סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משרמט אותך

מאת queer     1 ביולי 2024
אתה מתקשר אלי בערב ואומר לי להיות מוכנה עוד שעה. אני מתארגנת בחשש, פוחדת ממה שהולך להיות הערב. חמש דקות לפני הזמן, אתה מסמס לי כתובת, להודיע לך שאני מגיעה. אתה אומר לי: ״עשרים דקות ואת בחוץ״. אני מסתכלת על השעון לוקחת נשימה עמוקה, חושבת: אני כבר רטובה מהדרך, מה כבר יכול לקרות, עוד הרפתקה. לא יודעת מה מחכה לי עוד הערב. חוששת ודופקת.

פותח לי את הדלת איש מבוגר, לא פחות מ-55, לבוש בתחתונים בלבד. הוא תופס לי בשיער ומכניס אותי בכוח לבית, מוריד אותי לעמידת מוצא על ארבע ומסתובב סביבי, מפשק לי את הרגליים, מגביה לי את התחת ומעביר לי יד על התחתונים. עובר בי רעד, הוא בטח מרגיש כמה אני רטובה עוד לפני שקרה משהו בכלל. תוהה מה הוא הולך לעשות לי.

הוא מושך לי בשיער כדי לראות את הפנים שלי ויורק עלי, אומר לי כמה שאני שרמוטה, זונה שהחבר שלי שולח אותי למצוץ לאחרים. הוא מוציא את הזין שלו מהתחתונים ודוחף לי אותו לפה. הוא מצלם אותי ושולח לך. ככה אני בעמידת ארבע, עם תחת זקור, מוצצת לו את הזין במשך עשרים דקות עד שהוא גומר לי על הפרצוף. הוא מסלק אותי בלי לתת לי לנקות את עצמי. מזל שיש לי קצת נייר באוטו.

מסמסת לך שיצאתי ואתה עונה: ״מעולה, לכתובת הבאה״. אני בשוק, לא יודעת איך להכיל את זה. כ״כ רוצה להתנחם בידיים שלך, ומצד שני הרצון לרצות אותך בוער בי כ''כ.

אני ממשיכה הלאה. הכתובת הבאה. גם שם אתה מקציב לי זמן, טיפה יותר. פותחת לי את הדלת אישה. היא אומרת שבאתי לספק את הגבר הכנוע שלה. מפעילה לך מצלמה ואתה רואה הכל בלייב. היא מובילה אותי לחדר שבו הוא נמצא, שוכב אזוק למיטה בעירום. היא אומרת שהזין שלו מחכה לי, וכדאי מאד שאני אהיה זונה טובה - אולי אקבל בונוס בסוף. בתוך תוכי אני מקווה, שסיפרת לה שאני מאד אוהבת לאכול כוס ואולי אני אקבל את שלה.

אני ניגשת אליו, מתקרבת לזין שלו לאט. היא דוחפת את הפרצוף שלי קרוב יותר ומהר יותר. אני מקשיבה לה. מתחילה לרדת לו. היא נותנת לי הוראות איך למצוץ לו יותר טוב, ואני עושה הכל. היא נותנת לי הצלפה בתחת ומשחקת לי בכוס. מזהירה אותי לא לאבד את הריכוז במציצה. היא פותחת אותי חזק ואני נחנקת על הזין שלו, לא שולטת בעצמי. הוא גומר לי בפה.

היא לא מחכה דקה. הופכת אותי ומתיישבת לי על הפנים. כשנמאס לה, היא נשכבת על הגב, אומרת לי: ״תמשיכי״. אני ממשיכה. מלקקת לה את הכוס ברעבתנות, והיא מורה לו לזיין את הזונה. הזין שלו לא מספיק גדול בשביל להטריף אותי, ואני כל-כולי בכוס שלה. גם כשהיא מזיינת לי את הפה, עד הרגע שבו היא משפריצה ואני בולעת אותה. היא נשארת לשכב במיטה, אומרת לי: ״לכי״. אני מתארגנת בזריזות וטסה משם.

מתקשרת אליך, אומרת לך שסיימתי. אתה, בלי יותר מדי מילים, אומר לי לבוא אליך. בדרך אני חושבת, אומרת לעצמי: בטוח הוא יהיה מרוצה ממני. אני נכנסת אליך, ואתה נותן לי נשיקה, שואל אם נהניתי מזה שאתה משרמט אותי. ואני עדיין בוערת, מלוכלכת, בלי לחשוב פעמיים, עונה: ״כן אדוני״. מבקשת עוד, יודעת כמה שזה מדליק אותך, ואותי.

אתה מושך לי בשיער, מוריד אותי לרצפה, מתיישב על הספה ואומר לי לבוא אליך על ארבע. אני באה ומתחילה למצוץ לך את הזין בזמן שאתה בטלפון, מציע לאנשים לבוא לזיין אותי. לא חשבתי שזה יקרה כ״כ מהר כשאמרתי שאני רוצה עוד. אחרי זמן שנראה לי כנצח, כי אני לא יודעת מה אתה זומם, אתה מושך לי בשיער וזורק אותי למיטה. אתה קושר לי את הידיים למיטה כשאני בדוגי, מצליף בי, ואומר שעוד לא סיימתי את העבודה להיום. אני מתפתלת ונאנקת, אותך זה לא מעניין. אתה הופך אותי וקושר לי את כל הגפיים למיטה, נותן לי לחכות ככה זמן לא ידוע. אתה בספה לידי, בטלפון, מכוון אותו.

דפיקה בדלת ואני מתה מפחד, מה עכשיו. הוא נכנס, גבר בסביבות גיל 40. הוא רואה אותי מוכנה בשבילי ומתקרב, כאילו בוחן סחורה. הוא מוריד מכנסיים, בלי לדבר, מעביר את האצבעות לראות עד כמה אני רטובה, וחודר אלי. הוא מזיין אותי עד שהוא קרוב ממש, וגומר בחוץ על הבטן והכוס שלי. הוא הולך.

זה שוב אני ואתה, לבד. אתה משאיר אותי ככה על המיטה, ואני מרגישה מושפלת כל-כך. אתה יודע את זה. אחרי כמה רגעים אתה מושיב אותי על הרצפה ומנשק אותי בכל הגוף. לוקח את החגורה ומלטף אותי איתה. אתה יודע כמה אני מפחדת מהעוצמה שלך כשאתה מכה בה.

אתה מתחיל, אני מתפתלת. אומר לי לא לזוז ואני לא שולטת בזה. אומר לי שאתה נותן לי עוד חמש, ואם אני אהיה ממושמעת, הבא יהיה האחרון. אני מקשיבה לך, סופרת בלחש. אחת. שתיים. שלוש. ארבע. חמש. דפיקה בדלת. אתה פותח והוא מתלחשש איתך. אתה מפשק לי את התחת, שם חומר סיכה, ואני מחכה בשקט. הוא חודר אלי מאחורה. אני נבהלת ומתכווצת. אתה נותן לי סטירה בפנים וחוזר לפשק לי את התחת. הוא מזיין אותי וגומר לי על התחת, מתלבש ויוצא.

אתה נותן לי נשיקה ומרים אותי למקלחת. מושיב אותי על הרצפה, יורק עלי ונותן לי סטירות. אתה מאונן לי על הפרצוף עד שאתה גומר לי בפה. אני בולעת אותך. אתה משתין עלי, אומר לי לפתוח את הפה. אני לא מקשיבה ואתה מלטף לי את הפרצוף, שם אצבע על הסנטר שלי ופותח לי את הפה. אני נענית לכך, לרכות המפתיעה הזו. אתה לוקח את הטוש ומקלח אותי. אני מתמסרת אליך. אתה שוטף מעלי את כל הלכלוך, ועושה ממני נסיכה שוב.

עד הפעם הבאה.

האשף​(אחר)
זה בין הדברים היותר מחרמנים שקראתי
5 ביולי 2024, 23:19
aba sokar​(שולט)
זה מ ה מ ם!!!?
4 בספט׳ 2024, 14:50