לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבנר יגיע, נחיה ונראה

מאת DoctorXXX​(שולט)     15 ביולי 2024
כבר ביום הראשון שהכנסתי אותה לדירה שלי נתתי לה שם: ׳אטילה׳. ״אטילה, בואי. אטילה, ארצה. אטילה, על ארבע. אטילה, את תיענשי! אטילהֿ, הביאי לי את השוט כשידית השוט בפיך, ואז תכנסי מיידית לפוזיציה שעונה על הכסא. אטילה, שקט. אטילה, רק תודי לי על כל הצלפה... אטילה, עוד, עוד. אטילה, עוד, וואי, וואי. אטילה שלי (ליטוף שיער כשאברי עדיין בפיה), אטילה תבלעי!״

השם: ׳אטילה׳ נשמע לי מצלצל נכון בשבילה, וגם הזכיר את השיחה הראשונה שלנו, שהיו בה איטליה, ובתי מלון, וחלום שיום אחד נגיע לשם, וארכיב אותה בכבישי רומא על אופנוע שכור, כפיצוי על ביקור לא מוצלח שלי שם בעבר. נתינת שם והשרשתו הם אקט משמעותי בעיניי, זהו אקט של קניית בעלות.

אטילה היא כלבה אצילית וצייתנית, ולמרות כלבלביותה, השתלטה עלי לגמרי. לא אגזים אם אומר שמאותו יום בו נכנסה אלי לדירה, אטילה היא היחידה (כמעט) שנמצאת אצלי בראש בכל פנטנזיה מינית. אפילו שחקניות קולנוע וידועניות, שמאז ומעולם חגגו אצלי בראש בביקיני ובעירום, פינו את מקומן לאטילה שלי, הכלבה שלי, בעלת העיניים המהפנטות והיפות ביותר בעולם. ודוקא אטילה עצמה, על אף שאני בטוח שהיא מגורה ממני מינית, היא כלבה מיוחמת שאיננה יודעת שובע. אמנם אטילה היא הכלבה שלי, אבל היא כלבה כל כך מפותחת שיש לה זכויות אדם. לכן אטילה חופשיה לגמרי להחליט על גופה ועל זמנה כאשר אני לא בסביבה. באופן אולי מפתיע, אני גם לא קנאי לה. למרות קשריה הנוספים שמרגשים אותה ומשאירים על גופה צלקות, הרי בסוף היא חוזרת אלי, כלבה טובה!

אבנר היה מפקד של אטילה בסדיר לפני עשר שנים, ואם הבנתי נכון, הוא מתחלף כזה. ברוב הפעמים הוא היה הדום והיא הייתה הכלבה-זונה שלו, ורק לעיתים רחוקות הוא היה רוצה לחוש את שליטתה עליו עד כדי השתנה על פניו. בתקופה האחרונה היא מתראה איתו בפגישות חפוזות ושם היא פשוט הכלבה שלו. אבנר אוהב כנראה גם משחקי שליטה עם גברים, פעם כחודר ופעם כמצע לכיבוש היעד.

כשאטילה העלתה את האפשרות שאבנר יקפוץ לביקור, לא ידעתי מה לעשות אז ברחתי למוכר: ״אטילה, כאן!״ הצבעתי על ברכי, ואטילה נכנסה לפוזיציה. משכתי את מכנסיה ואת תחתוניה מטה, ונתתי לה עשר הפלקות בכף יד חשופה. אבל חזקות. זה נבע, כנראה, ממבוכה. מבוכה מכך שדווקא כן רציתי שיבוא.

אמרתי לה שהוא מוזמן בכיף אבל בתנאי אחד: ״כאן בממלכה, אני הזכר השולט היחיד. אבנר יהיה כפוף אלי. אני אחליט מי מכם יהיה בדרגה גבוהה יותר, אבל אני מבקש צייתנות מלאה מצידו. אני לא מאוד נמשך לגברים, אבל אם האווירה תהיה מספיק מחשמלת, הוא גם ימצוץ לי כשאת יושבת על גבו״.

אטילה התחילה משפט ב-״אבל...״, ואני לא אוהב שהיא מתחילה משפט ב-״אבל״, ולכן היא חטפה הפלקה נוספת על הפלח האדמדם יותר. אבנר יגיע והוא יהיה צייתן. נחיה ונראה...