צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Fmm: שולטת, נשלט, נשלט

מאת כוכב בודד​(נשלט)     16 בספטמבר 2021

א', נשלט מספר אחת


בזמן הנסיעה למלון נשלט מספר 1 לא הרגיש כלום. אם השולטת שלידו היתה מתוחה ממה שהולך לקרות, א' לא הרגיש בזה. ואולי היא לא היתה מתוחה בכלל. הנשלט הרגיש נעים. עוד שנייה הוא הולך להפקיד את גופו בידיה המיומנות של המלכה שלו. כבר כמה חודשים שהם גונבים אחרי צהריים במלון. הוא כבר אחרי התהיות. אחרי ההתחבטויות וההתלבטויות. וגם אחרי המלחמות. הוא שייך, הוא שלה. עוד שנייה הוא יניח את ראשו על הרצפה, מתחת לרגליה, וסוף סוף בית.

א' הרגיש שעבור השולטת שלו הוא עבר כל גבול אפשרי, מנטלי או פיזי. כוח הסבל שלו גדל, היכולת שלו להכיל כאב עבורה הגיע לשיאים שהוא לא הכיר, ויחד איתם ההערצה שלו אליה. כל סשן היה כמו הראשון, כמו בפעם הראשונה שהיא הורידה אותו לנשק את כף רגלה במשרדו.

מלון בתל אביב על חוף הים. קבלה. צ'ק אין. א' שונא את זה שהוא צריך לתת תעודה זהות בכל פעם, אבל המלכה לא היתה מוכנה לשמוע על הצימרים האנונימיים. א' משאיר את מספר כרטיס האשראי כערבון, אבל כשיצא ישלם במזומן. כמה שפחות עקבות.

עד כאן הכל מוכר. א' והמלכה עשו הדרך הזו בדיוק, לחדר הזה בדיוק, כבר תריסר פעמים. אבל החל מהנקודה הזו, שום דבר שיקרא עכשיו לא היה מוכר. א' נכנס ראשון והמראה שנגלה לעיניו גרם לו לשמוט את הלסת. גבר זר, לבוש בחוטיני בלבד, יושב על הכורסא, ומחייך אליו. "שלום א', חיכית אלך".

נשלט מספר אחד קפא במקום. כמו צבי שנלכד בפנסי רכב הוא לא היה מסוגל לזוז. הגבר בחדר הטיל על א' אימה. היה לו מראה מאד גברי, הוא היה שרירי, ואי אפשר היה שלא להבחין בבליטה בתוך התחתונים ההדוקים. לגבר בחדר היה בפירוש זין.
אחרי נצח, עדיין לא מסוגל להסיר את העיניים מהגבר שחייך אליו, הוא גמגם: "מה זה?"

המלכה נכנסה אחריו. "פאפי, אתה הולך להתחיל היום במסע שייקח אותך למקומות הרבה יותר עמוקים בנפש שלך ממה שאתה מסוגל לדמיין. אתה תתמודד עם הפחדים הכי בסיסיים שלך, ואתה תפרוץ גבולות שלא חשבת שאתה מסוגל".

המלכה ניגשת אל הבחור שבחדר, ומעבירה יד על החזה שלו. עם אצבע מתחת לסנטר, היא מרימה אותו למצב עמידה. ביד השנייה, כמו סוחר רכב, המלכה ממששת את הסחורה, מלטפת לו את הביצים.

"תכיר פאפי. זה נשלט מספר שתיים. נשלט מספר שתיים תכיר, זה פאפי".

המלכה מצביעה עכשיו על הזין שת מספר שתיים: "וזה פאפי, זה בדיוק כמו הדילדו שאתה כבר מכיר, רק שהפעם זה הדבר האמיתי, ולא צעצוע מסיליקון. בדיוק כמו הדילדו, הוא ייכנס אליך ולצערי, אי אפשר אחרת, בהתחלה זה יכאיב אבל אחרי שתתרגל זה יהיה לך מאד נעים. אבל עכשיו, אני רוצה שתשב פה בקצה המיטה".

א' קפא במקום, לא מסוגל לזוז, הראש שלו סחרחר. הפעם היא ממש הגזימה הוא חשוב לעצמו, אבל גם את זה הוא לא מסוגל להגיד. הסטירה שהגיע העירה אותו. "היום". המלכה הושיבה את נשלט מספר אחד על המיטה, וסימנה למספר שתיים להתקרב.

ריח חריף של גבר עלה עכשיו באפו. א' רצה לברוח, אבל לא היה מסוגל לזוז. א' כבר הכיל כאבים איומים בשביל המלכה שלו, אבל מעולם לא היה כל כך קרוב לומר את מילת הביטחון כמו עכשיו.

המלכה מורידה לנשלט השני את התחתונים וחושפת את הזין השני, גדול מזה של א'. הזין של ב' עוד לא היה זקור לגמרי, והמלכה, תוך כדי שהיא מחזיקה את הביצים, מכניסה את כולו לתוך פיה. כשהוא עומד, הזין של נשלט שתיים היה ענק. הוא נצץ עכשיו מרוק, ונראה מאיים ורע.

"פאפי, תסתכל אלי בריכוז ותלמד. אני עוד מעט אבקש ממך לעשות מה שאני עושה, ואני רוצה שתעשה את זה טוב".

המלכה מלטפת את הזין החדש, הזר, מעמידה אותו ומגדילה אותו עוד ועוד. לאחר כדקה המלכה תופסת את היד של א', בכוח, ומוליכה אותו לכיוון הזין הזר. "בוא תיגע בזה. נתחיל עם היד. אל תפחד, אני פה לידך. תעשי את זה בשבילי, זה ממש חשוב לי".
א' אחוז אימה, מבוהל, כמעט בפאניקה, וביחד עם זאת, באופן מוזר, בריגוש מקסימלי. פעם, באחת השיחות שלהם, כשהמלכה העלתה את הנושא, א' ענה שגברים זה הגבול הכי קשיח שלו. "את זה אני לעולם לא אעשה, אל תחשבי על זה אפילו" הוא אמר לה בטון מאד לא אופייני.

אבל עכשיו הוא עבר את נקודת העל חזור. למשימה המיוחדת הזו המלכה הטילה צום מוחלט למשך חודש. א' היה עכשיו חרמן כמו שלא היה אף פעם בחיים שלו. הוא היה כנוע, מתמסר, עבד ליצרים שלו, עבד למלכה שלו. היד שלו היתה נתונה בתוך ידה, ופעם הראשונה בחיים שלו א' נגע בזין של גבר אחר.

היד זזה לאט, לא בחשק אלא בפחד. זה בדיוק הזמן שבה חטף את המצלצלת השנייה. "פאפי, תתחיל להזיז את היד ולעשות לאורח שלנו טוב", אמרה המלכה בטון שהיה בו כעס.

"עכשיו תקשיב. גם לי יש צרכים, והגיע הזמן שתפסיק להיות אנוכי, ותתחיל לחשוב גם עלי". המלכה שינתה את טון הדיבור שלה, מדגישה כל הברה: "תתחיל לעשות עכשיו מה שאני אומרת לך, ושאני לא אתחיל להגיד משפטים שמתחילים במילים 'ואם לא'".
א' התאמץ. לא בשביל להנעים לגבר הזר הוא עבד, אלא כדי לספק את הצרכים של מלכתו. בסך הכל, הוא אמר לעצמו, לא נורא שונה מהזין שלי כשמלכתי מאפשרת לי לאונן. ועם התובנה הזו, א' התחיל לטפל בזין השני כאילו זו היתה גרסה מוגדלת קצת של הזין שלו. עד שנשלט מספר שתיים עצם עיניים בהנאה.

המלכה נשכבה על הגב, הרימה את רגליה, וסימנה לנשלט השני לחדור אליה. "בזמן שאני מזדיינת, התפקיד שלך זה לתחוב לי את הלשון עמוק בחור השני.

א' נכנס עכשיו מתחת לגבר השני, מקרב את פניו. הכוס הרטוב של המלכה בלע את הזיון הגדול יותר בשקיקה. "פאפי, עם הלשון, עכשיו, עמוק. תעשה עבודה טובה ואולי לא יאנסו אותך היום".

הכוס של המלכה היה מלא עכשיו בזין ענק מלא עומקו. בחור האחורי הלשון תחובה עמוק. הזין נמצא 10 סנטימטרים מהפנים אל א, הביצים כמעט נוגעות בו. תערובת של דחייה מהגבר, ומשיכה למלכה. א' סוגד למלכתו, לכל חור שלה. הוא מעריץ אותה, שהוציאה ממנו את מה שהיה קיים בו תמיד. א' תופס את האגן של המלכה, והלשון שלו חופרת פנימה עוד ועוד. טעים. נעים.

ב', נשלט מספר 2


שנתיים שב' לא שמע מהמלכה. מאז שהיא התחתנה. ב' הכיר את בעלה של המלכה והיה שמח להמשיך את הקשר, אבל למלכה זה לא התאים. "זה לא מתאים. אני רוצה לנסות קצת מונוגמיה" היא אמרה לב', וחתכה את הקשר.

שנתיים שב' לא שמע מהמלכה, ופתאום סמס, עם מילה אחת: "ער"? ער-סימן-שאלה, גם אם נשלח בצהריים, היה הקוד שלהם, שהמלכה רוצה להפעיל את היזיזות.

כשהם נפרדו ב' חשב שאין מספיק גלידה בעולם כדי להתגבר על הפרידה. שנתיים שהוא מנסה לשכוח אותה בלי הצלחה. הלב של ב' התחיל להאיץ, והפנים שלו נהיו אדומות. למרות שלא דיברו, ב' המשיך לעקוב אחריה בפייסבוק, ועד כמה שידע המלכה מאושרת בחיי הנישואים שלה. ב' גם שם לב לקידום המהיר של המלכה בעבודה. ב' החליט לשחק קשה להשגה. שנתיים שהוא מנסה לשכוח אותה, אז לפחות שתתאמץ. "לא, אני ישן" כתב לה בחזרה. נדמה שהטלפון שלו צלצל עוד לפני שלחץ על כפתור ה send.

המלכה התעלמה לחלוטין מהתשובה שלו, כאילו לא ראתה אותה בכלל. "יש לי משימה בשבילך, שבוע בדיוק מהיום. התגעגעתי לזין שלך". המלכה עדכנה את ב' בפרטים. איפה להיות. מתי. מה ללבוש. מה להגיד. "ובבקשה תבוא חלק. זו פעם ראשונה שלו, והוא לא דו, לא לייט לא כלום" היא סיימה את השיחה.

ב' היה דו, והתסריט של המלכה נראה לו מאד. בלי קשר לעובדה שהגעגועים למלכה הטריפו אותו, גם האפשרות שיהיה מישהו מתחתיו הדליקה אותו.

למלון הוא הגיע חצי שעה מראש כמו שקבעו. בקבלה ידעו מי הוא, השולטת דאגה לזה, ונתנו לו מפתח לחדר. ב' התקלח, לבש חוטיני שהיא אמרה לו ללבוש, התיישב בכורסא והמתין.

אחרי חצי שעה הוא שמע צעדים. נשלט מספר שתיים הבין שהוא לא הגיבור בסרט הזה. סופורטינג אקטר קוראים לזה בהוליווד, ויש לזה אפילו פרס אוסקר. ב' גם ידע שהוא זורק לפח שנתיים של עבודה שבהם ניסה להתגבר עליה. כל זה לא היה לו אכפת, מול הסיכוי לראות אותה שוב.

הוא השעין את שתי ידיו על הכורסא, גב זקוף, רגליים על הרצפה. "ישיבה של מלך, לא של נשלט", הוא זכר את ההוראות שלה. התרגשות.

דבר ראשון הוא שם לב אליה. זוהרת. מקסימה. מסעירה. שנתיים הם לא התראו, שנתיים שהוא מנסה לשכוח אותה, ותוך עשירית שנייה הוא התאהב מחדש.

הגיבור של הסצנה לא הרשים אותו עמוקות. במרירות הוא חשב "בשבילי היא שומרת על מונוגמיה עם בעלה, אבל בשביל האיש הזה היא פתאום זורמת"?

המלכה דיברה אל הנשלט החדש שלה, ואז היא התקרבה אליו. בעזרת האצבע הקטנה הרימה אותו מהסנטר למצב עמידה. היא ליטפה אותו קצת, כמו שסוחר בהמות ממשש עגל, ואז היא תפסה לו את הביצים ומחצה. חזק. "היא בודקת את סף העמידה שלי לכאב" חשב לעצמו, והחליט להוכיח לה שהוא נשאר אותו דבר.

זה היה די ברור שהרגשות של המלכה שלו נמצאים אצל הנשלט החדש. גם כשהסבירה לא' שהוא, ב' יותר גבוה בהיררכיה, זה היה ברור שא' הוא הכוכב. "הדביל הזה אפילו לא מבין את זה", חשב לעצמו.

המלכה הורידה לו את התחתונים. הוא ידע שהזין שלו גדול, והיה די בטוח שיהיה יותר גדול מנשלט מספר אחת. ואז היא הכניסה את קצה הזין שלו לפיה. לא את כולו, אבל מספיק כדי שיזדקר.

נשלט מספר אחת התחיל לאונן לו. "דווקא ההומופוב שנגע לו עכשיו בזין יודע את העבודה" חשב לעצמו. "האמת היא שלגעת הוא יודע ממש לא רע". וגם עניין השליטה, לא להיות במקום הכי נמוך בחדר, גם כן קסם לו. ב' עצם את עיניו והתענג.

ב' החליט שהגיע הזמן ללכת צעד אחד קדימה. המלכה החזיקה לא' את היד, וב' שם את ידו על ראשו של א'. בהתחלה פשוט הניח, כאקט של שליטה, תפיסת בעלות, אבל אחרי שתי דקות התחיל להפעיל כוח ולכוון את הפנים של א' לכיוון הזין שלו.
"תראי בן אדם שגבר היה גבול קשיח בשבילו. את הופכת את כל הנשלטים שלך לדו, או שככה את מוצאת אותם?" שאלה את מלכתו. הזין שלי היה עכשיו כמעט במלואו בתוך הפה של א'.

המלכה נשכבה על המיטה, וזה היה הסימן בשבילו לעבור אליה. סוף סוף הוא והיא. מלכתו. כמה שהיא יפה. וכמה שהתגעגע. הוא הסתכל בעיניה, ובפעם הראשונה הערב חש אינטימיות. הוא הציב את הזין שלו בקצה הכוס שלה, כמו שהוא זכר שהיא אוהבת, והמתין. כשהחלה להזיז את האגן הוא נכנס. לאט לאט. בקצב איטי להחריד, אבל במהירות קבועה, הזיו שלו החליק לתוך הכוס הרעב שלה. מתחתיו העבד דחף את לשונו לתוך חור התחת שלה. לאחר כמה שניות כשהוא ממלא אותה, הוא החל לצאת החוצה, באותה דרך איטית, עד ששוב היה רק בפתח הכוס שלה. ואז שוב פנימה. לאט. נעים לה, נעים לו. ואז החוצה.
בחיים לא היה לו כל כך נעים. בחיים הוא לא ראה את המלכה שלו כל כך מתענגת. היא התפתלה מתחתיו, רוכבת על הלשון של העבד, ועוד הזין שלו. הוא התחיל להגביר קצב, כרגע הוא נכנס במכה, כשהאגן שלו פוגש בשלה בכוח. בידיו הוא אוחז עכשיו בישבן שלה, מניע אותה פנימה והחוצה, בפראות שהולכת ומתגברת. המלכה שלו על סף עילפון. רק כאשר הוא הרגיש את האורגזמה שלה מגיעה, הוא שחרר. פרץ אדיר של זרע, געגועים של שנתיים נורו לתוכה. ההתפוצצות שלה הגיע בדיוק ביחד עם זו שלו, והרעידות נמשכו כמעט שתי דקות.

הטמבל שמתחתיו לא עניין אותו. מספר שתיים בהרמון שלה. שלוש אם סופרים גם את בעלה. סתם הוא בזבז שנתיים. הוא שייך לה.

שולטת


Forced Bi – כבר שנים שהרעיון הזה מדליק אותך. עשית כבר שלישיות. גם עם שני בנים שהיו דו, ששמו אותך במרכז הסנדוויץ''. אבל את רצית Forced, לא רק Bi. את רצית לקחת גבר הטרוסקסואלי, ולכפות עליו גבר אחר. אם זה היה קל, זה לא היה כל כך מדליק.

העבד הנוכחי שלך היה פעם הבוס של הבוס של הבוס שלך בעבודה. עד שיום אחד צדת אותו. את היית הפיתיון והנחת את עצמך מול עיניו. ואז היית הצייד. הוא שם לב אליך, הביא אותך למשרד, ושם הורדת אותו לברכיים. תוך שבוע התקדמת והוא נהיה רק הבוס של הבוס שלך, וכמה חודשים יותר מאוחר רק הבוס שלך. את איתו בלי קשר לקידום המהיר שלך בעבודה. את אוהבת את ההתמסרות שלו. את הכניעה המוחלטת. את הדרך שהוא מתבטל בפניך. הקידום בעבודה זה רק סייד אפקט מבורך.

כמו בצל, את מקלפת אותו, שכבה אחרי שכבה. את מביאה אותו למקומות מאד חשופים, מאד פגיעים. אנשים חושבים שזה קל, אבל האמת היא שלשלוט, זו עבודה קשה. הראש שלך עובד כל הזמן, תמיד צעד לפני הנשלט. את צריכה לדעת לקרוא שפת גוף, כי התת מודע לא מתקשר במילים. את צריכה לדעת איפה אפשר ללחוץ ואיפה צריך להיזהר. גם להכאיב זה לא קל. אפילו במובן הפיזי זה מאמץ. את כל זה את עושה בשבילו. את לא צדיקה, את נהנית, והכוח משכר, אבל זה לא נכון להגיד שזה בא בלי מאמץ.

כבר בפגישה השנייה עם העבד את הבנת שהוא האחד. העבד שתמיד חיפשת. הרצון שלו להתמסר היה מכמיר לב. סוף סוף חומר גלם שתוכלי לעצב כרצונך. בינך ובינך חשבת שטוב שהוא נפל עליך, שולטת אחראית בסך הכל. שולטת אחרת היתה מפרקת אותו בלי יכולת להרכיב אותו מחדש. הוא יודע, ואת יודעת שהוא יודע, שאת הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים.

את הפורסד-בי את מתכננת כבר חודשים. את גם ידעת באיזה גבר להשתמש, מי יהיה הצלע השלישית. ב' היה נשלט חמוד, דו מיני, ששחררת כשהתחתנת. היה לו מראה נשי, לא מאיים מדי בשביל פעם ראשונה, ואם הוא המשיך ללכת למכוני לייזר אז גם חלק. את ידעת – שולטות יודעות דברים כאלה - שלמרות ששנתיים לא שלחת לו אפילו סימן, כשתבקשי משהו הוא יתייצב.
בלי שום סליחה-שלא-הייתי-בקשר, אפילו בלי מה-נשמע-מקווה-שהכל-בסדר, את שולחת לו מילה אחת "ער?". התשובה המתחכמת שלו מכעיסה אותך. "למה לשחק משחקים אם בסוף אתה תעשה בדיוק מה שאני אומרת". את מחליטה להתעלם ומצלצלת.

את יודעת שעליו אפשר לסמוך.

ביום הקבוע שלכם את וא' נוסעים בג'יפ שלו למלון. את לא מצליחה להסתיר את ההתרגשות, העבד בטוח הרגיש במשהו, אבל הוא כל כך מסוחרר ממך שאפשר פשוט להתעלם ולהמשיך. את נותנת לבוס שלך לעשות צ'ק-אין. חשוב לך שהוא יהיה זה שיפתח את הדלת ראשון.

"מממ...", ב' החמוד. יושב וממתין בדיוק איך שאמרת לו. בלב את שואלת את עצמך למה בדיוק שחררת אותו, מה היה רע להחזיק ממתק כזה בהרמון, אבל עכשיו זה לא הזמן לפילוסופיה. את עכשיו במאי של סרט. את עכשיו מאלפת בתוך כלוב האריות שצריכה ללמד אריות לא לפחד מאש.

רגע האמת: א' מבחין בב'. הוא קופא במקום. הפנים שלו לבנות. את מתחילה לעבוד.

את מלטפת ומרגיעה, דוחפת, ולוחצת. את מרימה את הקול, ואיפה שצריך נותנת סטירה. את משחקת שח, הכלים הם א' וב'. כל אחד מסיבות אחרות שונא להיות פה, ושניהם נמצאים פה בשבילך. בדס"מ מושלם את אומרת לעצמך, כשסוף סוף היד של א' נוגעת בזין של ב'. עוד קצת. את מחבקת את א', מרגיעה אותו כל הזמן, מחזיקה לו את היד, מקרבת את הפנים שלך לשלו. עוד שנייה הגבול ייפרץ.

"בוא, נעשה את זה ביחד". את מצמידה את הלחי שלך לזו של א', וביחד את מקרבת את הפנים שלו לזין של ב'. "עוד קצת חמוד, תפתח את השפתיים, אני פה לידך, תעשה את זה בשבילי, זה ממש חשוב לי".

ואז זה קורה. א' פותח את הפה ובולע לתוכו את האיבר הזקור של ב'. תחושת הכוח משכרת אותך. את רטובה בין הרגליים. האורגזמה מתחילה להבנות בכל הגוף. ב' מאלתר. הוא מניח כף יד על ראשו של א'. אם לא היית בשליטה היית מנשקת אותו על היוזמה. את רואה את א' מתחיל להתמסר. הסיטואציה מרגשת גם אותו. את הרצון שלו לתת לך את כולו. אין דבר כזה אנשים שהם מאה אחוזים הטרו. יש רק אנשים שלא פגשו שולטת שתוציא מהם את ההומו.

הזין של ב' מגיע עכשיו לגרון של א'. רק שלא יגזים את חושבת לעצמך. את עפה. הרטיבות שבין הרגליים הופכת לזרם. את ניצחת. עכשיו הזמן לקטוף את הפרס.

כמו במאי של סרטי פורנו, את מורידה את א' לברכיים, על הרצפה. את נשכבת לאחור על המזרון, ומזמנת לב'. שני החורים שלך עומדים לקבל פינוק. הזין הגדול של נשלט מספר שתיים מתחיל למלא אותך. הלשון הרעבה של מספר אחד חופרת בתוכך. את מרכז עולמם של שני גברים בו זמנית. שניהם ממוקדים בהנאה שלך. בצרכים שלך. ברצונות שלך. את מתחילה לרעוד מרוב עונג. גלים של עונג נשלחים מהמוח לכל הגוף. שני העבדים שלך מצטיינים בעבודה שלהם. את מרגישה מסופקת. מלאה. נערצת. ארבע ידיים חזקות אוחזות בך, עד שאת מתפוצצת.

RyliesHitlist​(שולטת)
that's hot
17 בספט׳ 2021, 22:19
מל(ק)ה​(שולטת)
❤️
18 בספט׳ 2021, 4:14
עגבניית שרי
וואו. פאק. מגניב. ממש אהבתי.
21 בספט׳ 2021, 11:37
מיכל השפחה​(נשלטת)
סיפור ממש טוב
24 בספט׳ 2021, 4:46
StreetCat
וואו, כתוב כ"כ טוב. משני הצדדים התחושות, התיאורים, פשוט מהמם. אני רק מקווה שזה מבוסס על סיפור אמיתי, יהיה חבל אם לא ;)
28 בספט׳ 2021, 16:24
קוסיטל
התחרמנתי ברמות
11 בדצמ׳ 2021, 14:21
n a
סיפור מהמם, רק למה הוא צריך להיות הבוס שלה? לא מספיק משפיל בלי להנמיך אותה גם?
2 בינו׳ 2022, 21:42
מותח הגבולות​(שולט)
מעולה - דורש חלק ב.
26 בינו׳ 2022, 12:23
השולט אור​(שולט)
כתוב מושלם
31 במאי 2022, 13:08
תובנות​(מתחלף)
מושלם
11 ביוני 2022, 21:24
מתיר ייסורים
הפעם הראשונה ש forced bi נשמע לי לא דוחה לחלוטין
26 בספט׳ 2022, 16:59
מתיר ייסורים
הפעם הראשונה ש forced bi נשמע לי לא דוחה לחלוטין
26 בספט׳ 2022, 16:59
MoonlightSonata​(נשלט)
וואו מחרמן ברמות וכתוב מדהים :)
4 בנוב׳ 2022, 11:39
avi42​(נשלט)
סיטואציה כל כך מוכרת לי
17 בנוב׳ 2022, 22:54
Professor X
ואווווווווווווווווווווווו דיאלוג מושלם
3 באוג׳ 2023, 23:55
Doesnt matter
מדהים
23 באוג׳ 2023, 14:03
WorshipQueen
הכי טוב שקראתי בכלוב עד כה. מצוין.
9 בדצמ׳ 2023, 22:14
WorshipQueen
הכי טוב שקראתי בכלוב עד כה. מצוין.
9 בדצמ׳ 2023, 22:14