלת88{נשואה}
יש פה לא מעט דברים שנכונים עלי. אבל אולי יש הבדל אחד, לא באתי לפה כדי להכיר בן זוג. באתי רק כדי לא להרגיש לבד...
19 בספט׳ 2021, 4:56
robotz
תודה על המאמר המושקע
21 בספט׳ 2021, 20:47
littIe princess
אני חושבת שזה מאמר מאוד מושקע אבל לא בהכרח נכון כי יש פה לא מעט דברים שקיימים פרופיל שלי וכולם אמת לאמיתה. אני בזוגיות מדהימה ולא מחפשת שום דבר. אבל רצוי שאנשים יבינו שתמיד יש גם וגם בכל מקום. בהצלחה לכולם❤️
24 בספט׳ 2021, 8:37
ZoroZigzag
אולי זה גם סוג של פטיש.
24 בספט׳ 2021, 19:47
heisenberg​(שולט)
חחחחח כמה שטויות בפוסט אחד. מניע נוסף: כי נשים נחשבות אמינות יותר. נשים אמינות פה באתר? ? תקשיבי זה הדבר הכי מופרך ומקושקש ששמעתי בכל שנותי בכלוב. ומצחיק לשמוע את זה מאחת שיש לה תמונות מצויירות בתור אווטאר ותמונת פרופיל בכלוב?
4 באוק׳ 2021, 6:51
זאב פטיש{סאדיסט}
1. מה המניע של גבר להקים פרופיל של אישה, בשביל להכיר גברים ?? 2. אם הוא טורח כל כך לכתוב פוסטים נשיים ונהנה מתגובות גבריות, אולי הוא גיי בארון ?? 3. מסכים עם היזנברג - נשים כאן ממש לא נתפסות כאמינות ורובן נערות תשומי, איך בלוג נשי תורם להכיר נשים ?? לעניות דעתי הסיבה העקרית להקמת בלוג נשי קשורה לניסיון נואש להתחבב לנשים, מתוך מצב נפשי מעורער על ידי ימים ולילות מול סרטי פורנו. מקים הבלוג חושב שכך אולי יצליח לתקשר עם נשים ומשם אולי יצליח להשיג פתח כניסה לעולמן. אם אותו יוצר בלוג היה מעוניין בהיכרות עם גברים, כבר עדיף היה להקים בלוג של טראנסית ולפחות למשוך דו מיניים שיאפשרו להמשך כל שהוא..
7 באוק׳ 2021, 18:03
נסיכה יפיפיה​(שולטת)
עד היום לא מצליחה להבין מה לכל הרוחות הם מנסים להשיג???
10 באוק׳ 2021, 15:39
WillToPunish
אחת מהתגובות פה היא של פרופיל פיקטיבי כזה.ואני לא יגיד מי כי אין לי כוח לדרמות האלה. וזה מאוד קל לזהות. שאתה אומר למישהי שאתה רוצה לדבר במקום אחר כדי שגם היא תראה איך אתה נראה ותחליט אם בכלל מתאים לה והיא לא עונה אז זה 100% פיקטיבי. אם היא אוכלת לך את הראש ומבקשת ממך לספר על עצמך בלי סוף. שוב. בלי שהיא ראתה תמונה אחת שלך זה 100% פיקטיבי. מה המניע? סתם אנשים משועממים (בדרך כלל גברים בגיל העמידה) שמחפשים ריגושים. אני לא מבין את זה ולא יבין את זה בחיים. אם אני רוצה להכיר מישהי אז שישר תראה את התמונה שלי ואני יראה את התמונה שלה. אין טעם באכילת ראש בלי תמונה.
19 ביוני 2022, 11:43
WillToPunish
אחת מהתגובות פה היא של פרופיל פיקטיבי כזה.ואני לא יגיד מי כי אין לי כוח לדרמות האלה. וזה מאוד קל לזהות. שאתה אומר למישהי שאתה רוצה לדבר במקום אחר כדי שגם היא תראה איך אתה נראה ותחליט אם בכלל מתאים לה והיא לא עונה אז זה 100% פיקטיבי. אם היא אוכלת לך את הראש ומבקשת ממך לספר על עצמך בלי סוף. שוב. בלי שהיא ראתה תמונה אחת שלך זה 100% פיקטיבי. מה המניע? סתם אנשים משועממים (בדרך כלל גברים בגיל העמידה) שמחפשים ריגושים. אני לא מבין את זה ולא יבין את זה בחיים. אם אני רוצה להכיר מישהי אז שישר תראה את התמונה שלי ואני יראה את התמונה שלה. אין טעם באכילת ראש בלי תמונה.
19 ביוני 2022, 11:44
Darkk
תודה על ההשקעה בכתיבה… אין ספק שלא משעמם כאן
19 ביוני 2022, 20:44
עפרון​(נשלט)
תודה רבה על ההשקעה. לאחרונה עצרתי קשר שהדליק לי כמה נורות אדומות. אכלתי את עצמי כל הזמן שאולי לא הייתי בסדר ושאולי פספסתי שם משהו באמת מיוחד. היא היתה נשמעת מאוד אמינה, פעילה מאוד באתר ועם בלוג עשיר ומרתק. אבל במקום לעבור לטלגרם או וואטסאפ, היא דרשה שאפתח קיק. זאת היתה הנורה הראשונה - מי משתמש היום בקיק? יש לה מוניטין של אפליקציה של פדופילים וסחטנים... כשהיא ביקשה שאשלח תמונות לייב, ביקשתי סליחה וניתקתי את הקשר. כאמור, אכלתי את עצמי שאולי טעיתי לגביה. אבל אחרי שקראתי את מה שכתבת רווח לי.
8 בספט׳ 2022, 22:07
אודין44​(שולט)
חלק מהדברים הנאמרים חושב שנכונים, אבל עדיין חסרים לפרופילים כפולים יש עוד סיבות ניהול בלוג בצורה חסויה לדוגמה יכול לחשוב על עוד סיבות שלא אפרטם כאן. רק מניח חומר למחשבה
2 ביוני 2023, 5:14
stongbull​(שולט)
חלק מהדברים הנאמרים חושב שנכונים, אבל עדיין חסרים לפרופילים כפולים יש עוד סיבות ניהול בלוג בצורה חסויה לדוגמה יכול לחשוב על עוד סיבות שלא אפרטם כאן. רק מניח חומר למחשבה
2 ביוני 2023, 7:46
ורד השורטת​(שולטת)
היי אני מופיעה עם פנים גלויות ואני לא פיקטיבית
22 ביולי 2023, 0:26
Angel With No Wings​(אחר)
מזל שאני גבר :)
25 באוג׳ 2023, 16:06
Vampire Girl
הפוסט מאוד חשוב, במיוחד בשביל הנשים, גברים שצוחקים כנראה לא היה להם את זה, כי לא פונים עליהם
16 בינו׳ 2024, 13:38
Margaret​(לא בעסק)
יופי, עכשיו אני מרגישה כמו פרופיל פקטיבי ☠️
14 בפבר׳ 2024, 9:44