צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקס טלפוני

מאת WhoreDaddy     27 ביולי 2024
לפני שנה וחצי התחלתי להתנסות בסקס טלפוני. משהו שלגמרי לא חשבתי שאי פעם יעניין אותי. יש משהו מאוד מוזר בסקס, מבחינה מדעית ממש, שאני לא מבין לגמרי, אבל מבין חלקית. בין אם אני גומר בתוך או אם אני מאונן ושופך את הזרע שלי לתוך פה או כוס או תחת צמא, זה מרגיש שלם. ההרגשה שלאחר האורגזמה היא של שלווה אלוהית. וזה מוזר, כי הרי מה ההבדל בין לאונן מול פורנו לבין לאונן מול אהובה?

לעומת זאת, לאונן עם פורנו, לבד, זה דבר שאני עושה לבד משני סיבות. האחת, סקרנות ומחקר עצמי תמידי. השנייה, זה פשוט כל כך מפתה לשחרר את הדגדוג וזה עוזר להירדם. אני עושה את זה הרבה פעמים גם אחרי שעשיתי סקס, במקרים בהם אני חוזר הביתה לישון לבד. שוב מתחרמן ומתפתה. ואז ההרגשה שוב ריקנית, וואקום נפשי, מגעילה. אפילו שעה וחצי לפני מישהי שאבה לתוכה את הזרע שלי והראתה לי אהבה, אם אני מאונן לבד אני מסיים עם הרגשה מבאסת.

עם סקס טלפוני התחלתי בעקבות ספר ענק שקראתי, למעשה טרילוגיה חשובה של סופר בשם Roger Alan Currie. אלן הצליח לשכנע אותי לתת לזה צ'אנס, וזו גם הייתה אסטרטגיה שלי לברור דייטים. לוודא שהדייט שלי באמת משוחררת מינית, להדליק אותה מבעוד המפגש, לוודא שהולך להיות כיף בדייט הראשון.

לסקס הטלפוני הייתי מגיע כבר בתוך 15 דקות בשיחת טלפון הראשונה. לרוב הייתי מניח את התשתית בצ'ט. זה מי שאני, אני אוהב לעשות סקס, אוהב לדבר על סקס, וכל שיחה איתי תגיע לסקס די מהר. טלפון סקס זה דבר שנשמע מאוד מוזר למי שלא מוכן לפתוח את הראש לזה. אולם, לא היו לי חוויות לא טובות עם זה. עם בערך חצי הנשים שהיה לי סקס טלפוני עמן, היה לי אח"כ סקס פיזי. והוא לאו דווקא היה יותר טוב מהסקס הטלפוני. באופן מעניין, ההרגשה שלאחר גמירה בסקס טלפוני זהה להרגשה שלאחר סקס פיזי. אני מתמלא בהרגשה נעימה ושלמה.

הייתה מישהי שהכרתי באוקיקיופיד, ומצ'ט מלא אינטליגנציה ורמה גבוהה של מודעות הגענו לטלפון, ומהר מאוד שנינו היינו עירומים עם הידיים על הכוס, זין. אני אומר לה איפה הידיים שלי נמצאות, הן על פנים הירכיים שלך. את מרגישה אותן? כן. אני מלטף ומשפשף שם קלות, לכיוון הכוס וחזרה, לאט לאט.
״את מרגישה אותי?״
״כן״.

אחרי כמה דקות היא עוצרת ותוהה איתי בקול רם, אם יש הבדל בין סתם פנטזיה לבין סקס טלפוני. ״נניח״, היא אמרה, ״אני מדמיינת אותך עושה את זה בלי שאתה אומר שאתה עושה את זה. הרי אתה לא באמת עושה את זה. אתה בבית שלך. היד שלך במקרה הטוב על הזין שלך. אבל אני סתם מדמיינת את זה. אני לא צריכה שאתה באמת תהיה שם. זה רק הדמיון שלי, של יד של מישהו שאני לא מכירה, מלטפת את פנים הירכיים שלי, נוגעות בכוס שלי שוב ושוב״.

״לא״, אמרתי לה. ״זה לא אותו הדבר. כשאת יודעת שאני פה, מדמיין את זה איתך, זה כבר לא סתם דמיון. אם היית רק מדמיינת אותי עושה איתך סקס טלפוני, ורק מדמיינת אותי מדמיין אותך וחושב ומרגיש את מה שאת מרגישה, זה לא היה אותו הדבר כמו שאני באמת יושב פה איתך וחושב על מה שאת עושה. את לא מדמיינת אותי חושב על מה שאת עושה. את יודעת שאני חושב על מה שאת עושה, ומדמיין איך זה מרגיש, ומתרגש. את לא יכולה לעבוד על המוח שלך עד כדי כך. כשהמוח שלך יודע בוודאות שאני כרגע איתך בחוויה הזו, הוא מבדיל בין לדמיין את זה לבין לדעת את זה. לכן זה מרגיש כל כך טוב״.

סקס טלפוני זה דבר נהדר במיוחד כשאין לך זמן להיפגש, או כשרחוקים, וגם בתור משחק מקדים למפגש ראשוני. זה כל כך מדליק, וכל כך מדליק להיפגש אח"כ בפעם הראשונה אחרי שעשיתם סקס בטלפון. ולא, זה לא מפגר או סתם בכאילו. יש דבר כזה, זה מדהים. זה שלם. זה מפרק. מצמרר. מספק. מחבר.

שקט וחייכן​(נשלט)
תפיסה מעניינת. בדרך כלל ראיתי את זה בתור סתם פנטזיה
15 באוג׳ 2024, 20:19