סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעשה בשולט, שפחה ואיש עסקים

מאת סינקלייר​(מתחלף)     5 ביוני 2024
אהוד פתח את דלת חדר השינה וראה את השפחה שלו שרון על השטיחון שלמרגלות המיטה שלו. שם היא ישנה אחרי שהוא מסיים להשתמש בה. הוא לא ידע איך תגיב להודעה שהוא הולך להגיד לה אבל היה בטוח שתסכים. לא הייתה בכלל אפשרות אחרת.

הוא בעט בה קלות בישבנה והיא התעוררה מיד וכשהבחינה בו נעמדה על הברכיים מחכה למוצא פיו. "אנחנו הולכים להיפרד ל-24 השעות הקרובות. אני מוסר אותך לשימושו של חבר טוב שלי שעזר לי ואני רוצה להחזיר לו טובה".

שרון הייתה קצת בהלם מההודעה. בשנתיים שהם במערכת היחסים מעולם לא קרה משהו כזה. גם אם לא ראתה אותו במשך כמה זמן עדיין ידעה שהיא שייכת לו והוא המאסטר שלה. היא קצת חששה המעבר לידי אדון חדש גם אם זה לתקופה קצרה. לאחר ההלם הראשוני היא החלה לחשוב שאולי זו יכולה להיות חוויה מעניינת וקצת שונה ובסוף היא הרי תחזור אליו.

הרגשות שחלפו בה למשמע ההודעה לא באו לידי ביטוי בתשובה שיצאה מפיה: "כן מאסטר, מה שתחליט בשבילי זה טוב".
אהוד חייך למשמע התשובה. "אבל לפני שניפרד מגיע לי איזה קוויקי קטן, לא?"

למשמע הבקשה/הוראה שרון הסירה את החולצה ונשארה בחזה חשוף. היא התקדמה אליו בזחילה על הברכיים וכשהגיע לרגליו הזדקפה. אהוד שלח את ידיו אל שדיה מעך ומזמז אותם עד שהגיע לזקפה מלאה ואז לחץ בחוזקה את הפטמות שלה. זה היה הסימן בשבילה להתחיל לפתוח את החגורה והרוכסן של מכנסיו. היא שלפה את הזין הזקור והחלה למצוץ.

את הזין של אהוד היא הכירה די טוב והמציצה הייתה מיומנת ויעילה. לאחר דקה או שתיים הוא התפוצץ בתוך הפה והיא בלעה את הנוזל הסמיך. היא קבלה אישור להתלבש ולקום על הרגליים ומשם צעדו החוצה, כשהיא מאחוריו, אל הג'יפ שלו שחנה ליד הבית.

הוא פתח את דלת תא המטען והיא נשכבה על שמיכה דקה שהייתה פרושה שם. אסור היה לה כמובן לשבת במושבי הנוסעים. אהוד סגר את הדלת והחל בנסיעה שארכה כחצי שעה. שרון הבחינה שהם נכנסו לשכונה עם בתים גדולים ומפוארים מעין אחוזות מוקפות חומות וגדרות. הם עצרו ליד שער גדול ואהוד התקשר בנייד. לאחר דקה נפתח השער והם המשיכו בנסיעה בתוך האחוזה.

הג'יפ נעצר סמוך לכניסה. אהוד יצא ופתח את דלת תא המטען. בידו היה קולר שאותו ענד סביב צווארה וחיבר אליו שרשרת מתכת ארוכה. הוא משך את השרשרת ולאחר שיצאה הוא הושיט לה תיק גדול שאותו העמיסה על גבה.

שרון צעדה מאחוריו כשראשה מושפל כלפי מטה וידיה שלובות על הצוואר. הם הגיעו לדלת ואהוד צלצל. הדלת נפתחה והיא שמעה את הגברים מברכים זה את זה. ההתרגשות והחשש החלו לזחול אל ליבה, והיא למרות האיסור להרים את הראש הגניבה מבט אל הגבר שפתח את הדלת.

הוא היה הרבה יותר מבוגר מאהוד אבל נראה שמור ובכושר גופני טוב. שני הגברים נכנסו לחדר האירוח הגדול והתיישבו זה מול זה על כורסאות נוחות למראה. שרון קיבלה הוראה להישאר לעמוד בפינת החדר. לאחר שיחת חולין של כמה דקות ניגש אהוד לעניין שלשמו הגיעו.

הוא אמר למארח ששרון תעמוד לרשותו למשך 24 שעות. ובזמן הזה הוא יכול לעשות בה כרצונו מלבד כמובן לגרום לה לנזקים קבועים. במידה ולא תתנהג כמצופה ממנה או תטעה במילוי ההוראות הוא מוזמן להעניש אותה כראות עיניו ולהשתמש לשם כך באביזרים הנמצאים בתיק הגדול אותו נשאה. כמו כן הוא יכול לדווח לאהוד על התנהגותה ואם צריך, אהוד יעניש אותה בנפרד. הם סיכמו עוד מספר פרטים והמארח חתם לאהוד על טופס כלשהו. לאחר מכן אהוד קם על רגליו ופנה לשרון.

"תורידי את התיק ובואי להציג את עצמך בפני אריה שיהיה המאסטר שלך ל-24 השעות הקרובות״. שרון הורידה את התיק וזחלה על ארבע לכיוון הכורסה של אריה. אהוד נטל את השרשרת של הקולר והושיט אותה לאריה "היא שלך. תהנה ממנה".

שרון התכופפה ונישקה את נעליו של האדון החדש שלה כשהדופק שלה מתחיל לפעום בקצב מהיר. אהוד נפרד לשלום ויצא מהבית.

אריה חיכה כמה דקות בעוד היא כורעת לרגליו ואז הורה לה לקום ולהביא אליו את התיק. היא בצעה את ההוראה וחיכתה להמשך. "סוף סוף אני מקבל את השפחה של אהוד. שמעתי רבות על הביצועים שלך ואני כבר ממש סקרן לבדוק אותם. תתפשטי אבל לאט".

שרון נעמדה מולו והחלה להסיר את בגדיה באיטיות לבסוף נותרה עירומה. אריה סקר אותה במבט רעב ופנה אל תיק האביזרים שאהוד שלח איתה. לאחר שחיטט בתיק הוא שלף את שוט הרכיבה, הקרופ. שוט גמיש ודק שבקצהו ריבוע עור. הוא החל לנפנף בו מצד לצד כשהשוט משמיע שריקה חרישית הוא הורה לה להתקרב אליו וכשהתקרבה מספיק פגש השוט את שדיה.

המכות לא היו מאד חזקות אבל הכאיבו לה והשאירו סימנים קלים. אח"כ החליק את השוט על הפטמות עד שהזדקרו ומשם נע השוט אל חלק גופה התחתון. נפנוף מהיר בין ירכיה גרם לה לפשק אותן ואז הוא העביר את ריבוע העור בחריץ הכוס שלה.

הריגוש שחשה שרון למגע השוט גרם לה לטפטף מהכוס וקצה השוט נרטב. "נראה שאת כבר מוכנה", אמר אריה. "וגם אני" - כשהוא מצביע לעבר המפשעה שלו. "את מוזמנת לטפל בשרביט שלי". שרון גחנה מול החבילה שתפחה במכנסיו, פתחה את החגורה והרוכסן ושחררה את הזין.

הוא היה גדול ומרשים יותר גדול משל אהוד. המראה גירה אותה, והיא החלה ללקק אותו לכל אורכו ואז פערה את פיה החדירה אותו ככל שיכלה והחלה בפעולת המציצה.

אריה נשען לאחור עצם את עיניו וגנח בהנאה. ואז אולי בשל הגודל השונה שאליו לא הייתה רגילה היא עשתה טעות ופגעה עם השיניים בעור הרגיש. אריה נרתע לאחור ובמקביל כמו מתוך רפלקס הנחית את השוט בחוזקה על גבה. שרון פלטה קריאת כאב ונסוגה לאחור.

"על הטעות הזאת תענשי יותר מאוחר", אמר ."ועכשיו תמשיכי מאיפה שהפסקת וכדאי שתיזהרי". שרון חזרה למצוץ והפעם עשתה זאת בזהירות ובעדינות. "ביצים", נשמעה ההוראה, והיא עברה ללקק ולמצוץ את הביצים.

לאורך כל הזמן היא חשה את מגע השוט על גבה, מזכיר לה מה יקרה אם תטעה שוב. "נראה לי שמיצינו את החור הזה שלך .בואי נבדוק גם את החורים הנוספים", שמעה את אריה. הוא הורה לה לעמוד בגבה אליו. היא שמעה אותו מחטט בתיק האביזרים ושולף משהו. היו אלו זוג אזיקי מתכת שבעזרתם כבל את ידיה מאחורי הגב.

הוא הוליך אותה לאחד מחדרי השינה בבית. הוא העמיד אותה על הברכיים בקצה המזרן. בשל הידיים הכבולות, הראש שלה היה צמוד למיטה, וכך כשהאגן שלה בולט ובגובה המתאים, היה הכי נוח לזיין אותה מאחור. הוא פישק באצבעותיו את שפתי הכוס שלה והיא הרגישה את הזין הגדול חודר אליה. למרות התנוחה הלא נוחה ואולי בגללה היא חשה גירוי חזק והחלה לגנוח בהנאה.

הוא המשיך לזיין אותה עוד מספר דקות ואז הוריד את ברכיה אל שרפרף נמוך שעמד לצד המיטה בתנוחה הזאת הוא חדר אליה אנאלית. למרות שהייתה רגילה לחדירות אנאליות גם מצידו של אהוד, הזין של אריה שהיה עבה יותר הכאיב לה. אבל הכאב התמזג עם תחושת עונג והביא אותה אל סף האורגזמה.

הוא עבר לסירוגין מחור לחור ובאיזה שלב שרון צרחה כשהגיעה שרשרת האורגזמות שלה. דקה אח"כ שלף אריה את הזין שלו וגמר על גבה באנחת פורקן.

שניהם נשכבו על המיטה נחים ונרגעים. אריה עישן סיגריה וכשסיים פנה לשרון: "לא שכחתי את הטעות שעשית מוקדם יותר. עכשיו הגיע הזמן לעונש". הוא יצא מהחדר ושרון ניסתה לדמיין מה מצפה לה.

הוא חזר אחרי דקה עם תיק האביזרים שמתוכו שלף את הקיין הגמיש. ליבה של שרון נפל בקרבה. זה היה הכלי ממנו היא הכי פחדה. אריה מיקם את שרון לתנוחת העונש – ברכיים על השרפרף, חלק גוף עליון נשען על המיטה והידיים עדיין כבולות באזיקים מאחורי הגב. "10 הצלפות קיין – 6 על הישבן ו-4 על כפות הרגליים", הודיע את פסק הדין. "את צריכה לספור בקול את ההצלפות".

הוא נטל את הקיין בידו ושרון הכינה את עצמה למכה הראשונה. נשמעה שריקה באוויר ואח"כ קול הפגיעה של הקיין בעור ועשירית שניה לאחר מכן הגיע גל הכאב אל מוחה והיא צעקה בכאב. הוא חיכה עד שספרה "אחת" והניף שוב את הקיין. כך עוד חמש פעמים ושישה פסים אדומים קישטו את ישבנה של שרון.

החלק הבא היה כפות הרגליים. אהוד אף פעם לא הצליף בה שם והיא לא ידעה למה לצפות. אריה מיקם כרית מתחת כפות רגליה על השרפרף כך שיבלטו כלפי מעלה. הוא הניף את הקיין והנחית אותו על כף רגל אחת. הכאב היה הרבה יותר חזק ממה שחשבה והיא צרחה בקול ועיניה נשטפו בדמעות כאב. הוא חיכה עד לספירה שלה. "שבע" גנחה בקול חלש. עוד הצלפה על אותה כף רגל ואז שתי הצלפות על כף הרגל השנייה וסוף סוף נגמר העונש.

אריה שחרר את האזיקים מידיה והיא ניסתה לקום ולהזדקף. היא בקושי הצליחה לדרוך על רגליה שכאבו מן ההצלפות. אריה הוליך אותה לאחד החדרים ושם על שטיח עבה היו מונחים כרית ושמיכה. "כדאי שתנוחי הלילה כי מחכה לנו יום מעניין מחר", אמר לה לפני שיצא וסגר אחריו את הדלת.

שרון התעוררה משנת לילה שלהפתעתה הייתה שינה טובה. לאחר כמה דקות נכנס אריה לחדר והורה לה לבוא לאכול. בחדר האוכל היה שולחן ערוך ליחיד ועל שרפרף נמוך חיכתה גם לה ארוחת בוקר. אריה ישב ליד השולחן והיא כרעה למרגלותיו. היא הייתה רעבה וחיסלה במהירות את המזון.

"הכנתי לך סיור מעניין ברחבי האחוזה" פנה אליה אריה וסימן לה לבוא בעקבותיו. הם יצאו מהכניסה האחורית וליד המדרגות הבחינה שרון בכלי רכב די מוזר ועתיק למראה. זו הייתה מעין כרכרה קטנה הכוללת מושב זוגי מחופה באפיריון הניצב על זוג גלגלים גדולים ומן המושב יוצאים שני מוטות עץ מגולפים שנשענו על חצובה. שרון תמהה לעצמה אל מה תחובר העגלה המוזרה – האם לאיזה רכב מנועי או אולי לבע"ח סוס או פרד.

די מהר אריה הסביר לה שהריקשה תחובר אליה. "זו ריקשה ישנה שקניתי בסין לפני כמה שנים בעיקר כי המראה שלה מצא חן בעיני, אבל כשקיבלתי אותך בהשאלה עלה בי הרעיון להפעיל אותה כמו בסין לפני מאות שנים". שרון הסתקרנה, כזה דבר עוד לא ניסו עליה. אריה הורה לה להוריד את הכתונת ולהישאר בתחתונים בלבד וכן לנעול זוג סנדלים שחיכה לה ליד הכרכרה.

הוא העמיד אותה בין שני מוטות העץ. שני אזיקי עור היו מחוברים בשרשרת לחלק הקדמי של המוטות והיא נכבלה אליהם בפרקי ידיה. אריה הוציא מארון שעמד ליד העגלה מתקן דמוי רסן אותו חיבר אל ראשה כשהרסן יושב בתוך הפה שלה ופוער אותו במקצת. אל הרסן חוברו מושכות עור ארוכות שהגיע עד למושב. לסיום נשלפו זוג מצבטים שבקצה שלה היו פעמונים והודקו אל הפטמות שלה.

שרון חשקה את שיניה וחיכתה שהפטמות יתרגלו אל המצבטים והכאב ישכך במקצת. "נראה לי שאנחנו מוכנים לטיול", קרא אריה, וטיפס אל מושב העגלה. בצד המושב היה מתקן קטן לשוטי רכיבה. הוא בחר שוט אחד בעל זנב בודד וארוך והסביר לשרון את כללי הנהיגה בריקשה.

"הצלפה אחת בזמן מנוחה ואת מתחילה לרוץ כשאת מחזיקה את שני מוטות העץ וגוררת את העגלה. משיכה לאחור ברסן את עוצרת. הטייה של הראש בעזרת המושכה ימינה או שמאלה - את פונה לאותו כיוון. הצלפה בזמן תנועה את מגבירה מהירות. הבנת?"

שרון הנהנה שכן. השוט שרק מאחור והיא חשה את הצריבה המוכרת אך כואבת על גבה, והחלה בתנועה. הפעמונים שהיו צמודים לפטמות שלה השמיעו קול דנדון עליז עם כל תנועה של השדיים. בתחילת המסע שרון שהייתה נמרצת ובכושר גופני טוב סחבה די בקלות את הריקשה.

האחוזה הייתה גדולה מאד ולמלאה בצמחייה עשירה ובשבילים רבים. מדי פעם דרבן אותה אריה בהצלפה להגביר את המהירות, ולפעמים עצר אותה במשיכת הרסן לאחור. הוא ירד לקטוף לעצמו פירות מהעצים או לשכשך את רגליו במימי הנחל שזרם שם.

בעליות המתונות של פני הקרקע היא הרגישה שמתחיל להיות לה קצת קשה אבל לא הראתה זאת ושמרה על מהירות קבועה. לאחר כשעה של טיול היא התחילה להרגיש את העייפות והחלה להאט מעט את הקצב. הצלפה חזקה במיוחד על גבה הצליחה לגרד ממנה עוד קצת כוחות סוס והיא חזרה לקצב הרגיל.

לשמחתה הבחינה שהם כבר בדרך חזרה לאחוזה. משיכת הרסן שעצרה אותה ליד המרפסת האחורית, גרמה לה לפלוט אנחת רווחה.

אריה שחרר את הרסן מראשה ואת ידיה מהאזיקים, ושלח אותה למנוחה קצרה על השטיח שלה. לאחר כחצי שעת מנוחה העירה אותה דפיקה על הדלת. שרון זינקה בבהלה וניצבה על הברכיים.

אריה עמד בפתח החדר לבוש החלוק רחצה וסימן לה לבוא בעקבותיו. הם נכנסו לחד אמבטיה עצום בגודלו. במרכז החדר ניצבה אמבטיה גדולה שעמדה על ארבע רגליים מעוצבות. אריה הורה לה למלא מים ולהוסיף חומרי תמרוקים שונים לתוך האמבטיה. כשסיימה פשט את החלוק ופסע עירום לתוך המים.

תפקידה של שרון היה לסבן היטב את כל גופו החל בגב, בשיער, בידיים וברגליים וכלה במפשעה, שם השילוב בין מגע ידיה והסבון החלקלק העמיד את הזין במהירות. בכף יד אחת היא החליקה הלוך ושוב לאורך הזין ובשנייה חפנה ומזמזה את שק הביצים.

המראה והמגע חירמנו אותה והיא נזכרה בזיון של אתמול. היא חיכתה לסיבוב חוזר, אבל אריה חזר לשכב בתוך המים והורה לה להגיש לו כוס יין ולאחר מכן סיגריה כשהיא אוחזת בפיה את המאפרה לקלוט את האפר הנושר.

היא המשיכה לעמוד על הברכיים לצד האמבטיה מחכה להוראות נוספות. באיזה שלב הוא התרומם מהמים והיא הגישה לו את החלוק כי חשבה שהוא רוצה לצאת, אבל אריה התיישב על מעקה האמבטיה גחן קדימה כשישבנו בולט החוצה וסימן לה באצבע לכיוון פי הטבעת שלו.

שרון הבינה את כוונתו והרעיון קצת דחה אותה אבל היא לא העיזה לסרב וקרבה בלשון הססנית אל החור ההדוק. היא החלה לחקור את האזור בלשונה. המקום היה רך מאד והדיף ריח נעים. היא החדירה את הלשון עמוק יותר וברקע נשמעו גניחות ההנאה שלו.

במשך דקות ארוכות נכנסה הלשון פנימה והחוצה ובתנועות מעגליות סביב פי הטבעת. לאחר זמן מה אריה סימן לה להפסיק יצא מן המים והתלבש. על פי סימן שלו זחלה אחריו לחדר האורחים שם התיישב על הכורסא והיא על הרצפה לרגליו. "אני יודע שאת מתה לזיון, ראיתי את זה בעיניים שלך", אמר. "את הזיון תקבלי בסופו של דבר. השאלה אם לפני כן תקבלי עונש או לא. וזה כבר תלוי בידע הכללי שלך".

למראה פניה התמהות של שרון הוא הסביר "אנחנו נשחק כעת בשאלון טריוויה בו תישאלי 25 שאלות. אם תעני נכון על כולן תקבלי את הזיון שלך ללא כל עונש. אבל על כל טעות תקבלי שתי הצלפות" .

שרון הייתה בחורה משכילה והיה לה ניסיון גם בחידוני טריוויה אבל היא לא ידעה מה תהיה רמת השאלות. החידון החל ועסק בנושאים שונים – מוסיקה, ספרות, גאוגרפיה, היסטוריה ועוד. עשר השאלות הראשונות היו די קלות והיא ענתה נכון על כולם. ואז החלה רמת הקושי לעלות היו שאלות שבהן טעתה ובסופו של דבר הצליחה לענות נכון רק על עוד שלוש שאלות.

"אז היו לך 12 טעויות וזה אומר 24 הצלפות", שמעה את אריה מסכם את החידון. "נחלק אותן לשלוש – 8 הצלפות בכל פעם בחלק אחר של גופך".

שרון ידעה שמצפה לה חוויה גופנית לא קלה והכינה את עצמה נפשית לכך. אריה הורה לה להוריד את התחתונים שעדיין לבשה, ולגשת אל שולחן האוכל המרכזי. על השולחן המתינו לה ארבעה אזיקים מעור והיא הייתה אמור לחגור אותם על קרסוליה ופרקי ידיה. לאחר שסיימה לנעול את האבזמים של כל האזיקים היא קבלה הוראה לגחון עם פלג גופה העליון על השולחן הרחב.

אריה ניגש אל השולחן כשבידיו ארבע פיסות חבל. הוא חיבר את הטבעות של האזיקים אל ארבע רגלי השולחן. ידיה נמתחו אל רגלי השולחן הקדמיות והרגליים פושקו ונקשרו אל הרגליים האחוריות. החבלים נמתחו החוזקה והיא הייתה כמעט חסרת תנועה מלבד הראש שנשאר חופשי.

היא שמעה את אריה מחטט בתרמיל שהביאה איתה אתמול ושולף את אחד הכלים. היא לא הצליחה לראות באיזה כלי מדובר, אך תוך מספר שניות זיהתה אותו כשנחת בקול שריקה על הגב שלה. זה היה השוט עם תשע הזנבות. אחרי שמונה ההצלפות הראשונות ,שאותן כמובן נאלצה לספור בקול רם, נותרו על גבה עשרות פסים אדומים.

גם את הכלי הבא שנשלף מתוך התרמיל היא גילתה רק כשפגש את ישבנה בקול חבטה עזה. הייתה זו רצועת עור רחבה המחוברת לידית עץ. כלי שמשמש לענישה גופנית בבתי כלא ברחבי בעולם. כל חבטה הדביקה אותה אל השולחן והשאירה כתם אדום על הישבן שהלך ושינה את צבעו לגוון כהה. ״חמש עשרה...שש עשרה...״, ספרה ורצועת העור פינתה את מקומה לכלי האחרון.

הייתה זו ה'לולאה' - כלי שהיא שנאה במיוחד, כבל גמיש ודק עם ידית בקצהו. הלולאה נחתה בקול שריקה על ירכיה ושוקיה ועיטרה אותן בצורות גיאומטריות מעניינות. ״עשרים ושלוש...עשרים וארבע...״, נשמע קולה של שרון בין זעקות הכאב וסוף סוף תמה ההצלפה.

שרון עצמה את עיניה תוך שהיא מניחה למוח שלה לעבד את גלי הכאב שהגיעו ממקומות שונים בגופה. אחרי כמה דקות החלו הכאבים לשכוך קמעה והיא פתחה את עיניה.

במרחק סנטימטרים ספורים מפניה התנוסס לו זין זקוף לתפארת. הזין טפח קלות על לחיה כאילו היה אורח שנוקש כל הדלת ומבקש להיכנס. בניגוד לכל ציפייה הציף גל של אדרנלין את גופה של שרון והיא נענתה ופערה את פיה. הזין חדר באיטיות לתוך הפה והמשיך אל עומק הגרון. שרון התגברה על רפלקס ההקאה והחלה למצוץ בהתלהבות תוך שהיא קולטת בזווית הראייה שאריה עדיין מחזיק בידו את ה'לולאה' ולכן נזהרה מאד עם השיניים.

הזין נשלף ואת מקומו בתוך פיה תפסו הביצים. היא מצצה וליקקה והרגישה מאד חרמנית. עברו דקות ארוכות של הנאה הדדית ו'חבילת הסקס הגברית' התנתקה מהפה ועברה לצד השני של השולחן. שם באבחה חדה חדר הזין לכוס והחל לפמפם.

הגוף של שרון שהיה עדיין רגיש מאד בעקבות ההצלפות היה בסף גירוי נמוך והיא קיבלה את האורגזמה הראשונה די מהר. הזיון נמשך בעוצמה, ועבר לסירוגין מחור הכוס לחור התחת. אורגזמה רדפה אורגזמה לקול גניחותיה. היא הרגישה שגם אריה מתקרב לשיא ואז הוא שלף את הזין ובאנחת פורקן ריסס את נוזל הזרע החם והדביק על הישבן והגב שלה.

שניהם היו מותשים. אריה חזר להתרווח על הכורסא ושרון ,שעדיין הייתה חסרת יכולת תנועה בשל הכבלים, עצמה שוב את העיניים והתמקדה בתחושות העונג והכאב שהתמזגו בגופה. אחרי שהתאושש מעט קם אריה, סקר אותה מרחוק ואמר : "יצירת מופת עשיתי ממך, שילוב מתוחכם של צבעים וצורות גרפיות. אולי אבקש רשות מאהוד לצלם אותך ולהדפיס את היצירה על קנבס. אני בטוח שהתמונה תיראה מדהים בסלון שלי". שרון נותרה ללא מילים, וניסתה לחשוב איך באמת נראה החלק האחורי שלה. היא הניחה שייקח לסימנים לפחות שבועיים להיעלם.

אריה שחרר אותה מהאזיקים ושלח אותה להתקלח. לאחר שהתרחצה, לבשה את הבגדים איתם הגיעה אתמול. היא חזרה לחדר האורחים וישבה למרגלות הכורסא של אריה, שניהם שותקים ומעכלים את אירועי היממה שחלפה.

צלצול פעמון הדלת הפר את השתיקה, אריה קם ממקומו לקח את שרשרת הקולר וחיבר אותו לצווארה של שרון. היא קמה בעקבותיו והם נגשו לדלת.

אהוד עמד בפתח וחייך אל אריה "איך היה?" שאל ואריה ענה: "מדהים, עברו עלינו עשרים וארבע שעות עמוסות חוויות, אם תהיה צריך הלוואה נוספת אני תמיד פה בשבילך". אהוד נטל מידו את שרשרת הקולר ושרון החלה לצעוד מאחוריו, כשעברה על פני אריה קלטה בזווית מבטה המושפל שהוא מחייך וקורץ לה. היא השיבה לו בחיוך מבויש והמשיכה אל עבר הג'יפ של אהוד.

SeriousFun
ספייסינג בעייתי. אלף פסקאות קצרצרות במקום כמה טובות. מעין זעזוע שחוטפים כל כמה רגעים.
9 ביוני 2024, 10:20
לילי ש'
קיבלתי אורגזמה מהקטע שהוא הכין לה אוכל בלי שהיא אמרה לו
11 ביוני 2024, 3:58
הקיבוצניקינקית​(נשלטת)
נהניתי לקרוא.
20 ביוני 2024, 17:56