סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Cute Femboy

מאת kethrina     1 ביולי 2024
אתה לבוש בחולצה לבנה קצרה צמודה, חצאית קצרה בצבע תכלת, וגרביים שחורים, ארוכים, שמגיעים על אמצע הירך שלך, בדיוק כמו שאני אוהבת. אתה כל-כך יפה ועדין. הגוף שלך בהיר מאוד וחלק, כמו דמות מצוירת, רק שאתה אמיתי. היום לא בא לי לחדור אלייך, סתם בא לי לשחק איתך ובך. אני קוראת לך אלי, אבל אתה לא מגיע מספיק מהר לטעמי. יהיה על זה עונש כמובן. אני מושיבה אותך על הברכיים שלי ומרימה את החצאית. הישבן שלך כל כך רך וקפיצי שאי אפשר שלא להחטיף לו כמה ספאנקים, רק בשביל לראות אותו מאדים. הצבע האדום בהחלט מתאים לך, דרלינג.

אני ממשיכה להעביר את היד על הישבן שלך, מועכת ומוחצת כי זה כיף, ומדי פעם שולחת ספאנק נוסף רק כדי לשמוע את האנקה העדינה שלך, שאני אוהבת לשמוע. אני זורקת אותך על המיטה. הידיים שלך כל הזמן נשלחות לתחת האדום שלך וזה מפריע לי, אז אני קושרת את הידיים שלך מעל הראש, שתפסיק להפריע לי לנוף.

אני שופכת ג'ל עליך ועל היד שלי, ובעדינות, מחדירה אצבע אחת. הקולות לא מאחרים להגיע. אני מחכה קצת, מוסיפה אצבע שניה, ומזיזה אותן בפנים, ואתה גונח בשקט ונאנח. הישבן שלך מתרומם אלי כאילו אתה רוצה עוד. אני ממשיכה לשחק בחור שלך וביד השנייה נוגעת בזין החמוד שלך. הוא מגיב כזה מהר, אתה מגיב כזה מהר, וזה תמיד מצחיק אותי. כמה שפשופים קלים על הזין שלך והתחת שלך כבר מורם למעלה, משתוקק לעוד.

אני ממשיכה לעסות את הזין שלך, ללחוץ אותו קלות, ואני שומעת את הנשימות שלך נעשות יותר ויותר מהירות. ״אתה רוצה לגמור?״ אני שואלת בעדינות. ״כן, בבקשה״, אתה מתחנן. אני עדיין לא מאפשרת לך לגמור, ורק ממשיכה לשחק עם הזין שלך, מלטפת, משפשפת מהר. אבל אתה נאנק ומתחנן כל-כך מתוק שאני לא עומדת בפיתוי ומרשה לך.

״אתה רשאי לגמור״, אני אומרת. זה כל מה שאתה צריך לשמוע. אתה גומר לי ביד ועל הגרביים השחורים שלך, נאנק בקול קטן ומתוק. אני מנגבת את היד שלי על הישבן שלך ומוסיפה ספאנק קטן כי הוא כבר לא ממש אדום. ורק כי אני ממש לא מתאפקת אני מביאה נשיקה קטנה לזין המתוק שלך. הפעם הרשיתי לך לגמור מהר. בכל זאת, רק התחלנו ויש לך עוד הרבה פנטזיות להגשים בשבילי.

מתלבש מסתורי
מהמם ומגרה ביותר
2 ביולי 2024, 7:46
Idan1z
חלום.
2 ביולי 2024, 15:14
המטופל
Amazing
2 ביולי 2024, 15:43
Littlepeach
ממש אהבתי
3 ביולי 2024, 22:45
Littlepeach
ממש אהבתי
3 ביולי 2024, 22:45
Littlepeach
ממש אהבתי בהחלט פנטזיה שהייתי רוצה לממש
3 ביולי 2024, 23:05
subisubnine​(נשלט)
איזה יופי הלוואי והייתי פמבוי ?
4 ביולי 2024, 19:51
המאהב בלבן​(נשלט)
הגשמת פנטזיה מושלמת.
6 ביולי 2024, 5:29
poky
פנטזיה שלי
8 ביולי 2024, 16:53